jammer dat ze zoveel liegenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:06 schreef Lookbehind het volgende:
VVD, hoewel ze een aantal standpunten hebben waar ik het niet mee eens ben, ben ik altijd wel erg tevreden over hun economische visie.
Daar heeft de VVD inderdaad ook het monopolie op.quote:
Ben een Ron Paul fan, dus dat wordt denk ik ook mijn keuze, ff inlezen. Nooit van gehoord voordat ik in dit topic kwam.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:47 schreef Libertarisch het volgende:
Libertarische Partij zou ook ongeveer 6 zetels halen als je kijkt naar de GeenStijl poll.
Als je fan bent van Ron Paul ben je bij de Libertarische Partij zeker bij het goede adres!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:57 schreef Manke het volgende:
[..]
Ben een Ron Paul fan, dus dat wordt denk ik ook mijn keuze, ff inlezen. Nooit van gehoord voordat ik in dit topic kwam.
Het is een weerspiegeling van FOK!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:18 schreef Roces18 het volgende:
Dit hele topic is bullshit. Want het is geen weerspiegeling van de maatschappij. PiratenpartijKomop zeg, een stel josti´s met wat punten over internetrechten who gives a fuck.
maar zoals je weet is fok! een berg zolderkamerbewoners met 30cm minimaalquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een weerspiegeling van FOK!
Waarom ga je niet stemmen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb *ik wil niet stemmen* gestemd op deze poll.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb *ik wil niet stemmen* gestemd op deze poll.
omdat ik mezelf vertegenwoordig.quote:
Sounds legitquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat ik mezelf vertegenwoordig.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Confetti het volgende:
VVD omdat ik helemaal niet sociaal wil zijn met jan alleman in dit land maar wil werken voor mijn eigen succes.
Piratenpartij kan je stem beter gebruiken dan de 30e ja knikker van een grote partij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:40 schreef Fok-it het volgende:
PvdA, al hoop ik dat de PiratenPartij ook een zetel weet te bemachtigen. Hebben een aantal prima punten.
dat is waar maar help liever de SP in de regering dan dat ik voor die paar punten die ik goed vindt bij de Piraten mijn stem geef .quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Piratenpartij kan je stem beter gebruiken dan de 30e ja knikker van een grote partij.
Hopen is niet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |