liever welquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:34 schreef methodmich het volgende:
De versie van Puff Daddy mag ook niet vergeten worden hoor ranja.
Ik ben benieuwd of ze daarna dan nog verder gaat op gebied van muziek/musicals. Of ze is het zo gewend om tweede te worden, of ze schiet echt in depressie, en die laatste daar mekkert ze zoveel jaar later nog overquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:58 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als ze weer 2de wordt. Floortje wordt tenslotte altijd tweede.... altijd!
Ik denk dat we na The Voice bar weinig van dr zullen horen. Een beetje zoals het ging na Idolsquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze daarna dan nog verder gaat op gebied van muziek/musicals. Of ze is het zo gewend om tweede te worden, of ze schiet echt in depressie, en die laatste daar mekkert ze zoveel jaar later nog over
Ja, ook dat, maar ik bedoelde eigenlijk of zij dan zo in de put zit en stopt met zingen? Zoals ze vertelde hoe lang ze bezig is geweest met die tweede plek...quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we na The Voice bar weinig van dr zullen horen. Een beetje zoals het ging na Idols
Ik denk dat zij het zal zien als een nieuwe start. Geen idee wat er gebeurd als blijkt dat het niet wordt opgepaktquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ook dat, maar ik bedoelde eigenlijk of zij dan zo in de put zit en stopt met zingen? Zoals ze vertelde hoe lang ze bezig is geweest met die tweede plek...
dus datquote:Op woensdag 12 december 2012 07:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik erger me zo dood aan haar "oh wat een verrassing dat me dit overkomt"-houding terwijl ze dondersgoed weet dat ze bij de beteren hoort.
Die houding had ze al tijdens Idols, maar toen was het nog iets van terecht.
yupquote:Op woensdag 12 december 2012 07:59 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft ze weer een keelontsteking?
Ik gok We will Rock you, of was dat erna?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:08 schreef iBenny het volgende:
Wat was ook alweer de reden dat ze daar was gestopt?
In We Will Rock you was ze echt geweldigquote:Op woensdag 12 december 2012 08:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok We will Rock you, of was dat erna?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |