Echt troepquote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef Skiet het volgende:
Goedkoop, de kwaliteit van het beeld zal ook niet geweldig zijn. Maar toch een leuke gadget voor je kat/hond!
[ afbeelding ]
idd en maar 200 mah batterijquote:Op dinsdag 11 september 2012 06:59 schreef nodig het volgende:
http://www.priceangels.co(...)for-Pet-s105271.html
Uit de beschrijving maak ik op dat je er alleen foto's mee kan maken?
Werkt alleen in IE hier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef Nicap_tm het volgende:
Als ik op lightake op discussion klik(of op een comment bij een artikel), dan zie ik nergens die discussions staan. Ik gebruik Chrome, maar ook in safari zie ik niets. Iemand een idee hoe ik dat tevoorschijn tover?
Ik zou even contact met ze opnemen. Meestal gaat het dan wat vlotter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:49 schreef BigSmurf het volgende:
Meer mensen bij wie het extreem lang duurt voordat de order wordt verzonden bij DealExtreme? Heb precies een maand geleden een order geplaatst en die staat nog steeds op "Payment verified. Order is being processed". Ze waren al niet de snelste, maar meestal werd alles toch wel binnen 2-3 weken verzonden.
Nee joh, is gewoon weer in z'n normale mode gesprongenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Downstar het volgende:
dit topic is wel dood sinds er geen G3 updates meer in worden gepost
Jammer dat je de 1 cent deals niet meer op chinaprices kan zienquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef Guul het volgende:
Heb genoeg besteld, maar weinig spannends...
Misschien maar weer wachten op een 1ct deal?
Ooit bij BIC zo een spotje gekocht. Het is wel geinig, maar al vrij snel de normale weer erin gezet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef thecuriousone het volgende:
deze laatst ontvangen van BIC:
[ link | afbeelding ]
Doet wat het moet doen, alleen is het rood wat aan de flauwe kant als ik het vergelijk met deze van DX:
[ link | afbeelding ]
Ik gebruik ze als sfeerverlichting. M'n kinderen zijn er dol op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ooit bij BIC zo een spotje gekocht. Het is wel geinig, maar al vrij snel de normale weer erin gezet.
Voor welk(e) shop/product?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef namemotion het volgende:
Ik heb nog een coupon code en gebruik hem niet, omdat ik arm ben. Is er iemand waarmee ik hem/haar blij kan maken?
Lijkt precies op die ik heb en was rond die prijs bij BIC geloof ik toen ik hem kocht. Het is niet heel veel licht wat ervan af komt. Gewoon in een hoekje sfeer is wel prima.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
ik ben ook wel opzoek naar zo'n sfeerverhogend iets, een soort alternatief voor de living colors van philips..
vroeger kwamen die spotjes al voorbij idd, eigelijk nog nooit besteld..
maar die van DX is dus beter dan van bic begrijp ik.. ( nog specifieke linkjes?)
zag toevallig dat ook deze week een spotje bij lightake in de aanbieding was..
van 30$ voor 8$ ofzo..
http://lightake.com/detai(...)ight_Screw_Cap-55319
geen idee of dat wat zal zijn.. en hoeveel ik mag verwachten van de lichtopbrengst van z'n dingetje..
Op www.chinapricefinder.com is het nog steeds mogelijk om 'geen' zoekterm in te geven om op die manier de 1ct deals te vinden. (momenteel zijn ze er echter helaas niet)quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Jammer dat je de 1 cent deals niet meer op chinaprices kan zien
Ies met 'retailmenot'-coupon USD 7.17 op nooitkopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
ik ben ook wel opzoek naar zo'n sfeerverhogend iets, een soort alternatief voor de living colors van philips..
vroeger kwamen die spotjes al voorbij idd, eigelijk nog nooit besteld..
maar die van DX is dus beter dan van bic begrijp ik.. ( nog specifieke linkjes?)
zag toevallig dat ook deze week een spotje bij lightake in de aanbieding was..
van 30$ voor 8$ ofzo..
http://lightake.com/detai(...)ight_Screw_Cap-55319
geen idee of dat wat zal zijn.. en hoeveel ik mag verwachten van de lichtopbrengst van z'n dingetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |