Strootman was met BMI de beste van het veld. Hoort zeker in de basis. Het ging gister juist beter lopen toen Clasie eruit ging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:28 schreef Siyara het volgende:
Ik zou Clasie wel ipv Strootman willen zien. Denk dat het middenveld dan een stuk beter uit de verf komt. Strootman op rechts (of was het links?) vond ik in de eerste helft ook geen heel groot succes.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:28 schreef Siyara het volgende:
Ik zou Clasie wel ipv Strootman willen zien.
Je vergeet een naam...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:42 schreef sausagin het volgende:
Nederland wint dit makkelijk. Dat Juhasz 1 van de beste Hongaarse spelers is zegt al genoeg.
Nee dat viel wel mee, toen janmaat eruit ging.. Toen liep het gelijk beterquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman was met BMI de beste van het veld. Hoort zeker in de basis. Het ging gister juist beter lopen toen Clasie eruit ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clasie speelde de helft van de ballen meteen terug, was fysiek niet opgewassen tegen de Turken. Heeft niks in Oranje te zoeken. Strootman en Maher voldoen prima.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vond Clasie niet super spelen gister, maar zeker niet slecht! Maar ik zou het wel snappen als Van Gaal voor Strootman, Fer en Sneijder kiest, meer balans en 'body' op het middenveld. Clasie gaat zijn kans zeker nog pakken, maar voor nu is hij nog niet klaar voor Oranje.
Janmaat viel mij zwaar tegen, jammer, denk ook niet dat Van Gaal hem nog eens zou laten beginnen.
Tegen Dynamo Kiev was hij anders de beste van het veld. Ook fysiek redelijk sterke spelers. Denk nu toch dat hij weer opgesteld gaat worden, denk niet dat hij met Maher gaat beginnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Clasie speelde de helft van de ballen meteen terug, was fysiek niet opgewassen tegen de Turken. Heeft niks in Oranje te zoeken. Strootman en Maher voldoen prima.
twitter:KNVBpers twitterde op zondag 09-09-2012 om 14:18:36Tim Krul verlaat trainingskamp Oranje met elleboogblessure. Van Gaal voegt debutant Jeroen Zoet toe aan spelersgroep. #honned reageer retweet
Stekelenburg of Vorm dus op doelquote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
twitter:KNVBpers twitterde op zondag 09-09-2012 om 14:18:36Tim Krul verlaat trainingskamp Oranje met elleboogblessure. Van Gaal voegt debutant Jeroen Zoet toe aan spelersgroep. #honned reageer retweet
Ik begrijp de keuze voor Zoet wel.quote:Op zondag 9 september 2012 14:24 schreef Fok-it het volgende:
Jeroen Zoet boven Vermeer, Mulder, Velthuizen, Cilessen?
quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef dieselnoi het volgende:
Geen Vermeer?! Slechtste coach aller tijden!!!!!!! Geen wonder dat we het WK niet hadden gehaald onder Louis
Het gaat toch om een reserve keeper die achter vorm en stekelenburg komt. Leuk voor de ervaring en de trip naar boedapest. Maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
Terwijl die mulder de laatste tijd toch ook wel aardig loopt te keepen toch?
Hij is talentvol tuurlijk, maar nog lang niet zo ver om zo hoog in de pikorde te staanquote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp de keuze voor Zoet wel.
Geen Vermeer?! Slechtste coach aller tijden!!!!!!! Geen wonder dat we het WK niet hadden gehaald onder Louis
Rot eens op met je Pro-Ajax geblaat.quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef dieselnoi het volgende:
Neger watquote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je Pro-Ajax geblaat.
Vermeer weet niet eens dat je een terugspeelbal moet klemmen of wegslaan. Die gaat dom lopen koppen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef dieselnoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maher speelt wekelijks en Wijnaldum nietquote:Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Typisch het volgende:
Gek dat Wijnaldum er niet bij zit in plaats van Maher, heeft toch grote stappen gemaakt bij PSV.
Ik denk niet dat zijn post serieus was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maher speelt wekelijks en Wijnaldum niet
Zie nu pas dat het typisch wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn post serieus was.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het typisch was
goedemorgen
Tja, Anita is niet geselecteerd hèquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi man. Veel mensen vonden Strootman niks maar ik zie hem nu wel overal in iedereen zijn favo opstelling
Hou je niet van 'gezellige' mannen zoals Roemer, Zoet en Verhoeven?quote:
Liever Dijks dan Willems op LB?quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef dieselnoi het volgende:
Clasie is 100.000 keer beter dan Strootman. Kwam alleen niet uit de verf omdat ie nog niet naar voren durft te draaien. Maar dat komt nog wel als de plankenkoorts eraf is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman was met BMI de beste van het veld. Hoort zeker in de basis. Het ging gister juist beter lopen toen Clasie eruit ging.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef davihaa het volgende:
[..]
Clasie is 100.000 keer beter dan Strootman. Kwam alleen niet uit de verf omdat ie nog niet naar voren durft te draaien. Maar dat komt nog wel als de plankenkoorts eraf is.Daarom gewoon Fer-Sneijder-Clasie.
Trouwens Strootman deed nauwelijks iets nuttigs tegen Turkije, maakte ook geen fouten. Dan ben je niet gelijk beste man van het veld.
Ja man, speelde uitstekend zelfs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Heb het zaterdag niet gezien, maar Heitinga kreeg toch complimenten?![]()
Zou Van Gaal bang zijn dat ie het niet 90 minuten vol kan houden
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef davihaa het volgende:
[..]
Clasie is 100.000 keer beter dan Strootman. Kwam alleen niet uit de verf omdat ie nog niet naar voren durft te draaien. Maar dat komt nog wel als de plankenkoorts eraf is.Daarom gewoon Fer-Sneijder-Clasie.
Trouwens Strootman deed nauwelijks iets nuttigs tegen Turkije, maakte ook geen fouten. Dan ben je niet gelijk beste man van het veld.
Want die doet het zo geweldig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Strootman als verdedigende middenvelder hebben we niet eens een verdediging nodig.
Dank u.quote:
Steek heeft heel seizoen niet overtuigt in Italië, Krul is 1 van de beste keepers van de premier league.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Dat gewissel van die keepersHad Steek gewoon laten staan man.
waarom die blije smileys danquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef vluggejapie99 het volgende:
3:0 Hongarije
Hattrickje Dzudzsak
Niet eens op ingaanquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens op ingaankneusje eerste klas.
34 jaar ook nogquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens op ingaankneusje eerste klas.
Als Krul niet geblesseerd was geraakt, dan was er ook niet gewisseld vandaag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Dat gewissel van die keepersHad Steek gewoon laten staan man.
Te triest idd. Eigenlijk word ik er gewoon een beetje treurig van als volwassen mensen het leuk vinden om te trollen op het internet. Zal wel geen leuk leven hebben.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te triest idd. Eigenlijk word ik er gewoon een beetje treurig van als volwassen mensen het leuk vinden om te trollen op het internet. Zal wel geen leuk leven hebben.
Prima.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Genoeg aandacht voor jou; ontopic.
Er is ook niet echt een andere optie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Had Clasie overigens niet in basis verwacht, hoop dat hij zich goed herpakt.
Ik wel, aangezien Fer eruit ligt. Hij heeft Maher opgeroepen ipv een verdedigende middenvelder. Rare keus. Dan ben je eigenlijk verplicht Clasie op te stellen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Had Clasie overigens niet in basis verwacht
Hopen dat hij wat minder onzeker is nu tegen Hongarije.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien Fer eruit ligt. Hij heeft Maher opgeroepen ipv een verdedigende middenvelder. Rare keus. Dan ben je eigenlijk verplicht Clasie op te stellen.
Hoop het ook idd. Was niet fantastisch tegen de Turken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hopen dat hij wat minder onzeker is nu tegen Hongarije.
je liegtquote:
Hij was bezig met snoepjes naar zijn mond te gooien.quote:
Zag je die voor het eerst?quote:
twitter:basticheler twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 20:15:03Robben tijdens de warming up naar binnen met de dokter... Van Gaal laat Lens warmlopen, terwijl de rest nu naar binnen gaat #honned reageer retweet
Ik deed de reclame naquote:
Waardeloosquote:
Die was er de vorige keer toch ook al?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel die nieuwe metBen Saunders
he
Ik wil een goede verdediging, wie de vleugelspelers zijn is niet zo relevant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Stiggie het volgende:
Ik wil Elia terug bij de selectie en Appelflap.
Tedje vd Pavertquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil een goede verdediging, wie de vleugelspelers zijn is niet zo relevant.
Truequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil een goede verdediging, wie de vleugelspelers zijn is niet zo relevant.
Had ie niet beter Huntelaar in de spits kunnen zetten en RvP op links?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als spits is hij heel goed. Ben benieuwd hoe hij het doet als linksbuiten..
Allemaal zelf opgeleidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Maar niet voor in de basis van het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als spits is hij heel goed. Ben benieuwd hoe hij het doet als linksbuiten..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Allemaal zelf opgeleid![]()
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvoor kom je klaar op het feit dat Lens speelt? Tis geen geweldenaar.quote:
Dick van Toornquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef muzas het volgende:
Hoe heette die wonder-fysio nou?? Zit er de hele tijd aan te denken...
Die robben de vorige keer ook in 3 dagen had opgelapt?
Had ik ook wel verwacht ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ie niet beter Huntelaar in de spits kunnen zetten en RvP op links?
Que?quote:
lolliequote:
Holland moet zichzelf maar zien te kwalificeren met Hollanders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Robus het volgende:
De Feyenoorders en PSV'ers moeten het maar doen voor Holland
Ga dan ook niet naar Blanes.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zei zo'n propper inBlanes
ook
Ik kreeg echt deze emoticon erbij:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef pietpietpiet101 het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Is niet echt up-to-date...
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef marcodej het volgende:
Die 'respectpraatjes.Gelijk mee stoppen bitte.
Doh. Belgen staan onderaan de voedselketen.quote:
Ik begin die BMI steeds meer een baas te vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef Stiggie het volgende:
Alle negertjes zingen niet meeop BMI na
En dat zie jij voor de aftrap?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
België-Kroatië lijkt mij spannender, zal dat eens gaan kijken.
Het zou mooi zijn als hij zich zo door blijft ontwikkelen ja, we hebben in Oranje dringend een verdediger nodig die zijn mannetje staat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik begin die BMI steeds meer een baas te vinden.
Gelukkig is die pas vijf keer voorbij gekomenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
4 psv''ers in de basis, ik weiger te kijken.
En dan nog ook 3 überfalers van PSV. Lens, Narsingh & Willems.
Zal ik jou eens wat zeggen, voor het eerst ben ik het met je eens!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit ^quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
jochie tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vervangt Robben die op het laatste moment afhaakte.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat Lens in de basis, mijn god.
Wedden dat je wel kijkt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems en Lens zijn Oranje-onwaardig ja, maar goed we spelen tegen Hongarije.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heel vroeger ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik begin die BMI steeds meer een baas te vinden.
Blessure weer? Heh, damn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vervangt Robben die op het laatste moment afhaakte.
Te hoog maar mijn botten zijn zwaar en ik weet niet hoe ik die lichter krijg.quote:
Op papier, je kent het wel.quote:
Ik kan 't wel beantwoorden, maar dan krijg ik vast een ban.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Te hoog maar mijn botten zijn zwaar en ik weet niet hoe ik die lichter krijg.
Jep dit keer de lies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blessure weer? Heh, damn.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een faalopstelling zeg. Willems, Van Rhijn, Clasie, Lens, Narsingh, Strootman, mijn hemel zeg. Ze mogen vrezen daar op het WK!
Wie zegt dat als ik in dit topic kom dat SBS6 automatisch aanstaat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, je zegt nog geen 3 minuten geleden dat je niet kijkt.
Lens een faler noemen, ben je gek?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman was de beste afgelopen vrijdag. De rest ook maar niet opstellen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een faalopstelling zeg. Willems, Van Rhijn, Clasie, Lens, Narsingh, Strootman, mijn hemel zeg. Ze mogen vrezen daar op het WK!
Stijn zet zich weer voor lul.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben er weer. Nog iets wat ik moet weten?
Lolly een lollie noemen. Ben jij gek?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lens een faler noemen, ben je gek?
Robben geblesseerd, dus Lens speeltquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik, je kunt het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zegt dat als ik in dit topic kom dat SBS6 automatisch aanstaat?
Robben weer geblesseerdquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ja. NL gaat winnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn? Vaste waarde bij Ajax nu Crack weg is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En klein ook, lijkt wel of er slechts 10.000 man in kunnen ofzoquote:
Ik noem een lolly geen lollie, alleen is 'gas op die lollie' gangbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lolly een lollie noemen. Ben jij gek?
Dat was ook niet bepaald lastig. Bovendien heb ik niks met die gast, dus de term faalopstelling is uit mijn opzicht gerechtvaardigd!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman was de beste afgelopen vrijdag. De rest ook maar niet opstellen dan?
Ah, dan is het geen faal meer. Okido!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Van Rhijn? Vaste waarde bij Ajax nu Crack weg is.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
ander elftal had ook gekund
Vorm
Van der Wiel
Heitinga
Matthijssen
Butner
Maher
De Jong
Urby
Affelay
Huntelaar
Elia
Ik heb ook niks met jou. Wil je hier nooit meer komen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was ook niet bepaald lastig. Bovendien heb ik niks met die gast, dus de term faalopstelling is uit mijn opzicht gerechtvaardigd!
En nog beter ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
Vorm
Van der Wiel
Heitinga
Matthijssen
Butner
Maher
De Jong
Urby
Affelay
Huntelaar
Elia
Geef mij wat jij rooktquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
Vorm
Van der Wiel
Heitinga
Matthijssen
Butner
Maher
De Jong
Urby
Affelay
Huntelaar
Elia
Er zijn meer dan 11 nederlanders idd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
Vorm
Van der Wiel
Heitinga
Matthijssen
Butner
Maher
De Jong
Urby
Affelay
Huntelaar
Elia
idd, veel geld verdienenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef Rickazio het volgende:
Sneijder
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)r-grootverdiener.htm
Van Gaal luistert niet naar mij, terecht. En ik dus ook niet naar jou! Lastige keuze dan niet!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met jou. Wil je hier nooit meer komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |