Moet ik ff langskomen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Blehhh nog steeds bezig. En nee geen Ikea.
We werken er al met 4 man aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik ff langskomen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Why?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik kijk op dit moment verongelijkt.![]()
KLeding van de onderste en dan laarzen v an de bovenste... Dan zeg ik wel hallo als ik je ziequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
In ieder geval, die kleding en vooral laarzen van die vrouw in de OP. Damn, die wil ik ook wel, maar schat ze op zo'n 400 euro.
Ik omdat ik altijd met een serieuze, verongelijkte blik achter mijn pc zit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Why?
Ik ook hoor, maar dat is omdat mijn vingers kapot zijn van de schroeven, mijn tong verbrand is, sigaretten opeens niet meer lekker smaken en we nog lang niet klaar zijn!
No problem, heb ze er beide even uitgehaald want het is inderdaad ook zwaaaaar irritant op mijn mobiel. De volgende mag de OP weer volkladderen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
Zou dat plaatje uit de OP mogen?
Het is maar een klein beetje humongous groot en mijn laptop begint met witte vlaggetejs te zwaaien.
Ik kan geen doelen stellen.... Tenminst niet een doel wat ik ''echt'' wil.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hoeft geen kant te kiezen.. je erbij neerleggen dat je leven nu niet is wat je wilt en voor jezelf een doel opstellen om te behalen is al iets.
is iig beter dan jezelf depressiever praten en teleurgesteld zijn in jezelf.
Het hoeft geen groot doel te zijn.. man al zeg je maar tegen jezelf dat je elke dag iig 1 keer 5 minuten met je ogen dicht wil dagdromen..
alles is beter dan stilstaan en jezelf nog verder de grond in praten.
oke je wilt 2 uiteenliggende dingen.. oke dat klopt niet.
nou welkom zo zijn vrouwen 24/7
Met zo'n instelling schat, kom je er nooit. Het moet ook om innerlijk gaan en jij denkt teveel aan uiterlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KLeding van de onderste en dan laarzen v an de bovenste... Dan zeg ik wel hallo als ik je zie
Haha, nou....quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met zo'n instelling schat, kom je er nooit. Het moet ook om innerlijk gaan en jij denkt teveel aan uiterlijk.
Dat hoop ik dan maar ja!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef JJH het volgende:
Dank Tamashii, als ik je zie krijg je een dikke knuffel van me.
Je krijgt volgens mij sowieso nog info van Knetter en anders pm je mij maar even.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef JJH het volgende:
Als de meet op ene vrijdag is kan ik sowieso niet.
Die eerste is met een kwartiertje thuis.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij sowieso nog info van Knetter en anders pm je mij maar even.
Oh oeps, Den Haag is inderdaad beetje ver weg. Als het wat dichterbij was geweest was ik wel langs gekomenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We werken er al met 4 man aan.Maar lief bedoeld. Den Haag is alleen ietwat uit de route.
Ik zie geen plaatjes hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
In ieder geval, die kleding en vooral laarzen van die vrouw in de OP. Damn, die wil ik ook wel, maar schat ze op zo'n 400 euro.
Zo komt iedereen hier over...quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oeps, Den Haag is inderdaad beetje ver weg. Als het wat dichterbij was geweest was ik wel langs gekomen
[..]
Ik zie geen plaatjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Hehehe ja helaas!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oeps, Den Haag is inderdaad beetje ver weg. Als het wat dichterbij was geweest was ik wel langs gekomen
[..]
Ik zie geen plaatjes hoor
Ik ga nu geen discussie aan, want moet zo weer helpen met de kast. Maar geloof mij nou maar dat jij dat specifiek hebt. Overigens wil ik best die discussie een keer met je aangaan in het echt, momenteel heb ik het alleen even druk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo komt iedereen hier over...
Waar je al dan niet van opgewonden raakt etc....
''Met dat meisje zou ik wel een beschuitje willen eten''
Maar ehm, dat je iemand enorm schoon / lekker vindt... Betekent toch nog niet dat je niks geeft om innerlijk?
Okiquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga nu geen discussie aan, want moet zo weer helpen met de kast. Maar geloof mij nou maar dat jij dat specifiek hebt. Overigens wil ik best die discussie een keer met je aangaan in het echt, momenteel heb ik het alleen even druk.
Sorry.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe ja helaas!
Nee heb ze net verwijderd vanwege JJH.
Ja maar ja, wie ben jij dan? Jij komt hier helemaal niet vaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb geen pm van knetter of wie dan ook gehad.
Wat??quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik ff langskomen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Aahw jochie toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb geen pm van knetter of wie dan ook gehad.
Ik zat op mobiel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat??
Kon je nu wel langer dan 90 seconden wachten.
Oh jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ja, wie ben jij dan? Jij komt hier helemaal niet vaak.![]()
Normaal maakt het me geen klap uit, maar vogens mij was die onderste 5k x 6k ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had ze zelf gepost
Maar als je wilt komen ben je welkom hoor.quote:
Was een beetje groot jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal maakt het me geen klap uit, maar vogens mij was die onderste 5k x 6k ofzo.
Bier valt nog reuze mee. Ik neem vanavond, of zo al een paar wijntjes want we gaan naar Noordwijk. FEESTEN.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik heb zin in een koud biertje vanavond..
Stomme alcoholist dat ik ben
Vorig topic opende ik omdat ik het lang vond duren terwijl hij de laatste post had. Ik had geen 90 seconden geduld ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |