abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:14:37 #1
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522559

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:15:48 #2
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116522601
Wat een steal.

Maar maakt niet uit, zag #301 niet aankomen dus kon zo gauw geen goede TT bedenken. :')
This isn't even my final form.
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:17:39 #3
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522664
Ik had een TT in gedachten :@

@ Snakey: bij die borden langs de provinciale wegen zie je ze alle drie adverteren, + tv & radio. Ik kreeg ook zo'n foldertje van F4F thuis :D

@ Levolution: yep :9
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:19:08 #4
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522710
Binnenkort kunnen er nieuwe foto's van de Olympia in de OP _O_
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:19:50 #5
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116522745
Ik heb ook een beetje gyno, heb er niet echt last van maar als ik buk steekt mijn tepel wel een beetje uit. Dekt de verzekering zo'n operatie? Maar ik voel niet zo'n 'schijfje' wat voelbaar zou moeten zijn bij gyno, dus misschien eerst de eerstvolgende cut maar afwachten.
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:22:19 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116522854
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef Bendoe het volgende:

@ Snakey: bij die borden langs de provinciale wegen zie je ze alle drie adverteren, + tv & radio. Ik kreeg ook zo'n foldertje van F4F thuis :D

Oh serieus? Ik woon niet in NL op het moment dus geen idee.

Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden. :+
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:24:58 #7
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden. :+
Ik had het er ook al me m'n vader over, omdat ik er zo in geïnteresseerd in ben. Maar je hebt wel een aardig kapitaaltje nodig, en alleen hardcore is te riskant.
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:25:02 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116522964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Doen en wij mogen natuurlijk gratis komen trainen. _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:27:05 #9
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116523061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:

[..]

Doen en wij mogen natuurlijk gratis komen trainen. _O_
Maar dan niet in Spanje :')
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:32:16 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116523305
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Maar dan niet in Spanje :')
Papa Snakey regelt voor ons allemaal wel een huisje aan het strand daar, elke dag full homo samen trainen in ballenknijpers en na afloop elkaar dream tan en olie insmeren enzo onder het genot van een wheyshakeje.
pi_116523640
Met een hardcore gym heb je wel een dikke niche te pakken, maar riskant en minder animo in kleinere steden.
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.
BEASTMODE
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:43:24 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116523693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Met een hardcore gym heb je wel een dikke niche te pakken, maar riskant en minder animo in kleinere steden.
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen etc. veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.
Of je start een gym met twee afdelingen, een hardcore gym en een huisvrouwengym om de hardcore gym te kunnen financieren.
pi_116523713
Ik vind Powercleanen zo'n vette oefening om te doen. Vooral het laatste setje als je het je dan toch nog lukt die bar naar boven te krijgen _O_
pi_116523736
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.
F4F cardio deel heeft in Rotterdam erg mooie vrouwen. Helaas doe ik nog geen cardio totdat ik ga cutten ;(
pi_116524280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:44 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

F4F cardio deel heeft in Rotterdam erg mooie vrouwen. Helaas doe ik nog geen cardio totdat ik ga cutten ;(
Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.
BEASTMODE
pi_116525199
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.
Die filter ik er automatisch uit
pi_116525521
Hoe clean bulken jullie? Heb vroeger altijd redelijk clean gebulkt, maar beetje dirty kan ook wel x
pi_116525584
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe clean bulken jullie? Heb vroeger altijd redelijk clean gebulkt, maar beetje dirty kan ook wel x
Zo clean mogelijk maar ik zeg geen nee tegen een keer naar de KFC of een zak chips, vooral in het weekend bij mijn ouders is het lastig om clean mijn kcal te halen
pi_116527450
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dit heb ik te verduren bij Fit 4 free, Linker oor allemaal onzin rechter oog IK BEN EEN SKIPPYBAL.
  zaterdag 8 september 2012 @ 06:57:36 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116527576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)

Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?

Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
Yoga ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116527744
Sup ende lo! Twee maanden niet meer een gym van binnen gezien en ben sinds deze week weer rustig begonnen. SL was leuk, maar merk dat het niet echt meer samengaat met hardlopen. Teveel impact op de benen. Dus ik moet nu eens een leuk 2/3 daags split gaan maken voor mezelf.

SPOILER: spam
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)

Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?

Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
Dit is al twee jaar een ding die ik aan het arsenaal wil toevoegen, maar nog geen actie op ondernomen. Ik zoek een toko waar ze niet zweverig doen, maar het gewoon doen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116528100
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:12 schreef slacker_nl het volgende:

Dit is al twee jaar een ding die ik aan het arsenaal wil toevoegen, maar nog geen actie op ondernomen. Ik zoek een toko waar ze niet zweverig doen, maar het gewoon doen.
Je kan ook zelf je in dingen gaan verdiepen zonder dat je daarvoor naar een toko moet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116528130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan ook zelf je in dingen gaan verdiepen zonder dat je daarvoor naar een toko moet.
Kan. Ik vind het alleen prettig om wat te kunnen brainpicken om vervolgens het zelf te doen. Ik heb de dvd's maar... nooit echt wat mee gedaan.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116528161
Als je het niet op brinta hebt kan je er ook bambix bij door gooien, maakt de structuur al een stuk beter !
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:57:56 #25
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_116528538
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')