neem een borrel en wat van de schaal en vier je weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
Moest ik zomaar ineens werken vandaag. Bij thuiskomst gelijk door naar de sportschool... Nu ben ik wel toe aan weekend!
Je geboorte jaar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef espri het volgende:
dat is een oudje
edit: mijn jaar *zucht*
Ik heb vanalles meegemaakt in het FHF en ik schrik niet meer zo gauw.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef espri het volgende:
[..]maar je hoeft niet zo te schrikken hoor, tis nog net niet bejaard
gelukkig maar, je keek zo verbaasd dat ik me (bijna) oud ging voelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanalles meegemaakt in het FHF en ik schrik niet meer zo gouw.
Ik noem Papabear wel eens broekie omdat ik 1 dag ouder ben. Maar dat kan ik vanaf nu maar beter niet meer doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef espri het volgende:
ooooowwwwww, jij bent ook al bijna bejaard
hahahha, nee voor je het weet, kom ik je luier verschonenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik noem Papabear wel eens broekie pmdat ik 1 dag ouder ben. Maar dat kan ik vanaf nu maar beter niet meer doen.
Mooi dat je het ook zo opzichtig doet. Scheelt de admins weer een kloonscan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef hardgekooktei het volgende:
En doei maar weer, was ff om te proberen.
quote:
Jammer dat vannelle een ban heeft want als iemand bereid was om te helpen dan is hij dat wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mooi dat je het ook zo opzichtig doet. Scheelt de admins weer een kloonscan.
Juist ja. Als iemand te ver gaat verdient hij een ban. Ook iemand die anderen helpt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer dat vannelle een ban heeft want als iemand bereid was om te helpen dan is hij dat wel.
Jij gaat te ver.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Juist ja. Als iemand te ver gaat verdient hij een ban. Ook iemand die anderen helpt.
Jij zit iemand af te zeiken waar het fhf veel aan te danken heeft gehad en jij vindt dat leuk?quote:
Dat ben ik met je eens maar wanneer gaat iemand te ver in een discussie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
Afzeiken? Ik zeg alleen maar dat als iemand te ver gaat hij een ban verdient, ongeacht wie het is.
FHF is niet heilig ofzo hoor.
Die discussie liep toen uit de hand en er zijn bans en notes uitgedeeld dat wil je niet weten maar van mij mogen ze wel ongedaan worden gemaakt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
Dat hebben de FA's blijkbaar bepaald. Daar ga ik niet over.
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Papabear het volgende:
Ze moesten blijkbaar allebei even hun frustraties tegenover elkaar uiten en dat hebben ze gedaan. Klaar.
Morgenochtend weer nieuwe kansen, nieuwe rondes (hopelijk weer volwassen tegen elkaar doen)
Jij hoeft niet te bepalen wat ik wel en niet wil weten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die discussie liep toen uit de hand en er zijn bans en notes uitgedeeld dat wil je niet weten maar van mij mogen ze wel ongedaan worden gemaakt.
Er zijn 24-uurs-bans uitgedeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die discussie liep toen uit de hand en er zijn bans en notes uitgedeeld dat wil je niet weten maar van mij mogen ze wel ongedaan worden gemaakt.
Ik zou wel even willen weten wat je wilt drinken want ik moet toch naar de keuken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te bepalen wat ik wel en niet wil weten hoor
Ik hoef niks. En om het hier te brengen is ook weer zo wat, ben je uren onderweg. Tegen die tijd slaap ik toch al.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen weten wat je wilt drinken want ik moet toch naar de keuken.
Biertje voor mij, ranja voor DJMOquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen weten wat je wilt drinken want ik moet toch naar de keuken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik hoef niks. En om het hier te brengen is ook weer zo wat, ben je uren onderweg. Tegen die tijd slaap ik toch al.
quote:
Is iemand tot de grond toe affikken helpen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer dat vannelle een ban heeft want als iemand bereid was om te helpen dan is hij dat wel.
Dus dan is iemand ineens beter dan de rest? FHF is volgens mij bedoeld om anderen te helpen, niet om je eigen ego op te krikken of om aan anderen te laten zien hoe goed je wel niet bent. Als je het daarom doet help je met de verkeerde insteek.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij zit iemand af te zeiken waar het fhf veel aan te danken heeft gehad en jij vindt dat leuk?
Alleen als het nodig is. Anders niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Is iemand tot de grond toe affikken helpen tegenwoordig?
Ik heb terug gelezen en dat was het in dit geval absoluut niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is. Anders niet natuurlijk.
* DJMO verslikt zich in haar stokbroodquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is. Anders niet natuurlijk.
*Mep op rug geeftquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO verslikt zich in haar stokbrood
Waar lees je dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus dan is iemand ineens beter dan de rest? FHF is volgens mij bedoeld om anderen te helpen, niet om je eigen ego op te krikken of om aan anderen te laten zien hoe goed je wel niet bent. Als je het daarom doet help je met de verkeerde insteek.
Niet iedereen in FHF helpt natuurlijk. Sommigen zijn er alleen maar om te narren, dat hou je toch....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar lees je dat.![]()
Niemand is beter dan de ander die helpt in het fhf.
Net het echte leven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niet iedereen in FHF helpt natuurlijk. Sommigen zijn er alleen maar om te narren, dat hou je toch....
get used to it ..quote:
In jouw post, vriend. Jij zegt letterlijk:"Jij zit iemand af te zeiken waar FHF veel aan te danken heeft en jij vindt dat leuk?" Daarmee impliceer je dus dat iemand die veel doet voor FHF een betere behandeling verdient dan een ander.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar lees je dat.![]()
Niemand is beter dan de ander die helpt in het fhf.
En daarbij was ik niet eens aan het afzeiken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In jouw post, vriend. Jij zegt letterlijk:"Jij zit iemand af te zeiken waar FHF veel aan te danken heeft en jij vindt dat leuk?" Daarmee impliceer je dus dat iemand die veel doet voor FHF een betere behandeling verdient dan een ander.
Niet om het één of het ander, maar waarom zeg je dat tegen Ehhe? Dat lijkt me namelijk meer een reactie op de post van PB.quote:
vervolg op de tekst zoals die volledig luidt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander, maar waarom zeg je dat tegen Ehhe? Dat lijkt me namelijk meer een reactie op de post van PB.
Ik ben nog niet aan het leven gewend denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander, maar waarom zeg je dat tegen Ehhe? Dat lijkt me namelijk meer een reactie op de post van PB.
Ah, het was een aanvulling.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
vervolg op de tekst zoals die volledig luidt.
Zo alsof Dolfi niks gedaan heeft! Vannelle is anders ook niet brandschoon in zijn uitspraken, en het feit 'dat ie bereid is om te helpen' is geen vrijbrief om alles te mogen spuien en verder heilig verklaard te worden. Zit het net tenenkrommend allemaal terug te lezen en sommige uitspraken doen mij gewoon huiveren....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou ik laat Susanne zo achter bij Dolf! Zonder enige twijfel! Gatver, gore uitspraak dit...quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou Jan niet aan d'r toevertrouwen .. bang dat ik 'm getraumatiseerd terugkrijg
Krijg jij me niet stil met soep dan lukt het je wel met een goede opmerking.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo alsof Dolfi niks gedaan heeft! Vannelle is anders ook niet brandschoon in zijn uitspraken, en het feit 'dat ie bereid is om te helpen' is geen vrijbrief om alles te mogen spuien en verder heilig verklaard te worden. Zit het net tenenkrommend allemaal terug te lezen en sommige uitspraken doen mij gewoon huiveren....
[..]
Nou ik laat Susanne zo achter bij Dolf! Zonder enige twijfel! Gatver, gore uitspraak dit...
En dan dat gel*l over op een stoepje zitten kletsen met een peuk. Dolf, Yska en ik hebben hier in de straat rond de auto ook staat roken en staan ouwehoeren.. boehoe...
Gatverdamme.. ben een paar dagen niet online geweest.. denk dat ik dat maar ff een paar dagen verleng...
* Ireth is solidair met Dolfi...
Ik zou nog even wat harder slijmen, misschien gaat ze het dan geloven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Krijg jij me niet stil met soep dan lukt het je wel met een goede opmerking.
Dit vind ik wel mooie woordenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo alsof Dolfi niks gedaan heeft! Vannelle is anders ook niet brandschoon in zijn uitspraken, en het feit 'dat ie bereid is om te helpen' is geen vrijbrief om alles te mogen spuien en verder heilig verklaard te worden. Zit het net tenenkrommend allemaal terug te lezen en sommige uitspraken doen mij gewoon huiveren....
[..]
Nou ik laat Susanne zo achter bij Dolf! Zonder enige twijfel! Gatver, gore uitspraak dit...
En dan dat gel*l over op een stoepje zitten kletsen met een peuk. Dolf, Yska en ik hebben hier in de straat rond de auto ook staat roken en staan ouwehoeren.. boehoe...
Gatverdamme.. ben een paar dagen niet online geweest.. denk dat ik dat maar ff een paar dagen verleng...
* Ireth is solidair met Dolfi...
Hmpf balen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef Snakey het volgende:
Zoek het maar even uit onder elkaar. Je hebt een uur, dan is deze dicht.
Dat deden we toch al? Even frustraties afreageren. Volgens mij heeft ieder zijn zegje weer gedaan en kunnen we het nu weer gemoedelijk houden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef Snakey het volgende:
Het begon juist net weer gezellig te worden, spelbrekerquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef Snakey het volgende:
Zal ik het dreunenlatje maar weer van het slot halen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het begon juist net weer gezellig te worden, spelbreker
Onder het genot van een lekker koud biertje, doen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik het dreunenlatje maar weer van het slot halen?
Die heb ik al op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Onder het genot van een lekker koud biertje, doen!
Timmeren / dreunen noem het zoals je wilt, dat maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:51 schreef Ehhe het volgende:
Verklein woord van lade is laatje. Een latje gebruik je met timmeren oid..
Het is 'verkleinwoord'quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:51 schreef Ehhe het volgende:
Verklein woord van lade is laatje. Een latje gebruik je met timmeren oid..
Boeijen? Zolang het bier maar lekker is.quote:
M'n popcorn is nog niet opquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef Snakey het volgende:
Jezus christus, wat is er met jullie aan de hand?
Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, right?
Waarom werken jullie elkaar dan allemaal tegen? Als het de een niet is is het de volgende wel.
Ik denk dat ik deze SC maar gewoon dichtgooi. Jullie maken er niks van in ieder geval.
Hoe kwam je op je nicknaam Rucky?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:02 schreef Rucky het volgende:
* Rucky gaat vast het koffieapparaat aanzetten of is het al tijd voor drank?
Lang geleden begonnen vrienden mij zo te noemen. Ik kon altijd goed vunzige opmerkingen maken. Dus de combinatie van mijn voornaam en rukken was snel gemaakt. Zelf zeg ik altijd dat het niet zo is en dat Rucky een combinatie is van voornaam en Rocky.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe kwam je op je nicknaam Rucky?
Aha, bedankt voor je openhartigheid.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lang geleden begonnen vrienden mij zo te noemen. Ik kon altijd goed vunzige opmerkingen maken. Dus de combinatie van mijn voornaam en rukken was snel gemaakt. Zelf zeg ik altijd dat het niet zo is en dat Rucky een combinatie is van voornaam en Rocky.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor je openhartigheid.
quote:
heel lief maar is niet voldoende.....quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:12 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske espri de melk doorpassed
Goed bezig!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:37 schreef Inlognaam het volgende:
Kort maar krachtig; ik ga dr weer even vandoor.
Ga mn fietsje in orde make
Verkoper heeft zich aan zn woord gehouden en waarschijnlijk stuk hogere boden genegeerd. Afspraak is afspraak! Man van z'n woord.
De eerste persoon waarvoor ie gereserveerd was, had per mail afgehaakt. Of mocht niet van zn vrouw (??) om vervolgens toch spijt te hebben en flink te bieden. Te laat, ik had de afspraak al gemaakt.
Net producent gebeld voor evt. kwaliteitscontrole van de mono voorvork, vond het ook een erg mooi prijsjeLijkt gelukkig niet noodzakelijk, maar toch overwegen.
Fiets is gisteren al gekochtquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:40 schreef kwiebuske het volgende:
succes inlog
hopelijk kom je met een fiets terug
en dan willen we een foto
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Fiets is gisteren al gekocht
Van station gehaald, naar station gebracht. Verkoper had het goed voor elkaar. Zelden zo'n leuke tuin gezien ook! Tuin waar zo een brede poldersloot doorheen loopt in de hoek. Grote glazen serre...tuinpad aangelegd met stenen van oude huis. Vrijstaand, landelijk, watertje voor de deur met bruggetje. Ik was toch wel een beetje jaloers
Mja, producent had zelfde fietsje voor 1950 euro als ex-verhuurfiets in de verkoop. En ik kocht deze voor....500 pleuroOnce in a lifetime.
Kan alleen mn kettingpons niet vinden
Mja... ik vind 500 euro voor een fiets die nu zeker 1000+ euro waard is en over een paar jaar ook nog wel niet duurquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:04 schreef kwiebuske het volgende:
ow sjips. niet goed gelezen.....
pfffffff
zoveel geld voor een fiets ( ook al is het een ligfiets )
niet gevallen maar je grijnst er wel onaardig bij hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:16 schreef kwiebuske het volgende:
niet rennen
je zult eens vallen
grins
Ik hoop ook dat ie lang bij me mag blijven. Zit er aan te denken om in bijv. de voorvork en/of delen van het frame m'n naam te laten graveren, zodat ie in geval van diefstal altijd te herkennen is door dat unieke kenmerk. Het is namelijk een redelijk uniek fietsje, in de zin dat er niet zo heel erg gek veel van gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef espri het volgende:
gefeliciteerd Inlog en dat je er maar veel en lang plezier van mag hebben
hahahahaha nu zie ik dat dus voor me, wit overhemd, fietskettingsmeer...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie lang bij me mag blijven. Heb nu 5 ligfietsen; deze en een andere blijven, de rest zal toch plaats moeten maken voor ruimte. Dan heb ik en een retesnelle zomerfiets, en een andere snelle ligfiets die ik in de wintermaanden ook kan gebruiken ivm spatbordjes en bandjes met wat meer grip ipv slicks.
Ik krijg alleen de ketting niet doormidden omdat de gevonden pons nogal gaar isGrrrrrr.
Oh, en een handig tip. Ga niet met een wit overhemd aan kettingbladen en fietskettingen waar een beetje teveel op gesmeerd is klooien
gelukkig maar een klein plekje, bij mn hand dat boordje of hoe ie ook heet. Paar mm2, maar weet niet wat ik nu moet doen. Laten zitten, en jammer maar helaas. Of behandelen met zo'n speciale handencleanser en uit proberen te poetsen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:58 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahaha nu zie ik dat dus voor me, wit overhemd, fietskettingsmeer...
als ik autorij en weleens een ligfiets tegen kom, vind ik het altijd een beetje eng idee omdat je toch heel laag bij de grond ligt.
