sta je daar met zn vijven voor Jan lul bij een nep feestquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:27 schreef paplepel123 het volgende:
Mensen die hier ook serieus naartoe gaan
Ik ben daar toevallig bekend..quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:27 schreef paplepel123 het volgende:
Mensen die hier ook serieus naartoe gaan
Het is ook een huisfeestquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef Drakire het volgende:
Dit doe je niet bij verjaardagen van kinderen maar bij huisfeesten.
quote:
Een fatsoenlijk feest waar de meerderheid geen 16 is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ben daar toevallig bekend..
Een feest met gratis bier wat wil je nog meer?
Makkelijk scoren?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk feest waar de meerderheid geen 16 is.
Leuke trollquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:01 schreef merthemw het volgende:
Toch grappig dat jullie denken dat ik dit feest echt zelf plan.
Eigenlijk zou ik er maar 3 raken, die anderen mwah..quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:21 schreef Heester het volgende:
[..]
Die komen ook allemaal, dat word genieten
Namen?quote:
Is dat legaal om op fok te noemen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er maar 3 raken, die anderen mwah..
[..]
Namen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Is dat legaal om op fok te noemen?
Legaal, ja. Sneu, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Sowieso PROJECT X !!111!!!!111!1!!111!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Toevallig niet neequote:Op zaterdag 8 september 2012 12:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben jij toevallig zo´n meisje?
maar wie dan wel?quote:
Reken maar dat ik even langskom bij het feestje in Merthe's straat, maar ik vind het te ver gaan om een spelletje name-and-shame met haar Facebookvrienden te gaan doen.quote:
Nadat feestje wordt je toch opgepakt en is heel Groningen afgebrand, fuck the world.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:28 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Reken maar dat ik even langskom bij het feestje in Merthe's straat, maar ik vind het te ver gaan om een spelletje name-and-shame met haar Facebookvrienden te gaan doen.
Nee dit wordt serieus opgevat door iedereenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit zal wel weer lekker nep zijn..
Nou, die van Amsterdam toen ook.. en daar kwam ook geen hond..quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee dit wordt serieus opgevat door iedereen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee dit wordt serieus opgevat door iedereen
Alle plaatsen om Haren komen sowieso.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou, die van Amsterdam toen ook.. en daar kwam ook geen hond..![]()
![]()
Uhh,.. mens...
Scoren kan ik ook bij een iets ouder publiek, en makkelijk kunnen scoren is voor mij geen reden om ergens naartoe te gaan.quote:
Haren wereldstad!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:35 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Alle plaatsen om Haren komen sowieso.
voor mij welquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:35 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Scoren kan ik ook bij een iets ouder publiek, en makkelijk kunnen scoren is voor mij geen reden om ergens naartoe te gaan.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Chachiiing
http://www.vkmag.com/maga(...)rlands_dorpje_haren/
Dat kan iedereen, ze schijnen een "Tip de redactie" vakje te hebben. Gewoon even scrollen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie kan Geenstijl op de hoogte brengen ofzo?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:02 schreef BRANDGEL het volgende:
Welke autist neem de vlammenwerper mee btw?
Wat zit je nou allemaal stoer te doen, met je 4chan geenstijl en weetikwat... het gaat uiteindelijk toch niet door, pauperquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:00 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga denk ik misschien, vrienden van mij willen in ieder geval er wel heen
Die van FOK! was verbannen om dat hosseltopic?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
uit betrouwbare bron gehoord dat bang_bros ook komt.
Jawel, durf je nog niet naar buiten?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:35 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zit je nou allemaal stoer te doen, met je 4chan geenstijl en weetikwat... het gaat uiteindelijk toch niet door, pauper
kom vechte danquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkfaker
gelijk djoeken die bitches als jou
ik zie je in groningen , vechte we dit geschil even uit zemelquote:
Als ik daar ga komen dan neem ik ook wat mee en feliciteer ik haar gewoon en dan haar hosselen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren, ze krijgt geld en cadeautjes van bijna 2500 mensen
Duizend mensen proberen haar te hosselenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik daar ga komen dan neem ik ook wat mee en feliciteer ik haar gewoon en dan haar hosselen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Duizend mensen proberen haar te hosselen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens het is voorbij, die organisator van het feest is gebeld door de vader van het meisje, en die wil graag dat de facebook pagina gesloten wordt
Daaromquote:
Wat zei ik je nouquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens het is voorbij, die organisator van het feest is gebeld door de vader van het meisje, en die wil graag dat de facebook pagina gesloten wordt
Bij sommige duurt het nou eenmaal wat langer voor ze iets begrijpenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zei ik je nou![]()
Stoere jongen
Ik ga daar gewoon heen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee dat doe je nietquote:
Kom jij ooit buiten dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Even iemand regelen met wie ik kan meerijden, tuurlijk wel.
Kan ook gezellig zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als hij naar de synagoge moet waarschijnlijk
Dan sta je daar dus alleenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zelden, maar dit is een once in a lifetime event.
Wie hou ik voor de gek, ik heb geen vrienden om mee te gaan en het feestje wordt waarschijnlijk flut.quote:
Jawel gekke nick, kom je ook?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang_Bros heeft al een nieuwe aangemaakt. Basje toch, dit gaat niet werken sufkut
Ik kom niet buiten brabantquote:
Ik whatsapp hem net jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang_Bros heeft al een nieuwe aangemaakt. Basje toch, dit gaat niet werken sufkut
maar ik ben 15 = kutfeestjequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar het wordt een paradijs met 16 jarige breezertjes.
politie is altijd op de hoogte van dat soort dingen en controleren dan de shit daarquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waar heb je een Fake ID voor nodig![]()
Het is geen nachtclub hoor
Een beetje chicks opleiden hoe ze met een lul om moeten gaan, nee die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar het word een paradijs met 16 jarige breezertjes.
Voel je weer voor een keertje jong!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een beetje chicks opleiden hoe ze met een lul om moeten gaan, nee die tijd heb ik gehad
dit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voel je weer voor een keertje jong!
http://www.thenews.com.pk/article-61392-Trainee-fined-$280k-for-illegal-FB-partyquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ook-house-party.html
![]()
![]()
er kwamen ook echt 1600 mensen naar dat huis
Ik ben jong, bitchquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gast Nick is jong hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ga boodschappen doen of zoquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit.
als je 50 bent ga je je weer zo gedragen, dus doe het maar nu, want anders ben je een zieke pedofiel
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.thenews.com.pk/article-61392-Trainee-fined-$280k-for-illegal-FB-party
Denk wel dat ze er zin hebben ja.
[..]
Ik ben jong, bitch
Sorry Nick, kijk om jullie allemaal in de stemming te brengen:quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke vooruit Gayguyim, ik ga wel mee.
Laat ik het zien hoe het moet, dan kan je het de volgende keer alleen af
wel GODVERDOMME! dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen schone sokken en die zitten nog in de droger
a Gay guy I amquote:
Profiteer ervan, eenmalig aanbodquote:
Dat zal echt wel vaker gezegd zijn tegen hemquote:
Nice, kan je mij oppikken met de auto?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Profiteer ervan, eenmalig aanbod
welke provincie woon jij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zal echt wel vaker gezegd zijn tegen hem
ook dat nog?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nice, kan je mij oppikken met de auto?
Make an educated guessquote:
Gelderland misschien?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook dat nog?
[..]
Make an educated guess
Het antwoord staat gewoon in dit topicquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gelderland misschien?
of Brabant?
wanneer worde gij eigenlijk 17?quote:
Brabant dus. was vorige paginaquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het antwoord staat gewoon in dit topic?
Alleen Gayguyim krijgt dat speciale aanbod hoor, jij zoekt het zelf maar uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Brabant dus. was vorige pagina
en je gaat dan via de afsluitdijk of Drenthe?
verdikkemequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen Gayguyim krijgt dat speciale aanbod hoor, jij zoekt het zelf maar uit
April, wanneer jij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wanneer worde gij eigenlijk 17?
Juni 2014quote:
Kijk, hosselkoning dat gaat al fout he! Je word gehosseld door de schoonheid van het betreffende objectquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry o grote hosselkoningmaar ik kan je terugbetalen met tientallen maagden.
Sorry, vergeef me. Leer het mij tijdens party.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk, hosselkoning dat gaat al fout he! Je word gehosseld door de schoonheid van het betreffende object
Al een idee wat je outfit gaat worden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, vergeef me. Leer het mij tijdens party.
ik moet toegeven dat ik jou nog wel eens zou willen meetenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, vergeef me. Leer het mij tijdens party.
Een pak met hoed en een sigaar, als ik dat op tijd kan regelen. Anders gewoon spijkerbroek met een shirt, jij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al een idee wat je outfit gaat worden?
Sowiesoquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ik jou nog wel eens zou willen meeten
ja, ik moet alleen ff kijken wanneer ik zou kunnen, omdat ouders zich overal mee bemoeienquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sowiesobeter wel een keertje.
en je zou ook pijpenkrullen doen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een pak met hoed en een sigaar, als ik dat op tijd kan regelen. Anders gewoon spijkerbroek met een shirt, jij?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik moet alleen ff kijken wanneer ik zou kunnen, omdat ouders zich overal mee bemoeien
Dat is kut, heb ik ook soms. Nee nee, mafia style. Zoals Meyer Lansky of Bugsy Siegel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en je zou ook pijpenkrullen doen?
outfitje van Nicklas the nerdquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een pak met hoed en een sigaar, als ik dat op tijd kan regelen. Anders gewoon spijkerbroek met een shirt, jij?
neem wel deze mee dan:quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut, heb ik ook soms. Nee nee, mafia style. Zoals Meyer Lansky of Bugsy Siegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Haha nicequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
outfitje van Nicklas the nerd
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neem wel deze mee dan:
[ afbeelding ]
jouw outfit danErg, die ga ik overwegen. Hoe zou jij komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Erg, die ga ik overwegen. Hoe zou jij komen?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]× 99999999999999999999990897990807790
ik vind het helemaal goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
beter gaan we zo naar een meet een keer
ook fking gaafquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef TBakkert het volgende:
of beter, zo moeten we een keer naar een feestje gaan van bijv. iemand die 16/17/18 wordt
die link werkt bij mij niet hoor.. Geen project x te zien..quote:Op maandag 10 september 2012 00:33 schreef Heester het volgende:
Mensen die denken dat het feest niet doorgaat
http://www.facebook.com/events/172851989506342/
Event lijkt idd weg te zijnquote:Op maandag 10 september 2012 00:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
die link werkt bij mij niet hoor.. Geen project x te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |