neem een borrel en wat van de schaal en vier je weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
Moest ik zomaar ineens werken vandaag. Bij thuiskomst gelijk door naar de sportschool... Nu ben ik wel toe aan weekend!
Je geboorte jaar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef espri het volgende:
dat is een oudje
edit: mijn jaar *zucht*
Ik heb vanalles meegemaakt in het FHF en ik schrik niet meer zo gauw.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef espri het volgende:
[..]maar je hoeft niet zo te schrikken hoor, tis nog net niet bejaard
gelukkig maar, je keek zo verbaasd dat ik me (bijna) oud ging voelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanalles meegemaakt in het FHF en ik schrik niet meer zo gouw.
Ik noem Papabear wel eens broekie omdat ik 1 dag ouder ben. Maar dat kan ik vanaf nu maar beter niet meer doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef espri het volgende:
ooooowwwwww, jij bent ook al bijna bejaard
hahahha, nee voor je het weet, kom ik je luier verschonenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik noem Papabear wel eens broekie pmdat ik 1 dag ouder ben. Maar dat kan ik vanaf nu maar beter niet meer doen.
Mooi dat je het ook zo opzichtig doet. Scheelt de admins weer een kloonscan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef hardgekooktei het volgende:
En doei maar weer, was ff om te proberen.
quote:
Jammer dat vannelle een ban heeft want als iemand bereid was om te helpen dan is hij dat wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mooi dat je het ook zo opzichtig doet. Scheelt de admins weer een kloonscan.
Juist ja. Als iemand te ver gaat verdient hij een ban. Ook iemand die anderen helpt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer dat vannelle een ban heeft want als iemand bereid was om te helpen dan is hij dat wel.
Jij gaat te ver.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Juist ja. Als iemand te ver gaat verdient hij een ban. Ook iemand die anderen helpt.
Jij zit iemand af te zeiken waar het fhf veel aan te danken heeft gehad en jij vindt dat leuk?quote:
Dat ben ik met je eens maar wanneer gaat iemand te ver in een discussie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
Afzeiken? Ik zeg alleen maar dat als iemand te ver gaat hij een ban verdient, ongeacht wie het is.
FHF is niet heilig ofzo hoor.
Die discussie liep toen uit de hand en er zijn bans en notes uitgedeeld dat wil je niet weten maar van mij mogen ze wel ongedaan worden gemaakt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
Dat hebben de FA's blijkbaar bepaald. Daar ga ik niet over.
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Papabear het volgende:
Ze moesten blijkbaar allebei even hun frustraties tegenover elkaar uiten en dat hebben ze gedaan. Klaar.
Morgenochtend weer nieuwe kansen, nieuwe rondes (hopelijk weer volwassen tegen elkaar doen)
Jij hoeft niet te bepalen wat ik wel en niet wil weten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die discussie liep toen uit de hand en er zijn bans en notes uitgedeeld dat wil je niet weten maar van mij mogen ze wel ongedaan worden gemaakt.
Er zijn 24-uurs-bans uitgedeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die discussie liep toen uit de hand en er zijn bans en notes uitgedeeld dat wil je niet weten maar van mij mogen ze wel ongedaan worden gemaakt.
Ik zou wel even willen weten wat je wilt drinken want ik moet toch naar de keuken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te bepalen wat ik wel en niet wil weten hoor
Ik hoef niks. En om het hier te brengen is ook weer zo wat, ben je uren onderweg. Tegen die tijd slaap ik toch al.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen weten wat je wilt drinken want ik moet toch naar de keuken.
Biertje voor mij, ranja voor DJMOquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen weten wat je wilt drinken want ik moet toch naar de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |