Of ze zetten zich juist af tegen pa en maquote:Op zondag 9 september 2012 01:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze stemmen wat hun ouders stemmen.
quote:Op zondag 9 september 2012 01:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze zetten zich juist af tegen pa en ma
Langstudeerboete, wietpas, internet vrijheden afpakken, starters die nog moeilijker aan een woning kunnen komen. Allemaal dankzij de VVD.quote:
pvda meest realistischquote:Op zondag 9 september 2012 09:38 schreef FTWO het volgende:
PvdA. Is voor mij de partij met de meest realistische kijk op en visie voor de samenleving. Daarbij gelukkig nu ook een partijleider die dat fantastisch naar voren brengt.
Mensen als Paul stemmen op de PvdA, wil je daarmee geassocieerd worden, stem PvdA!quote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Paul het volgende:
Stem 12 september op de PvdA
Voor een echt top Nederland
Samsom
Bekkiequote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen als Paul stemmen op de PvdA, wil je daarmee geassocieerd worden, stem PvdA!
VVD sponsort FOK!, dat is toch een mooie reden om VVD te stemmen?quote:Op zondag 9 september 2012 09:50 schreef Roces18 het volgende:
ook altijd grappig die reclame op fok. In elk verkiezingstopic zie je banners met stem VVD
Daar wordt naar gekeken. Maar het zou best echt kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
De Piratenpartij sabotage is overigens wel erg obvious
Of zou het echt zijn?
Ik stem niet op partijen die enkel zeggen wat mensen willen horen, om daar stemmen mee te winnen. VVD en PvdA vallen dus allebei af voor mij. Ìk trap daar niet inquote:
Ik zie ook reclame voor inlegkruisjes.quote:Op zondag 9 september 2012 11:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
VVD sponsort FOK!, dat is toch een mooie reden om VVD te stemmen?
quote:Maak Fok! kapot, stem VVD
Hoezo gaat FOK! hieraan kapot? Wat vindt Danny hier van?quote:Op zondag 9 september 2012 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie ook reclame voor inlegkruisjes.
[..]
Teeven wil het hele internet kapot maken, do the math.quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo gaat FOK! hieraan kapot? Wat denkt Danny hier van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |