Er zijn andere bronnen waar foto's van haar staan, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Hoe zie je er nu uit? #85
9 juli. Zelfde datum als FB. De ene keer postte ze hier foto's eerder, de andere keer op FB. Ze heeft ook jeugdfoto's gepost die niet op FB te vinden zijn. Dus óf die foto's zijn niet echt, óf ze haalt ze ergens anders vandaan, óf ze is het wel zelf.
Er zijn dus 3 opties:
1. Ze is wel echt
2. Ze is niet echt, maar staat in haar vriendenlijst. Daardoor wist ze op dezelfde dag al dat de foto op FB was gepost, en toen heeft ze het ook gelijk op FOK! geplaatst.
3. Ze is niet echt, staat niet in haar vriendenlijst, maar is door haar geobsedeerd. Ze volgde haar FB elke dag en kwam er zo achter dat er weer een nieuwe foto op stond, vervolgens heeft ze die ook gelijk op FOK! gepost.
Ik heb het gevoel dat we telkens dichter bij het antwoord komen. Jaja, een doorbraak is dichtbij.
Ik ga voor 3 gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:
9 juli. Zelfde datum als FB. De ene keer postte ze hier foto's eerder, de andere keer op FB. Ze heeft ook jeugdfoto's gepost die niet op FB te vinden zijn. Dus óf die foto's zijn niet echt, óf ze haalt ze ergens anders vandaan, óf ze is het wel zelf.
Er zijn dus 3 opties:
1. Ze is wel echt
2. Ze is niet echt, maar staat in haar vriendenlijst. Daardoor wist ze op dezelfde dag al dat de foto op FB was gepost, en toen heeft ze het ook gelijk op FOK! geplaatst.
3. Ze is niet echt, staat niet in haar vriendenlijst, maar is door haar geobsedeerd. Ze volgde haar FB elke dag en kwam er zo achter dat er weer een nieuwe foto op stond, vervolgens heeft ze die ook gelijk op FOK! gepost.
Ik heb het gevoel dat we telkens dichter bij het antwoord komen. Jaja, een doorbraak is dichtbij.
2quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Er zijn dus 3 opties:
1. Ze is wel echt
Dan pakken we die er ook even bij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn andere bronnen waar foto's van haar staan, ja.
Het is de illuminati.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Er zijn dus 3 opties:
1. Ze is wel echt
Ik geloof ook in optie 1 ja. Anders heb ik ook geen idee waar ze bepaalde foto's al vandaan haalt voordat ze op FB staan. Hoewel die foto van "FOK!kers tijdens het uitgaan" wel te vinden is, als je weet dat ze daar is geweest en op die site de foto terug kan vinden voordat zij hem zelf plaatst. Maar dat verklaart nog niet die kinderfoto's.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 1.
Het zou gewoon beter voor haar zijn om zich te melden.
Instagram ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn andere bronnen waar foto's van haar staan, ja.
True, maar die persoon moet dan echt ziek zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik geloof ook in optie 1 ja. Anders heb ik ook geen idee waar ze bepaalde foto's al vandaan haalt voordat ze op FB staan. Hoewel die foto van "FOK!kers tijdens het uitgaan" wel te vinden is, als je weet dat ze daar is geweest en op die site de foto terug kan vinden voordat zij hem zelf plaatst. Maar dat verklaart nog niet die kinderfoto's.
Daar tegenover staat dan dat het nogal vreemd is om, als je je echte leven/foto's/omgeving op FOK! post, daar een fake facebook account voor te maken. En het is dan nog vreemder om die van je vrienden ook te kopiëren. Ik snap de bedoeling daar niet helemaal van. Misschien FOK! gescheiden houden van haar privéleven, anders heb ik ook geen idee.
Dat is inderdaad het punt waarop de theorie mank loopt, maar dat van die jeugdfoto's vind ik veel gekker.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik geloof ook in optie 1 ja. Anders heb ik ook geen idee waar ze bepaalde foto's al vandaan haalt voordat ze op FB staan. Hoewel die foto van "FOK!kers tijdens het uitgaan" wel te vinden is, als je weet dat ze daar is geweest en op die site de foto terug kan vinden voordat zij hem zelf plaatst. Maar dat verklaart nog niet die kinderfoto's.
Daar tegenover staat dan dat het nogal vreemd is om, als je je echte leven/foto's/omgeving op FOK! post, daar een fake facebook account voor te maken. En het is dan nog vreemder om die van je vrienden ook te kopiëren. Ik snap de bedoeling daar niet helemaal van. Misschien FOK! gescheiden houden van haar privéleven, anders heb ik ook geen idee.
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Maar wat is er fake aan als het optie 1 blijkt te zijn dan?
Ja man.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Al die niggers die niet het hele verhaal kennen en denken dat ze t echt is.
Het is optie 2, domme lullen.
Luister naar papa.quote:
Dan is het vreemd dat je een nep facebook account van jezelf aanmaakt, en daarnaast nog 23 facebook accounts van je vrienden. Dus eigenlijk kopieer je je omgeving gewoon. De vraag is dan, waarom zou je dat doen als je het echt zelf bent?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Maar wat is er fake aan als het optie 1 blijkt te zijn dan?
Wel grappig dat degene die het meeste op haar foto's reageert jou broer had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Al die niggers die niet het hele verhaal kennen en denken dat ze t echt is.
Het is optie 2, domme lullen.
Vreemd dat ze kennelijk haar facebook deelde hier en dat er dan nog 2 jaar overheen moet gaan voordat iemand iets door heeft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat je een nep facebook account van jezelf aanmaakt, en daarnaast nog 23 facebook accounts van je vrienden. Dus eigenlijk kopieer je je omgeving gewoon. De vraag is dan, waarom zou je dat doen als je het echt zelf bent?
Dat ook. Maar er is contact geweest met die echte persoon he, aan de hand daarvan weet ik t.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jouw hartje is gewoon gebroken man, ik snap je wel.
Al die nikkers lijken op elkaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel grappig dat degene die het meeste op haar foto's reageert jou broer had kunnen zijn.
Ja jij en wolvendagen hadden een bericht gestuurd. Waarom zo geheimzinnig doen dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat ook. Maar er is contact geweest met die echte persoon he, aan de hand daarvan weet ik t.
Dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk ja. Het zal wel zo'n jaloers kreng zijn die de echte Juminelle wil zijn.. komt wel vaker voor. Als er dan nog een steekje los zit bij je dan ga je dit soort gedrag vertonenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat je een nep facebook account van jezelf aanmaakt, en daarnaast nog 23 facebook accounts van je vrienden. Dus eigenlijk kopieer je je omgeving gewoon. De vraag is dan, waarom zou je dat doen als je het echt zelf bent?
Hoe had iemand erachter moeten komen dan? Ze deelde een nep account met neppe vrienden (gebaseerd op echte), als niemand anders behalve FOK! dat account kent, dan is het moeilijk om er achter te komen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Vreemd dat ze kennelijk haar facebook deelde hier en dat er dan nog 2 jaar overheen moet gaan voordat iemand iets door heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |