Nee, 1u en 3 kwartier is echt veel te kort voor zo'n grote band. En daar durven ze dan 60,- voor te vragenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wat denk hoeveel euro vuurwerk er de lucht in gevlogen isHet was die 60 euro echt wel waard hoor.
Elk bandje is voorzien van een batterij, en het draadloos ontvang systeem. (wat niet gestoord mag worden door bijvoorbeeld mobieltjes.) Daarnaast heb je ook nog het zendsysteem. Mensen die je extra moet inhuren bij concerten om ze uit delen... Het is wel meer als alleen het bandje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
500.000 / 70.000 = 7,14 euro per bandje.
Duur
Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om het podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, of ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, 1u en 3 kwartier is echt veel te kort voor zo'n grote band. En daar durven ze dan 60,- voor te vragen [ afbeelding ]
Ze hadden dat bandje ook een aan/uit knop kunnen geven. Dan had je al dat overige niet nodig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Elk bandje is voorzien van een batterij, en het draadloos ontvang systeem. (wat niet gestoord mag worden door bijvoorbeeld mobieltjes.) Daarnaast heb je ook nog het zendsysteem. Mensen die je extra moet inhuren bij concerten om ze uit delen... Het is wel meer als alleen het bandje.
[..]
Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om het podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, of ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar een heel stuk minder hebt.
Ik deed een stel onbegripvolle lamballen naquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Elk bandje is voorzien van een batterij, en het draadloos ontvang systeem. (wat niet gestoord mag worden door bijvoorbeeld mobieltjes.) Daarnaast heb je ook nog het zendsysteem. Mensen die je extra moet inhuren bij concerten om ze uit delen... Het is wel meer als alleen het bandje.
[..]
Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om het podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, of ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar een heel stuk minder hebt.
Als we jou nou eens een uitknop geven. Zijn we daar ook weer van afquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hadden dat bandje ook een aan/uit knop kunnen geven. Dan had je al dat overige niet nodig.
Jezus joh, je lijkt wel een oud wijf zo zit je te zeuren. Wat maakt mij dat uit wat een polsbandje/vuurwerk allemaal kost. Een kaartje kost mij 60 euro ongeacht wat voor show ze neerzetten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hadden dat bandje ook een aan/uit knop kunnen geven. Dan had je al dat overige niet nodig.
je bent een held!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:49 schreef Graspool het volgende:
[..]
www.savale.com/files/coldplay.html
Ik heb de mijne van Ahoy nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:47 schreef Apotheose het volgende:
Mag je die bandjes houden of weer inleveren..?
Nu de mp3 file van het concert van malieveld in mijn dropbox account, kan ik overal genieten van het concertquote:
He, ik zie mezelf staan in dat filmpjequote:
Live in madrid is een videoverslag van deze tour. Was ook op YT te zien, denk nog steeds wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:15 schreef Brammie1 het volgende:
Heeft Coldplay eigenlijk de laatste tijd nog een Live DVD uitgebracht?
Lijkt me supervet als er van deze tour een Blu-Ray wordt uitgebracht! Coldplay in HD op je TV
Alleen 2003... Dus het wordt wel tijd voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:15 schreef Brammie1 het volgende:
Op internet circuleren enkele HD opnames rond, nu alleen nog een bluray branderquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:15 schreef Brammie1 het volgende:
Lijkt me supervet als er van deze tour een Blu-Ray wordt uitgebracht! Coldplay in HD op je TV
Dat vind ik een beetje onzin. Op grote schermen is Blu ray wel wat scherper, maar de stap van video naar DVD was vele malen groter dan van DVD naar BR. Het verschil in geluid hoor je al niet en dat lijkt mij bij een concertregistratie het belangrijkste.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:42 schreef the85mc het volgende:
DVD is beetje achterhaald aan het worden..
Laat ik het zo zeggen: je hoort het verschil niet tussen DD/DTS en Dolby TrueHD/DTS Master. Dat is allemaal getest. Men "hoort" het alleen aantoonbaar als het vooraf wordt gezegd, maar de grap is dat als je liegt dat men dan "hoort" dat de DVD beter klinkt als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Verschil in geluid hoor je juist wel vind ik. Is enorm groot, zeker bij goede BR's...
Thx!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:49 schreef Graspool het volgende:
[..]
www.savale.com/files/coldplay.html
Die foto heeft nu een permanente plek op de omslag van mijn Facebookpaginaquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, 1u en 3 kwartier is echt veel te kort voor zo'n grote band. En daar durven ze dan 60,- voor te vragen [ afbeelding ]
Oh:
[ afbeelding ]
Nee dat verschil hoor ik ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: je hoort het verschil niet tussen DD/DTS en Dolby TrueHD/DTS Master. Dat is allemaal getest. Men "hoort" het alleen aantoonbaar als het vooraf wordt gezegd, maar de grap is dat als je liegt dat men dan "hoort" dat de DVD beter klinkt als je begrijpt wat ik bedoel.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de DVD variant van een concert slechter is dan de BR variant, maar dat ligt dan echt ergens anders aan dan aan de codec en ik zie eigenlijk niet waarom je niet van dezelfde master uit zou gaan, maar net zo goed als dat de BR beter kan zijn dan de DVD kan dat dan andersom ook zo zijn (met name in het begin van BR waren er een paar hele slechte titels te koop, The Fifth Element staat mij daar onder andere van bij, is ook een andere versie van gekomen dacht ik).
Thanks for bursting my bubblequote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb Coldplay @ Pinkpop 2011 in 1080i
En nee, van het Malieveld zijn geen beelden gemaakt. Hoop er dus maar niet op
Een band zo groot als Coldplay die al zoveel albums heeft uitgebracht hoort minimaal 2 uur te spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om heut podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, ouuuf ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar eyen heel stuk minder hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die foto heeft nu een permanente plek op de omslag van mijn Facebookpagina
Vandaar dat ze Rihanna ingevlogen hadden...quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:59 schreef F_JD het volgende:
Afgelopen zondag in Parijs is de nieuwe dvd opgenomen.
Sorryquote:
Dikke vette ploftrollquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Een band zo groot als Coldplay die al zoveel albums heeft uitgebracht hoort minimaal 2 uur te spelen.
hihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorrykusje op?
[..]
Dikke vette ploftroll
Natuurlijk zijn er beelden gemaakt. Alles wordt opgenomen. Wat denk je anders dat ze laten zien op al die schermen en projecties.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb Coldplay @ Pinkpop 2011 in 1080i
En nee, van het Malieveld zijn geen beelden gemaakt. Hoop er dus maar niet op
Alles werd gefilmd, maar dat betekent niet automatisch dat het ook werd opgenomen (als in: dat het bewaard wordt).quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er beelden gemaakt. Alles wordt opgenomen. Wat denk je anders dat ze laten zien op al die schermen en projecties.
Het zal alleen niet worden gepubliceerd als dit niet aan het publiek is meegedeeld. (portretrecht etc)
Er was zelfs een video stream van het concert
Ga er maar van uit dat het opgeslagen wordt, geen reden om het niet te doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef gobbledigook het volgende:
[..]
Alles werd gefilmd, maar dat betekent niet automatisch dat het ook werd opgenomen (als in: dat het bewaard wordt).
Verder kunnen ze het naar mijn idee gewoon publiceren, bij festivals e.d. wordt ook altijd gefilmd zonder dat dat aan het publiek gevraagd wordt oid.
En er was geen video stream, alleen audio
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.quote:
Geen livestream bedoel je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef gobbledigook het volgende:
[..]
En er was geen video stream, alleen audio
Trooooolololololquote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.
ja ze hebben 5 albums uitgebracht dus ze kunnen zo wel 5 uren spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.
Stel je toch eens voor dat je kritisch commentaar op Coldplay geeft.quote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ze hebben 5 albums uitgebracht dus ze kunnen zo wel 5 uren spelen.
ow van mij mag je hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je kritisch commentaar op Coldplay geeft.
Optreden was voor de rest gewoon heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |