quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Word wel een tijd dat Jeromeke gas gaat geven
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Blijkbaar stap je tegenwoordig niet zomaar meer in een F1 auto.. heeft meer tijd van gewenning nodig schijnbaar.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou me ook niets verbazen als het een veredelde testsessie word dit weekend.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mja, maar zie Badoer, of hoe slecht Fisichella het ineens in een andere auto deed..
En zo slecht was Badoer als coureur echt niet..
Maar wel RTL+, zag net wat beelden van FP3 waar Vettel een low battery had en Alonso maar liefst 0.001 langzamer was dan Hamilton.quote:
Een SPer die werkt op zaterdag? Het moet niet gekker worden!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:54 schreef Toekito het volgende:
Heeft rtl een livestream? Zit nu nog in trein maar vanaf 14:15 opt werk.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 13:36:35BTW, Vettel stopped with an alternator failure in final practice - same problem that cost him victory in Valencia reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 13:41:39Extra info on Vettel from @renaultsportf1. Although same part failed as Valencia, cause of failure was not the same reageer retweet
Toch beter als Ricciardo nuquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:03 schreef JohnB52 het volgende:
Jerome gaat zich net voor de STR's kwalificeren. Niet beter. Denk ik
Kvrees hiervoor. Maar ja...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:03 schreef JohnB52 het volgende:
Jerome gaat zich net voor de STR's kwalificeren. Niet beter. Denk ik
Lijkt bakproblemen te hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Stopt Hulk nu na zijn wedstrijdje slalommen?
Eerste uitvaller dus ook al bekend samen met de bekende 6quote:
Yup, en Schumacher helpt geloof ik een setje banden om zeep.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eerste uitvaller dus ook al bekend samen met de bekende 6
Maar dat is een slecht teken aangezien hij maar 17de is en Kimi in de top 10 staat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Sasman het volgende:
Jerommeke krijgt wel veel tijd in beeld.
De HRT kan eindelijk omgaan met zijn kwaliteiten, en het betaalt zich gelijk uit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Kerthikeyan vóór De La RosaPrimeur
Ach kijk. Wat ga je nu verwachten? Hij heeft in totaal 3 uur in de auto gereden voor dit weekend. Al die andere jongens hebben zoveel meer tijd al gereden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is een slecht teken aangezien hij maar 17de is en Kimi in de top 10 staat.
Dat gaat niet meer lang duren en dan gaat de HRT een winnende wagen zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De HRT kan eindelijk omgaan met zijn kwaliteiten, en het betaalt zich gelijk uit.
Eigenlijk is de HRT al een winnende wagen, maar ze laten de andere teams in de illusie dat ze dat niet zijn. Gewoon erg aardig van ze.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lang duren en dan gaat de HRT een winnende wagen zijn
Ik verwacht dat iemand die vorig jaar een jaar gereden heeft in een Virgin moet wennen aan de snelheid van een Lotus-Renault maar wel gewoon Q1 moet kunnen overleven, ook zonder pech van Hülkenberg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ach kijk. Wat ga je nu verwachten? Hij heeft in totaal 3 uur in de auto gereden voor dit weekend. Al die andere jongens hebben zoveel meer tijd al gereden.
Ahja, het ''Ralf Schumacher effect''. Gewoon ongelofelijk sympathiek. Aan die houding kon Red Bull vorig jaar nog wel een les van lerenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eigenlijk is de HRT al een winnende wagen, maar ze laten de andere teams in de illusie dat ze dat niet zijn. Gewoon erg aardig van ze.
Gaarne.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:28 schreef ElmarO het volgende:
Zou me niks verbazen als er nu een Red Bull gaat afvallen. Gaan nog niet erg lekker.
Geef Webber op het moment de grootste kans om af te vallen. Ze hebben in ieder geval mazzel dat Hulkenberg er niet meer is, die was een geduchte concurrent voor ze geweest.quote:
Dan wie?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:42 schreef Sasman het volgende:
D'Ambrosio 17de. Toch 1 seconden trager als Timmiueh.
Die heeft zijn contract bij RBR toch al verlengd met 1 jaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef THEFXR het volgende:
Zou Webber volgend jaar naar een ander team gaan?
Hij heeft al een contract getekend voor volgend seizoen bij Red Bull, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef THEFXR het volgende:
Zou Webber volgend jaar naar een ander team gaan?
Kimiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |