Klopt, maar dan kan je niet meerdere accounts hanteren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je IP veranderen is niet bepaald moeilijk, dus dat uit de kloonscan geen klonen tevoorschijn kwamen zegt niets.
Hangt ervan af of de echte persoon die foto ook heeft gepost. Misschien heeft ze de rechterfoto al eens los gepost, dus zonder de rest van dit collage, en heeft Juminelle haar vriendin er gewoon uitgeknipt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je echt iets wilt.
Ze heeft ooit eens de werkelijke foto geplaatst van de rechter foto in dit plaatje. Volgens mij zelfs zonder vriendin.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat je daar zo aan kan komen.
zou goed kunnenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is die rechter. Zo'n BFF die niet lelijk is, maar 0 aandacht krijgt als zij met haar vriendin Kim op stap is.
Wie gaat die theorie aan de echte Kimberly vertellen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hangt ervan af of de echte persoon die foto ook heeft gepost. Misschien heeft ze de rechterfoto al eens los gepost, dus zonder de rest van dit collage, en heeft Juminelle haar vriendin er gewoon uitgeknipt.
Hetzelfde was dus trouwens bij die foto die hier al eerder werd gepost. Daar stond ze ook met dezelfde vriendin op, en hier op FOK! was zij er ook afgeknipt. Het is vast die blondine, mevrouw S, en ze knipt zichzelf er gewoon af omdat ze niet gezien wil worden.
Haters gaan haten. Wacht maar tot dit de waarheid blijkt te zijn, dan mag je mijn schoenen kussen.quote:
quote:
Nee nikkers, jullie weten niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Wacht maar tot dit de waarheid blijkt te zijn, dan mag je mijn schoenen kussen.
houd je bek niggerquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Nee nikkers, jullie weten niet.
Heb jij contact met de echte kim?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
houd je bek nigger
De echte Kim heeft aangifte gedaan zegt ze.
Vertel dan eens hoe het wel zit.
optie 2quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
houd je bek nigger
Wolvendagen had haar een bericht op FB gestuurd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb jij contact met de echte kim?
Jammer dat dit verder niet strafbaar is of zo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
houd je bek nigger
kim en jumi zijn twee COMPLEET verschillende persoonlijkheden, het moet wel iemand anders zijn.quote:
Is het wel toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Jammer dat dit verder niet strafbaar is of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |