Moet ik hem eraf hakken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus jij zou Ado ook pikstraf geven?
inclusief foto's jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn geheugen zegt iets van 2 TB toch?
Half om half?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Om er gehakt van te draaien?
Houd ik niet zo van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef remi1986 het volgende:
of je maakt er een gehaktstaaf van JB
[ afbeelding ]
Was je nu gewoon weer je eigen taak vergeten waardoor je je vriend erom kon vragen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag smste ik hem of hij even de vis uit de vriezer wilde halen en toen kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat het wel goed komt ^^
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag smste ik hem of hij even de vis uit de vriezer wilde halen en toen kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat het wel goed komt ^^
Het was een test en hij heeft hem glansrijk doorstaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Was je nu gewoon weer je eigen taak vergeten waardoor je je vriend erom kon vragen?
Dit meen je he? Dat je hem echt test?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een test en hij heeft hem glansrijk doorstaan
Uiteraard, ik moet toch weten dat ik van hem op aan kan als dat nodig isquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit meen je he? Dat je hem echt test?
Maar dan smaakt mn gehakt naar nootmuskaat en kruidnagelquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Je moet gehakt ook niet in de vriezer bewaren he TS.
Je kan het perfect voor lange tijd bewaren in een ton met wat nootmuskaat en kruidnagel uit de Oost.
Neem dat nou maar aan van een doorgewinterde gehaktgriller!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
Schiet 'm voor z'n flikker.
Geef 'm een maand geen betaalde sex.
Dan is er altijd nog:quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan smaakt mn gehakt naar nootmuskaat en kruidnagel
Mijn God, wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo zielig is. En ik hoop voor je vriend dat ie nog wat ballen groeit en het je ook duidelijk maakt dat dit te triest is voor woorden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet toch weten dat ik van hem op aan kan als dat nodig is
Nou nou wat erg zeg. Verschrikkelijk. Je vriend op zo'n manier testenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo zielig is. En ik hoop voor je vriend dat ie nog wat ballen groeit en het je ook duidelijk maakt dat dit te triest is voor woorden.
Sowieso je vriend "testen" Dat is toch verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou nou wat erg zeg. Verschrikkelijk. Je vriend op zo'n manier testen![]()
Nou echt. The horror. Kan me niks ergers voorstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sowieso je vriend "testen" Dat is toch verschrikkelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |