sta je daar met zn vijven voor Jan lul bij een nep feestquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:27 schreef paplepel123 het volgende:
Mensen die hier ook serieus naartoe gaan
Ik ben daar toevallig bekend..quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:27 schreef paplepel123 het volgende:
Mensen die hier ook serieus naartoe gaan
Het is ook een huisfeestquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef Drakire het volgende:
Dit doe je niet bij verjaardagen van kinderen maar bij huisfeesten.
quote:
Een fatsoenlijk feest waar de meerderheid geen 16 is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ben daar toevallig bekend..
Een feest met gratis bier wat wil je nog meer?
Makkelijk scoren?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk feest waar de meerderheid geen 16 is.
Leuke trollquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:01 schreef merthemw het volgende:
Toch grappig dat jullie denken dat ik dit feest echt zelf plan.
Eigenlijk zou ik er maar 3 raken, die anderen mwah..quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:21 schreef Heester het volgende:
[..]
Die komen ook allemaal, dat word genieten
Namen?quote:
Is dat legaal om op fok te noemen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er maar 3 raken, die anderen mwah..
[..]
Namen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Is dat legaal om op fok te noemen?
Legaal, ja. Sneu, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Sowieso PROJECT X !!111!!!!111!1!!111!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Toevallig niet neequote:Op zaterdag 8 september 2012 12:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben jij toevallig zo´n meisje?
maar wie dan wel?quote:
Reken maar dat ik even langskom bij het feestje in Merthe's straat, maar ik vind het te ver gaan om een spelletje name-and-shame met haar Facebookvrienden te gaan doen.quote:
Nadat feestje wordt je toch opgepakt en is heel Groningen afgebrand, fuck the world.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:28 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Reken maar dat ik even langskom bij het feestje in Merthe's straat, maar ik vind het te ver gaan om een spelletje name-and-shame met haar Facebookvrienden te gaan doen.
Nee dit wordt serieus opgevat door iedereenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit zal wel weer lekker nep zijn..
Nou, die van Amsterdam toen ook.. en daar kwam ook geen hond..quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee dit wordt serieus opgevat door iedereen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee dit wordt serieus opgevat door iedereen
Alle plaatsen om Haren komen sowieso.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou, die van Amsterdam toen ook.. en daar kwam ook geen hond..![]()
![]()
Uhh,.. mens...
Scoren kan ik ook bij een iets ouder publiek, en makkelijk kunnen scoren is voor mij geen reden om ergens naartoe te gaan.quote:
Haren wereldstad!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:35 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Alle plaatsen om Haren komen sowieso.
voor mij welquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:35 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Scoren kan ik ook bij een iets ouder publiek, en makkelijk kunnen scoren is voor mij geen reden om ergens naartoe te gaan.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Chachiiing
http://www.vkmag.com/maga(...)rlands_dorpje_haren/
Dat kan iedereen, ze schijnen een "Tip de redactie" vakje te hebben. Gewoon even scrollen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie kan Geenstijl op de hoogte brengen ofzo?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:02 schreef BRANDGEL het volgende:
Welke autist neem de vlammenwerper mee btw?
Wat zit je nou allemaal stoer te doen, met je 4chan geenstijl en weetikwat... het gaat uiteindelijk toch niet door, pauperquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:00 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga denk ik misschien, vrienden van mij willen in ieder geval er wel heen
Die van FOK! was verbannen om dat hosseltopic?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
uit betrouwbare bron gehoord dat bang_bros ook komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |