Daarom had ie het er dus uit moeten halenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Gehakt in de magnetron doen, stelletje vleesbarbaren.
Wat is het dan? Het is gewoon vermalen vlees.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Gehakt kun je nauwelijks vlees noemen
Vermalen vlees idd. Heeft weinig meer met kwaliteitsvlees te maken. Dus in de magnetron flikkeren maakt dan ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wat is het dan? Het is gewoon vermalen vlees.
Jawel hoor, en vlees moet je zo langzaam mogelijk ontdooien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:40 schreef OEM het volgende:
[..]
Vermalen vlees idd. Heeft weinig meer met kwaliteitsvlees te maken. Dus in de magnetron flikkeren maakt dan ook niet meer uit.
Neenquote:
Maar goed, uiteindelijk viel het nu met die ontdooifunctie wel mee dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jawel hoor, en vlees moet je zo langzaam mogelijk ontdooien.
Ik heb gekookt hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef Compliment het volgende:
Je moet mannen ook niet met vrouwentaken opschepen, dat gaat mis.
Ontdooien en bakken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De magnetron is de ecto onder de manieren om een maaltijd te bereiden.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:08 schreef remi1986 het volgende:
JB, Ado had daar geen tijd voor, die hing aan de telefoon met de klantenservice van UPC om Horizon te bestellen
Daar zijn al filmpjes genoeg van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind dat JB juist eens even gestraft mag worden door Ado. En daar wil ik een filmpje van.
Zeg, straks zei je nog dat je hem samen met mij wilde straffen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind dat JB juist eens even gestraft mag worden door Ado. En daar wil ik een filmpje van.
Ik ben een veelzijdig persoon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, straks zei je nog dat je hem samen met mij wilde straffen.![]()
Waarom ben je van gedachten veranderd?
Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn al filmpjes genoeg van.
Staan niet onlinequote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |