abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116543191
Zwangerschap & geboorte

11 september: Frups (jongetje)
15 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
22 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
10 april: L0t
11 april: bellelena
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
18 april: limone
27 april: suikertante

06 mei: -mandy-
07 mei: zandsculptuur
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 09-09-2012 09:36:40 ]
pi_116543207
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Kyara het volgende:
ik wil ook het geslacht weten.

En wel nu.
Wanneer weet je het?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116543234
Waar we verder gaan over de bijnamen van onze mini''s O+

Mijne heet voor vrienden/familie/collega''s Toontje/Chefke

Thuis noemen we haar gewoon bij haar echte naam :+

En iedereen denkt dat ik een jongen krijg ''want ik draag naar voren'' :') .... Think again!
pi_116543240
Oh, om ons heen deed iedereen dat. Ik vind baby ook niet zo'n leuk woord.. Maar ik ken bijvoorbeeld een Pixel, een Jimmy, een Bibbe. Die heten nu natuurlijk allemaal anders, maar in de buik hadden ze een werknaam. Is ook handig ivm verspreken!
pi_116543350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Oh, om ons heen deed iedereen dat. Ik vind baby ook niet zo'n leuk woord.. Maar ik ken bijvoorbeeld een Pixel, een Jimmy, een Bibbe. Die heten nu natuurlijk allemaal anders, maar in de buik hadden ze een werknaam. Is ook handig ivm verspreken!
Baby geen leuk woord? :o

Ik vind het juist super lief om de beeb gewoon 'kleine baby'/'lieve baby'/'big ass baby'/etc te noemen O+
pi_116543393
Baby O+
pi_116543486
Oh, oeps. Haha ik weet niet hoe het komt, er kleeft iets Amerikaans hormonaals roze billetjes zoetigheid Hallmark achtigs aan het woord voor mij!
pi_116543514
Wij zeggen ook vaak de baby. Maar ook wel onze favo jongensnaam, omdat we denken dat t een jongen is. Mijn man flapt er nu overal de naam uit :{ dus een werknaam is wel aan te bevelen...
pi_116543542
We hebben haar altijd uk/ukkie genoemd :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116543552
Ik heb onze favoriete naam er ook al eens uitgefloept terwijl ik nog 7,5 maand moet én niet weet wat het wordt :')
pi_116543555
Wij zeggen ook gewoon baby O+

Hoe was het vandaag op je werk, suiker?
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:35:19 #12
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116543568
Wij hebben als werknaam een combinatie van de eerste letters van onze beide voornamen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116543623
Cathmar, wat fijn dat alles goed is! Hopen dat het met jou zelf ook nog even goed blijft gaan :)

Hmm, we hebben het hier eigenlijk nog niet echt veel over de baby in mijn buik, maar als het ter sprake komt is het (nog) gewoon de baby/babytje of het kindje. Mijn moeder noemt het al heel lief haar O+ kleinkindje O+

Trouwens, weet niet of Knetterkrankjorum nog meeleest of schrijft, maar vorige keer vertelde ze dat er *** van een fokbaby om haar naam mogen. Eventueel kan dat nog worden aangepast in het lijstje!
pi_116543731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Oh, oeps. Haha ik weet niet hoe het komt, er kleeft iets Amerikaans hormonaals roze billetjes zoetigheid Hallmark achtigs aan het woord voor mij!
Ik heb het precies tegenovergesteld :+

Vrienden enzo vragen gewoon hoe het gaat. Dus niet zozeer 'hoe gaat het met ...", maar gewoon "en, hoe gaat 'ie?". Mijn moeder heeft het wel eens over 'het kleintje'. Dat vind ik ook wel lief O+

Net als 'uk' ofzo, da's ook lief :Y Maar dat is voor mij dan ook niet echt een bijnaam, zeg maar.
pi_116543780
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef bellelena het volgende:
Trouwens, weet niet of Knetterkrankjorum nog meeleest of schrijft, maar vorige keer vertelde ze dat er *** van een fokbaby om haar naam mogen. Eventueel kan dat nog worden aangepast in het lijstje!
Ik dacht dat je een of ander scheldwoord weggebliebd had :+ :')
pi_116543800
Ja Cathmar was het vergeten te zeggen: superfijn dat alles in orde is!

En Zandsculptuur, lief dat je het vraagt :) Mijn baas ging me knuffelen en vond het hartstikke leuk. Ik werd na twee uur even helemaal flauw maar toen heeft ze continu kleine broodjes gesmeerd, yoghurt met fruit gemaakt en eigenlijk gezorgd dat ik continu at, en toen ging het super! Lekkere dag gehad. Merk dat als het moet, ik prima functioneer. Zodra ik het los kan laten ben ik dan kapot. Maar dat vind ik een prima verdeling ;)
pi_116543990
Twinkle, wordt trouwens wel een leuke verrassing als iedereen het geslacht mis heeft! :)
pi_116544005
Net pas even in t vorige topic gegluurd:
Cathmar wat fijn! Vooral van het meisje met de 2 vaten, toch altijd spannend dat soort dingen.
En wat een lieve foto O+
pi_116544247
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef bitterend het volgende:

[..]

Wanneer weet je het?
geen idee? Bij de seo? Of misschien willen ze bij de controle met 16 weken even kijken.

Midas was altijd spruit. Thuis noemden we hem wel gewoon bij zijn naam. Nu is het "de tweeling" of jut & jul.

Appeltaartje staat in de oven. Nu moet ik alleen wakker blijven om te zorgen dat ie er op tijd weer uit gaat. Lekkere timing weer }:|
pi_116544392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Suikertante het volgende:
Ja Cathmar was het vergeten te zeggen: superfijn dat alles in orde is!

En Zandsculptuur, lief dat je het vraagt :) Mijn baas ging me knuffelen en vond het hartstikke leuk. Ik werd na twee uur even helemaal flauw maar toen heeft ze continu kleine broodjes gesmeerd, yoghurt met fruit gemaakt en eigenlijk gezorgd dat ik continu at, en toen ging het super! Lekkere dag gehad. Merk dat als het moet, ik prima functioneer. Zodra ik het los kan laten ben ik dan kapot. Maar dat vind ik een prima verdeling ;)
Dat klinkt goed, fijn dat ze zo positief reageerde! :)
pi_116544463
Suikertante, wat fijn! Vaak maak je je drukker met alle scenario's die je zelf in je hoofd laat passeren dan dat het in werkelijkheid gaat he :*
pi_116544566
Ja en jullie hebben me gisteren echt geholpen met jullie advies, bedankt!! Stress om niks natuurlijk.. Maar ik was er zelf niet eens op gekomen om het te vertellen denk ik..
pi_116544767
Ik vond het heel herkenbaar hoor. Ik had ook allerlei scenario's bedacht en uiteindelijk was de reactie ook redelijk positief. En fijn dat we je hebben kunnen helpen.
pi_116545004
Onze werknaam is mormel of Mormelino :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116545218
Haha Mormelino is leuk! :)
pi_116545581
Werktitel is hier Caspertje, op de eerste echo was het net casper het spookje. O+
*poef* nu is het weg
pi_116545593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een of ander scheldwoord weggebliebd had :+ :')
:D :Y)
pi_116546119
Ohh wat fijn Suikertante! Weer een last van je schouders :)

Hier nog geen werknaam, het is nog gewoon de baby/ons kindje..
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:56:59 #29
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116546838
Wat een toffe foto Cathmar! Fijn dat alles goed was! Mooie foto ook! Heerlijk dat ze zo groeien!
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Ik zie je niet in 't lijstje staan? ;)

Fijn dat er zo goed gereageerd werd Suikertante! O+

Qua namen: De oudste had als werktitel Teigetje omdat ze in het jaar van de Tijger geboren zou worden. Dat mislukte maar dat wisten we vantevoren natuurlijk niet. :P

De werktitel van deze is Hendrik. Daar kwam m'n vader mee aanzetten en we vonden 'm zelf wel komisch. :D

Hier gelukkig weinig te melden! Ik ben grieperig en hoest de longen uit m'n lijf. Hopelijk is 't snel voorbij; Hendrik en ik vinden die hoestbuien maar niks. -O-
A grand adventure has begun.
pi_116547144
Oww Keshet ook al niet lekker dus .. Dat zijn er al drie dan!

Is het trouwens normaal dat je met bijna 33 weken weer wat meer behoefte hebt aan slaap? :@
Het is nu nog niet zo erg als wat ik in het eerste trimester gehad .. Toen MOEST ik gewoon rond een uur of 1 gaan slapen ... Even wakker rond een uur of 6 om wat te eten en rondje met de hond. En daarna weer slapen tot de volgende morgen. Maar een middagdutje heb ik echt wel hard nodig! En de avonden lijken ook steeds korter te worden. Wel lekker om aan toe te kunnen geven overigens .. Heb dat voortaan maar gewoon geaccepteerd.

Mijn moeder zat hier vanmdidag nog op de bank: ik weet het zeker, ik weet het zeker .. jaaaa dat gaat een jongen worden hoor!! Zeker weten (die meent altijd dat ze bij iedereen weet wat het wordt .. schijtirritant :') )... Maja ze heeft iedere keer 50% kans. Zij is ook een van de laatsten die we gaan bellen dat beeb is geboren want anders kan ik het net zo goed meteen in de krant zetten.... :') .. We willen graag onze naasten zelf op de hoogte brengen van het nieuws :)
pi_116547265
Hè wat sneut voor iedereen die ziekjes is: beterschap!

En wat een moeder Twinkle, haha, vast allemaal uit enthousiasme maar ik snap dat jullie er rekening mee houden!
pi_116547824
Twinkle :X Das echt irritant!

Ik ben ook echt zwaar moe. Val zomaar in slaap her en der ook :@
Zet mij niet in een zachte stoel als je nog met me wilt praten. :+
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:30:52 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116548310
Free, haha, lekker dan :*

Werktitels, ja, kan handig zijn! Deze hebben we Helga genoemd want dat was de meest duitse naam die we verzinnen konden (jongetje zou Günter zijn), maar meestal hebben we het gewoon over Baby.

Ohja, en nog even: 24 weken vandaag! Voor mij een bijzondere mijlpaal, maakt het ineens heel erg echt. Meer nog als een goede 20-wekenecho eigenlijk.
3!
pi_116548385
Oeh 24 weken *O* Dat is ook een hele fijne mijlpaal!

Werktitel is hier meestal 'beeb' of 'uk'
Al zou ik inmiddels bijna de echte shortlist willen gaan gebruiken, want we zijn er nog steeds niet uit :X
pi_116548614
Gefeliciteerd Incantrix!

En waarom sta jij niet in het lijstje Freecell? Of ben je al in slaap gevallen? ;)
pi_116548774
Leuk al die werknamen!! Die van ons is rups. Omdat het de eerste echo met acht weken niet meer was dan dat, en het de eerste weken al m'n energie opvrat ;)

Inmiddels noemen we het nogsteeds rupsie, of beeb of als we samen zijn echt al bij de naam :)
pi_116549352
Rups is ook lief zeg, inderdaad ook toepasselijk: rupsje nooitgenoeg!
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:59:56 #38
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116549420
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:57 schreef Suikertante het volgende:
Rups is ook lief zeg, inderdaad ook toepasselijk: rupsje nooitgenoeg!
Zo noem ik mijn dochtertje ook vaak O+ als ze maar blijft drinken bij me :)
pi_116549879
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:59 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zo noem ik mijn dochtertje ook vaak O+ als ze maar blijft drinken bij me :)
Dat klinkt lief O+

hier is t dan holle bolle gijs :')
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:20:36 #40
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116550190
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:12 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat klinkt lief O+

hier is t dan holle bolle gijs :')
:D O+
pi_116551040
Onze heet nog even Pixxie ( meisjes versie van Pixel :+ ). M'n meis noemt onze beeb alleen te vaak bij haar naam in bijzijn van anderen :P de groep mensen die de naam al weet is nu best groot :)
Nog paar weken voor ons, kunnen niet wachten! Alles klaar, en we zijn ook zo erg verwend! Leuk om te zien dat de lijst al weer zoveel nieuwe aanstaande ouders bevat!
pi_116556032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef Suikertante het volgende:
Gefeliciteerd Incantrix!

En waarom sta jij niet in het lijstje Freecell? Of ben je al in slaap gevallen? ;)
Hmmm, in ieder geval was ik onderweg naar mijn bed :D
Ik weet niet, mezelf nooit op laten zetten...

Mag wel op zich? Maar wrs kan het niet meer aangepast. Ik zit op 13-11 :)
pi_116556134
Fijne mijlpaal Inca *O*

Mijn appeltaart is gister mislukt. En hij moest mee naar ee verjaardag dus vannacht nog op zoek geweest naar een winkel die op zondag open is en taart verkoopt. Straks man naar het station sturen, daar zit een hema die open is. :')

(en ja, daar heb ik vannacht wel even flink om gejankt :@)
pi_116556188
Hebben jullie ook van die rare, intense dromen? Gisteren had ik tot drie keer toe een heel vervelende droom, vannacht gelukkig een heel fijne (in mijn droom kon ik het hartje van mini voelen kloppen O+).
pi_116556205
ja, heel bizarre dromen inderdaad :Y

Of eng of bizar of over sex.
pi_116556240
Hier vannacht voor het eerst. Ik zag mijn kat met één sprong een afstand van minstens 20 meter overbruggen (op hoogte ook nog), reed de auto van mijn vader aan gort en had per ongeluk drie diner-afspraken die ik allemaal ging nakomen 8)7

(Nog) geen baby's of seks in mijn dromen..
pi_116556259
Ooh, ik wil ook over seks dromen! Ik had een nachtmerrie over een passagiersvliegtuig die loopings ging maken vlak voor de landing. Toen ik wakker werd, heb ik meteen gegoogled of dat wel eens gebeurt 8)7
pi_116556625
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 08:39 schreef Kyara het volgende:
ja, heel bizarre dromen inderdaad :Y

Of eng of bizar of over sex.
Nou wat Kyara zegt :D
Dat je vervolgens overdag 50 Shades of Grey hebt zitten lezen helpt dan ook niet echt mee :D :@ :')
pi_116556632
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 07:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Mag wel op zich? Maar wrs kan het niet meer aangepast. Ik zit op 13-11 :)
U staat erbij :Y ... Datumtweeling?! :D
pi_116556658
Ahh is je taart nog mislukt Kyara -O- ... Da''s zuur!! En dan ook nog zo''n hormonenbui er achteraan .. Je treft het wel :*
Nou, schop die vent van je inderdaad maar mooi naar de winkel .. Komt het allemaal toch nog goed :Y

Zometeen even met hond naar flyball (of ja, ik zit toe te kijken :') ... Vent doet het werk :') ) ... En daarna door naar Eindhoven naar de hondenplonsdag. Gewoon lekker met mijn pootjes in het water. Heerlijk! Want het belooft hier vandaag 29 graden te worden! (En het halveert zo''n beetje halverwege deze week -O- ).. Dus nog maar even van genieten! :D

Ik heb vannacht trouwens niet zo fijn gedroomd over een keizersnede :{ .. Terwijl ik nog niet eens zeker weet of hem dat uiteindelijk gaat worden. Zit er blijkbaar toch wat opgekropte spanning voor a.s. woensdag ofzo. Komt goed!

Fijn dagje allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')