ja sorry wil gewoon weten hoe het zitquote:
Ik DENK dat ze ze gewoon hebben uitgenodigd, maar net doen alsof de artiesten zichzelf hebben opgegeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja sorry wil gewoon weten hoe het zit
Zijn uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hebben zij deze kandidaten uitgenodigd? Of hebben de kandidaten zichzelf opgegeven?
dat denk ik ook, want ze hebben vast niet wereldwijd reclame gemaakt met dit programma.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DENK dat ze ze gewoon hebben uitgenodigd, maar net doen alsof de artiesten zichzelf hebben opgegeven.
McKroketquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De kwam van horen zeggen voor 3 broodjes bratwurst.
okquote:
Klopt, vind ik ook. Het had veel beter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit programma komt wel kil over. Weinig gezellige sfeer.
Ik vind die settings altijd zo mooi. Planten ze wat mensen met gitaren op steigers enzo.quote:
Ik zie ook weleens zoiets op een plein, geweldigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die settings altijd zo mooi. Planten ze wat mensen met gitaren op steigers enzo.
Ik dacht dat Wetten Dass, Ik wed dat ik het kan, was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Geen Thomas Gottschalk meer bij Wetten Dass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |