Thanks for bursting my bubblequote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb Coldplay @ Pinkpop 2011 in 1080i
En nee, van het Malieveld zijn geen beelden gemaakt. Hoop er dus maar niet op
Een band zo groot als Coldplay die al zoveel albums heeft uitgebracht hoort minimaal 2 uur te spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om heut podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, ouuuf ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar eyen heel stuk minder hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die foto heeft nu een permanente plek op de omslag van mijn Facebookpagina
Vandaar dat ze Rihanna ingevlogen hadden...quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:59 schreef F_JD het volgende:
Afgelopen zondag in Parijs is de nieuwe dvd opgenomen.
Sorryquote:
Dikke vette ploftrollquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Een band zo groot als Coldplay die al zoveel albums heeft uitgebracht hoort minimaal 2 uur te spelen.
hihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorrykusje op?
[..]
Dikke vette ploftroll
Natuurlijk zijn er beelden gemaakt. Alles wordt opgenomen. Wat denk je anders dat ze laten zien op al die schermen en projecties.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb Coldplay @ Pinkpop 2011 in 1080i
En nee, van het Malieveld zijn geen beelden gemaakt. Hoop er dus maar niet op
Alles werd gefilmd, maar dat betekent niet automatisch dat het ook werd opgenomen (als in: dat het bewaard wordt).quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er beelden gemaakt. Alles wordt opgenomen. Wat denk je anders dat ze laten zien op al die schermen en projecties.
Het zal alleen niet worden gepubliceerd als dit niet aan het publiek is meegedeeld. (portretrecht etc)
Er was zelfs een video stream van het concert
Ga er maar van uit dat het opgeslagen wordt, geen reden om het niet te doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef gobbledigook het volgende:
[..]
Alles werd gefilmd, maar dat betekent niet automatisch dat het ook werd opgenomen (als in: dat het bewaard wordt).
Verder kunnen ze het naar mijn idee gewoon publiceren, bij festivals e.d. wordt ook altijd gefilmd zonder dat dat aan het publiek gevraagd wordt oid.
En er was geen video stream, alleen audio
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.quote:
Geen livestream bedoel je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef gobbledigook het volgende:
[..]
En er was geen video stream, alleen audio
Trooooolololololquote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.
ja ze hebben 5 albums uitgebracht dus ze kunnen zo wel 5 uren spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.
Stel je toch eens voor dat je kritisch commentaar op Coldplay geeft.quote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ze hebben 5 albums uitgebracht dus ze kunnen zo wel 5 uren spelen.
ow van mij mag je hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je kritisch commentaar op Coldplay geeft.
Optreden was voor de rest gewoon heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |