Kijk eens goed sufkutquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles is verwijderd of bestaat niet meer, niet huilen
Dat klopt wel, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel mooie handen of is dat ook fake
Ja nu wel, ik neem het terugquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel he?
Dit dus. De OP moet ff aangepast worden, er staan werkende links in en indirect kan je er toch bijkomen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die het totaal ongepast vind dat de FB van de echte persoon hier open en bloot op FOK! staat?
Staat in de OP ...quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, wat is deze?
Is het de bedoeling dat ik deel 1 ga doorlezen, of kan ik hier een samenvatting verwachten?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, wat is deze?
Is het de bedoeling dat ik deel 1 ga doorlezen, of kan ik hier een samenvatting verwachten?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik citeer:
Wolvendagen is achter het echte meisje haar Facebook account gekomen, Mozy heeft geteld dat de neppe Juminelle 23 nep accounts had op Facebook. Twee jaar lang iemand nagedaan en blijkbaar iemand die heel dichtbij het meisje staat want alles klopt precies. Bijvoorbeeld vakanties, etc, alles is overgenomen.
De neppe had zegmaar reacties van zogenaamde vrienden die dan eigenlijk nep accounts waren. Ik keek op Juminelle haar Facebook (had altijd het gevoel nep) en klikte op een vriend en zag dat die vriend maar 3 vrienden had. Toen tikte ik de naam van die vriend in, zag ik dat die vriend een bestaand account had. Dus ik stuurde dat weer door naar Chai want vond ik raar en zo gingen ze verder kijken en kwamen de onthullingen.
Nep Facebook account: http://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa en de echte: https://www.facebook.com/kimberley.blabla
Hier twee voorbeelden: Dit is de echte bestaande persoon: http://www.facebook.com/aron.blabla en dit is haar zogenaamde vriend die bij haar post: http://www.facebook.com/aron.blabla.9 - een fake account van die eerste. En hier nog één, dit is een zogenaamde vriend van haar met 3 vrienden die haar zogenaamd kent: http://www.facebook.com/deborah.blabla.1 en dit is de echte vrouw die bestaat met echte vrienden, comments, foto's, etc: http://www.facebook.com/deborah.blabla
Ook was opvallend dat al de Facebooks van haar zogenaamde vrienden op precies dezelfde data zijn gemaakt als die van haar. Dus allemaal eind mei, een dagje eerder, zelfde dag of een dagje later. En nu heeft ze alles verwijderd en is vertrokken. That's it
Disclaimer: mods moeten maar wegmodereren wat niet mag in deze post, svp.
Kusje d'r op.quote:
Modjes zijn luie nikkers.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit dus. De OP moet ff aangepast worden, er staan werkende links in en indirect kan je er toch bijkomen.
Nee.quote:
Ahja. Da's op zich wel apart.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
De FOK!kers die ze als vriend had op facebook waren echt. Ze had de accounts van de vrienden van de echte Kimberly nagemaakt en daarmee reageerde ze ook op zichzelf.
Zoiets was het.
Die waren dus ook van de FB/instagram van de echte Kim gehaald.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
Nou das dan wel een klein lichtpuntje want ik vond die outfits nooit zo mooi
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
Nou das dan wel een klein lichtpuntje want ik vond die outfits nooit zo mooi
Ik vind het toch zielig voor die jongen. Dacht 'ie eindelijk ontknaapt te worden gaat 'ie naar de gevangenis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
22 en 13 hehe in Nederland zie je dat wel eens lijkt het bijna.
En nee ik doe me dan natuurlijk voor om de badguys te pakken natuurlijk.
Why don't you take a seat over thereLekker voor hem
Ja moet je maar gewoon iemand vinden die redelijk bij je eigen leeftijd zit of gewoon iemand die meerderjarig isquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het toch zielig voor die jongen. Dacht 'ie eindelijk ontknaapt te worden gaat 'ie naar de gevangenis.
quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Krentebol had ook zo'n verborgen grapje in haar signature.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:44 schreef Rodawa het volgende:
Ze had wel een toepasselijk onderschrift.
[..]
Vertel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krentebol had ook zo'n verborgen grapje in haar signature.
Soort wie is de mol dusquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja het is wel fout, maar toch is het zielig vind ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja moet je maar gewoon iemand vinden die redelijk bij je eigen leeftijd zit of gewoon iemand die meerderjarig is
Nee johquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja het is wel fout, maar toch is het zielig vind ik.
Ik kom straks even op de koffie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben best wel bang dat ik zo'n ziek mens tot mijn FB heb toegelaten, zometeen staat ze hier voor de deur.
Niet meteen erbij vertellen wat er dan stondquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ohquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Ik weet alleen niet meer wat het precies was.
Nu niet meer. Laten we dat gewoon niet doen. Die nep-accounts zijn niet spannend, maar er zijn ook mensen bij betrokken die helemaal van niks weten voorzover ik weet. Laten we die gewoon niet benoemen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit dus. De OP moet ff aangepast worden, er staan werkende links in en indirect kan je er toch bijkomen.
Oh dus zij weet wel waar jij woont maar ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben best wel bang dat ik zo'n ziek mens tot mijn FB heb toegelaten, zometeen staat ze hier voor de deur.
Ik heb ooit nog een meid via die chatbox versierd, daarna toch nog een jaar mee gegaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
Lijkt me wel zo netjes inderdaad, bedankt voor het aanpassen in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nu niet meer. Laten we dat gewoon niet doen. Die nep-accounts zijn niet spannend, maar er zijn ook mensen bij betrokken die helemaal van niks weten voorzover ik weet. Laten we die gewoon niet benoemen.
Ook de 'echte' dame waar alles van gekopieerd is heeft niet gevraagd om op FOK! te staan met haar pics, en heeft er al helemaal niet om gevraagd dat iemand haar hele leven gebruikt hier. Dus foto's laten we dan ook maar achterwege.
Gelukkig had ik m'n tabje nog open staan, bedankt voor de heads-upquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nu niet meer. Laten we dat gewoon niet doen. Die nep-accounts zijn niet spannend, maar er zijn ook mensen bij betrokken die helemaal van niks weten voorzover ik weet. Laten we die gewoon niet benoemen.
Ook de 'echte' dame waar alles van gekopieerd is heeft niet gevraagd om op FOK! te staan met haar pics, en heeft er al helemaal niet om gevraagd dat iemand haar hele leven gebruikt hier. Dus foto's laten we dan ook maar achterwege.
srry dushi kom centraal dan koop ik starbucks voor ju :$quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh dus zij weet wel waar jij woont maar ik niet
dinsdag ik ben nu in eindjequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
srry dushi kom centraal dan koop ik starbucks voor ju :$
1 kleine L, hoofdletter i.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef JuminelIe het volgende:
Waarom praten jullie dom over mij!!
Ik trap er weer inquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef JuminelIe het volgende:
Ik heb ook tijd genomen om zoveel te fokkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik kan er alleen niet hoe ze zo veel tijd ervoor heeft vrij gemaakt om alles precies te intimideren en zelfs 23 accounts aan heeft gemaakt.
ZE DOET NIET ALS JOUW.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef JuminelIe het volgende:
jumineliequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef JuminelIe het volgende:
Foetushouding.quote:
Dit dus, daarom snap ik de verbazing niet over het feit dat iemand de tijd neemt om hier een lulverhaal op te hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb ook tijd genomen om zoveel te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |