Dan voel ik me Sherlock.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja jij en wolvendagen hadden een bericht gestuurd. Waarom zo geheimzinnig doen dan?
Het zou logischer zijn dat het optie 1 is en dat zij makkelijk tegen jou zegt dat het allemaal nep is. Die mogelijkheid is er ook.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:45 schreef o.us2.0 het volgende:
FrietjeJammer dat ze van de verkeerde kant is
Ja dat klinkt ook logisch, maar dan is het probleem dus dat ze foto's op FOK! heeft geplaatst die niet op haar FB account staan, of er pas later op kwamen. Dus ze heeft die foto's dan ergens anders vandaan, of ze is het zelf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk ja. Het zal wel zo'n jaloers kreng zijn die de echte Juminelle wil zijn.. komt wel vaker voor. Als er dan nog een steekje los zit bij je dan ga je dit soort gedrag vertonen
FB is niet de enige vorm van social media waar de echte foto's op plempte he.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ook logisch, maar dan is het probleem dus dat ze foto's op FOK! heeft geplaatst die niet op haar FB account staan, of er pas later op kwamen. Dus ze heeft die foto's dan ergens anders vandaan, of ze is het zelf.
Interesting case is interesting
Ik voel me net een BNW'er als ik dit ga zeggen, maar fuck it. Als ze het echt is, was er een reden voor dat ze die facebook heeft aangemaakt, blijkbaar wilde ze dan toch 1 of andere scheidslijn tussen FOK! en haar echte leven hebben. Dan is het niet heel gek dat wanneer je het aan de reallife Kimberly vraagt die ontkent dat ze Juminelle is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat ook. Maar er is contact geweest met die echte persoon he, aan de hand daarvan weet ik t.
Dan maak je geen 23 nep accounts op FB.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik voel me net een BNW'er als ik dit ga zeggen, maar fuck it. Als ze het echt is, was er een reden voor dat ze die facebook heeft aangemaakt, blijkbaar wilde ze dan toch 1 of andere scheidslijn tussen FOK! en haar echte leven hebben. Dan is het niet heel gek dat wanneer je het aan de reallife Kimberly vraagt die ontkent dat ze Juminelle is.
Dan zal ze het wel ergens anders vandaan hebben, mja kweenie man tis vaag weetjuhquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
FB is niet de enige vorm van social media waar de echte foto's op plempte he.
Misschien is haar FOK! account echt en het FB account nep.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik voel me net een BNW'er als ik dit ga zeggen, maar fuck it. Als ze het echt is, was er een reden voor dat ze die facebook heeft aangemaakt, blijkbaar wilde ze dan toch 1 of andere scheidslijn tussen FOK! en haar echte leven hebben. Dan is het niet heel gek dat wanneer je het aan de reallife Kimberly vraagt die ontkent dat ze Juminelle is.
Ja of je geeft gewoon je FB aan niemand, wat ook nog steeds de meest logische optie is als het allemaal nep is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan maak je geen 23 nep accounts op FB.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Rodawa het volgende:
Als je het FB account van de echte persoon weet, dan is deze foto wel mindfuck^2
[ afbeelding ]
Nee niks, ik reageerde te snel. De foto op FB is precies hetzelfde, behalve dan dat ze daar niet lacht, en op die Fernandes foto wel. Die man op de achtergrond is ook net iets doorgelopen op die foto.quote:
ik zou haar gewoon kankerhard palen fok kim je moet dan juist de 'lelijkste' pakken hehequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is die rechter. Zo'n BFF die niet lelijk is, maar 0 aandacht krijgt als zij met haar vriendin Kim op stap is.
Precies gewoon wingman spelen en ondertussen die minder knappe meenemen terwijl je maat die ander uiteindelijk niet weet te regelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik zou haar gewoon kankerhard palen fok kim je moet dan juist de 'lelijkste' pakken hehe
Kim heeft asseeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je echt iets wilt.
Ze heeft ooit eens de werkelijke foto geplaatst van de rechter foto in dit plaatje. Volgens mij zelfs zonder vriendin.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat je daar zo aan kan komen.
Je IP veranderen is niet bepaald moeilijk, dus dat uit de kloonscan geen klonen tevoorschijn kwamen zegt niets.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was Juminelie maar geen Juminelle.Er was al een kloonscan gedaan dezelfde dag en zij heeft ook geen kloons, tenzij die persoon achter proxy's werkt, maarja 2 jaar achter een proxy elke keer dat je inlogt?
maw?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je echt iets wilt.
Ze heeft ooit eens de werkelijke foto geplaatst van de rechter foto in dit plaatje. Volgens mij zelfs zonder vriendin.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat je daar zo aan kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |