abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116542788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:13 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vind zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar toch zeker niet?
Anders ga je even langs je psychiater.
pi_116542803
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:13 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Vriendin eraf geknipt zo te zien. Misschien is ze het wel echt en wou ze de rest helemaal anoniem laten.

Oja, nog iets. In de Fernandes SC-topics staan foto's van users, daar heeft ze gewoon wat blikjes Fernandes gebruikt om haar vrienden anoniem te houden. Misschien is ze het niet zelf en had ze geen keus; je kan niet zomaar aan een foto van iemand anders komen terwijl diegene een blikje Fernandes vasthoudt.

Vragen, zoveel vragen. ;(
Hebben we al een onderzoeksteam dan?
pi_116542809
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef vinnieboy het volgende:

[..]

Nog niet moe gestreden :')
nja, door onze reacties niet nee.
pi_116542813
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit.
Molukforum.
pi_116542828
quote:

[..]

Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vindt zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar toch zeker niet?
Hoe is het er mee? Heb je nog een pilletje genomen? Adem in, adem uit.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:15:25 #131
351780 Piye
King of Kush
pi_116542834
quote:

[..]

Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vindt zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar toch zeker niet?
Hoezo niet? Gun jij anderen soms geen plezier in hun leven? :(
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_116542844
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hebben we al een onderzoeksteam dan?
kweenie man alleen de FOK! knokploeg, maar dat is misschien iets te.
pi_116542853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Anders ga je even langs je psychiater.
Och een gespierde leeghoofd...die neem ik nooit serieus :W
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:16:16 #134
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_116542862
quote:

[..]

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_116542863
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:15 schreef Rodawa het volgende:

[..]

kweenie man alleen de FOK! knokploeg, maar dat is misschien iets te.
Waarom hebben we een knokploeg nodig denk je? Voorzie je radicale gebeurtenissen?
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:16:25 #136
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116542867
quote:

[..]

Ga dan Larpen als je zo nodig in een fantasiewereld wil leven. Waarschijnlijk werd ze ook leuker gevonden als ze zichzelf was.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116542893
quote:

[..]

Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vind zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar toch zeker niet?
Je doet het zelf nu?
pi_116542946
quote:
Hahahaha wat een baas is dat ook. _O_

Je halve kont staat open. :') Hoe dan?
If not now, then when.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:20:00 #139
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_116542998
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:02 schreef TJV het volgende:
Het is AP.
mischien is AP juist de echte jumi
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:20:47 #140
351780 Piye
King of Kush
pi_116543028
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahahaha wat een baas is dat ook. _O_

Je halve kont staat open. :') Hoe dan?
Doe je kont dicht. _O_
pi_116543063
Heeft ze ook meerdere fok-accounts? :P Ik ben wel benieuwd naar meer info over haar :P

2 jaar geleden was op het expreszo forum een beetje dezelfde situatie. Bleek een meisje 10 accounts te hebben daar, met allemaal een eigen foto, hyves etc. Elk van die persoon had ook een eigen 'ding'. Eentje had anorexia ofzo, de andere misbruikt de ander ging continue op reis. Ze waren in iedergeval allemaal erg interessant. Veel mensen hadden toch het gevoel een persoonlijke band opgebouwd te hebben met een van die tien personen door urenlang chatten en smsen over anorexia of misbruik e.d. met die meid. Nuja, als het een meid is.Veel mensen voelden zich genaaid. Dat kind had op dat forum aan die nep-accounts bij elkaar wel iets van 2000 uur besteed :') Die was daar meerdere uren per dag mee bezig :')

Maar die is daar dus 2 jaar geleden weggejaagd... en Juminelle is hier sinds 2 jaar? :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:22:36 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116543081
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:15 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Och een gespierde leeghoofd...die neem ik nooit serieus :W
Leer Nederlands.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:23:09 #143
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_116543100
Lara_xx :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:23:13 #144
380938 duranduran
af en toe een rokertje
pi_116543103
wat een hackers allemaal in dit topic
kan geen kwaad
pi_116543123
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Leer Nederlands.
Terug naar de middelbare school
pi_116543135
quote:

[..]

Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vind zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar zeker toch niet?
Ik zie zo vaak genoeg mensen die zich druk om maken over zaken die ik niet belangrijk vind. Alleen ik reageer dan gewoon niet en ga niet doen alsof ik de wijsheid in pacht heb. Iedereen maakt zich wel eens ergens druk over en dat is niet meer dan gezond.
pi_116543158
Hoe zie je er nu uit? #85

9 juli. Zelfde datum als FB. De ene keer postte ze hier foto's eerder, de andere keer op FB. Ze heeft ook jeugdfoto's gepost die niet op FB te vinden zijn. Dus óf die foto's zijn niet echt, óf ze haalt ze ergens anders vandaan, óf ze is het wel zelf.

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt
2. Ze is niet echt, maar staat in haar vriendenlijst. Daardoor wist ze op dezelfde dag al dat de foto op FB was gepost, en toen heeft ze het ook gelijk op FOK! geplaatst.
3. Ze is niet echt, staat niet in haar vriendenlijst, maar is door haar geobsedeerd. Ze volgde haar FB elke dag en kwam er zo achter dat er weer een nieuwe foto op stond, vervolgens heeft ze die ook gelijk op FOK! gepost.

Ik heb het gevoel dat we telkens dichter bij het antwoord komen. Jaja, een doorbraak is dichtbij.
pi_116543182
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:

9 juli. Zelfde datum als FB. De ene keer postte ze hier foto's eerder, de andere keer op FB. Ze heeft ook jeugdfoto's gepost die niet op FB te vinden zijn. Dus óf die foto's zijn niet echt, óf ze haalt ze ergens anders vandaan, óf ze is het wel zelf.

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt
2. Ze is niet echt, maar staat in haar vriendenlijst. Daardoor wist ze op dezelfde dag al dat de foto op FB was gepost, en toen heeft ze het ook gelijk op FOK! geplaatst.
3. Ze is niet echt, staat niet in haar vriendenlijst, maar is door haar geobsedeerd. Ze volgde haar FB elke dag en kwam er zo achter dat er weer een nieuwe foto op stond, vervolgens heeft ze die ook gelijk op FOK! gepost.

Ik heb het gevoel dat we telkens dichter bij het antwoord komen. Jaja, een doorbraak is dichtbij.
_O_
pi_116543194
quote:

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt

Ik ga voor optie 1.

Het zou gewoon beter voor haar zijn om zich te melden.
If not now, then when.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:26:33 #150
351780 Piye
King of Kush
pi_116543225
quote:

Er zijn dus 3 opties:

1. Ze is wel echt

Ik stem voor 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')