meteen shout opspuiten en 60 graden wassenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
gelukkig maar een klein plekje, bij mn hand dat boordje of hoe ie ook heet. Paar mm2, maar weet niet wat ik nu moet doen. Laten zitten, en jammer maar helaas. Of behandelen met zo'n speciale handencleanser en uit proberen te poetsen?
daar ging mijn ijstheequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:55 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en gelijk maar de tip van de week: Ga niet met een wit overhemd aan kettingbladen en fietskettingen waar een beetje teveel op gesmeerd is klooien
Nu kan ik niet meer in de rokjes van passerende dames op de fiets kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:14 schreef espri het volgende:
ja en de bestuurder jou ook iets beter ziet
typisch mannen om dan niet even het witte overhemd om te ruilen voor een oud shirtquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
Vlek nummer 2 is er ook inmiddels. Het wil niet vlotten allemaal
niet generaliseren hequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef espri het volgende:
typisch mannen om dan niet even het witte overhemd om te ruilen voor een oud shirt
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet generaliseren he
ik heb sowieso ouwe kleding aan als ik iets ga doen
Na vlek nr drie gaat het snel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
Vlek nummer 2 is er ook inmiddels. Het wil niet vlotten allemaal
Rucky gaat altijd naakt aan zijn fiets prutsen. Dat scheelt weer een wasmachinebeurd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef espri het volgende:
[..]
typisch mannen om dan niet even het witte overhemd om te ruilen voor een oud shirt
maar niet een douchebeurt en dan moet je weer proberen de straaltjes te rakenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky gaat altijd naakt aan zijn fiets prutsen. Dat scheelt weer een wasmachinebeurd.
De straaltjes raken lukt me wel maar ik heb problemen met mijn rug te wassen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef espri het volgende:
[..]
maar niet een douchebeurt en dan moet je weer proberen de straaltjes te raken
daar heb je hele mooie rugborstels voor, kijk maar eens bij het kruidvatquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
De straaltjes raken lukt me wel maar ik heb problemen met mijn rug te wassen.
Rugborstels zijn zo onpersoonlijk net alsof een vreemde je zit te betasten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:37 schreef espri het volgende:
[..]
daar heb je hele mooie rugborstels voor, kijk maar eens bij het kruidvat
jee ben je zo eenkennig dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rugborstels zijn zo onpersoonlijk net alsof een vreemde je zit te betasten.![]()
Weet ik niet, wil jij mijn rug komen wassen dan?quote:
helaas, ik was alleen babyrugjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet ik niet, wil jij mijn rug komen wassen dan?
Soms kan ik mij als een baby gedragen maar volgens mij geld dat niet.quote:
en dan bedoel je dat je een pamper om doet???????quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soms kan ik mij als een baby gedragen maar volgens mij geld dat niet.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef espri het volgende:
[..]
en dan bedoel je dat je een pamper om doet???????
En als ik zometeen onder de douce uitkom dan verwacht ik wel een cappuccino van je.quote:
zozo je verwacht het nog welquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ik zo onder de douce uitkom dan verwacht ik wel een cappuccino van je.
Over sommige dingen moet je niet nadenken maar gewoon doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:42 schreef espri het volgende:
[..]
zozo je verwacht het nog wel![]()
zal er over denken hoor
ga eerst maar straaltjes vangenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet nadenken maar gewoon doen.![]()
Waar blijft mijn koffie?
Ik heb ze gevangen, wat zal ik ermee doen?quote:
och arme, kopje koffie dan maar?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Rucky het volgende:
Stik ik had ze gevangen voordat ze mij geraakt hebben en nu moet ik nog een keer onder de douce.
Gooi die maar over mij heen want het warme water zal wel op zijn.quote:
heb je zo,n kleine boiler dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gooi die maar over mij heen want het warme water zal wel op zijn.
Nee hoor dat zit wel goed.quote:
ik ga het niet proberen, koffie moet je drinken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:24 schreef frederik het volgende:
Zal wel geen sterke espresso zijn als je van koffie schoner zou worden
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet wat er met deze club mensen aan de hand is. Iedereen hier heeft volgens mij op grote of kleine wijze een andere Fok!ker geholpen. En dat is alleen maar tof, geen gratie om je te misdragen. Een aantal van die mensen gebruikt de SC om elkaar af te fikken. En wel op de meest kinderachtige wijze.
Echt waar, sommige van de posts die hier voorbij komen zijn walgelijk, kunnen jullie je echt niet als volwassen mensen gedragen? Het blijft maar rommelen en we zijn er klaar mee. Als de onderlinge fitties van users nog één keer hier uitgevochten gaan worden dan gaat en blijft de SC dicht (en de betrokkenen merken de individuele consequenties vanzelf wel).
We realiseren ons dat we hiermee ook de goedbedoelende users duperen, maar zoals het nu gaat is het écht geen porum. Het is zo ontzettend het tegenovergestelde van waar FHF voor staat, we willen het gewoon niet op dit forum zien.
Hierover valt niet te discussiëren, de waarschuwing is duidelijk en de consequentie weten jullie nu
kan maar 1 ding zeggenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet wat er met deze club mensen aan de hand is. Iedereen hier heeft volgens mij op grote of kleine wijze een andere Fok!ker geholpen. En dat is alleen maar tof, geen gratie om je te misdragen. Een aantal van die mensen gebruikt de SC om elkaar af te fikken. En wel op de meest kinderachtige wijze.
Echt waar, sommige van de posts die hier voorbij komen zijn walgelijk, kunnen jullie je echt niet als volwassen mensen gedragen? Het blijft maar rommelen en we zijn er klaar mee. Als de onderlinge fitties van users nog één keer hier uitgevochten gaan worden dan gaat en blijft de SC dicht (en de betrokkenen merken de individuele consequenties vanzelf wel).
We realiseren ons dat we hiermee ook de goedbedoelende users duperen, maar zoals het nu gaat is het écht geen porum. Het is zo ontzettend het tegenovergestelde van waar FHF voor staat, we willen het gewoon niet op dit forum zien.
Hierover valt niet te discussiëren, de waarschuwing is duidelijk en de consequentie weten jullie nu
slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:02 schreef kwiebuske het volgende:
ik gaat slapen
morgen om 05 rammelt hij weer
Sorry schat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
goeiemorgenquote:
-weg-quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
-quote:
* belle1608 zich ook bijeen raapt om oude auto's te gaan kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn strompelt al gapend de SC binnen.
gezellig feestje gisteren... Nu mezelf bij elkaar rapen voor een fotodagje met auto's in Voorschoten...
Oh, cool!quote:Op zondag 9 september 2012 12:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 zich ook bijeen raapt om oude auto's te gaan kijken
Het is maar druk met activiteiten in de randstadquote:Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef espri het volgende:
zijn er nog mensen die vandaag naar Zoetermeer gaan voor de jazzbandjes?
Een straat vol en tot half 5 ongeveer kijk maar op hetweekend.nlquote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, cool!
Hoelaat, en hoeveel? Nog geen plannen, en lekker weer dus...
Waarschuw me de volgende keer even van te voren.quote:Op zondag 9 september 2012 14:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Een straat vol en tot half 5 ongeveer kijk maar op hetweekend.nl
Staat in de kast.quote:
ben ik nu aan het branden om zo te gaan kijkenquote:
je bedoelt léon? vind ik ook namelijk. maar ik heb de laatste weken sowieso films gezien waarvan ik eerst dacht dat ze het kijken de moeite niet waard waren (avatar onder andere) en die heb ik gisterenavond gezien in HD. Ik zou 'm zó nog een keer willen kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef vannelle het volgende:
Mooie film, al 2x gezien en verveelt nog steeds niet.
Heb je ook zo'n spel dat je een bordeel moet beheren? Dat lijkt mij een stuk leuker dan gras maaien en koetjes vreten te geven.quote:Op zondag 9 september 2012 21:56 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er ook weer is.. en even 5 boerderijen moet gaan bijwerken!
Uhm geen idee en anders zou ik het niet spelen hahaquote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n spel dat je een bordeel moet beheren? Dat lijkt mij een stuk leuker dan gras maaien en koetjes vreten te geven.
Beetje lang nummer vind je ook niet?quote:Op zondag 9 september 2012 22:23 schreef Merlijn het volgende:
We zijn topic killers.... Als toch niemand er is, kan deze even lekker hard![]()
Het was zo stilquote:Op zondag 9 september 2012 22:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje lang nummer vind je ook niet?
Dat zeg je wel....quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Uhm geen idee en anders zou ik het niet spelen haha
Apenheul is leuk!!quote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef vannelle het volgende:
Dat dan weer wel.
Vandaag naar Apenheul geweest, was er prima weer voor!
Ik kom eraan.quote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
kijken of dit helpt:
[ afbeelding ]
Poelepoelepoelepoele....
Neem je ook apenootjes mee?quote:
* Rucky pakt gerustgesteld een biertje.quote:Op zondag 9 september 2012 23:01 schreef vannelle het volgende:
Wij noemen dat pinda's
* vannelle tapt Rucky geruststellend op de schouder
Ook volop op televisie nu. Elke dag zie je wel weer een paar van die apen op tv verschijnen.quote:
Thnx inlognaam.quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
Zitten toch wel erg mooie foto's tussen Merlijn
quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
Zitten toch wel erg mooie foto's tussen Merlijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig.quote:
Moet je nou niet gelijk het topic dood laten vallen he? Hij zei nog "gezellig!"quote:
Ja ik weet het, maar met enkel "gezellig" kan ik niet zo veelquote:Op zondag 9 september 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je nou niet gelijk het topic dood laten vallen he? Hij zei nog "gezellig!"
Billie heeft ook nog zijn eigen topic die hij moet bijhouden.quote:Op zondag 9 september 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je nou niet gelijk het topic dood laten vallen he? Hij zei nog "gezellig!"
dan doe je er weinig mee, maar post je lekker veel, compenseert elkaar primaquote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar met enkel "gezellig" kan ik niet zo veel
Ik ben alweer wakker.quote:
Volgens mij is de zomer weer voorbij. Het is nog donker als ik vertrek.quote:
Misschien wat minder vertrekken, hoef je ook niet zo vroeg op en is het al wat lichter ;-)quote:Op maandag 10 september 2012 06:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij is de zomer weer voorbij. Het is nog donker als ik vertrek.
Maar dan mag ik ook op tijd naar huis.quote:Op maandag 10 september 2012 07:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Misschien wat minder vertrekken, hoef je ook niet zo vroeg op en is het al wat lichter ;-)
flauw klemtoongrapje op de Maandagmorgen
Mogguh verder allen.
Waar is de verse koffie?!
Hoe laat?quote:Op maandag 10 september 2012 09:11 schreef espri het volgende:
ik hoop echt dat het vandaag droog blijft hier, staat een bbq op de planning
ja dat volgen we ook hoor en anders bbq onder de parasol en binnen eten hahha het gaat om de gezelligheid en dan maakt het niet uit of dat buiten of binnen is.quote:Op maandag 10 september 2012 09:14 schreef vannelle het volgende:
Moet je even op buienradar kijken, heb je meestal wel een goede indruk van wat je kan verwachten qua neerslag.
Hoop ook voor je dat je in het zonnetje kan bbq-en.
Ok, goedemiddag.quote:
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef vannelle het volgende:
Rechter "auto" is van mij, kwam een beetje lastig ingestapt gister:
[ afbeelding ]
Je stond ook ietwat te ver naar links in het parkeervak zo te zien. en die linker had nog wel wat meer naar links gemogen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef vannelle het volgende:
Rechter "auto" is van mij, kwam een beetje lastig ingestapt gister:
[ afbeelding ]
Dat is al maandenlang meer regel dan uitzondering bij Schipholquote:Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef maffemuts het volgende:
En ja hoor... Wordt weer laat eten vandaag... Sjitholtunnel weer dicht voor treinverkeer... <Insert random gescheld>
Eet smakelijk dan maar.quote:Op maandag 10 september 2012 18:39 schreef maffemuts het volgende:
En dat gaat dan nog over vanmorgen... Maar nu ligt het er dus weer uit *sugt*
Maar goed, kids maar te eten gegeven, k wacht wel op mn vent.
Dankje, maar denk dat ik t maar skip, heb mn sprankje eetlust alweer eens verloren.quote:
Volgens mij is iedereen voor je aan het zoeken want het is zo rustig.quote:Op maandag 10 september 2012 19:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dankje, maar denk dat ik t maar skip, heb mn sprankje eetlust alweer eens verloren.
(Mocht iemand het terug vinden hoor ik het graag! Ben t namelijk al 30jaar kwijt)
quote:
Kan gebeuren. Ik ben ook wel redelijk druk geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Pulver het volgende:
Was een beetje druk en niet thuis de laatste dagen
Als die van mij kwam laat maar want ik ben toch vergeten dat ik je mijn liefde heb verklaard.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Pulver het volgende:
Moet nog steeds die mail beantwoorden
Doe je 't gewoon nog 'n keer, niet zo moeilijk denken hoor Ruckyquote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als die van mij kwam laat maar want ik ben toch vergeten dat ik je mijn liefde heb verklaard.
Maar ik ben niet van de herenliefde.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Doe je 't gewoon nog 'n keer, niet zo moeilijk denken hoor Rucky
Maar toen had ik een fles whiskey op en dat helpt wel enigzins.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Doe je 't gewoon nog 'n keer, niet zo moeilijk denken hoor Rucky
In dat geval maak ik ook wel een utzondering.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ik ben niet van de herenliefde.
Tenzij ze over de 80 zijn en een paar miljoen op de bank hebben, dan is alles onderhandelbaar
Doe ik ook bij een oud wijf met zoveel cash hoor, niet dat de mensen denken dat ik op geslacht discrimineer.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
In dat geval maak ik ook wel een utzondering.
'K zei ook niet dat jij er wat mee moet hequote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ik ben niet van de herenliefde.
Tenzij ze over de 80 zijn en een paar miljoen op de bank hebben, dan is alles onderhandelbaar
Ik hoop iets waar je wat mee kan en je helpt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef vannelle het volgende:
Middag idd.
Over een tijdje maar eens richting Antwerpen verdwijnen voor onderzoek en gesprek met neuroloog.
Zal mij benieuwen wat daar uit komt!
Succes, ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft en of er wat gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef vannelle het volgende:
Middag idd.
Over een tijdje maar eens richting Antwerpen verdwijnen voor onderzoek en gesprek met neuroloog.
Succes! Ik hoop dat er iets gevonden wordt wat ze makkelijk kunnen fixen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef vannelle het volgende:
Middag idd.
Waarom wachten? Dat deed ik laatst ook en toen ik terug kwam waren ze weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:28 schreef Sneezeechu het volgende:
Even wachten tot de duisternis valt om eens te gaan zoeken naar meubels... Zo ging het vroeger en nu weer
Piknick bankje voor in de tuin?quote:
Dit ligt een beetje gevoelig in de buurtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom wachten? Dat deed ik laatst ook en toen ik terug kwam waren ze weg.
Heb ik al eens geklauwd uit het parkquote:
Jammer dat een echo niets opleverde. Wat kunnen ze op een eeg meer zien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef vannelle het volgende:
Antwerpen geweest, echo leverde geen resultaat op terwijl die zenuw duidelijk niks doet. Behalve pijn opleveren.
15 oktober weer terug voor weer een emg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |