Klopt, ze moet geplugged worden blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef ato het volgende:
[..]
Zij was verleden week ook al bij de DWDD..
Drie categorieën, met drie artiesten, op het laatst blijft van elke categorie 1 over en 1 daarvan gaat dan weer door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
maar hoe werkt dit programma nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan al die buitenlandse kandidaten?
hebben zij deze kandidaten uitgenodigd? Of hebben de kandidaten zichzelf opgegeven?quote:
ja sorry wil gewoon weten hoe het zitquote:
Ik DENK dat ze ze gewoon hebben uitgenodigd, maar net doen alsof de artiesten zichzelf hebben opgegeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja sorry wil gewoon weten hoe het zit
Zijn uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hebben zij deze kandidaten uitgenodigd? Of hebben de kandidaten zichzelf opgegeven?
dat denk ik ook, want ze hebben vast niet wereldwijd reclame gemaakt met dit programma.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DENK dat ze ze gewoon hebben uitgenodigd, maar net doen alsof de artiesten zichzelf hebben opgegeven.
McKroketquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De kwam van horen zeggen voor 3 broodjes bratwurst.
okquote:
Klopt, vind ik ook. Het had veel beter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit programma komt wel kil over. Weinig gezellige sfeer.
Ik vind die settings altijd zo mooi. Planten ze wat mensen met gitaren op steigers enzo.quote:
Ik zie ook weleens zoiets op een plein, geweldigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die settings altijd zo mooi. Planten ze wat mensen met gitaren op steigers enzo.
Ik dacht dat Wetten Dass, Ik wed dat ik het kan, was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Geen Thomas Gottschalk meer bij Wetten Dass
Is wel zoiets toch? Al heb ik die laatste nooit gezien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wetten Dass, Ik wed dat ik het kan, was.
Ja, het is het toch wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel zoiets toch? Al heb ik die laatste nooit gezien.
echt hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Goh ze mochten optreden met Roel van Velzen, dan moeten ze wel heeeeel goed zijn
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
dit is echt zo'n muziekje wat je hoort als je bij de afhaalchinees staat te wachten op je eten
Lijkt me wel en wat vlotter ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Is toch ook wel iemand in Nederland die dit kan?
zoiets ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het iets voor op een begrafenis.
bij de Aldiquote:
Chantal ook?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Een verrassing, gaan ze die jurken uittrekken? Het jurkje van Chantal is van hetzelfde spul gemaakt als de kragen van die jurken.
waar zijn Trinny en Susannah als je ze nodig hebt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, nu komt het overschot aan tetten voor de dag.
Zo'n type die je op je eigen bruiloft van de vloer wil schoppen en dat uit fatsoen toch niet doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |