quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Word wel een tijd dat Jeromeke gas gaat geven
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Blijkbaar stap je tegenwoordig niet zomaar meer in een F1 auto.. heeft meer tijd van gewenning nodig schijnbaar.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou me ook niets verbazen als het een veredelde testsessie word dit weekend.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mja, maar zie Badoer, of hoe slecht Fisichella het ineens in een andere auto deed..
En zo slecht was Badoer als coureur echt niet..
Maar wel RTL+, zag net wat beelden van FP3 waar Vettel een low battery had en Alonso maar liefst 0.001 langzamer was dan Hamilton.quote:
Een SPer die werkt op zaterdag? Het moet niet gekker worden!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:54 schreef Toekito het volgende:
Heeft rtl een livestream? Zit nu nog in trein maar vanaf 14:15 opt werk.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 13:36:35BTW, Vettel stopped with an alternator failure in final practice - same problem that cost him victory in Valencia reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 13:41:39Extra info on Vettel from @renaultsportf1. Although same part failed as Valencia, cause of failure was not the same reageer retweet
Toch beter als Ricciardo nuquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:03 schreef JohnB52 het volgende:
Jerome gaat zich net voor de STR's kwalificeren. Niet beter. Denk ik
Kvrees hiervoor. Maar ja...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:03 schreef JohnB52 het volgende:
Jerome gaat zich net voor de STR's kwalificeren. Niet beter. Denk ik
Lijkt bakproblemen te hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Stopt Hulk nu na zijn wedstrijdje slalommen?
Eerste uitvaller dus ook al bekend samen met de bekende 6quote:
Yup, en Schumacher helpt geloof ik een setje banden om zeep.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eerste uitvaller dus ook al bekend samen met de bekende 6
Maar dat is een slecht teken aangezien hij maar 17de is en Kimi in de top 10 staat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Sasman het volgende:
Jerommeke krijgt wel veel tijd in beeld.
De HRT kan eindelijk omgaan met zijn kwaliteiten, en het betaalt zich gelijk uit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Kerthikeyan vóór De La RosaPrimeur
Ach kijk. Wat ga je nu verwachten? Hij heeft in totaal 3 uur in de auto gereden voor dit weekend. Al die andere jongens hebben zoveel meer tijd al gereden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is een slecht teken aangezien hij maar 17de is en Kimi in de top 10 staat.
Dat gaat niet meer lang duren en dan gaat de HRT een winnende wagen zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De HRT kan eindelijk omgaan met zijn kwaliteiten, en het betaalt zich gelijk uit.
Eigenlijk is de HRT al een winnende wagen, maar ze laten de andere teams in de illusie dat ze dat niet zijn. Gewoon erg aardig van ze.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lang duren en dan gaat de HRT een winnende wagen zijn
Ik verwacht dat iemand die vorig jaar een jaar gereden heeft in een Virgin moet wennen aan de snelheid van een Lotus-Renault maar wel gewoon Q1 moet kunnen overleven, ook zonder pech van Hülkenberg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ach kijk. Wat ga je nu verwachten? Hij heeft in totaal 3 uur in de auto gereden voor dit weekend. Al die andere jongens hebben zoveel meer tijd al gereden.
Ahja, het ''Ralf Schumacher effect''. Gewoon ongelofelijk sympathiek. Aan die houding kon Red Bull vorig jaar nog wel een les van lerenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eigenlijk is de HRT al een winnende wagen, maar ze laten de andere teams in de illusie dat ze dat niet zijn. Gewoon erg aardig van ze.
Gaarne.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:28 schreef ElmarO het volgende:
Zou me niks verbazen als er nu een Red Bull gaat afvallen. Gaan nog niet erg lekker.
Geef Webber op het moment de grootste kans om af te vallen. Ze hebben in ieder geval mazzel dat Hulkenberg er niet meer is, die was een geduchte concurrent voor ze geweest.quote:
Dan wie?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:42 schreef Sasman het volgende:
D'Ambrosio 17de. Toch 1 seconden trager als Timmiueh.
Die heeft zijn contract bij RBR toch al verlengd met 1 jaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef THEFXR het volgende:
Zou Webber volgend jaar naar een ander team gaan?
Hij heeft al een contract getekend voor volgend seizoen bij Red Bull, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef THEFXR het volgende:
Zou Webber volgend jaar naar een ander team gaan?
Kimiquote:
En dan gaan ze het zo voor Alonso doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso 30.9. Heeft ie nu echt dat rondje opgeofferd om Massa aan een betere tijd te helpen door hem een slipstream mee te geven
Das wel een heel gevaarlijke strategie met de altijd snelle Massa voor jequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan gaan ze het zo voor Alonso doen.
Kan ook bijna niet anders. Was veel sneller in Q1 en Q2.twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 15:01:30A problem on Fernando's car prevented him to fight for pole: a real shame... reageer retweet
Dat was dus het risico om je eerste pogingen op te offeren.quote:
Met Button op p2 binnen 2 tiende gaan de credits wmb naar de auto.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef THEFXR het volgende:
Hammie drijft zijn prijs op door de pole te pakken?
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 15:10:50It looks like there was a mechanical failure on the rear of Fernando's car, possibly the rear anti-roll bar. reageer retweet
Door de pits uit te rijden en voor t eerste meetpunt van een ronde stil te vallen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:17 schreef Bayswater het volgende:
Q1 niet gezien maar hoe heeft Hulkie het voor elkaar gekregen om alleen in S2 en S3 een tijd te zetten?
Lijkt mij een goede verklaringquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Door de pits uit te rijden en voor t eerste meetpunt van een ronde stil te vallen?
Hoe staat het met het onderlinge kwalificatieduel?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:17 schreef Stiggie het volgende:
Rosberg is echt nergens meer dit seizoen ivt vorige ondanks dat Schumi minder punten heeft (door pech). Schumi vind ik al het hele seizoen stuk beter
7-6 voor Schumiquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hoe staat het met het onderlinge kwalificatieduel?
Misschien moet hij even de telemetrie van zijn rondje twitteren om te laten zien hoe snel hij was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef THEFXR het volgende:
Hammie drijft zijn prijs op door de pole te pakken?
Is dat inclusief mechanische problemen e.d.?quote:
Ten opzichte van 2010 en 2011 doet Schumacher het toch wel een stuk beter in kwalificatie. Toen werd ie volgens mij echt om z'n oren gereden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:29 schreef Stiggie het volgende:
Schumi heeft ook paar x pech gehad met Quali als ik me niet vergis. Maar daarin verschilt het niet eens zoveel. Schumi is in de race zoveel sterker....
Schumi 7
Rosberg 6
Ja, Bahrein technische problemen en Catalunya geen tijd zou je kunnen schrappen, kom je op 7-4.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien moet hij even de telemetrie van zijn rondje twitteren om te laten zien hoe snel hij was.
[..]
Is dat inclusief mechanische problemen e.d.?
Ja, toen kreeg hij nooit temperatuur in zijn banden voor 1lap, gelukkig is dat dit seizoen opgelost, veruit zijn beste seizoen sinds zijn comeback alleen jammer van alle mechanische pech.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ten opzichte van 2010 en 2011 doet Schumacher het toch wel een stuk beter in kwalificatie. Toen werd ie volgens mij echt om z'n oren gereden.
Ik zit er klaar voor.quote:
Denk dat de racesnelheid van Kimi het hem nog erg lastig zal maken. Ook zeker een podiumkandidaat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat er in de Ferrari genoeg snelheid zit om Alonso nog naar P3 te krijgen morgen
Wordt lastig inhalen denk ik, DRS heeft hier veel minder invloed omdat ze al op low downforce rijden en als de banden het houden voor een 1stop is er strategisch ook weinig mogelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat er in de Ferrari genoeg snelheid zit om Alonso nog naar P3 te krijgen morgen
je hebt twee zones. Maar voor de rest denk ik dat de slipstream in combinatie met KERS het zal moeten doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wordt lastig inhalen denk ik, DRS heeft hier veel minder invloed omdat ze al op low downforce rijden en als de banden het houden voor een 1stop is er strategisch ook weinig mogelijk.
Zelf?quote:
Nu welquote:
Ok, so Fernando is faster than you...quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Ik las net dat Alonso een afgebroken anti-roll bar aan de achterkant had?
Lijkt me duidelijk dat Massa geen podium gaat scoren als Alonso achter m ligt ;-)
"It's a shame because I think it would have been the easiest pole position of the year for us," said Alonso.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Ik las net dat Alonso een afgebroken anti-roll bar aan de achterkant had?
Lijkt me duidelijk dat Massa geen podium gaat scoren als Alonso achter m ligt ;-)
Zegt ook iets over de kwaliteiten van het huidige GP2 veld. Staat er dit jaar al niet om bekend om het aanwezige talentquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:04 schreef JohnB52 het volgende:
Knap van Filippi in zijn eerste race!
Als ze nou ipv erbij zetten dat het HD is ook daadwerkelijk in HD zouden streamen wel ja.quote:
Dat verdiend wel een ban voor volgende racequote:
Mijn gevoel zou zeggen dat ze al veel meer races gereden hebben. Zeker als je bedenkt hoeveel races een Rubens achter zn naam heeft staan en die deed pas mee sinds de jaren 90.quote:Op zondag 9 september 2012 09:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik ben een romanticus, laat Ferrari maar winnen vandaag..
In het begin van het kampioenschap waren er maar max 12 10 tot 14 races de eerste 20 paar jaren. Dan tikt de teller ook niet zo snelquote:Op zondag 9 september 2012 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn gevoel zou zeggen dat ze al veel meer races gereden hebben. Zeker als je bedenkt hoeveel races een Rubens achter zn naam heeft staan en die deed pas mee sinds de jaren 90.
quote:Op zondag 9 september 2012 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Vanmiddag eindelijk weer eens thuis een wedstrijd live zien
Ferrari heeft in het eerste seizoen enkele races gemist voordat ze aanhaakten. Verder waren er vroeger ook veel niet kampioenschapsraces en werden evenementen in hetzelfde weekend gehouden en stond de Indy 500 ook op de F1-kalender. Niet alle teams gingen de oceaan over om de race te rijdenquote:Op zondag 9 september 2012 10:57 schreef vosss het volgende:
Als ik van die link alle races optel kom ik op 878 uit.
Daar moeten er nog 7 vanaf die dit jaar nog niet gereden zijn en dan kom ik op 871.
Heeft Ferrari in totaal aan 71 races niet meegedaan? Ik dacht dat ze er vanaf het begin bij waren
Dat ze een paar races overgeslagen zouden hebben geloof ik wel, maar 71 stuks?
GP's welke niet meetelden in het kampioenschap ook meegeteld?quote:Op zondag 9 september 2012 11:05 schreef vosss het volgende:
Dan kom ik op rond de 23 als ik goed tel. Het kunnen er 20 zijn, het kunnen er 25 zijn, maar geen 71.
Dus dan vraag ik mij meteen af klopt die 800ste GP dan wel?
Dat viel me dus op dat in de beginjaren Ferrari nooit de 500 gereden heeft, maar dan nog mis ik 50 ofzo GP's die Ferrari niet gereden zou moeten hebben en die dus wel in dat overzicht staan wil ik uitkomen op dat vandaag hun 800ste isquote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft in het eerste seizoen enkele races gemist voordat ze aanhaakten. Verder waren er vroeger ook veel niet kampioenschapsraces en werden evenementen in hetzelfde weekend gehouden en stond de Indy 500 ook op de F1-kalender. Niet alle teams gingen de oceaan over om de race te rijden
Zijn dat er 45 of 50 ofzo geweest dan?quote:Op zondag 9 september 2012 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GP's welke niet meetelden in het kampioenschap ook meegeteld?
Da's wel heel ruk.quote:Op zondag 9 september 2012 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vanavond rond 00:00 uur ofzo.
Gelukkig heb ik nu wel mn xbox aan de praat met mkv bestanden streamen.
Eerder moest ik die eerst handmatig omzetten naar een ander formaat en dat duurde dan dik een uur ofzo en kon ik pas rond 1 uur half 2 's nachts een keer gaan kijken.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn dat er 45 of 50 ofzo geweest dan?
quote:Scuderia Ferrari
Note. This table also includes entries by NART, since those were effectively proxy entries by Scuderia Ferrari itself.
Oftewel: er staan ook races bij van een een soort Amerikaans B-teamquote:The North American Racing Team (also known as NART) was created by Luigi Chinetti to promote the Ferrari marque in America through success in Gran Turismo (endurance) motorsport.
It was created in 1958 when Chinetti received backing from wealthy racers George Arents and Jan de Vroom. Ferrari already had a close relationship with Chinetti due to his success in selling the maker's road cars in the important American markets, and thus NART received a continuous line of excellent Ferrari racers.
dat zou zomaar kunnen. Er werden vroeger veel races buiten het kampioenschap om georganiseerd en deelname was niet verplichtquote:Op zondag 9 september 2012 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn dat er 45 of 50 ofzo geweest dan?
In de tijd 68-73 reed Ferrari ook weinig races.quote:Op zondag 9 september 2012 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat viel me dus op dat in de beginjaren Ferrari nooit de 500 gereden heeft, maar dan nog mis ik 50 ofzo GP's die Ferrari niet gereden zou moeten hebben en die dus wel in dat overzicht staan wil ik uitkomen op dat vandaag hun 800ste is
Alleen samenvattingen...quote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wtf wordt het niet op BBC uitgezonden vandaag?
Nope, dit jaar enkel nog deze:quote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wtf wordt het niet op BBC uitgezonden vandaag?
Dat is gewoon kut als je livetiming erbij hebt. Stream loopt altijd ~9 seconden achter via Vipbox. En de stream die ik gebruik via script op de xbox zelfs ~20s, maarja dan heb ik wel op groot beeld en geeld last van bufferen als er andere Java applicaties lopen.quote:
Ik hoop dat Massa kan winnen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Button gaat dit weer winnen!
Die zal Hamilton wel weer tegen komen in de eerste bocht, staat gewoon bijna garant voor een crash.quote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Massa kan winnen.
WTF is dat nou weerquote:
BAN! Die zal het ook nooit lerenquote:Op zondag 9 september 2012 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die zal Hamilton wel weer tegen komen in de eerste bocht, staat gewoon bijna garant voor een crash.
I know, zal ook wel goed gaan voorin, ik verwacht echter in het middenveld, achterin wel een touche, sowieso. Vond de Hamilton-Massa hype vorig jaar sowieso wat overrated allemaal, dat was gewoon racen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
BAN! Die zal het ook nooit leren_!
En nu zonder onzin, dat valt dit jaar reuze mee hoor tussen die 2![]()
TV op zowel RTL7 als de BBC loopt ook achter op daadwerkelijk live.quote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut als je livetiming erbij hebt. Stream loopt altijd ~9 seconden achter via Vipbox. En de stream die ik gebruik via script op de xbox zelfs ~20s, maarja dan heb ik wel op groot beeld en geeld last van bufferen als er andere Java applicaties lopen.
Zit niks anders op, zappen tussen de RTL's en hopen dat ze niet tegelijkertijd reclame hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 13:16 schreef dery1990 het volgende:
Anders is RTL er ook nog, voor de Duitse liefhebbers.
De online LT, dus niet de app, loopt anders toch redelijk gelijk met de livebeelden. De vertraging die in de beelden zitten, zitten ook ongeveer in de LT dus die lopen zo goed als gelijk. Zal geen volle seconde zijn iig.quote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
TV op zowel RTL7 als de BBC loopt ook achter op daadwerkelijk live.
De live timing app loopt namelijk 5 seconden voor op de beelden op tv. En daar zal ook nog wel een vertraging in zitten van enkele seconden denk ik.
Wel jammer dat ik die vanavond niet erbij kan pakken, want dat was toch wel erg leuk om erbij te hebben
Veel, 2006 was nog het zuurst. Jammer dat hij toen uitviel vanaf P3 waar hij op P10 startte na het ophouden van Massa die zijn beklag deed met succes want Alonso was hem duidelijk aan het blokken.quote:Op zondag 9 september 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel problemen heeft Alonso hier al gehad zeg.
Zijn hand doet het weer?quote:Op zondag 9 september 2012 13:28 schreef vosss het volgende:
Kubica heeft gewonnen
Zie mijn post in het nieuwtjestopic
Hulde voor die man
Nouja als je een rallyproef kan winnen dan mag ik aannemen dat zn hand het wel weer redelijk ok doet.quote:
Alonso schijt in zn broek voor Kubica. Als hij kan voorkomen dat die zn teamgenoot wordt dan zal ie dat zeker doen denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Nober het volgende:
Zou dus nog wel naar Ferrari kunnen gaan, hij is immers goede vrienden met Alonso.
Dat wel. Maar rechts zit je goed om 'm naar buiten te laten lopen en je plek te pakken.quote:Op zondag 9 september 2012 13:18 schreef dery1990 het volgende:
Trouwens, wat is de beste plek om te starten? Links of rechts? Ik neem aan van links vanwege schone kant en uitloopruimte toch? Kimi
Zie het ook nog niet gebeuren, Kubica is (tegen de tijd dat ze weer gaan testen voor 2013) al dik 2 jaar uit de F1.quote:Op zondag 9 september 2012 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Alonso schijt in zn broek voor Kubica. Als hij kan voorkomen dat die zn teamgenoot wordt dan zal ie dat zeker doen denk ik.
Je bedoelt die startcrash die ik in t begin van t topic aankaartte en opperde dat hij best wel n schorsing voor had mogen krijgen?quote:Op zondag 9 september 2012 13:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky pakte even de start erbij van afgelopen jaar op Monza, ik was die crash van Liuzzi al helemaal vergetenWat een debiele acties maakte die kerel ook met enige regelmaat
Als Grosjean hiervoor een straf krijgt had die gast ook wel een strafje mogen krijgenquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je bedoelt die startcrash die ik in t begin van t topic aankaartte en opperde dat hij best wel n schorsing voor had mogen krijgen?
Bij Grosjean was het gewoon een optelsom, Liuzzi was een eenmalig incident dat kan gebeuren.quote:Op zondag 9 september 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Grosjean hiervoor een straf krijgt had die gast ook wel een strafje mogen krijgen
Je kan lullen wat je wilt, maar als een tweevoudig wereldkampioen het volgende over je zegt:quote:Op zondag 9 september 2012 13:40 schreef M.Melandri het volgende:
Kubica de man die in 3 seizoenen gelijkwaardig was aan Heidfeld?
Dan kan je wel sturen.quote:De Pool Robert Kubica is de allerbeste autocoureur in de Formule 1. Dat meent tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso. "Als hij terugkeert, is hij degene die ik het meest vrees”, zei de Spanjaard donderdag bij de presentatie van zijn team Ferrari.
In 2006 gelijkwaardig en in 2007 minder. In 2008 was ie 5x zo goed en toen had ie nog steeds minder ervaring uiteraard.quote:Op zondag 9 september 2012 13:40 schreef M.Melandri het volgende:
Kubica de man die in 3 seizoenen gelijkwaardig was aan Heidfeld?
Uhm, dat zal dan wel, dan heb ik die post gemistquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je bedoelt die startcrash die ik in t begin van t topic aankaartte en opperde dat hij best wel n schorsing voor had mogen krijgen?
idd eenmalig. Net zo eenmalig als in Abu Dhabi 2010 bij Schumacher op de monocoque belanden terwijl anderen MSCH zeer goed konden ontwijken.quote:Op zondag 9 september 2012 13:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Grosjean was het gewoon een optelsom, Liuzzi was een eenmalig incident dat kan gebeuren.
Kubica was ook een goede coureur, in zijn 2de GP al podium op Monza maar of hij nog steeds goed is na die rallycrash...quote:Op zondag 9 september 2012 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar als een tweevoudig wereldkampioen het volgende over je zegt:
[..]
Dan kan je wel sturen.
Zeker als dat de enige coureur is die een zevenvoudig wereldkampioen in zn beste jaren fair en square 2 maal verslagen heeft.
Alonso zei bovenstaand begin 2012 overigens.
Dus ja, die man ja
Ik zat er ook op te letten. Volgens mij niet, een vuist dacht ik te zien.quote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deed ie bij z'n eerste overwinning al het vingertje?
Vergelijk het aantal wk punten maar eens, amper verschil tussen Heidfeld en Kubica, kwalificatieduel was ook geen enorm verschil. En Heidfeld was natuurlijk gewoon middelmaat dus die had hij ruim moeten verslaan in mijn ogen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2006 gelijkwaardig en in 2007 minder. In 2008 was ie 5x zo goed en toen had ie nog steeds minder ervaring uiteraard.
In 2009 was de Sauber BMW de op 1 na slechtste auto van het veld en ook toen was ie beter dan Heidfeld.
In 2010 liet ie weer zien hoe goed ie was in die Lotus.
Toen maakte Schumi zelf een fout, kon Liuzzi niks aan doen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Uhm, dat zal dan wel, dan heb ik die post gemist
[..]
idd eenmalig. Net zo eenmalig als in Abu Dhabi 2010 bij Schumacher op de monocoque belanden terwijl anderen MSCH zeer goed konden ontwijken.
Klopt wel dat Schumacher spinde, maar het was een open overzichtelijke bocht. De rest van het veld kon hem wel ontwijken, Liuzzi niet. Liuzzi kon er links omheen met het grootste gemak. Zegt toch wel iets over het inschattingsvermogen van de beste man.quote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Toen maakte Schumi zelf een fout, kon Liuzzi niks aan doen.
Welke Duitser won in 2008 zijn erster grosser preis in Monzaquote:Op zondag 9 september 2012 13:16 schreef dery1990 het volgende:
Anders is RTL er ook nog, voor de Duitse liefhebbers.
Die vragen zijn gewoon een belediging voor de F1 kijker.quote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Welke Duitser won in 2008 zijn erster grosser preis in Monza
SMS A michael Schumacher
B sebastian Vettel
Eigenlijk is alleen 2008 een goede vergelijking. Maar Heidfeld is ook enigszins ondergewaardeerd.quote:Op zondag 9 september 2012 13:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vergelijk het aantal wk punten maar eens, amper verschil tussen Heidfeld en Kubica, kwalificatieduel was ook geen enorm verschil. En Heidfeld was natuurlijk gewoon middelmaat dus die had hij ruim moeten verslaan in mijn ogen.
2010 had hij rookie Petrov als teamgenoot dus dat is lastig in te schatten.
Aquote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Welke Duitser won in 2008 zijn erster grosser preis in Monza
SMS A michael Schumacher
B sebastian Vettel
Amen!quote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Die vragen zijn gewoon een belediging voor de F1 kijker.
Zelfs met een overwinning moet ie nog vrezen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd of Massa zich sterk kan maken in deze race. Als hij nu wéér faalt dan kan hij zijn stoeltje voor volgend jaar wel vergeten.
Als je goed kijkt.quote:Op zondag 9 september 2012 14:01 schreef Xebber het volgende:
Hoe kan je 't verschil nou weer zien tussen Medium en Hard?
Degene die eerder stopt stond op zachtquote:Op zondag 9 september 2012 14:01 schreef Xebber het volgende:
Hoe kan je 't verschil nou weer zien tussen Medium en Hard?
In een Mercedes die elke 10 mtr wel een euvel heeftquote:
Dat zou wel een zware faal zijnquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef Sasman het volgende:
Alonso kan geen 7de versnelling gebruiken daarnet?
Hij moest liften.quote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef Sasman het volgende:
Huh ja, zat al snel op de limiter.. Maar loopt toch in nog, maar lagere top als schumi lijkt het.quote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef Sasman het volgende:
Sasman kijkt ook naar Kris Wauters?quote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef Sasman het volgende:
Duh...quote:Op zondag 9 september 2012 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sasman kijkt ook naar Kris Wauters?
Omdat die allemaal op 1 stop zitten zei hij, Rosberg dus op 2 (?) stops denk ikquote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Engineer tegen Rosberg: ''you need to pass these cars''
Jawadde, het is ook de bedoeling in een race om achter een rits wagens te blijven rijden![]()
Ik zou Kris niet al te vaak geloven trouwens.quote:
Voor het commentaar kijken we ook niet echt hé...Wel lekker in beeld gebracht natuurlijk met die reclame's en dan het kleine schermpje waar je nog beetje kan volgen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zou Kris niet al te vaak geloven trouwens.
Dan zap ik naar RTBFquote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Sasman het volgende:
[..]
Voor het commentaar kijken we ook niet echt hé...Wel lekker in beeld gebracht natuurlijk met die reclame's en dan het kleine schermpje waar je nog beetje kan volgen.
Teamorders.quote:Op zondag 9 september 2012 14:14 schreef zoem het volgende:
Ik zie Massa nog wel terugvallen door een mislukte pitstop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |