Wat betreft de accu: dat is een twijfelpunt. Ik weet dat die accu's uit China die 2750 aangeven ook (in mijn HTC) niet langer dan een dag meegaan. WAt dat betreft neem ik dat met een korreltje zout.quote:Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef tharonny het volgende:
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?
En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?
Alvast bedankt
Dat zijn OEM batterijen, dit is een fabrikant met een, weliswaar beperkte, reputatie.quote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat betreft de accu: dat is een twijfelpunt. Ik weet dat die accu's uit China die 2750 aangeven ook (in mijn HTC) niet langer dan een dag meegaan. WAt dat betreft neem ik dat met een korreltje zout.
Wat betreft dualsim- je kan je simkaart (sim only) gewoon in 1 slot doen. That's it. Als je geen 2 sims wilt gebruiken (waarom zou je?) heb je dus geen probleem
Je begrijpt de term dual-standby niet?quote:Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef nodig het volgende:
Doen beide simkaarten het tegelijk of moet je eerst rebooten om de andere te gebruiken?
Mochten er dan meer coupons vrijkomen dan horen jullie dat natuurlijk ook (en evt komt er een nieuwe lijst voor de ''laatkomers'' als lightake dat goed vind.)quote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Downstar het volgende:
Oke Dames en Heren..
de codes voor de G3 zijn op.. op dit moment mailen wij dus geen codes meer door!
dank voor de vele interesse.. het is nu afwachten totdat de Jiayu de eerste telefoons uitzend naar de webshops!
Morgen hoop ik dus de coupons te regelen voor eventuele andere kleuren!
hmmmmquote:Op zondag 9 september 2012 13:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je begrijpt de term dual-standby niet?
Wat zou dat letterlijk betekenen denk je?
Je kan ook op de 6e dag alle codes publiceren zodat mensen nog bruikbare eruit kunnen vissen, denk dat 25% ofzo ongebruikt blijft.quote:Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mochten er dan meer coupons vrijkomen dan horen jullie dat natuurlijk ook (en evt komt er een nieuwe lijst voor de ''laatkomers'' als lightake dat goed vind.)
Eerst de website het maar doenquote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Downstar het volgende:
Oke Dames en Heren..
de codes voor de G3 zijn op.. op dit moment mailen wij dus geen codes meer door!
dank voor de vele interesse.. het is nu afwachten totdat de Jiayu de eerste telefoons uitzend naar de webshops!
Morgen hoop ik dus de coupons te regelen voor eventuele andere kleuren!
Psies. Is dus bereikbaarheid tegelijkertijd.Niks geen wisseltucs.quote:
Nee, als je de eerste normale post in het topic gevolgd had kwam je in het reviewtopic een ppost egen waar over Xiaomi's Miui werd gesproken, wat losstaat van Jiayu verder.quote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef tharonny het volgende:
Was deze telefoon nou ook de telefoon waar miui op draaide (android rom)? Of zit ik in de war met een andere telefoon?
Dat weet niemand. Het is maar net hoe snel Jiayu uitlevert. Dat is 1 van de redenen dat we voor lightake gekozen hebben (naast de prijs). Die hebben ook support nadat je claim verlopen is in tegenstelling tot sommige andere webshops.quote:Op zondag 9 september 2012 16:11 schreef jopiede het volgende:
Lightake is weer Up! Ik ga hem vanavond even bestellen, ben benieuwd hoe lang het nog ongeveer duurt voordat er verstuurd wordt. Ik neem aan voordat de paypal koper berscherming verloopt?!
Gebruik money2, staat het er gelijk op.quote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef tharonny het volgende:
Vanavond even geld overmaken op mn paypall, en dan hopen dat het er snel op staat... De zwarte lijkt me toch de mooiste
Ja, dat verbaasde mij ook alquote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Snap dus echt niet waarom niemand (behalve <18) hun paypal account aan hun bank heeft gekoppeld. Duizend keer zo makkelijk, en geen gezeur met wachten.
Ik welquote:Op zondag 9 september 2012 17:09 schreef Schild het volgende:
Doe jij ook nog geld overmaken met z'n overschrijfkaart dan?
Ik gebruik het systeem zo al een aantal jaar, maar ik denk dat ik het binnenkort ga loskoppelen. Het is wel handig maar er zit maar 1 wachtwoordje tussen en iemand kan zo je rekening leegtrekken.quote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Snap dus echt niet waarom niemand (behalve <18) hun paypal account aan hun bank heeft gekoppeld. Duizend keer zo makkelijk, en geen gezeur met wachten.
Precies, je pc zal maar besmet raken..quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik gebruik het systeem zo al een aantal jaar, maar ik denk dat ik het binnenkort ga loskoppelen. Het is wel handig maar er zit maar 1 wachtwoordje tussen en iemand kan zo je rekening leegtrekken.
Maar goed, on-topic blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |