Moet ik ff langskomen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Blehhh nog steeds bezig. En nee geen Ikea.
We werken er al met 4 man aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik ff langskomen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Why?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik kijk op dit moment verongelijkt.![]()
KLeding van de onderste en dan laarzen v an de bovenste... Dan zeg ik wel hallo als ik je ziequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
In ieder geval, die kleding en vooral laarzen van die vrouw in de OP. Damn, die wil ik ook wel, maar schat ze op zo'n 400 euro.
Ik omdat ik altijd met een serieuze, verongelijkte blik achter mijn pc zit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Why?
Ik ook hoor, maar dat is omdat mijn vingers kapot zijn van de schroeven, mijn tong verbrand is, sigaretten opeens niet meer lekker smaken en we nog lang niet klaar zijn!
No problem, heb ze er beide even uitgehaald want het is inderdaad ook zwaaaaar irritant op mijn mobiel. De volgende mag de OP weer volkladderen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
Zou dat plaatje uit de OP mogen?
Het is maar een klein beetje humongous groot en mijn laptop begint met witte vlaggetejs te zwaaien.
Ik kan geen doelen stellen.... Tenminst niet een doel wat ik ''echt'' wil.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hoeft geen kant te kiezen.. je erbij neerleggen dat je leven nu niet is wat je wilt en voor jezelf een doel opstellen om te behalen is al iets.
is iig beter dan jezelf depressiever praten en teleurgesteld zijn in jezelf.
Het hoeft geen groot doel te zijn.. man al zeg je maar tegen jezelf dat je elke dag iig 1 keer 5 minuten met je ogen dicht wil dagdromen..
alles is beter dan stilstaan en jezelf nog verder de grond in praten.
oke je wilt 2 uiteenliggende dingen.. oke dat klopt niet.
nou welkom zo zijn vrouwen 24/7
Met zo'n instelling schat, kom je er nooit. Het moet ook om innerlijk gaan en jij denkt teveel aan uiterlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KLeding van de onderste en dan laarzen v an de bovenste... Dan zeg ik wel hallo als ik je zie
Haha, nou....quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met zo'n instelling schat, kom je er nooit. Het moet ook om innerlijk gaan en jij denkt teveel aan uiterlijk.
Dat hoop ik dan maar ja!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef JJH het volgende:
Dank Tamashii, als ik je zie krijg je een dikke knuffel van me.
Je krijgt volgens mij sowieso nog info van Knetter en anders pm je mij maar even.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef JJH het volgende:
Als de meet op ene vrijdag is kan ik sowieso niet.
Die eerste is met een kwartiertje thuis.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij sowieso nog info van Knetter en anders pm je mij maar even.
Oh oeps, Den Haag is inderdaad beetje ver weg. Als het wat dichterbij was geweest was ik wel langs gekomenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We werken er al met 4 man aan.Maar lief bedoeld. Den Haag is alleen ietwat uit de route.
Ik zie geen plaatjes hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
In ieder geval, die kleding en vooral laarzen van die vrouw in de OP. Damn, die wil ik ook wel, maar schat ze op zo'n 400 euro.
Zo komt iedereen hier over...quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oeps, Den Haag is inderdaad beetje ver weg. Als het wat dichterbij was geweest was ik wel langs gekomen
[..]
Ik zie geen plaatjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Hehehe ja helaas!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oeps, Den Haag is inderdaad beetje ver weg. Als het wat dichterbij was geweest was ik wel langs gekomen
[..]
Ik zie geen plaatjes hoor
Ik ga nu geen discussie aan, want moet zo weer helpen met de kast. Maar geloof mij nou maar dat jij dat specifiek hebt. Overigens wil ik best die discussie een keer met je aangaan in het echt, momenteel heb ik het alleen even druk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo komt iedereen hier over...
Waar je al dan niet van opgewonden raakt etc....
''Met dat meisje zou ik wel een beschuitje willen eten''
Maar ehm, dat je iemand enorm schoon / lekker vindt... Betekent toch nog niet dat je niks geeft om innerlijk?
Okiquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga nu geen discussie aan, want moet zo weer helpen met de kast. Maar geloof mij nou maar dat jij dat specifiek hebt. Overigens wil ik best die discussie een keer met je aangaan in het echt, momenteel heb ik het alleen even druk.
Sorry.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe ja helaas!
Nee heb ze net verwijderd vanwege JJH.
Ja maar ja, wie ben jij dan? Jij komt hier helemaal niet vaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb geen pm van knetter of wie dan ook gehad.
Wat??quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik ff langskomen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Aahw jochie toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb geen pm van knetter of wie dan ook gehad.
Ik zat op mobiel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat??
Kon je nu wel langer dan 90 seconden wachten.
Oh jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ja, wie ben jij dan? Jij komt hier helemaal niet vaak.![]()
Normaal maakt het me geen klap uit, maar vogens mij was die onderste 5k x 6k ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had ze zelf gepost
Maar als je wilt komen ben je welkom hoor.quote:
Was een beetje groot jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal maakt het me geen klap uit, maar vogens mij was die onderste 5k x 6k ofzo.
Bier valt nog reuze mee. Ik neem vanavond, of zo al een paar wijntjes want we gaan naar Noordwijk. FEESTEN.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik heb zin in een koud biertje vanavond..
Stomme alcoholist dat ik ben
Vorig topic opende ik omdat ik het lang vond duren terwijl hij de laatste post had. Ik had geen 90 seconden geduld ofzoquote:
Ik sluit een topic.quote:
Noorwijk schijnt een beetje verpaupert te zijn..quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bier valt nog reuze mee. Ik neem vanavond, of zo al een paar wijntjes want we gaan naar Noordwijk. FEESTEN.
Picsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, Tamashiiiii
Mijn schoenen zijn binnen
Een telefoonpic in het donker gaat 'm niet worden, en heb ze ook nog aan gehad (morgenquote:
Nee, ik weet welke schoenen het zijn, die had je al gepostquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een telefoonpic in het donker gaat 'm niet worden, en heb ze ook nog aan gehad (morgen)
Ff pic zoeken
Nou die dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet welke schoenen het zijn, die had je al gepost.
Hoe zitten ze?
Kan jij serieus wachten met uitpakkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou die dusIk moet de doos nog uitpakken
Zo ff doen als dit nummer van Rammstein afgeliept is.
Heb ik normaal ook hoor. Maar ik kwam uit werk > eten > sporten, en nu lui zijn en last van mijn been/rug hebben dus ik blijf het liefst zo lang mogelijk zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij serieus wachten met uitpakken? Ik kan dat echt niet, alles wat nieuw is moet meteen aan en bekeken in de spiegel
.
Kusje op je been/rugquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik normaal ook hoor. Maar ik kwam uit werk > eten > sporten, en nu lui zijn en last van mijn been/rug hebben dus ik blijf het liefst zo lang mogelijk zitten.
Overigens heb ik geen lange broek aan dus een aan-foto ziet er niet uit.
Ik glibber wel even met mijn handen over je rug heen hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Maar een massage zou het beter doen
Nee dankjequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik glibber wel even met mijn handen over je rug heen hoor
Ik heb helende kusjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Maar een massage zou het beter doen
Woeiquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helende kusjes.
Nee, serieus. Ik ben geen al te beste masseur.
Misschien wil ik wel huisarts worden..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mannen die aan mij zitten. Alleen de HA mag dat.
Goed zo. En dan ook even een foto maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woei
Alles is beter dan niks
Ik ga toch maar even een lange broek aan doen
Dat ben je nog niet dus heb je pechquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel huisarts worden..
Uiteraard, ook gedaan en komt eraan, maar ze zijn een maat te groot dat ik besteld had en 2 maten te groot ivm sneakers (moet 41 ipv 43 in sneakers).quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. En dan ook even een foto maken.
Boks terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even een serie breaking bad kijken.....
Kusje voor vinnie.
Jammerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben je nog niet dus heb je pech
[..]
Uiteraard, ook gedaan en komt eraan, maar ze zijn een maat te groot dat ik besteld had en 2 maten te groot ivm sneakers (moet 41 ipv 43 in sneakers).
En ik vind ze nou ook niet zo super eigenlijk
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Ze zagen er echt gaaf uit op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, Tamashiiiii
Mijn schoenen zijn binnen
Verpaupert of niet, goede vriend van me treed op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noorwijk schijnt een beetje verpaupert te zijn..
Moedig em maar aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verpaupert of niet, goede vriend van me treed op.
Ik heb vanmiddag pakketje met ongeveer 9 bh's en 5 slipjes binnen gekregen. Vanavond/vannacht/morgen uitgebreid bekijken en passen. Maar normaliter ben ik ook de snelste die naar de deur toe rent en het pakketje open scheurt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij serieus wachten met uitpakken? Ik kan dat echt niet, alles wat nieuw is moet meteen aan en bekeken in de spiegel
.
Wat is lang? Mijn benen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lang. Vind het wel mooie schoenen, maar je hebt er zo wel clownsschoenen aan
.
Ze waren er gisteren al, maar toen was ik niet thuis.quote:
Ben ik met je eens jah!quote:
Nee, de schoenen ogen heel langquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is lang? Mijn benen?Ik ben maar 1.82 dus dat valt wel mee, maar tis een slimfittert.
Ja inderdaad
[..]
Ze waren er gisteren al, maar toen was ik niet thuis.
Ach, gisteren wij ook om 9 uur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zometeen eens avondeten..zijn we weer mooi optijd mee
picsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben ik met je eens jah!
Goed, pauze weer voorbij ben ik bang. Daarna ff omkleden van een zedelijke rok naar een onzedelijk jurkje.
Zooo, doe maar duurquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag pakketje met ongeveer 9 bh's en 5 slipjes binnen gekregen. Vanavond/vannacht/morgen uitgebreid bekijken en passen. Maar normaliter ben ik ook de snelste die naar de deur toe rent en het pakketje open scheurt!
Kwam er wat tussendoor?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zometeen eens avondeten..zijn we weer mooi optijd mee
seks hebben ging ff voorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, gisteren wij ook om 9 uur.Lekker toch.
Ach, ze komen maar van de V&D hoor. Wel goede merken erbij en vooral de collectie van Vero Moda vind ik leuk.quote:
Ze zijn nog wel een maat te grootquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de schoenen ogen heel lang. Ik vind ze wel heel mooi.
Komt denk ik ook door de hoek van de fotoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel een maat te grootDus ik moet ze sowieso opsturen.
Twijfel twijfel twijfel.
Ja lijkt zo lang door de slimfit jeans, maar regular fit staat mij niet.
Kan ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt denk ik ook door de hoek van de foto.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag pakketje met ongeveer 9 bh's en 5 slipjes binnen gekregen. Vanavond/vannacht/morgen uitgebreid bekijken en passen. Maar normaliter ben ik ook de snelste die naar de deur toe rent en het pakketje open scheurt!
Heeft Vero Moda beha's ja? Nooit geweten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, ze komen maar van de V&D hoor. Wel goede merken erbij en vooral de collectie van Vero Moda vind ik leuk.Maar zoveel omdat ik de maat niet goed weet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Mevrouw was helemaal gelukkig toen ik met een hunkenmuller pakje aankwam....
Ik zei maar: ''veel plezier''
WAAR WANNEER HOE?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar als je wilt komen ben je welkom hoor.
Hihi ik weet niet of ik dat op een meet moet doen, dat staat zo raarquote:
In bed, 's avonds en het liefst vaginaal.quote:
ligt eraan wie erbij zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi ik weet niet of ik dat op een meet moet doen, dat staat zo raar.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In bed, 's avonds en het liefst vaginaal.
Blijft gek als ik dat als enige doequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan wie erbij zijn
och dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft gek als ik dat als enige doe.
Als de rest nu ook komt, dan is het niet meer zo vreemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
och dat weet ik zo net nog niet
Ik wil wel komen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de rest nu ook komt, dan is het niet meer zo vreemd.
de rest moet nuquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de rest nu ook komt, dan is het niet meer zo vreemd.
Geen ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de rest moet nuwie komen er allemaal dan ?
dat Kan makkelijker met mij in de buurtquote:
geen idee en komt Iedereen solo of gaan ze samen ?quote:
Jaja.. Geile donder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat Kan makkelijker met mij in de buurt
yolo soloquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee en komt Iedereen solo of gaan ze samen ?
Een voor een melden graag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee en komt Iedereen solo of gaan ze samen ?
als ik kom zal ik t eerst aan je melden en toestemming vragen mevrouwquote:
Kunnen vrouwen op commando klaarkomen oid?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik kom zal ik t eerst aan je melden en toestemming vragen mevrouw
Iedereen, toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen op commando klaarkomen oid?
Uhm. Ja zoietsquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik nu zeg, kom!, dan komt ze.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Braaf welquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik nu zeg, kom!, dan komt ze.
Leuk speelgoedquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk speelgoed.
"Permission to cum babe?"
"Nope!"
Hmm... Zo goed heb ik lief nog niet afgericht. Die haalt nog net wat te drinken als ik het lief vraag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik nu zeg, kom!, dan komt ze.
Enschede, toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Maar.....
De meet, wordt dat nou utrecht afoort of den haag ofzo?
kijk eens in de OPquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Maar.....
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Maar.....
Enschede is een uurtje als het verkeer mee zit. Prima te doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van waar je woont.
2:50 met de treinquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Enschede is een uurtje als het verkeer mee zit. Prima te doen.
Ha!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
2:50 met de trein. En dan ook nog een ruk-verbinding terug
.
wil je naar de meet pm mij een aantal datas dat je kan. Ik stuur n pm terug zo gauw ik van iedereen die wil komen Wat heb , met de meest genoemde datum, tijd en plaatsquote:
Kun je wel samen reizen vanaf Apeldoornquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
2:50 met de trein. En dan ook nog een ruk-verbinding terug
.
Ik kan iedere vrijdag / zaterdag / zondag...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je naar de meet pm mij een aantal datas dat je kan. Ik stuur n pm terug zo gauw ik van iedereen die wil komen Wat heb , met de meest genoemde datum, tijd en plaats
Dus het liefst 15minuten reizen voor jou en 1,5 tot 2 uur voor ons?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan iedere vrijdag / zaterdag / zondag...
Liever eerder dan later....
Ik kom vanuit zuid holland... Dus het liefste alles ten westen van utrecht.. Dus haarlem amsterdam rotterdam denhaag leiden utrecht.. Die steden...
dus begrijpend lezen is lastig voor jequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan iedere vrijdag / zaterdag / zondag...
Liever eerder dan later....
Ik kom vanuit zuid holland... Dus het liefste alles ten westen van utrecht.. Dus haarlem amsterdam rotterdam denhaag leiden utrecht.. Die steden...
Neuh, vind ik niet, maar daarom moet het ook zeker in overweging genomen worden waar jullie willen en hoe meer stemmen hoe zwaarder die stem weegt uiteraardquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus het liefst 15minuten reizen voor jou en 1,5 tot 2 uur voor ons?
Ik kan niet PMenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus begrijpend lezen is lastig voor je
dm?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan niet PMen
Beetje respect voor mijn handicap svp.
jongen ik ga toch niet alles onthouden . Maar qua ligging zal centraal ergens zijn zodat Iedereen moet reizenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan niet PMen
Beetje respect voor mijn handicap svp.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongen ik ga toch niet alles onthouden . Maar qua ligging zal centraal ergens zijn zodat Iedereen moet reizen
utrecht of amersfoort waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:48 schreef GSbrder het volgende:
Utrecht is toch mooi centraal?
Vrijdag is ideaal.
Is amersfoort iets dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
utrecht of amersfoort waarschijnlijk
Nou, niet bepaald, moet elke vrijdag werken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:48 schreef GSbrder het volgende:
Utrecht is toch mooi centraal?
Vrijdag is ideaal.
Die zit toch midden in de biblebelt als ik het goed begrepen heb?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is amersfoort iets dan?
Ligt Tamashii's lovecave niet ook aardig in het hart van Nederland?
Ohja. Donderdagavondquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, niet bepaald, moet elke vrijdag werken...
Hm. In het weekend is het meteen zo'n dagquote:
Geldt ook voor mij hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm. In het weekend is het meteen zo'n dag.
Die zitten bij mij vaak al vol.. Heb geloof ik begin oktober weer een gaatje.
Dat heb ik dus door de week vaak. Al zijn de weekenden tegenwoordig vaak ook wel druk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm. In het weekend is het meteen zo'n dag.
Die zitten bij mij vaak al vol.. Heb geloof ik begin oktober weer een gaatje.
Gaat lekker zo plannen hequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dus door de week vaak. Al zijn de weekenden tegenwoordig vaak ook wel druk.
Ergens in oktober. Wellicht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een keer allemaal een zaterdag/zondag afkruizen.
Waar moest jij ook alweer vandaan komen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ergens in oktober. Wellicht.
Als het niet te ver is.
en waar woon jij ergens?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
Jullie kunnen ook 6 okt naar mijn verjaardag komen.
Nee, ik zit Patatje Metal te luisteren en met de kat te spelenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:20 schreef schrikbarend het volgende:
en iedereen slaapt alweer zeker?
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef schrikbarend het volgende:
ook leuk! Man ik ben net weer thuis hehe
Eindhoven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar moest jij ook alweer vandaan komen?
Utrecht is meestal wel een veilig keuze op dat gebied.
Kiek esquote:
Nee gekkie, ben naar Noordwijk geweest. Geweldig coverbandje waarop ik mijn salsa skilz kan laten zien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:34 schreef GSbrder het volgende:
Jij bent waarschijnlijk op Appelpop, met je appelbillen?
Salsaquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee gekkie, ben naar Noordwijk geweest. Geweldig coverbandje waarop ik mijn salsa skilz kan laten zien.
Dans toch maar met me.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Salsa
Mijn salsa is geweldig
[ afbeelding ]
De horizontale dans?quote:
Salsa, cha cha cha, tango. Name it.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kiek eshoe later de avond......
Best wel hè, daarbij heb ik ook behoorlijke steken in m'n buik weer, misschien dat warm water helptquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik ook eens doen
Hmmm, dat is nooit fijn, stekenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Best wel hè, daarbij heb ik ook behoorlijke steken in m'n buik weer, misschien dat warm water helpt
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, dat is nooit fijn, steken
Hoop voor je dat het helpt!
Hahaha, is ook zoquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jasowieso hou ik van douchen
goede plek om te filosofieën
Oh dat doe k met mijn iPhone, en dan heb ik zo'n relax afspeellijst... Heeeeerlijk net een wellnessquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, is ook zo
Ik heb altijd een oude telefoon als mp3-speler ernaast liggenHou soms té veel van muziek
Ghehehequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat doe k met mijn iPhone, en dan heb ik zo'n relax afspeellijst... Heeeeerlijk net een wellness
Neequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GheheheBen dus niet de enige
Scheelt weerquote:
Die zien er zo lekker uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga een regenboog cake maken denk ik
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt weer
Sta me ook vaak te scheren onder de douche, moet daarna altijd alleen nog weer voor de spiegel de gemiste stukjes doen
Hahaha, nee ik heb geen spiegeltjequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]scheren doe ik ook onder de douche
Heb je niet zo'n spiegeltje ? Moet je wel elke keer schoonvegendat is het nadeel..
Jammerquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik heb geen spiegeltje
Pics!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer
K ga maar eens kleren zoeken en dan met een hoopje kleding in mijn armen naakt naar de badkamer rennen.
Geen dank voor de mi mensen
das toevallig, wij hadden ook zo'n ochtendquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:19 schreef JJH het volgende:
Damn.
Toen we elkaar net leerde kennen beweerde ze niet van ochtendsex te houden. Ik weet dat ondertussen zo net niet meer.
Post hier welquote:
Goed ideequote:
picsquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
das toevallig, wij hadden ook zo'n ochtend
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] de gang over
[ afbeelding ] Het hoopje tegen borst geklemd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] de gang over
[ afbeelding ] Het hoopje tegen borst geklemd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd voor gehad.... was allang blij dat de kinderen beneden bleven
als we foto's gemaakt zouden hebben, had je er waarschijnlijk vast wel een gekregenquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihianders had ik ze gekregen ?
hihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als we foto's gemaakt zouden hebben, had je er waarschijnlijk vast wel een gekregen
Das mijn lievelings handdoekquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd voor gehad.... was allang blij dat de kinderen beneden bleven
Mijn handdoek is tofquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]alleen de middelste doet het niet
Blijven toffe nagels
En je handdoek matcht bij mijn kleur posts.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van limoengroen
Zekerquote:
Ow ja, dan moet ik ook uit bed he.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Opruimen en douchen, ouders staan met een uur voor de deur
Je hebt het te pakkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
Omg k ben aan het fokken onder de douche![]()
WAAR GAAT DIT HEEN
vertel me meerquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
Hallo luitjesSlechts n kleine kater en een grote glimlach overgehouden aan vannacht.
Prima toch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
Hallo luitjesSlechts n kleine kater en een grote glimlach overgehouden aan vannacht.
moet jij niet sociaal doen met je schoonfamquote:
Die zijn iets later.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet jij niet sociaal doen met je schoonfam![]()
hallo meneerquote:
inleverenquote:
Hallo mejuffrouwquote:
quote:
Ik hoop dattie goed wordt laat ik het zo zeggen.quote:
quote:
oke laten we proberen danquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop dattie goed wordt laat ik het zo zeggen.
combo breaker.quote:
Ja.quote:
weet ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |