Die is juist goed tegen Turken.quote:
Wij constateren iets. Mag dat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef mrstylo het volgende:
Clubs erbij halen bij interland wedstrijden.
Inderdaad, over 5 jaar pas weer oproepen.quote:
Willems niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Wat een bende. Alleen Persie en Willems zijn top.
Willemsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Wat een bende. Alleen Persie en Willems zijn top.
Lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gek met 1.43mquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Zorro het volgende:
Slechtste is Janmaat, onzichtbaarste Clasie.
Clasie zit toch op de bank?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Zorro het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Gwunnik het volgende:
Sneijder, Robben, RvP, Clasie en Heitinga zijn ok, de rest speelt gewoon slecht...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Zorro het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh en Willems zijn toppie bezigEcht veel respect voor.
En ik werd uitgelachen omdat ik een opmerking maakte over dat gehaat op PSV? Tief gewoon een eind op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Luxemburg-PortugalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou je wel denken iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Clasie zit toch op de bank?
Ja grappig hoor, hij kan er ook niks aan doen dat hij niet zo groot is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Clasie zit toch op de bank?
Fluitende Turken, een paar faalmomenten aan beide zijden en een doelpunt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef HighVolume het volgende:
net thuis na 18 uur werken, heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef ElmarO het volgende:
SPOILER: Luxemburg-PortugalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Zo'n lang verhaal en dan is hij binnen 3 seconde alweer weg omdat iedereen doorscrolltquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Het is grappig om te lezen dat bijna iedere nieuweling nu wel een [insertnaam]krijgt.
Dat terwijl het A gewoon nog steeds 1-0 staat. En B, wanneer de routiniers er allemaal in hadden gestaan en we kut gespeeld hadden dan was het weer niet goed geweest omdat de nieuwe lichting dan geen kans kreeg.
Wees blij dat er een nieuwe lichting is die eindelijk eens de kans krijgt vanaf het begin. Ik durf mijn had er voor in het vuur te steken dat wanneer deze club ingespeeld raakt op elkaar er een heel goed elftal uit kan komen.
BMI is gewoon een hele goeie verdediger. Met behulp van de ervaring van Heitinga moet dat straks echt wel een solid centrum worden.
Het zelfde geldt voor het middenveld. Jongens als Clasie & Strootman kunnen het klusje echt wel klaren met Sneijder bij ze. Wees blij dat figuren als vd Vaart & v Bommel nu eens niet verkozen worden boven de nieuwe lichting
Het is wel zo, wij constateren iets. WILLEMS EN NARSINGH SPELEN SLECHT.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En ik werd uitgelachen omdat ik een opmerking maakte over dat gehaat op PSV? Tief gewoon een eind op.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Het is grappig om te lezen dat bijna iedere nieuweling nu wel een [insertnaam]krijgt.
Dat terwijl het A gewoon nog steeds 1-0 staat. En B, wanneer de routiniers er allemaal in hadden gestaan en we kut gespeeld hadden dan was het weer niet goed geweest omdat de nieuwe lichting dan geen kans kreeg.
Wees blij dat er een nieuwe lichting is die eindelijk eens de kans krijgt vanaf het begin. Ik durf mijn had er voor in het vuur te steken dat wanneer deze club ingespeeld raakt op elkaar er een heel goed elftal uit kan komen.
BMI is gewoon een hele goeie verdediger. Met behulp van de ervaring van Heitinga moet dat straks echt wel een solid centrum worden.
Het zelfde geldt voor het middenveld. Jongens als Clasie & Strootman kunnen het klusje echt wel klaren met Sneijder bij ze. Wees blij dat figuren als vd Vaart & v Bommel nu eens niet verkozen worden boven de nieuwe lichting
Clasie doet het gewoon heel goed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Zorro het volgende:
De eerste zinnige reactie die ik heb gezienquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn ook mensen die hun oog laten vallen op kwaliteitspostjes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal en dan is hij binnen 3 seconde alweer weg omdat iedereen doorscrollt
Even quoten voor je. Anders is het zonde van de moeite in deze livetopics.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Het is FOK!, wat verwacht je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De eerste zinnige reactie die ik heb gezien
Onzichtbaar is in elk geval niet slecht, dan val je vandaag al gauw mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Clasie doet het gewoon heel goed.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
JEZUS WILLEMS WAT BEN JIJ ZWART
Als je hier komt voor zinnige reacties zit je verkeerd!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef DevilOfExcitement het volgende:
[..]
Het is FOK!, wat verwacht je.
ah fluitende turken,hopelijk winnen wij dit gewoon want anders gaan ze nog toeteren ook straksquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Fluitende Turken, een paar faalmomenten aan beide zijden en een doelpunt.
Hoezo zouden we blij moeten zijn dat er zo'n liliputter word verkozen boven vD vaart, dat zijn toch nog degene waar we het op het WK2014 vooral van moeten hebben. Van bommel is wel een kwal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jeeeeetro Jeeeeeetro Jeeeeetrokankernaam
Daarom Büttner!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef VeX- het volgende:
Willems word echt als een jongetje weggezet door de Turken. Kansloos.
En wie erin?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef The_Groove het volgende:
Haal Willems er alsjeblieft uit!
Zo niet klaar voor dit niveau
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef onlogisch het volgende:
eckte neger van de wedstrijd of is BMI dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jeeeeetro Jeeeeeetro Jeeeeetrokankerbaas
Ze doen momenteel niets verkeerds op de laserpen na.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Muto het volgende:
Zullen we stoppen met [naam]![]()
te doen en gewoon lekker die Turken uitlachen en uitschelden?
FURBYquote:
Mutoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Muto het volgende:
Tuurlijk joh. Je komt alleen over als een mongool, alleen heb je dat zelf niet in de gaten geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel zo, wij constateren iets. WILLEMS EN NARSINGH SPELEN SLECHT.
En dat mogen we ventileren.
Mietje ben je ook.
Wij Nederlanders zeuren graagquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Muto het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef ElmarO het volgende:
SPOILER: Luxemburg-PortugalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
OK!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Eensquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Muto het volgende:
Behalve die kopbal is BMI echt goed bezig trouwens. Er wordt veel gezeken op de verdediging, maar BMI doet het goed.
Stroot speelt aardig ja, niet veel spectaculaire dingen, maar ok geen foutenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Strootman doet tenminste iets in het elftal. Kan ik niet zeggen over de verdediging. Robben Sneijder en RvP zijn wel tot nu toe goed bezig
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je komt alleen over als een mongool, alleen heb je dat zelf niet in de gaten geloof ik.
Alex heeft geen ritme nodig om kut te spelen hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Louis roept geen spelers op die nooit spelen.
Heeft prive problemen omdat zijn vriendin hem betrapt heeft meet een prostitueequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er een reden waarom Vlaar niet speelt, trouwens?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je komt alleen over als een mongool, alleen heb je dat zelf niet in de gaten geloof ik.
Ik moet mijn clubgevoelens gewoon even uitschakelen denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Op de man spelen is je favoriete ding. Ga toch niet moeilijk doen. Dit is FOK!
Kan het nog slechter als Blind danquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
verdomme wat is die Willems slecht
Nou, misschien om mee te beginnen dat vd Vaart het allemaal niet meer kan belopen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo zouden we blij moeten zijn dat er zo'n liliputter word verkozen boven vD vaart, dat zijn toch nog degene waar we het op het WK2014 vooral van moeten hebben. Van bommel is wel een kwal.
Volgens jou kunnen we beter ook Vermeer en Boerrigter opstellenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
JE KUNT BETER BLIND OP DE PLEK ZETTEN DAN WILLEMS. WAARDELOZE SPELER.
Dat men daar nog steeds niet achter is gekomen ondanks al die fouten en tegengoals op het EK
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan het nog slechter als Blind dan![]()
Daarom Platje in Oranje!!! Beste spits van NL!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het ergste bij wedstrijden van het NL elftal zijn altijd de mensen die niet verder dan hun eigen club kunnen kijken en zo wanhopig mogelijk hun spelers te verdedigen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahaquote:
Laat toch gaan joh.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens jou kunnen we beter ook Vermeer en Boerrigter opstellen
En Cillessen op doelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef larry91 het volgende:
[..]
Daarom Platje in Oranje!!! Beste spits van NL!!
Ze spelen ons alleen helemaal wegquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Muto het volgende:
Jij niet dan? Je lijkt Davy wel joh, je komt hier in VBL maar zegt gewoon helemaal niks over voetbal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die acties die hij denkt te kunnen maken, lukken alleen als je Dani Alves, Maicon of Marcelo heet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe lang speelt Willems al bij Den Bosch? Hij lijkt nog niet rijp voor NL.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]1st half / 2nd half matchfix lijkt dit eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is vaker bij dit soort wedstrijden.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Voor het eerst in deze week weer eens met j0rdiiiiquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij niet dan? Je lijkt Davy wel joh, je komt hier in VBL maar zegt gewoon helemaal niks over voetbal.
Hup PSV.Toppie toch?
die is vissenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef HighVolume het volgende:
waar is harris huizing als je hem nodig? hebt
Ja, opatje die kan het in de NL competitie al niet meer aan. vd Vaart is momenteel inderdaad niet zo fit, maar die gaat bij HSV wel weer in vorm komen denk ik zo. Daar is hij toch degene die het team moet dragen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, misschien om mee te beginnen dat vd Vaart het allemaal niet meer kan belopen?
Daar komt nog eens bij dat vd Vaart het zelfde type speler is als Sneijder. Iets met 2 kapiteinen en 1 schip.
In dat geval zie ik 100x liever Sneijder met jonkies dan een halve vd Vaart & Opa v Bommel.
Wie nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Xperia het volgende:
Scheids heeft een hekel aan Turken. Geeft alleen vrije ballen aan Hoellanders
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef Stiggie het volgende:
Van Rhijn loopt warmOprotten met die Janmaat!
Denk het wel ja. Vind 'm verder eigenlijk wel één van de beteren tot nu toe. De rest neemt niet echt het initiatief.quote:
Als blijkt dat strootman & clasie een goede voldoende scoren tijdens deze wedstrijd en straks tegen Hongarije zie ik het niet gebeuren dat we vd Vaart nog terug zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, opatje die kan het in de NL competitie al niet meer aan. vd Vaart is momenteel inderdaad niet zo fit, maar die gaat bij HSV wel weer in vorm komen denk ik zo. Daar is hij toch degene die het team moet dragen.
Nou doen ze sowieso alleen niet mee omdat ze net een transfer hebben gemaakt.
Nee, die is gewoon beter...quote:
Turken houden zich aan het scriptquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Oidipous het volgende:
Dat had de bondscoach op tijd gezien.
Je beste speler op een andere positie dan zijn eigen zetten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag dat Louis Fer erin brengt voor Strootman.
Van Rhijn erin voor Janmaat
En Narsingh eruit, Van Persie op Rechts, Huntelaar in de psits.
kut familie heb jij zegquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Clasie lijkt wel wat op m'n neefje die ook bij Feyenoord speelt. Zien er allebei uit als 14. De ene is het alleen ook echt
Louis Fer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag dat Louis Fer erin brengt voor Strootman.
Van Rhijn erin voor Janmaat
En Narsingh eruit, Van Persie op Rechts, Huntelaar in de psits.
Met z'n 'Demy' achteropquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Janmaat beleeft een De Zeeuw moment
Alles beter dan Narsingh op rechts, mijn ogen bloeden van armoede.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je beste speler op een andere positie dan zijn eigen zetten.
Gruwlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef Greenpeas het volgende:
Angelo Cijntje op rechtsback de volgende wedstrijd natuurlijk.
Janmaat is dood.
Gaat gewoon voor de bal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef The_Avatar het volgende:
Een schop tegen de kop onbestraft....
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan Narsingh op rechts, mijn ogen bloeden van armoede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
zouden ze ook een Ali Chemicali hebben lopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hahahaha hij heet Hasan Ali. Hoe Turks wil je het hebben.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die tering laserpennen. 5 euro als je die lazerturk neerschiet.
14.gifquote:
Raap me op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig. Laatst gelezen dat er beveiliging zou komen @ amsterdam Arena en dan zie ik net paar rookbommen.
Een graslul, dat is wel een heel dun sprietje of niet?quote:
Sorry meidquote:
Ik doe het voor 4.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die tering laserpennen. 5 euro als je die lazerturk neerschiet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Clasie en Stroot spelen allebei prima
Dit sowieso idd... we zitten in de poule der armoede... gelukkigquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Die Turken kunnen er er ook geen hout van. Het is de lamme tegen de blinde.
Kunnen de nieuwe jongens mooi wat ervaring krijgenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Dit sowieso idd... we zitten in de poule der armoede... gelukkig
Helemaal toppiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Hoe vind je Clasie spelen mattie?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand anders mag het topic openen.
Niemand weet hoe dat moet Stijn omdat jij het altijd doet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand anders mag het topic openen.
Gewoon open nieuw deel drukken simpelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niemand weet hoe dat moet Stijn omdat jij het altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |