Of ze zetten zich juist af tegen pa en maquote:Op zondag 9 september 2012 01:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze stemmen wat hun ouders stemmen.
quote:Op zondag 9 september 2012 01:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze zetten zich juist af tegen pa en ma
Langstudeerboete, wietpas, internet vrijheden afpakken, starters die nog moeilijker aan een woning kunnen komen. Allemaal dankzij de VVD.quote:
pvda meest realistischquote:Op zondag 9 september 2012 09:38 schreef FTWO het volgende:
PvdA. Is voor mij de partij met de meest realistische kijk op en visie voor de samenleving. Daarbij gelukkig nu ook een partijleider die dat fantastisch naar voren brengt.
Mensen als Paul stemmen op de PvdA, wil je daarmee geassocieerd worden, stem PvdA!quote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Paul het volgende:
Stem 12 september op de PvdA
Voor een echt top Nederland
Samsom
Bekkiequote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen als Paul stemmen op de PvdA, wil je daarmee geassocieerd worden, stem PvdA!
VVD sponsort FOK!, dat is toch een mooie reden om VVD te stemmen?quote:Op zondag 9 september 2012 09:50 schreef Roces18 het volgende:
ook altijd grappig die reclame op fok. In elk verkiezingstopic zie je banners met stem VVD
Daar wordt naar gekeken. Maar het zou best echt kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
De Piratenpartij sabotage is overigens wel erg obvious
Of zou het echt zijn?
Ik stem niet op partijen die enkel zeggen wat mensen willen horen, om daar stemmen mee te winnen. VVD en PvdA vallen dus allebei af voor mij. Ìk trap daar niet inquote:
Ik zie ook reclame voor inlegkruisjes.quote:Op zondag 9 september 2012 11:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
VVD sponsort FOK!, dat is toch een mooie reden om VVD te stemmen?
quote:Maak Fok! kapot, stem VVD
Hoezo gaat FOK! hieraan kapot? Wat vindt Danny hier van?quote:Op zondag 9 september 2012 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie ook reclame voor inlegkruisjes.
[..]
Teeven wil het hele internet kapot maken, do the math.quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo gaat FOK! hieraan kapot? Wat denkt Danny hier van?
Dit is dan weer anti-reclame voor de VVD die toch graag alle lastige keuzes doorschuiven naar de volgende generatiesquote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo gaat FOK! hieraan kapot? Wat vindt Danny hier van?
Ben ik het wel mee eens als CDA stemmer. Een termijn in de oppositie zou zo slecht nog niet zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 12:08 schreef Maxerazzi het volgende:
D66, en hoop daarnaast op een paars kabinet. Hopelijk geen paars plus, oftewel CDA even terug naar de oppositie. Niet zozeer omdat ik iets tegen het CDA heb, maar ik het belangrijk vind dat er een sterk midden is en het CDA kan zich beter herpakken in de oppositiebanken dan als ze moeten regeren.
Want?quote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef hottentot het volgende:
Meeste stemmen hier zouden naar de piratenpartij gaan, nou dat haalt alle geloofwaardigheid er wel af.
Dit dusquote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef hottentot het volgende:
Meeste stemmen hier zouden naar de piratenpartij gaan, nou dat haalt alle geloofwaardigheid er wel af.
34/35 Zetels voor de piratenpartij, terwijl ze in de andere peilingen nog geen zetel scoren, dat geeft dan toch aan dat deze Poll helemaal te verwaarlozen is. Tuurlijk het topic bevat goede standpunten voor meerdere partijen, maar de uitslag gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 9 september 2012 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Heb je de reacties gezien na het live gesprek van users die letterlijk zeiden op hem te gaan stemmen?
Je moet het denk ik ook gewoon niet vertalen naar zetels.quote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
34/35 Zetels voor de piratenpartij, terwijl ze in de andere peilingen nog geen zetel scoren, dat geeft dan toch aan dat deze Poll helemaal te verwaarlozen is. Tuurlijk het topic bevat goede standpunten voor meerdere partijen, maar de uitslag gaat helemaal nergens over.
Kom s.v.p. niet met "christelijke" waarden...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:07 schreef marcodej het volgende:
Nu dus ChristenUnie. Zo'n beetje de enige partij die een genuanceerde en positief-kritische houding tov Europa heeft en ook zo'n beetje de enige met een eerlijk verhaal over de mogelijke oplossingen van de Europese crisis. Verder heb ik veel waardering voor Arie Slob. Doet geen gekke dingen, altijd rustig en overtuigend in het debat. Verder vind ik het belangrijk dat de klassieke christelijke waarden en onderwerpen nog gehoord worden.
Precies, ik vind het juist wel een interessante uitkomst. Met zulke resultaten kun je meer dan met de zoveelste kopie van een peiling die Nederland representeert. Blijkbaar stemt de intensieve forumgebruiker anders dan Jan Modaal. Ik vind het wel grappig om te zien.quote:Op zondag 9 september 2012 13:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je het anders moet zien idd, het gaat puur om de keuze van geregistreerde FOK! users.
En op FOK! zit een grotere concentratie potentiële Piratenstemmers kennelijk dan onder 'de gemiddelde Nederlander'. Is ook niet zo heel gek, aangezien het internet betreft.
Wat zijn voor jou dan "klassieke christelijke waarden"?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens. De klassieke christelijke waarden vind ik heel wat waard. Niet om het geloof, maar omdat ik het in de kern gewoon goede waarden vind.
Exact! En dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo enorm verrassend, dat de PP hier dan bovenaan staat, eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Precies, ik vind het juist wel een interessante uitkomst. Met zulke resultaten kun je meer dan met de zoveelste kopie van een peiling die Nederland representeert. Blijkbaar stemt de intensieve forumgebruiker anders dan Jan Modaal. Ik vind het wel grappig om te zien.
Dit is ook geen dwarsdoorsnede van FOK! (indien zo dan zouden ze in de peilingen ook wel een zetel of meerdere hebben)quote:Op zondag 9 september 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook gewoon niet vertalen naar zetels.
Het is geen weerspiegeling van de Nederlandse samenleving, het is de keuze van FOK!kers, wat ze gaan stemmen. Niet meer en niet minder
Daar staan nog heel veel mensen tegenover die gaan stemmen die geen hol met het internet hebben of met FOK! of met de Piratenpartij...
Ik denk dat ze ook een zetel gaan halen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is ook geen dwarsdoorsnede van FOK! (indien zo dan zouden ze in de peilingen ook wel een zetel of meerdere hebben)
Ik hoop het voor ze, maar ik denk niet dat het gebeurd. De strijd tussen de VVD en de PvDA zal bij menig partij strategische stemmen gaan wegsnoepen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook een zetel gaan halen.
quote:Op zondag 9 september 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Vertaald naar zetels is de uitslag momenteel zo:
PP 36
VVD 27
D66 21
PvdA 18
SP 16
PVV 10
LP 7
SOPN 5
GL 4
PvdD 3