quote:Alles is door de neppe verwijderd, maar goed. Wolvendagen is achter het echte meisje haar Facebook account gekomen, Mozy heeft geteld dat de neppe Juminelle 23 nep accounts had op Facebook. Twee jaar lang iemand nagedaan en blijkbaar iemand die heel dichtbij het meisje staat want alles klopt precies. Bijvoorbeeld vakanties, etc, alles is overgenomen.
De neppe had zegmaar reacties van zogenaamde vrienden die dan eigenlijk nep accounts waren. Ik keek op Juminelle haar Facebook (had altijd het gevoel nep) en klikte op een vriend en zag dat die vriend maar 3 vrienden had. Toen tikte ik de naam van die vriend in, zag ik dat die vriend een bestaand account had. Dus ik stuurde dat weer door naar Chai want vond ik raar en zo gingen ze verder kijken en kwamen de onthullingen.
Nep Facebook account: http://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa en de echte: https://www.facebook.com/
Hier twee voorbeelden: Dit is de echte bestaande persoon: http://www.facebook.com/ en dit is haar zogenaamde vriend die bij haar post: http://www.facebook.com/ een fake account van die eerste. En hier nog één, dit is een zogenaamde vriend van haar met 3 vrienden die haar zogenaamd kent: http://www.facebook.com/ en dit is de echte vrouw die bestaat met echte vrienden, comments, foto's, etc: http://www.facebook.com/
Ook was opvallend dat al de Facebooks van haar zogenaamde vrienden op precies dezelfde data zijn gemaakt als die van haar. Dus allemaal eind mei, een dagje eerder, zelfde dag of een dagje later. En nu heeft ze alles verwijderd en is vertrokken. That's it.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef Lara_xx het volgende:
Ik bedoel laten we de echte problemen op de wereld vergeten zoals: armoede, criminaliteit, oorlogen, vervuiling, mensen die dakloos raken
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Waaghals het volgende:
ik snap de onthulling eigenlijk niet
Hahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens deze redenatie mag ik me niet eens druk maken om het feit dat ik alleen nog maar eenlaags wcpapier heb, want in Afrika hebben de kindjes geen ene kut.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:40 schreef Rodawa het volgende:
Misschien was ze het wel zelf en is dat idee van Yuri_Boyka toch niet zo vreemd. Ze postte een aantal foto's eerder op FOK! dan op FB, en als je dan hier kijkt:
Paar jaar geleden en nu
Die foto's staan ook niet op het FB account van de 'echte' Juminelle.
Gepost vanaf een Blackberry zekerquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
"Blijee hoofd over uurtje na huis baby wacht op my eerst nog even frietje halen for us"
Dit soort teksten typt de echte Juminelle.
Altijd weer een teleurstelling als je zo'n chick zulke domme teksten ziet makenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
"Blijee hoofd over uurtje na huis baby wacht op my eerst nog even frietje halen for us"
Fucking creep, beetje de FB van een random persoon blijven bespiedenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
Van achter de kinderwagen, genietend van een peukquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gepost vanaf een Blackberry zeker
Ik typ ook dingen als; hahaaha deze avon ws kkhard mi mangquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
Nee, is niet van haar FB.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking creep, beetje de FB van een random persoon blijven bespieden.
Heb je dit verzonnen? Holy crap, ik wist niet dat zelfs jij zulke taal uit je toetsenbord kon krijgen.quote:
Bestaat nog.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:45 schreef Waaghals het volgende:
De zogenaamd echte kimberley op fb is ook verdwenen,
tenminste ik zie niks meer als ik er op zoek
Deed ze ook met Fernandes, remember.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking creep, beetje de FB van een random persoon blijven bespieden.
Dan nog, het lijkt me waarschijnlijker dat iemand die zo typt ook normaal kan typen dan dat iemand allerlei jeugdfoto's weet te bemachtigen van iemand anders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
Snap sowieso niet dat FOK!kers elkaar als vriend op FB hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deed ze ook met Fernandes, remember.
Snap niet dat jij mij ging stalken op FB.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat FOK!kers elkaar als vriend op FB hebben.![]()
Ja srry ik heb een speciale vertrouwensband met Chocolatebear opgebouwd, kan hem niet zomaar vergeten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat FOK!kers elkaar als vriend op FB hebben.Heb super veel FOK!kers op FB kunnen zien.
Wat lul jij dan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snap niet dat jij mij ging stalken op FB.
nee 8.6/10 op imdb niet hatenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef Loverrrr het volgende:
Wat is dit?![]()
Klinkt als een slechte thriller.
Die DMs van jequote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
Sowieso op fok posten. Dan ben je echt een loser.
Dat je achter mijn naam was gekomen enzulksquote:
Nee ik vroeg of je Moslim was vanwege je naam, niet dat ik je gevonden heb.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je achter mijn naam was gekomen enzulks
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Waaghals het volgende:
ik snap de onthulling eigenlijk niet
Hahahahahquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
Sowieso op fok posten. Dan ben je echt een loser.
Lara wilt dezelfde aandacht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef Lara_xx het volgende:
quote:
Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef Lara_xx het volgende:
Who cares!! Move on Mensen maken zich hier wel te druk over zeg..
Zoveel topics om 1 fake persoon. Kijk in de spiegel en vraag jezelf af: ben ik niet een beetje te geobsedeerd over die hele juminelle saga?!
Het antwoord voor velen van jullie is: JA! Maar waarom?? Er zijn zoveel grotere problemen op de wereld om je zorgen over te maken. Ik bedoel laten we de echte problemen op de wereld vergeten zoals: armoede, criminaliteit, oorlogen, vervuiling, mensen die dakloos raken, mensen die hun baan verliezen en je druk maken over zoiets onnozels....Oh noooo Juminelle is fake
Just let this incident go en move on with your lives!!
Je moeder.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef Lara_xx het volgende:
quote:
Zoveel topics om 1 fake persoon. Kijk in de spiegel en vraag jezelf af: ben ik niet een beetje te geobsedeerd over die hele juminelle saga?!
Het antwoord voor velen van jullie is: JA! Maar waarom?? Er zijn zoveel grotere problemen op de wereld om je zorgen over te maken. Ik bedoel laten we de echte problemen op de wereld vergeten zoals: armoede, criminaliteit, oorlogen, vervuiling, mensen die dakloos raken, mensen die hun baan verliezen en je druk maken over zoiets onnozels....Oh noooo Juminelle is fake
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef Lara_xx het volgende:
quote:
Alsof jij nu zoveel nuttigs aan het doen bent.quote:
Waar maak je je druk om? Tenzij.... jij Juminelle bent en er voor wilt zorgen dat we geen aandacht meer aan je besteden.quote:
Beter houd je je mond, voor ik m neuk.quote:
Same here, maar heb een nieuw account aan moeten maken omdat ik mijn ww was vergeten, zo ziek is ditquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat is ditHad al afscheid genomen van FOK! wat een psycho mensen zitten hier, godverdomme. Zo ziek in haar hoofd. Mensen die haar echte naam geven, ga naar de politie en geef dat mens hulp, kanker labiel kind.
Ja, wolvendagen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand de échte meid al ingelicht hierover?
Je punt was net ook al duidelijk hoor. Als het je niet bevalt post je gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef Lara_xx het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef Lara_xx het volgende:
quote:
Who cares!! Move on. Mensen maken zich hier wel te druk over zeg..
Neuqen schatje
Steek je vinger in je kont als jij je druk maakt om mensen die zich druk maken om iets onzinnigs.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Doe niet zo zielig, ik ben Juminelle niet. Ik probeer jullie aan het verstand te brengen dat er ernstigere problemen zijn om je druk over te maken.
Ga ze oplossen dan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Doe niet zo zielig, ik ben Juminelle niet. Ik probeer jullie aan het verstand te brengen dat er ernstigere problemen zijn om je druk over te maken.
Dat geldt ook voor jou domme mutsquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Ja maar nu zitten we op FOK!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Dan flikker je maar opquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
We hebben niet allemaal zo'n nuttig leven als jou. We slijten onze tijd hier.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Anders rot je gewoon even op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Same here, maar heb een nieuw account aan moeten maken omdat ik mijn ww was vergeten, zo ziek is dit
Moah. De zoveelste KLB SC poster die nep blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een drama.
Ik heb geen idee waar het over gaat maar het is wel vermakelijk.
Omdat zij ook Juminelle is! OPEN JE OGEN MENSEN HEEL FOK! IS JUMINELLE!!!11!!11!!!einzeinz!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom horen we niets van haar?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat zij ook Juminelle is! OPEN JE OGEN MENSEN HEEL FOK! IS JUMINELLE!!!11!!11!!!einzeinz!!!!
Dit niet weten vanaf 1999.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat zij ook Juminelle is! OPEN JE OGEN MENSEN HEEL FOK! IS JUMINELLE!!!11!!11!!!einzeinz!!!!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus? Omdat er nog meer speelt op deze wereld mag niemand zich ergens anders meer druk over maken volgens jou? Ik weet niet wie je bent, maar je hebt blijkbaar geen benul wat een community-site inhoudt. Althans, zo kom je over.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Hangt ervan af, weet niet of er hier mensen zijn die haar op FB hadden? Hoeveel vrienden had ze daar?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Loppe het volgende:
Wrs heeft Juminelle gewoon een nep FB-account aangemaakt voor Fok!kers.
Dat is op zich niet eens zo erg. Het erge is dat zij ook 23 FB accounts heeft gemaakt die fungeerden als vrienden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Loppe het volgende:
Wrs heeft Juminelle gewoon een nep FB-account aangemaakt voor Fok!kers.
Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken dan vakantieliefdes die 2 jaar later een keer een berichtje sturen meid.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Die waren ook gebaseerd op echte vrienden van de echte Juminelle toch? Dus eigenlijk heeft ze een soort kopie gemaakt van haar leven om dat zelf te besturen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is op zich niet eens zo erg. Het erge is dat zij ook 23 FB accounts heeft gemaakt die fungeerden als vrienden.
Betraptquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, dit is wel heel erg creepy. Wat erg om zo te zijn...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die waren ook gebaseerd op echte vrienden van de echte Juminelle toch? Dus eigenlijk heeft ze een soort kopie gemaakt van haar leven om dat zelf te besturen.
Het zoveelste trolletje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken dan vakantieliefdes die 2 jaar later een keer een berichtje sturen meid.
Oh wacht, was jij niet die vrouw die zich zo druk maakte dat haar vriend het vlees niet uit de vriezer heeft gehaald? En toen heb je er maar een topic over gemaakt in KLB, toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Lara_xx het volgende:
Dit gaat toch totaal nergens over? Jullie schenken eerst aandacht aan een fake persoon en daarna lullen jullie topics vol over de ontmaskering van diezelfde fake persoon. Hoe leeg is je leven dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus? Omdat er nog meer speelt op deze wereld mag niemand zich ergens anders meer druk over maken volgens jou? Ik weet niet wie je bent, maar je hebt blijkbaar geen benul wat een community-site inhoudt. Althans, zo kom je over.
Ik denk dat velen haar hebben gesproken. Ze zat hier 2 jaar lang en kwam veel in slowchats dus zijn velen nogal geschokt. Ik niet hoor, ik vind dit soort dingen gewoon leuk. Hiervoor zit ik op FOK!. Net als van die verhalen dat iemand uitgelokt wordt foto's te plaatsen (van een verovering bijvoorbeeld) en een paar FOK!ers van alles over die persoon uitvinden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Loverrrr het volgende:
Wat had die Juminele dat zij zoveel indruk heeft gemaakt op menig Fokkertjes?![]()
Behalve dan dat zij een vrouw was.
ok ciao kusjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Dit gaat toch totaal nergens over? Jullie schenken eerst aandacht aan een fake persoon en daarna lullen jullie topics vol over de ontmaskering van diezelfde fake persoon. Hoe leeg is je leven dan?
Als mensen hun tijd nuttiger zouden besteden, zou de wereld er een stuk beter uitzien. Maar weet je wie mag oprotten uit deze topic: een persoon die echt wat nuttigs meedeelt, ik dus. Maar is mijn zorg verder niet. Kijk maar wat je doet ja.
Jij bent echt zo ontzettend goed! Leer mij hoe ik zoals jou kan worden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Dit gaat toch totaal nergens over? Jullie schenken eerst aandacht aan een fake persoon en daarna lullen jullie topics vol over de ontmaskering van diezelfde fake persoon. Hoe leeg is je leven dan?
Als mensen hun tijd nuttiger zouden besteden, zou de wereld er een stuk beter uitzien. Maar weet je wie mag oprotten uit deze topic: een persoon die echt wat nuttigs meedeelt, ik dus. Maar is mijn zorg verder niet. Kijk maar wat je doet ja.
Ja, vind ik ook, gewoon leuk vermaak. Beetje speculeren wie erachter zou kunnen zitten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat velen haar hebben gesproken. Ze zat hier 2 jaar lang en kwam veel in slowchats dus zijn velen nogal geschokt. Ik niet hoor, ik vind dit soort dingen gewoon leuk. Hiervoor zit ik op FOK!. Net als van die verhalen dat iemand uitgelokt wordt foto's te plaatsen (van een verovering bijvoorbeeld) en een paar FOK!ers van alles over die persoon uitvinden.
Dat is juist het psychische. Dat is dan ook de reden dat zij zich niet meer vertoont. Eén accounts is niet erg, 23 wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die waren ook gebaseerd op echte vrienden van de echte Juminelle toch? Dus eigenlijk heeft ze een soort kopie gemaakt van haar leven om dat zelf te besturen.
Ik denk dat er 2 opties zijn. Of Yuri_Boyka heeft gelijk en die Kimberly is gewoon echt Juminelle of Yuri_Boyka is Juminelle.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, gewoon leuk vermaak. Beetje speculeren wie erachter zou kunnen zitten.
Precies. Ik heb haar ook nooit gesproken, maar dit soort dingen is juist leuk. Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig waarom ze dit gedaan heeft, en hoe het precies in elkaar zit. Zoals ik het tot nu toe lees is het wel echt de perfect crime, maar ik ben wel benieuwd waarom zij er voor kiest om er zoveel moeite in te stoppen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat velen haar hebben gesproken. Ze zat hier 2 jaar lang en kwam veel in slowchats dus zijn velen nogal geschokt. Ik niet hoor, ik vind dit soort dingen gewoon leuk. Hiervoor zit ik op FOK!. Net als van die verhalen dat iemand uitgelokt wordt foto's te plaatsen (van een verovering bijvoorbeeld) en een paar FOK!ers van alles over die persoon uitvinden.
Filmwaardigquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Shit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 opties zijn. Of Yuri_Boyka heeft gelijk en die Kimberly is gewoon echt Juminelle of Yuri_Boyka is Juminelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |