abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:31:47 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116501097

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:32:22 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116501124
Typefout.... :P Maar ik kan er mee leven! ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:33:17 #3
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116501150
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neehoor, dat is alleen maar genant.
Waarom is een leuk presentje geven genant? Je schaamt je dan omdat de ander iets extra's doet voor een eerste date? Ik begrijp dat het oncomfortabel kan zijn als de date niet leuk is want je zit dan voor je gevoel misschien direct wat vaster eraan vast om het wel uit te rijden.. maar als de date leuk is is het toch een leuk begin lijkt me?
we dan
pi_116501252
Ja en je weet dus niet of je date leuk zou zijn of niet.

Oftewel, het kan genant/ongemakkelijk zijn, maar ook juist heel erg meevallen. Ik kies dan het zekere voor het onzekere en koop gewoon niks.
pi_116501295
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom is een leuk presentje geven genant? Je schaamt je dan omdat de ander iets extra's doet voor een eerste date? Ik begrijp dat het oncomfortabel kan zijn als de date niet leuk is want je zit dan voor je gevoel misschien direct wat vaster eraan vast om het wel uit te rijden.. maar als de date leuk is is het toch een leuk begin lijkt me?
Het word genant als het plichtsmatig of afgezaagd is.

Als je een hele discussie over de mail hebt gevoerd over de bloembollen die je in je tuin hebt geplant en zij kent de gele schedeltulp niet, en je neemt dan wat van die bloembollen mee is het niet zo genant als een bos met 40 rozen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:37:31 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116501297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ja en je weet dus niet of je date leuk zou zijn of niet.

Oftewel, het kan genant/ongemakkelijk zijn, maar ook juist heel erg meevallen. Ik kies dan het zekere voor het onzekere en koop gewoon niks.
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja

had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
we dan
pi_116501427
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja

had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
Het is gewoon te moeilijk om in te schatten of ze het leuk gaat vinden of niet, en dan kun je maar beter het risico niet lopen.

Drankjes is wat anders als een presentje en hebben we het laatst ook al over gehad :)
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:43:53 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116501530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het is gewoon te moeilijk om in te schatten of ze het leuk gaat vinden of niet, en dan kun je maar beter het risico niet lopen.

Drankjes is wat anders als een presentje en hebben we het laatst ook al over gehad :)
Ach ja deze hele reeks is toch een beetje een herhaling uiteindelijk van eerder gegeven onderwerpen en antwoorden. * zit na te denken over een nieuw onderwerp *
we dan
pi_116501615
Het onderwerp is datingsite-ervaringen :P
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:47:00 #10
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116501637
Beetje reclame ;)

Mocht je net dat beetje extra willen geven. Koop dan ook goede bonbons/chocola.
http://www.thechocolateline.be
Laten sowieso een goede indruk achter ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_116501688
Indruk maken op iemand doe je toch echt zelf en niet de chocolaatjes :P
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:48:51 #12
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116501703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Het onderwerp is datingsite-ervaringen :P
Even on topic

paiq bevalt me aardig goed, met name het chatten. Zijn er meer sites die ongeveer zo werken?
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:50:33 #13
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116501755
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
Indruk maken op iemand doe je toch echt zelf en niet de chocolaatjes :P
Van bonbons van die chocolaterie ben ik het niet met je eens ;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:51:21 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116501782
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef zalkc het volgende:

[..]

Even on topic

paiq bevalt me aardig goed, met name het chatten. Zijn er meer sites die ongeveer zo werken?
Ja via paid ook blurrycam. nog wat ofzo. Maar daar kom je ook met jongens in contact dacht ik.. niet zo dat je kan kiezen voor meiden, beetje als chatroulette.
we dan
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:03:45 #15
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116502120
Je kan prachtige dingen meenemen op een eerste date, als je maar creatief bent. Date je met een vrouw met rammelende eierstokken? Niets maakt ze blijer dan een schattig kindertruitje te kopen! Zou ik gewoon meteen meenemen.

En Vinnie ik weet niet hoor, 5-6 dates zonder zoenen maar wel 'strelen' en slapen.. toch wel heel raar. Vanaf haar kant in ieder geval, ik zou mezelf ook nooit zo lang in kunnen houden, zou echt wel vaker/eerder weer wat proberen :P
WFPB!
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:07:44 #16
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116502243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja via paid ook blurrycam. nog wat ofzo. Maar daar kom je ook met jongens in contact dacht ik.. niet zo dat je kan kiezen voor meiden, beetje als chatroulette.
was weer niet duidelijk genoeg, het daten staat wel voorop, dat gaat nogal lastig met blurry en chatroulette ;)
pi_116502252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Dizorn het volgende:
En Vinnie ik weet niet hoor, 5-6 dates zonder zoenen maar wel 'strelen' en slapen.. toch wel heel raar. Vanaf haar kant in ieder geval, ik zou mezelf ook nooit zo lang in kunnen houden, zou echt wel vaker/eerder weer wat proberen :P
Bij de 2e date schrok ze van mijn zoenpoging vandaar dat ik dat nu wat rustiger aan doe. Voor de rest, tja, ik snap het ook niet echt xD
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:08:24 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116502268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Dizorn het volgende:
Je kan prachtige dingen meenemen op een eerste date, als je maar creatief bent. Date je met een vrouw met rammelende eierstokken? Niets maakt ze blijer dan een schattig kindertruitje te kopen! Zou ik gewoon meteen meenemen.

Ja sowieso strelen vind ik ook nog weer wat intiemer dan bijvoorbeeld een massage geven wat ik me dan eerder kan voorstellen... van strelen komt eerder meer denk ik omdat het intiemer is en meer een signaal van affectie afgeeft... een massage kan je je oma nog geven als het ware
we dan
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:12:39 #19
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116502406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Bij de 2e date schrok ze van mijn zoenpoging vandaar dat ik dat nu wat rustiger aan doe. Voor de rest, tja, ik snap het ook niet echt xD
Snap dat je rustiger aan doet maar je bent 3-4 dates verder waarbij je gewoon elkaar ligt te spoonen en strelen en alles, als in ze geeft duidelijk aan dat ze je niet vervelend vindt. En de beruchte friendzone is het ook niet lijkt me, dus of ze heeft heel rare zoen-issues of je moet gewoon eens opschieten die tong erin stoppen.
WFPB!
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:14:24 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116502474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja sowieso strelen vind ik ook nog weer wat intiemer dan bijvoorbeeld een massage geven wat ik me dan eerder kan voorstellen... van strelen komt eerder meer denk ik omdat het intiemer is en meer een signaal van affectie afgeeft... een massage kan je je oma nog geven als het ware
Het is een beetje afhankelijk van wie er streelt / massage geeft :')
pi_116502488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Snap dat je rustiger aan doet maar je bent 3-4 dates verder waarbij je gewoon elkaar ligt te spoonen en strelen en alles, als in ze geeft duidelijk aan dat ze je niet vervelend vindt. En de beruchte friendzone is het ook niet lijkt me, dus of ze heeft heel rare zoen-issues of je moet gewoon eens opschieten die tong erin stoppen.
Mooi verwoord _O-

Maar zoals gezegd, waarschijnlijk ga ik morgenavond weer naar haar toe :)
pi_116502514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is een beetje afhankelijk van wie er streelt / massage geeft :')
Ja, en wat voor 'n massage.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:15:27 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116502521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooi verwoord _O-

Ja en dat zegt dus niks he :P ga je dan wel doen? thats the question :P
we dan
pi_116502582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja en dat zegt dus niks he :P ga je dan wel doen? thats the question :P
Lijkt me logisch hé ;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:18:12 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116502621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooi verwoord _O-

Probeer het nog eens dan als het moment er goed voor lijkt.... in dit tempo mag je blij zijn als je na 2 jaar eens erop mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')