quote:
Nee nikkers, jullie weten niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Wacht maar tot dit de waarheid blijkt te zijn, dan mag je mijn schoenen kussen.
houd je bek niggerquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Nee nikkers, jullie weten niet.
Heb jij contact met de echte kim?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
houd je bek nigger
De echte Kim heeft aangifte gedaan zegt ze.
Vertel dan eens hoe het wel zit.
optie 2quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
houd je bek nigger
Wolvendagen had haar een bericht op FB gestuurd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb jij contact met de echte kim?
Jammer dat dit verder niet strafbaar is of zo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
houd je bek nigger
kim en jumi zijn twee COMPLEET verschillende persoonlijkheden, het moet wel iemand anders zijn.quote:
Is het wel toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Jammer dat dit verder niet strafbaar is of zo.
MAAR WAAROM?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kim en jumi zijn twee COMPLEET verschillende persoonlijkheden, het moet wel iemand anders zijn.
Waar haalt ze sommige picca's dan vandaan? Heeft ze ingebroken bij Kim, de foto's uit haar nachtkastje gehaald en ze toen ingescand?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kim en jumi zijn twee COMPLEET verschillende persoonlijkheden, het moet wel iemand anders zijn.
Dat zeg ik net, domme dikke serv.quote:
Nee want ze heeft er verder niks mee gedaan dan hier op FOK! beweren dat zij dat is. Dat is hetzelfde als dat ik zou beweren dat ik Gordon ben en foto's van hem in m'n fobo zou zetten. Daarvoor kunnen ze je niet zoveel maken.quote:
Geen van alle drie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, domme dikke serv.
da's erover vind ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Jammer dat die blonde dus misschien het gesticht ingaat
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:17 schreef Rodawa het volgende:
Misschien heeft ze gewoon een fucking persoonlijkheidsstoornis![]()
Kim heeft gewoon 2 persoonlijkheden. Persoonlijkheid 1 is haar normale ik. Persoonlijkheid 2 zat hier op FOK!. #2 is haar persoonlijkheid die jaloers is op #1. Ze denkt namelijk dat het iemand anders is. Dit verklaart ook hoe ze aan sommige foto's komt. Het zijn gewoon foto's die ze van haar eigen computer afhaalt, maar ze denkt dat het iemand anders is.
Ja, dit is het, ik weet het zeker. fuck ik ben goed
illuminati man, de regering houdt ons in de gaten dmv Juminelle.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk dat het gewoon iemand van het kabinet is die een spelletje met ons wilt spelen.
teamplay, shit manquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk dat het gewoon iemand van het kabinet is die een spelletje met ons wilt spelen.
de hoge heren uit den haag proberen ons te breken maar daar trappen wij niet iN?!?!?!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Het is mogelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan je niet meerdere accounts hanteren.
Dat is krullenbolletje al, pas maar op!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
illuminati man, de regering houdt ons in de gaten dmv Juminelle.
Als ze nou minderjarig was geweest had ik zelfs gedacht dat het een account was om pedo's op te sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |