abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116543246
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Hoe zie je er nu uit? #85

9 juli. Zelfde datum als FB. De ene keer postte ze hier foto's eerder, de andere keer op FB. Ze heeft ook jeugdfoto's gepost die niet op FB te vinden zijn. Dus óf die foto's zijn niet echt, óf ze haalt ze ergens anders vandaan, óf ze is het wel zelf.

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt
2. Ze is niet echt, maar staat in haar vriendenlijst. Daardoor wist ze op dezelfde dag al dat de foto op FB was gepost, en toen heeft ze het ook gelijk op FOK! geplaatst.
3. Ze is niet echt, staat niet in haar vriendenlijst, maar is door haar geobsedeerd. Ze volgde haar FB elke dag en kwam er zo achter dat er weer een nieuwe foto op stond, vervolgens heeft ze die ook gelijk op FOK! gepost.

Ik heb het gevoel dat we telkens dichter bij het antwoord komen. Jaja, een doorbraak is dichtbij.
Er zijn andere bronnen waar foto's van haar staan, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:27:16 #152
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116543249
quote:

9 juli. Zelfde datum als FB. De ene keer postte ze hier foto's eerder, de andere keer op FB. Ze heeft ook jeugdfoto's gepost die niet op FB te vinden zijn. Dus óf die foto's zijn niet echt, óf ze haalt ze ergens anders vandaan, óf ze is het wel zelf.

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt
2. Ze is niet echt, maar staat in haar vriendenlijst. Daardoor wist ze op dezelfde dag al dat de foto op FB was gepost, en toen heeft ze het ook gelijk op FOK! geplaatst.
3. Ze is niet echt, staat niet in haar vriendenlijst, maar is door haar geobsedeerd. Ze volgde haar FB elke dag en kwam er zo achter dat er weer een nieuwe foto op stond, vervolgens heeft ze die ook gelijk op FOK! gepost.

Ik heb het gevoel dat we telkens dichter bij het antwoord komen. Jaja, een doorbraak is dichtbij.
Ik ga voor 3 gewoon omdat het kan
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116543263
quote:

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt

2
pi_116543271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dan pakken we die er ook even bij.
If not now, then when.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:28:10 #155
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_116543284
Mooie zaak voor Alberto
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_116543292
quote:

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt

Het is de illuminati.
pi_116543304
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik ga voor optie 1.

Het zou gewoon beter voor haar zijn om zich te melden.
Ik geloof ook in optie 1 ja. Anders heb ik ook geen idee waar ze bepaalde foto's al vandaan haalt voordat ze op FB staan. Hoewel die foto van "FOK!kers tijdens het uitgaan" wel te vinden is, als je weet dat ze daar is geweest en op die site de foto terug kan vinden voordat zij hem zelf plaatst. Maar dat verklaart nog niet die kinderfoto's.

Daar tegenover staat dan dat het nogal vreemd is om, als je je echte leven/foto's/omgeving op FOK! post, daar een fake facebook account voor te maken. En het is dan nog vreemder om die van je vrienden ook te kopiëren. Ik snap de bedoeling daar niet helemaal van. Misschien FOK! gescheiden houden van haar privéleven, anders heb ik ook geen idee.
pi_116543315
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Instagram ofzo?
pi_116543341
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ik geloof ook in optie 1 ja. Anders heb ik ook geen idee waar ze bepaalde foto's al vandaan haalt voordat ze op FB staan. Hoewel die foto van "FOK!kers tijdens het uitgaan" wel te vinden is, als je weet dat ze daar is geweest en op die site de foto terug kan vinden voordat zij hem zelf plaatst. Maar dat verklaart nog niet die kinderfoto's.

Daar tegenover staat dan dat het nogal vreemd is om, als je je echte leven/foto's/omgeving op FOK! post, daar een fake facebook account voor te maken. En het is dan nog vreemder om die van je vrienden ook te kopiëren. Ik snap de bedoeling daar niet helemaal van. Misschien FOK! gescheiden houden van haar privéleven, anders heb ik ook geen idee.
True, maar die persoon moet dan echt ziek zijn.

Verder heeft Jumi sowieso een draadje los zitten.
If not now, then when.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:31:02 #160
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_116543379
Al die niggers die niet het hele verhaal kennen en denken dat ze t echt is.

Het is optie 2, domme lullen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:31:11 #161
351780 Piye
King of Kush
pi_116543385
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het punt waarop de theorie mank loopt, maar dat van die jeugdfoto's vind ik veel gekker.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_116543394
Maar wat is er fake aan als het optie 1 blijkt te zijn dan?
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:31:25 #163
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_116543401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

2
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:31:39 #164
380938 duranduran
af en toe een rokertje
pi_116543411
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
kan geen kwaad
pi_116543412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:

Ja man.

Hoezo dan?
If not now, then when.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:32:10 #166
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_116543439
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja man.

Hoezo dan?
Luister naar papa.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_116543444
1, gewoon Jumi
pi_116543446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Dan is het vreemd dat je een nep facebook account van jezelf aanmaakt, en daarnaast nog 23 facebook accounts van je vrienden. Dus eigenlijk kopieer je je omgeving gewoon. De vraag is dan, waarom zou je dat doen als je het echt zelf bent?
pi_116543471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:

Wel grappig dat degene die het meeste op haar foto's reageert jou broer had kunnen zijn.
pi_116543474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Luister naar papa.
Jouw hartje is gewoon gebroken man, ik snap je wel.
If not now, then when.
pi_116543504
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Dan is het vreemd dat je een nep facebook account van jezelf aanmaakt, en daarnaast nog 23 facebook accounts van je vrienden. Dus eigenlijk kopieer je je omgeving gewoon. De vraag is dan, waarom zou je dat doen als je het echt zelf bent?
Vreemd dat ze kennelijk haar facebook deelde hier en dat er dan nog 2 jaar overheen moet gaan voordat iemand iets door heeft.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:33:57 #172
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_116543507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jouw hartje is gewoon gebroken man, ik snap je wel.
Dat ook. Maar er is contact geweest met die echte persoon he, aan de hand daarvan weet ik t.
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wel grappig dat degene die het meeste op haar foto's reageert jou broer had kunnen zijn.
Al die nikkers lijken op elkaar.
pi_116543540
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Dat ook. Maar er is contact geweest met die echte persoon he, aan de hand daarvan weet ik t.
Ja jij en wolvendagen hadden een bericht gestuurd. Waarom zo geheimzinnig doen dan? :')
If not now, then when.
pi_116543545
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk ja. Het zal wel zo'n jaloers kreng zijn die de echte Juminelle wil zijn.. komt wel vaker voor. Als er dan nog een steekje los zit bij je dan ga je dit soort gedrag vertonen :')
pi_116543559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Vreemd dat ze kennelijk haar facebook deelde hier en dat er dan nog 2 jaar overheen moet gaan voordat iemand iets door heeft.
Hoe had iemand erachter moeten komen dan? Ze deelde een nep account met neppe vrienden (gebaseerd op echte), als niemand anders behalve FOK! dat account kent, dan is het moeilijk om er achter te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')