quote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef Angelof9 het volgende:
Hey Trovey!
Ja, ik vind er ook nog steeds niets aan. Het is allemaal zo hak op de tak en chaotisch.
De confidentials op de boxen zijn kortere afleveringen van een kwartier. Daar is dus een half uur per aflevering uitgeknipt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef Elvi het volgende:
Toch fijn dat ik nu eindelijk Confidential kan kijken en wat schijfruimte op mn pc kan creeeren.
Had ik nou ook....zat te kijken en ineens...bam ...afgelopen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:12 schreef wonderer het volgende:
Ik vond de aflevering van gister niet zo goedDe balans was een beetje zoek, het duurde heel lang voor het tot een climax kwam en het einde leek afgeraffeld. Ineens was het hele probleem opgelost, ik had nog tien minuten extra verwacht waarin de Doctor nadacht en dingen probeerde die niet werkten etc.
Kweenie. Vond het alienprobleem (WEER op aarde ...) een beetje ondergeschikt aan de karakterontwikkeling, maar met deze acteurs heb ik niet zoveel met de karakterontwikkeling als met Ten en zijn companions. Het voelt te gemaakt, of zo.
Dat vonden wij ook. He, nu al afgelopenquote:Op maandag 24 september 2012 15:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Had ik nou ook....zat te kijken en ineens...bam ...afgelopen.Vroeg zelfs nog aan mijn medekijker "Nu al afgelopen
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook. He, nu al afgelopenkrijgen we niet ietsie meer achtergrond van de bad guys.
De volgende aflevering lijkt me wel goed, River SongIk heb ook meer hoop voor de volgende aflevering...de Angels en River.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
twitter:CaroSkinner twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 19:22:35I don't want to type this. But only an hour to go till the last adventure of the Ponds. Tissues at the ready.... reageer retweet
Ik zit nog even een mail af te typen, maar dito (TV aan op achtergrond).quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef wdn het volgende:
Ik heb vorige week gemist
Dus ik zit NU al vast klaar
twitter:RattyBurvil twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 19:45:47@KarenGillan2 holla. Strange to not be watching tonight with your horrible face next to me. reageer retweet
Amy zal misschien nog wel berichten kunnen sturen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef lunapuella het volgende:
Eh... Ik had er meer van verwacht, en er had denk ik ook meer in het concept gezeten. De hele "dit wordt echt hártverscheurend" marketingcampagne werkte nogal averechts. En ik had graag nog wat meer geweten van Amy & Rory's leven post-Doctor. Alleen "oh, we waren gelukkig" was echt niet genoeg.
Och, ze is niet dood.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef lunapuella het volgende:
Eh... Ik had er meer van verwacht, en er had denk ik ook meer in het concept gezeten. De hele "dit wordt echt hártverscheurend" marketingcampagne werkte nogal averechts. En ik had graag nog wat meer geweten van Amy & Rory's leven post-Doctor. Alleen "oh, we waren gelukkig" was echt niet genoeg.
Die tekst die je hoorde vulde echt geen pagina. En je zag ook dat de bladzijde die de Doctor vast hield aan één kant nog grotendeels leeg was.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Amy zal misschien nog wel berichten kunnen sturen?
ze had ook maar 1 pagina in het boek tenslotte.
Hij kan in elk geval niet naar New York want dan ontploft de boel werd er gezegd maar misschien geldt dat voor de hele resterende tijdlijn van Amy en Rory.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Och, ze is niet dood.
Indien nodig kan DW puur toevallig een keer ergens belanden waar Amy en Rory zijn.
Als het echt moet
Ik had daar tranen en bij de begraafplaats. Very powerful stuff.quote:
Ik heb daar 1 probleem mee:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |