niet de enige maar wmb een goede iddquote:
dat zeg ik alleen niet vandaar die opmerkingquote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
neo-fascisten zeggen vaak... we moeten nu tijdelijk een dictatuur in stellen.... ongewenste figuren aanpakken, uitschakelen, erinrammen dat iedereen moet gehoorzamen aan de junta en zijn politiek en dan pas...... kunnen we terugkeren naar democratie. Breivik suggereerde ook zoiets in zijn manifest.
Zou er zo geen wetenquote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet de enige maar wmb een goede idd
nee je wist er voor deze ook geen dus het verbaasd me niet dat er niet ineens 1 in je gedachten is opgesprongenquote:
Ik dacht eerst dat je hen wilde helpenquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je wist er voor deze ook geen dus het verbaasd me niet dat er niet ineens 1 in je gedachten is opgesprongen
grappig, die andere knakker denkt dat ik ze op wil eten ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je hen wilde helpen
Ik geloof niet meer in die hulp. We kunnen ons geld beter meteen in sociale projecten stoppen als we t willen verspillenquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
grappig, die andere knakker denkt dat ik ze op wil eten ofzo
de waarheid is dat ik ze om verschillende (ook humanitaire) redenen best zou willen helpen als het niet zoveel zou kosten en ik de illusie zou koesteren dat we als land zo'n lange adem hadden maar ons geld is op en geduld hebben we in het westen allang niet meer
dus liefst zo min mogelijk mee bemoeien
op dit moment kunnen we dat geld idd beter in onszelf investeren ja maar je hebt waarschijnlijk nooit in die hulp geloofd en je er denk ik nooit in verdiept ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in die hulp. We kunnen ons geld beter meteen in sociale projecten stoppen als we t willen verspillen
Eerst geloofde ik er in, totdat ik wat teksten had gelezen die me aan het twijfelen brachten. Maar das wat offtopicquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
op dit moment kunnen we dat geld idd beter in onszelf investeren ja maar je hebt waarschijnlijk nooit in die hulp geloofd en je er denk ik nooit in verdiept ook
correct me if I'm wrong
reallyquote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Hathor het volgende:
Over nazi's gesproken...![]()
http://news.google.nl/new(...)itse-schade-WOII.ece
Tsja, je moet toch ergens je zakgeld vandaan halen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Jeweetzelf.quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk is heel Afrika offtopic
maja ... what else is new
Ze zijn het op vier na grootste land qua inwoners.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:00 schreef sp3c het volgende:
was er trouwens ook niet zo'n verhaal met Poolse politici die graag een veel grotere stem in Europa wenste te hebben omdat de Duitsers zoveel Polen hebben afgeschoten in WO2
Gewoon behandelen als klein kutlandje, anders gaat we misschien niet meer de neofascistische dictatoriale kant op die Frankrijk en Duitsland voor ogen hebben. Niemand mag roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zijn het op vier na grootste land qua inwoners.
Eigenlijk zou Frankrijk gewoon plat gebombardeerd moeten worden; dat land is zo'n beetje dé veroorzaker van WO II en momenteel legt het doodleuk een bom onder de EU. Walgelijk land...quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon behandelen als klein kutlandje, anders gaat we misschien niet meer de neofascistische dictatoriale kant op die Frankrijk en Duitsland voor ogen hebben. Niemand mag roet in het eten gooien.
Laat me je de hand schudden. Ik ga in mijn vriendenkring zo'n beetje bekend als de grootste hater van Frankrijk op Hitler naquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Frankrijk gewoon plat gebombardeerd moeten worden; dat land is zo'n beetje dé veroorzaker van WO II en momenteel legt het doodleuk een bom onder de EU. Walgelijk land...
Duitsland heeft alles al terugbetaald, jij wil het ze nog een keer over laten doen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:23 schreef Peunage het volgende:
Wat is er raar aan als landen compensatie eisen voor schade die ze geleden hebben?
Duitsland betaalt sinds WO2 al miljarden euro's schadevergoeding aan een voorheen niet-bestaande staat in het MO. Maar landen die er echt onder geleden hebben krijgen niks? Ik denk dat Griekenland en Polen ook beiden recht hebben op 3 Dolphin onderzeeërs elk. Net als dat ene staatje.
Had jij ook wel enige sympathie voor Hitler omdat hij opkwam voor de arme Duitsers?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:36 schreef PKRChamp het volgende:
Dat hele land is kapot aan het gaan en die Nazi`s maken daar goed gebruik van.
Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik wel enige sympathie voor ze heb omdat ze wel de straat op gaan om de Grieken te helpen met eten en dergelijke.
Een bord eten kan voor iemand die honger heeft heel veel betekenen waardoor ze nu een grote sterke achterban kweken.
We kunnen trouwens de EU bedanken voor deze ellende en het is nu toch wel zeker dat de Nobel prijs een politiek middel was om de focus van de ellende af te houden.
De ironie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |