Nee, de eerste.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel dat hij de taal van 't volk spreekt. Turks?
We wonen in Nederland. Ik mag toch hopen dat Turks niet de tweede taal van Nederland wordt.
Isj jouw schuld hè?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het best dat we het nooit met elkaar eens zijn, maar verspil geen bier want dan word ik boos
Wanneer mensen zich anders voordoen dan ze zijn stel ik dat niet op prijs maar ik zie dat het jou allemaal gewoon is. Tja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat-ie campagne aan het voeren is.
Goh grappig man, voegt inhoudelijk ook zoveel toequote:
Dit zijn je eerste verkiezingen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:11 schreef NotYou het volgende:
Makkelijk, suggestief en misleidend. Daarbij hebben we het hier over de zogenaamde Partij van de Arbeid die op één of andere manier ondanks de eigen naam, toch bijna onuitgezonderd uit bestuurskringen put.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wanneer mensen zich anders voordoen dan ze zijn stel ik dat niet op prijs maar ik zie dat het jou allemaal gewoon is. Tja.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit zijn je eerste verkiezingen?
Begrijpend lezen, zinsverband, etc. Mocht je niet aan het trollen zijn dan heb ik echt met je te doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit zijn je eerste verkiezingen?
Overigens zie ik niet in waarom een bestuursfunctie geen hard werken kan betekenen?
Oh mee eens hoor, maar is het dan niet beter je pijlen te richten op de politiek in het algemeen, in plaats van enkel en alleen op deze Turkse meneer. Deze politicus slaat slechts een pad in dat is kapot getrapt door de miljoenen politici die hem voorgingen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:45 schreef NotYou het volgende:
Verder betekent puur de veronderstelling (of eventueel het feit) dat iets gangbaar zou zijn, niet dat daar niets meer op aangemerkt zou mogen worden, laat staan dat die praktijk ineens maar goed of wenselijk zou zijn.
Oh dat heb ik ook wel gedaan hoor, vrij recent nog zelfs. Kijk mijn posthistory er maar op na.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor, maar is het dan niet beter je pijlen te richten op de politiek in het algemeen, in plaats van enkel en alleen op deze Turkse meneer. Deze politicus slaat slechts een pad in dat is kapot getrapt door de miljoenen politici die hem voorgingen.
Succesvol omdat hij Turks spreekt in het filmpje, waardoor bepaalde media in de stress schieten. Tsja, ik snap alle ophef niet. Laat die man lekker een filmpje opnemen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel gedaan hoor, vrij recent nog zelfs. Kijk mijn posthistory er maar op na.Reden dat het in dit topic over deze meneer gaat is dat hij zichzelf succesvol in de kijker heeft weten te spelen, ook bij mij.
(Nogmaals: begrijpend lezen. )
Déjà vu. Begrijpend Lezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succesvol omdat hij Turks spreekt in het filmpje, waardoor bepaalde media in de stress schieten. Tsja, ik snap alle ophef niet. Laat die man lekker een filmpje opnemen.
Toch nog 2e gewordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
Hij mag eerst fatsoenlijk Turks leren spreken en vervolgens een normale partij vertegenwoordigen. pvda![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |