Keept niet heel slecht, die misser had Steek ook kunnen gebeuren... Denk alleen wel dat Steek beter is, en beter coached. Dat kan de verdediging wel gebruiken momenteel...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef S0nic het volgende:
Krul is echt heel veel beter dan Stekelenburg idd
Is pauze niet janken johquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken.
Manolev naturaliseren tot Nederlander, je weet tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken.
Ik zal hem zo whatsappen, hij heeft toch niks te doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Niks gezien van deze pot, maar eh; Hoe doet Fer het?
Valt me tegen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Niks gezien van deze pot, maar eh; Hoe doet Fer het?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Cabral die kijkt of hij net te horen heeft gekregen dat hij geadopteerd is
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Cabral die kijkt of hij net te horen heeft gekregen dat hij geadopteerd is
Tis watquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zei het voor de wedstrijd al, die Narsingh hoor niet in Oranje. Raakt bij ons al geen knikker, laat staan bij NL.
Verder mooi dat Martins Indi het volkslied het hardst van iedereen meezongKunnen Willems en Narsingh nog wat van leren
![]()
Verder leuke pot, Nederland is lekker fel maar laat zoals verwacht wat steekjes vallen achterin.
Oh ja, ik vind het wel meevallen met die Turken. De helft is Nederlands, dat is in Duitsland vaak anders (veel meer Turken) en in Belgie/Zwitserland ongeveer dezelfde verhouding..jammer alleen van die laserpennen
Je naam spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nu helemaal waarom ik PVV stem. Wat een verschrikkelijk kutvolk.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef tong80 het volgende:
Dit kon makkelijk in het live topic volgens de Mod. Bij deze :
Heerlijk 20.000 Turken horen fluiten......
zo praat ie altijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat praat Ronald de boer opeens raar?
Die heeft ie echt al heel lang hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef baaart het volgende:
Mr. de Boer met z'n Gerard Jolink brillertje... waarom hipster..
Dat is Frank.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat praat Ronald de boer opeens raar?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef baaart het volgende:
Zelfde met John de Wolf en zijn sjaaltjes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef baaart het volgende:
Frank de Boer hoort bondscoach te zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat Frank de boer niet bij zijn broer zit
... dus? Is dat een antwoord op de vraag? Alsnog een kopie van Gerardje..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft ie echt al heel lang hoor
Vaker wegdraaien, meer naar voren spelen. Nu degelijk, maar te veilig...quote:
Klopt wel. Al vind ik het wel enigzins begrijpelijk dat hij niet te veel risico neemtquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Vaker wegdraaien, meer naar voren spelen. Nu degelijk, maar te veilig...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toepasselijke username heb je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alsof Joling de enige is met zo'n bril. En volgens mij had Ronald em nog eerder ook, durf het niet met zekerheid te zeggen want ik kijk nooit Gerard Joling programmasquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef baaart het volgende:
[..]
... dus? Is dat een antwoord op de vraag? Alsnog een kopie van Gerardje..
Vind ik ook, het is al prima dat hij zich staande houdt. Hoop wel dat hij in de 2e helft wat meer vertrouwen heeft en wat meer lef toont.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt wel. Al vind ik het wel enigzins begrijpelijk dat hij niet te veel risico neemt
quote:
Sterren springen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Joling de enige is met zo'n bril. En volgens mij had Ronald em nog eerder ook, durf het niet met zekerheid te zeggen want ik kijk nooit Gerard Joling programmas
Clasie/Willems/BMI waren aan het begin van vorig seizoen nog bij wijze van spreke Jupleague niveau volgens de kenners.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt wel. Al vind ik het wel enigzins begrijpelijk dat hij niet te veel risico neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
http://pvvkieswijzer.nl/quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Tussenstand België - WalesDinges had ook rootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Tussenstand België - WalesHet is Wales-België toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Al erg genoeg dat we jupiler niveau in oranje hebben lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie/Willems/BMI waren aan het begin van vorig seizoen nog bij wijze van spreke Jupleague niveau volgens de kenners.
Het zegt genoeg over de 'kenners'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Al erg genoeg dat we jupiler niveau in oranje hebben lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |