SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-09-2012 19:13:32 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
uhuh, twee zelfsquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit een hand in je doos, hihihi
Jahaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
oh en nog even over de aanwezigheid enzo
Jij bent ook gewoon aanwezig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik had het over mn eiguh
Jaaaaaaaaaaaaaaa heb het een beetje zo gerangschikt dat alles te zien isquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik had het over mn eiguh
jah in bubbelplasticquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Tombo wat een leuke doos![]()
Ik zie een plastic tiara
Ik zie een roze paillettensjaal, is er ook een zwarte?quote:
Jij komt (hihi) op tijd voor Q d'r orgasme?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
oh en nog even over de aanwezigheid enzo
Dat roze is een tasje, en links (voor de kijker) naast de boa'squote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie een roze paillettensjaal, is er ook een zwarte?![]()
If you say so.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat roze is een tasje, en links (voor de kijker) naast de boa's
Mijn tassiequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat roze is een tasje, en links (voor de kijker) naast de boa's
Q is Q. aka Qyroz toch?quote:
Moet ik hem apart fotograferen?quote:
Jaaaa!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ik hem apart fotograferen?
*stil*quote:
Ik sla het orgasme wel ff over, en ik weet ook niet hoe laat dat isquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij komt (hihi) op tijd voor Q d'r orgasme?
Hjaaaaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik sla het orgasme wel ff over, en ik weet ook niet hoe laat dat isAls er maar bier is, en jullie uiteraard
Is dat mijnquote:
Jijquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik sla het orgasme wel ff over, en ik weet ook niet hoe laat dat isAls er maar bier is, en jullie uiteraard
Owww ik ben er pas 's avonds denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij![]()
Q heeft haar orgasme ergens rond 2 uur 's middags gepland.
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat mijnhoedje
?
Ik roep nu alvast hulp van de kledingcommissie in.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMet speld eronder voor in je haar
Done deal!quote:
Verrassend!quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh ik was vandaag even naar Very Cherry voor een ultrrrrrrahip jurkie.
Het werd nietsDus ik doe wel een jurkie aan dat ik al had
Ja! Soep voor PP stemquote:Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef sp3c het volgende:
ow zijn we nu ineens allemaal piratenstemmers
No soep today, the soep went away! No soep for you!quote:Op zondag 9 september 2012 23:31 schreef sp3c het volgende:
no deal!!
op deze manier gaat het land naar de verdoemmenis om een soepje () verdorre!
JAAAAAAA!!!!quote:
Hihihihiquote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik zal mn jurkje eens gaan strijkenEn help me herinneren dat ik mn doos niet vergeet?
Als jij me aan mijn mes helpt denken.quote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik zal mn jurkje eens gaan strijkenEn help me herinneren dat ik mn doos niet vergeet?
Ik ga straks ook mijn tas alvast pakkenquote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAAA!!!!![]()
Ik ben de spulletjes al klaar aan het leggen.
Sommigen blijven tot 22 uur, sommigen tot 23 uur, sommigen tot 24 uur en het laatste restje hotelgangers zullen tot sluit blijven denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 18:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zie net dat de nachttreinen van Rotterdam naar Eindhoven best goed te doen zijn, dunno tot hoet laat het normaal duurt?
Nu al?quote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAAA!!!!![]()
Ik ben de spulletjes al klaar aan het leggen.
Ik stem voor sluitquote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommigen blijven tot 22 uur, sommigen tot 23 uur, sommigen tot 24 uur en het laatste restje hotelgangers zullen tot sluit blijven denk ik
Oooh, dat is dan idd goed te doen, ik hoef iig niet mee te doen aan de FOK! gangbang meet, al helemaal niet nu Yvonne niet meer komtquote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommigen blijven tot 22 uur, sommigen tot 23 uur, sommigen tot 24 uur en het laatste restje hotelgangers zullen tot sluit blijven denk ik
Moet je vaker die geheugenquiz op omroep Max doenquote:Op maandag 10 september 2012 17:43 schreef Qwea het volgende:
Ik ga niemand aan iets herinneren, ik moet zelf een zooi meenemen wat ik vast ga vergeten
ZIN INNNNNN
Designregel: less is morequote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu al?Ik weet nog niet eens wat ik aan moet.
WAT?quote:Op maandag 10 september 2012 18:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oooh, dat is dan idd goed te doen, ik hoef iig niet mee te doen aan de FOK! gangbang meet, al helemaal niet nu Yvonne niet meer komt
quote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, las het vorig topic ofzo
Uhm.. moeten de mensen daar niet zelf aan denken?quote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
Ok, dan moeten we er aan denken dat die hotelkamer van Rewimo/Oognip afgebeld wordt van de week, anders moet ie betaald worden.
Ik weet al wat ik aan doe!quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu al?Ik weet nog niet eens wat ik aan moet.
Gaat me deze keer denk ik ook wel lukken.quote:
Wie precies dan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.. moeten de mensen daar niet zelf aan denken?
True that.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.. moeten de mensen daar niet zelf aan denken?
[..]
Ik weet al wat ik aan doe!![]()
Ah, als het zo'n constructie is mag jij eraan denken.quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie precies dan?
Monkey die eerst zei te willen blijven slapen?
Of Oognip aan wie ik gezegd heb die kamer niet af te zeggen omdat we hem wrs wilden gebruiken en hem dus op mijn verzoek niet afgebeld heeft en nog niet eens definitief gezegd had hem te nemen?
Of Rewimo die hem in eerste instantie geboekt had en ineens niet meer kwam?
quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True that.
En ik weet ook wat jij aan doet!
Is het één losse kamer of hoe moet ik dat zien? Ik snap er niks meer van!quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie precies dan?
Monkey die eerst zei te willen blijven slapen?
Of Oognip aan wie ik gezegd heb die kamer niet af te zeggen omdat we hem wrs wilden gebruiken en hem dus op mijn verzoek niet afgebeld heeft en nog niet eens definitief gezegd had hem te nemen?
Of Rewimo die hem in eerste instantie geboekt had en ineens niet meer kwam?
Why?quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, als het zo'n constructie is mag jij eraan denken.
Ja, een éénpersoons kamer.quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het één losse kamer of hoe moet ik dat zien? Ik snap er niks meer van!
Degene die de boeking had gedaan zal de rekening krijgen als er niet wordt afgezegd. Ik gok dat dat rewimo is? En dan is het best vervelend idd als zij denkt dat het is geregeld en er uiteindelijk niemand gebruik van maakt.quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
Nee serieus, ik weet echt niet wat redelijk is hoor, wie hem dan nu zou moeten afzeggen![]()
En om daar gedoe over te voorkomen zal ik het van de week zelf wel doen.
Jij hebt vakantie, dus als jij jou even een lijstje maakt?quote:
Ik wil ook wel bellenquote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, een éénpersoons kamer.
Die eerst van Rewimo was, die had hem geboekt. Die kwam niet meer, toen zei Nip dat zij hem misschien wel wilde maar het nog niet zeker wist. Toen wilde Monkey hem eventueel wel dus heb ik Oognip gevraagd of ze de kamer al had afgezegd en die zei 'nee, want hij was al niet van mij en ik heb niet eens zeker gezegd dat ik hem wil' (logisch en eens) en nu wil niemand hem dus meer dus ga ik hem wel afzeggen. Ik moet alleen dan wel weten hoe Rewimo van d'r achternaam heet want ik weet anders niet op welke naam de kamer staat die ik moet gaan afbellen
Geregeld!quote:
Ah, zal ik ff doen, neem m zaterdag mee.quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt vakantie, dus als jij jou even een lijstje maakt?
En wat hebben we er dan nog aan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, zal ik ff doen, neem m zaterdag mee.
Dat weet ik nog wel voor je.quote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerst van Rewimo was, die had hem geboekt. Die kwam niet meer, toen zei Nip dat zij hem misschien wel wilde maar het nog niet zeker wist. Toen wilde Monkey hem eventueel wel dus heb ik Oognip gevraagd of ze de kamer al had afgezegd en die zei 'nee, want hij was al niet van mij en ik heb niet eens zeker gezegd dat ik hem wil' (logisch en eens) en nu wil niemand hem dus meer dus ga ik hem wel afzeggen. Ik moet alleen dan wel weten hoe Rewimo van d'r achternaam heet want ik weet anders niet op welke naam de kamer staat die ik moet gaan afbellen
Dingen die we er aan hebben:quote:Op maandag 10 september 2012 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wat hebben we er dan nog aan?
Dat zullen ze fijn vinden.quote:
Geen strikje?quote:Op maandag 10 september 2012 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dingen die we er aan hebben:
Niks
Noppes
Nada
Niente
Nou eh, sowieso moet er dan overleg zijn geweest tussen Rewimo en Oognip over het omzetten van de kamer denk ik? En degene op wiens naam ie staat moet hem afzeggen gok ik, ik zou Oognip en Rewimo even een pm sturen dat ze het onderling uitvechten?quote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
Ok, dan moeten we er aan denken dat die hotelkamer van Rewimo/Oognip afgebeld wordt van de week, anders moet ie betaald worden.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Dienstverleningsprocessen
Zorgen dat Grees weer gaat stressen
Ben slim deze keer
En delegeer
Dadelijk krijg je abcessen!
Moeten ze zelf even doen lijkt mequote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
Niet jankzakken GB!quote:Op maandag 10 september 2012 18:35 schreef Goodbye het volgende:
En had je niet op zijn minst een geel piratenpartij ding kunnen doen, Greys? Dit is verwarrend.
Of rewimo belt zeg even, aangezien hij nog steeds op haar naam staat. Lijkt me het handigstquote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeg je?quote:
Ik kan het niet lezen.quote:
Wat staat hier?quote:Op maandag 10 september 2012 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb teveel mensen geblockt denk ik, want ik zie alleen dat het aantal posts omhoog gaat maar ik kan niets lezen
Tombo is stoooommmm! *steekt tong uit*quote:Op maandag 10 september 2012 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb teveel mensen geblockt denk ik, want ik zie alleen dat het aantal posts omhoog gaat maar ik kan niets lezen
Tombodahhhhling! Niet luisteren naar dat knaagdier!quote:
Jij waait ook met alle winden meequote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombodahhhhling! Niet luisteren naar dat knaagdier!![]()
*wappert*quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij waait ook met alle winden mee
Je lijkt het CDA wel.
Wie?quote:
Uhhhhhhh ik weet het niet, het zal vast iddquote:
Een van "mijn" verstandelijk gehandicapten mocht zaterdag een bos bloemen aan Ronnie Tober overhandigen na een optreden. En ze heeft een zoen van hem gekregen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhhhhhhh ik weet het niet, het zal vast idd
Hij is toch ook van Breng die rozen naar Sandraaaaaaaaaaaa oid?quote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een van "mijn" verstandelijk gehandicapten mocht zaterdag een bos bloemen aan Ronnie Tober overhandigen na een optreden. En ze heeft een zoen van hem gekregen.
Helemaal geweldig en nu heb ik dit nummer dus in mijn hoofd.
Geweldigquote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook jouw hoofd zit vol met dingen die je eigenlijk niet wilt weten.
Maar same same idd.
En ze was zo trots als een pauw. Liep helemaal te glimmen toen ze het vertelde.
Ja! Ik kom s middags even langs.quote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig
Zien we jou nog ff ook zaterdag eigenlijk? Ja? Ja?
Goed punt!quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja zoiets, maar als blijkt dat we nou allemaal eerder opgetut zijn ofzo, dan willen we je er al vroeg bij hebben.
Zoiets. Maar we spreken wel iets voor tweeën op het station af zodat we er samen heen lopen ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Steve het volgende:
Erikerik hoe laat moest ik bij het hotel zijn? 2 uur toch?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er nog meer hotellerts met de trein? Want dan stel ik gewoon voor om rond 13.45 op het station af te spreken en dan en masse naar het hotel te lopen, als een karavaan der tofheid!
OMGquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je aan het doen? Oh niks hoor, gewoon mijn schoenen zilver aan het spuiten..
Vandaag wilde ik 2 banden laten vervangen, het werden er 4 en uitlijnen/balanceren. De auto rijdt weer helemaal prima, maar het kostte wel een bom duitenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Renesite het volgende:
Naast het werkaspect ben ik blij dat ik (al) heb afgezegd. Autoproblemen... *brr
Is je haar al gedaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n spuitbus verf is wel tof. Zit m'n kamer rond te turen wat nog meer zilver kan worden
. Niks eigenlijk
.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n spuitbus verf is wel tof. Zit m'n kamer rond te turen wat nog meer zilver kan worden
. Niks eigenlijk
.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Renesite het volgende:
Naast het werkaspect ben ik blij dat ik (al) heb afgezegd. Autoproblemen... *brr
kan ie je multipla niet lenenquote:
Wrijf het er nog maar even inquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik héb al afgezegd. Zie de OP!
Ja en? Konden we eens een keer een biertje drinken, nou ja, ik een sapje en jij een cola light.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik héb al afgezegd. Zie de OP!
Gaat denk ik wel 1000 eurootjes kosten. Dingen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en? Konden we eens een keer een biertje drinken, nou ja, ik een sapje en jij een cola light.
Daar gaaat je gas-voordeel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat denk ik wel 1000 eurootjes kosten. Dingen.
Wat lees ik nouquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga naar de Berenkuil en spuit hem leeg.
goed werk!quote:
fixed!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
absoluut, een hele prestatie
ik beloon het zaterdag MISSCHIEN met 1 bier
Ik hoop dat ook van mijn overhemdquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat de verf op mijn schoenen een beetje blijft zitten.
Als je er was had je ook mijn PM kunnen beantwoorden.quote:
19 uur, dus dat ga je makkie halenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Peter het volgende:
Hoelaat begint het buffet eigenlijk?. Ik vertrek rond 16 uur vanuit Delft.
Ja, ik ookquote:
Auto denk ik.. Of misschien wel met de trein, maar dan moet ik een weekendtas kleren meeslepenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
19 uur, dus dat ga je makkie halen
Uurtje ofzo zeker, max? Of kom je met de auto? Dan ben je er om half vijf
Saai.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Geen veiligheidsspeldjes in mijn kleding deze keer![]()
Tegenvaller.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Geen veiligheidsspeldjes in mijn kleding deze keer![]()
W-wat. Eerste post die ik lees. Waarom.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Maanvis het volgende:
Want als henks tent weer zo heet is kan ik mijn kleding daarop aanpassen.
als ik in pak kom is dat kei heetquote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
W-wat. Eerste post die ik lees. Waarom.
Graad of 18quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Maanvis het volgende:
wat is de weersvoorspelling? Want als henks tent weer zo heet is kan ik mijn kleding daarop aanpassen.
!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ik in pak kom is dat kei heet
Tuurlijk gaan we samen op de foto. Zeg maar hoe laat je in mijn hotelkamer kan zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Leuk om jou weer te zien ook!Gaan we op de foto? Heb ik eens een betere dan die ene waar we zo schaapachtig zitten te wapperen op het NSF van honderd jaar geleden
Tsk, jij zit niet inquote:Op woensdag 12 september 2012 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we samen op de foto. Zeg maar hoe laat je in mijn hotelkamer kan zijn.
Best mooie bikini iigquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsk, jij zit niet inBienvenue
![]()
Ik heb het telefoonnummer van Monkeyman.![]()
Volgens mij de helft van de vorige keerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Maanvis het volgende:
wat is de weersvoorspelling? Want als henks tent weer zo heet is kan ik mijn kleding daarop aanpassen.
Handig voor mensen die moeite hebben met cijfertjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Best mooie bikini iig
En geef toe dat mijn nummer ultrasupercool en vet is
18 graden , dus lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij de helft van de vorige keer
Je wilt niet weten hoe vaak mensen mij niet geloven als ik ze mijn nummer geef omdat hij zo makkelijk isquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Handig voor mensen die moeite hebben met cijfertjes.![]()
Sorry ik ben niet zo vlotquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zei ik alllllllllllllllllllll
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo vlot, oud wijf jeweets
Graag gedaan!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik wil nog even degene bedanken wie het "Noem je mij nu dik?!" is begonnen...
Ik zegt dit nu elke dag
Voorpreterren!quote:
Thanks.quote:
Dus toch jij. Ik twijfelde tussen Jou, Erik, Indaha en Takkequote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
![]()
Maar vlak Erik niet uit, hij gaf de voorzet.
quote:
Kan me best voorstellen, al die lui die je niet kentquote:
Absoluutquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vind het nog steeds jammer, volgende keer weer wel he?
[..]
Kan me best voorstellen, al die lui die je niet kent
Maar:
a) we vallen best mee
b) metrostation is paar minuten lopen, dus als je het echt niets vindt kan je er tussenuit knijpen, da's vast een geruststellend gevoel
Hey, Erik is met mij meegereden naar de eerste meet en kijk eens hoe glamoureus hij bij elke meet vooraan staat.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar:
a) we vallen best mee
b) metrostation is paar minuten lopen, dus als je het echt niets vindt kan je er tussenuit knijpen, da's vast een geruststellend gevoel
The usual suspects dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus toch jij. Ik twijfelde tussen Jou, Erik, Indaha en Takke
En anders klamp ik me als een aapje gewoon aan jou of Cat22 vastquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar:
a) we vallen best mee
Ik bèn Greys, popjequote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En anders klamp ik me als een aapje gewoon aan jou of Greys vast
Mijn jurk is zo glad, volgens mij glijd je daar meteen vanaf.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En anders klamp ik me als een aapje gewoon aan jou of Cat22 vast
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las alleen deze post en dacht evenPANIEK
Mijn tasjesleverancier!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je kent me, een en al paniek
En nu kan je niemand herkennen, want ik ben er nietquote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin wel weer zenuwen te krijgen hoor.Ik bedoel, eigenlijk is iedereen weer een vreemde want niemand is meer als indiaan verkleed.
Mijn haar zit al weken niet goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest.
Ik vind dat jij je haar als Nana mouskouri moet dragen. Inclusief Brilquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn haar zit al weken niet goed.
Ja daarom, ik heb geen PatriQue die als prachtig baken boven iedereen uit torent.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En nu kan je niemand herkennen, want ik ben er niet
Why?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je haar als Nana mouskouri moet dragen. Inclusief Bril
[ afbeelding ]
quote:
We hebben Roger nog altijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb geen PatriQue die als prachtig baken boven iedereen uit torent.
Whut?quote:
Woehoe!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]Ze ligt nog parmant te shinen in m'n kast en kan niet wachten tot ze weer wordt uitgelaten, na al die tijd.
Ik moet vooral even wennen aan mn kapsel, dus vooralsnog vind ik mijn haar ook niet zo goed zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn haar zit al weken niet goed.
Dan gaan we zaterdag elkaars haar complimenteren.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moet vooral even wennen aan mn kapsel, dus vooralsnog vind ik mijn haar ook niet zo goed zitten.
Overigens ben je vaak zelf de enige die vindt dat je haar niet goed zit.
Volgens mij vind ik ze allemaal toch even leukquote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bèn Greys, popje
Of bedoel je een van mijn andere persoonlijkheden?
Goed idee!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan gaan we zaterdag elkaars haar complimenteren.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Komen zij ook in ballen?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Mijn bazin vandaag "Krijgen we weer naamstickers???"
Yay!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij komen in het net ook ja geloof ik
Daar maken we ter plaatse wel even een potje voor ofzoquote:
In een grooooote piramide.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar maken we ter plaatse wel even een potje voor ofzo
Degenen die ballen willen dokken allemaal één of twee euro ofzo en dan bestellen we een groot bord ballen
Die komt 3x per dag langs op Q-music, waar ik toe ben veroordeeld op m'n werk. Dus dat is nou van het ESF?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
EUPHOOOOOOOOOOOOORIAAAAAAAAAAAAAAA
lala lalalaaaaaaaaaaaa la laaaaaaaaaaaaaaa
Ja en het is gewoon een dikke vette wereldwijde hitquote:Op donderdag 13 september 2012 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die komt 3x per dag langs op Q-music, waar ik toe ben veroordeeld op m'n werk. Dus dat is nou van het ESF?
Komt in orde!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zolang er maar Lena wordt gedraaid vind k het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |