abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116524506
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wat denk hoeveel euro vuurwerk er de lucht in gevlogen is ;) Het was die 60 euro echt wel waard hoor.
Nee, 1u en 3 kwartier is echt veel te kort voor zo'n grote band. En daar durven ze dan 60,- voor te vragen

Oh:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116524765
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

500.000 / 70.000 = 7,14 euro per bandje.

Duur
Elk bandje is voorzien van een batterij, en het draadloos ontvang systeem. (wat niet gestoord mag worden door bijvoorbeeld mobieltjes.) Daarnaast heb je ook nog het zendsysteem. Mensen die je extra moet inhuren bij concerten om ze uit delen... Het is wel meer als alleen het bandje.

quote:
12s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, 1u en 3 kwartier is echt veel te kort voor zo'n grote band. En daar durven ze dan 60,- voor te vragen [ afbeelding ]

Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om het podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, of ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar een heel stuk minder hebt.
pi_116525096
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Elk bandje is voorzien van een batterij, en het draadloos ontvang systeem. (wat niet gestoord mag worden door bijvoorbeeld mobieltjes.) Daarnaast heb je ook nog het zendsysteem. Mensen die je extra moet inhuren bij concerten om ze uit delen... Het is wel meer als alleen het bandje.

[..]

Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om het podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, of ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar een heel stuk minder hebt.
Ze hadden dat bandje ook een aan/uit knop kunnen geven. Dan had je al dat overige niet nodig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116525100
quote:

[..]

[..]

Ik deed een stel onbegripvolle lamballen na ;) Ik besef echt wel wat voor kosten erbij komen kijken hoor. 60,- is een schijntje als je beseft wat en wie er allemaal betaalt moeten worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ze hadden dat bandje ook een aan/uit knop kunnen geven. Dan had je al dat overige niet nodig.
Als we jou nou eens een uitknop geven. Zijn we daar ook weer van af :')

Een aan en uit-knop kan kapot gaan, het kan zijn dat niet iedereen hem aanzet. Bovendien brandden de lichtjes alleen op bepaalde momenten, en die momenten worden vanuit de regie aangestuurd (licht wordt gedimd, vervolgens gaan de bandjes gloeien).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116525263
Ow haha, ik las de cynisme niet :')
pi_116525272
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Jezus joh, je lijkt wel een oud wijf zo zit je te zeuren. Wat maakt mij dat uit wat een polsbandje/vuurwerk allemaal kost. Een kaartje kost mij 60 euro ongeacht wat voor show ze neerzetten.
En ik denk trouwens dat die bandjes goedkoper waren, ze zijn niet alleen hier gebruikt maar bij ieder concert.
En ben je zo klein dat je zo weinig zag? Soms kun je beter iets verder weg staan achter kleine mensen, dan vooraan met boomlange kerels voor je.
pi_116526629
quote:
je bent een held!!!
pi_116526847
Mag je die bandjes houden of weer inleveren..? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_116526899
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:47 schreef Apotheose het volgende:
Mag je die bandjes houden of weer inleveren..? :@
Ik heb de mijne van Ahoy nog :D

Stel nachtdieren hier :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116527001
Ik lig al in mn nest :P Ga nu ook pitten. Trusten O+
pi_116527356
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:34 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

je bent een held!!!
Nu de mp3 file van het concert van malieveld in mijn dropbox account, kan ik overal genieten van het concert :D :9~ :) :) :)
pi_116527756
quote:
He, ik zie mezelf staan in dat filmpje :+
pi_116528770
Heeft Coldplay eigenlijk de laatste tijd nog een Live DVD uitgebracht?
Lijkt me supervet als er van deze tour een Blu-Ray wordt uitgebracht! Coldplay in HD op je TV :)
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_116528882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:15 schreef Brammie1 het volgende:
Lijkt me supervet als er van deze tour een Blu-Ray wordt uitgebracht! Coldplay in HD op je TV :)
Live in madrid is een videoverslag van deze tour. Was ook op YT te zien, denk nog steeds wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 08-09-2012 10:32:40 ]
pi_116529074
quote:
Alleen 2003... Dus het wordt wel tijd voor een nieuwe.

(doet me er meteen aan denken dat ik ze dus in 2002 voor het laatst live zag, ook alweer 10 jaar geleden, wat vliegt de tijd zeg...)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116529160
DVD is beetje achterhaald aan het worden..
Het hele concert van madrid is geregiseeerd door anton corbijn. En heb hem er even bij gezet. Geluid in Den haag vond ik trouwens beter.
pi_116529337
quote:
Op internet circuleren enkele HD opnames rond, nu alleen nog een bluray brander :)

Coldplay Live At Rock In Rio 1080i
Coldplay.Live.@.T.in.the.Park.2011.07.0C.HD.1080i.AC3.x264.ts
Coldplay.Live.At.Glastonbury.2011.720p.HD
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_116529406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:42 schreef the85mc het volgende:
DVD is beetje achterhaald aan het worden..
Dat vind ik een beetje onzin. Op grote schermen is Blu ray wel wat scherper, maar de stap van video naar DVD was vele malen groter dan van DVD naar BR. Het verschil in geluid hoor je al niet en dat lijkt mij bij een concertregistratie het belangrijkste.

Heb eigenlijk liever een DVD die in 2.35:1 is geschoten dan een BR in 16:9...
pi_116529424
Verschil in geluid hoor je juist wel vind ik. Is enorm groot, zeker bij goede BR's...
pi_116529663
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Verschil in geluid hoor je juist wel vind ik. Is enorm groot, zeker bij goede BR's...
Laat ik het zo zeggen: je hoort het verschil niet tussen DD/DTS en Dolby TrueHD/DTS Master. Dat is allemaal getest. Men "hoort" het alleen aantoonbaar als het vooraf wordt gezegd, maar de grap is dat als je liegt dat men dan "hoort" dat de DVD beter klinkt als je begrijpt wat ik bedoel.

Het kan natuurlijk zo zijn dat de DVD variant van een concert slechter is dan de BR variant, maar dat ligt dan echt ergens anders aan dan aan de codec en ik zie eigenlijk niet waarom je niet van dezelfde master uit zou gaan, maar net zo goed als dat de BR beter kan zijn dan de DVD kan dat dan andersom ook zo zijn (met name in het begin van BR waren er een paar hele slechte titels te koop, The Fifth Element staat mij daar onder andere van bij, is ook een andere versie van gekomen dacht ik).
pi_116529798
quote:
Thx!

Weet je of er ook ergens het beeld terug te zien is?
PSN: Duuc-nl
pi_116529808
Ik hoop echt dat deze show op DVD ofzo uit komt :@ Baalde best wel dat ik zo weinig kon zien :{ Had een fantastische avond, maar het was toch fijn geweest als ik wat meer kon zien.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_116529855
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, 1u en 3 kwartier is echt veel te kort voor zo'n grote band. En daar durven ze dan 60,- voor te vragen [ afbeelding ]

Oh:
[ afbeelding ]
Die foto heeft nu een permanente plek op de omslag van mijn Facebookpagina O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_116529871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: je hoort het verschil niet tussen DD/DTS en Dolby TrueHD/DTS Master. Dat is allemaal getest. Men "hoort" het alleen aantoonbaar als het vooraf wordt gezegd, maar de grap is dat als je liegt dat men dan "hoort" dat de DVD beter klinkt als je begrijpt wat ik bedoel.

Het kan natuurlijk zo zijn dat de DVD variant van een concert slechter is dan de BR variant, maar dat ligt dan echt ergens anders aan dan aan de codec en ik zie eigenlijk niet waarom je niet van dezelfde master uit zou gaan, maar net zo goed als dat de BR beter kan zijn dan de DVD kan dat dan andersom ook zo zijn (met name in het begin van BR waren er een paar hele slechte titels te koop, The Fifth Element staat mij daar onder andere van bij, is ook een andere versie van gekomen dacht ik).
Nee dat verschil hoor ik ook niet inderdaad :)
pi_116530091
Ik heb Coldplay @ Pinkpop 2011 in 1080i :)
En nee, van het Malieveld zijn geen beelden gemaakt. Hoop er dus maar niet op ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116530113
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
En nee, van het Malieveld zijn geen beelden gemaakt. Hoop er dus maar niet op ;)
Thanks for bursting my bubble ;( :(
pi_116530351
quote:
Is heel normaal voor zo'n shows als dit. Als je alleen al ziet hoeveel roadies er wel niet rond renden om heut podium af te bouwen. Die willen ook allemaal betaald krijgen. Heel veel kosten hoor bij zoiets. EN die kosten zijn er altijd, ouuuf ze nu 2 uur of 1 uur zouden spelen.
Bij ahoy vond ik het wel wat prijzig, omdat je het daar eyen heel stuk minder hebt.
Een band zo groot als Coldplay die al zoveel albums heeft uitgebracht hoort minimaal 2 uur te spelen.
pi_116530417
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:22 schreef DjinN het volgende:

[..]

Die foto heeft nu een permanente plek op de omslag van mijn Facebookpagina O+
_O_
pi_116530525
Afgelopen zondag in Parijs is de nieuwe dvd opgenomen.
pi_116531116
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:59 schreef F_JD het volgende:
Afgelopen zondag in Parijs is de nieuwe dvd opgenomen.
Vandaar dat ze Rihanna ingevlogen hadden...
pi_116536873
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef DjinN het volgende:

[..]

Thanks for bursting my bubble ;( :(
Sorry ;( kusje op? :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Een band zo groot als Coldplay die al zoveel albums heeft uitgebracht hoort minimaal 2 uur te spelen.
Dikke vette ploftroll
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116536969
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sorry ;( kusje op? :P

[..]

Dikke vette ploftroll
hihi O-)
pi_116545748
Damn, Jonny is zo'n underrated gitarist zeg. Wat is hij geniaal, het hele concert ademt hem gewoon.
pi_116547615
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Natuurlijk zijn er beelden gemaakt. Alles wordt opgenomen. Wat denk je anders dat ze laten zien op al die schermen en projecties.

Het zal alleen niet worden gepubliceerd als dit niet aan het publiek is meegedeeld. (portretrecht etc)

Er was zelfs een video stream van het concert :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_116548330
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er beelden gemaakt. Alles wordt opgenomen. Wat denk je anders dat ze laten zien op al die schermen en projecties.

Het zal alleen niet worden gepubliceerd als dit niet aan het publiek is meegedeeld. (portretrecht etc)

Er was zelfs een video stream van het concert :P
Alles werd gefilmd, maar dat betekent niet automatisch dat het ook werd opgenomen (als in: dat het bewaard wordt).

Verder kunnen ze het naar mijn idee gewoon publiceren, bij festivals e.d. wordt ook altijd gefilmd zonder dat dat aan het publiek gevraagd wordt oid.

En er was geen video stream, alleen audio ;)
pi_116549563
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef gobbledigook het volgende:

[..]

Alles werd gefilmd, maar dat betekent niet automatisch dat het ook werd opgenomen (als in: dat het bewaard wordt).

Verder kunnen ze het naar mijn idee gewoon publiceren, bij festivals e.d. wordt ook altijd gefilmd zonder dat dat aan het publiek gevraagd wordt oid.

Ga er maar van uit dat het opgeslagen wordt, geen reden om het niet te doen :P

True maar dan zal het wel ergens in de kleine lettertje staan. Hier in NL zal er niemand moeilijk over gaan maar er zijn niet voor niets regels voor.

Die was er wel, zelf gezien. waarom denk je dat ik er uberhaupt over zou liegen :') Was alleen niet tijdens het hele concert voor het publiek toegankelijk :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Ame_thyst op 08-09-2012 23:14:32 ]
pi_116549793
...
pi_116556230
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dikke vette ploftroll
Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 september 2012 @ 09:00:04 #90
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116556337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:31 schreef gobbledigook het volgende:

[..]

Geen livestream bedoel je. :Y)
pi_116556479
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, hoor helemaal geen troll, een band zo groot als Coldplay mag je dat wel van verwachten, ze hebben nummers zat die ze kunnen spelen, beetje variatie in je setlist moet dan ook kunnen om het publiek te verrassen.
Trooooololololol

OT: ik heb van iemand gehoord dat ze in juni/juli volgend jaar weer komen. Meer mensen over dit gerucht gehoord?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116556510
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Luni het volgende:

[..]

ja ze hebben 5 albums uitgebracht dus ze kunnen zo wel 5 uren spelen. :+
pi_116560787
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ze hebben 5 albums uitgebracht dus ze kunnen zo wel 5 uren spelen. :+
Stel je toch eens voor dat je kritisch commentaar op Coldplay geeft.

Optreden was voor de rest gewoon heel goed.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 september 2012 @ 13:03:17 #94
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_116561101
Nee tour loopt af, komen niet opnieuw naar NL voorlopig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_116561832
Dit ja, ze zijn al aan het touren sinds de festivals vorig jaar. En er zijn andere plekken die meer "nodig" zijn als nog eens Nederland. Ze zijn nog helemaal niet in Azië en Zuid-Amerika geweest...
pi_116580685
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Stel je toch eens voor dat je kritisch commentaar op Coldplay geeft.

Optreden was voor de rest gewoon heel goed.
ow van mij mag je hoor. :Y Iedere fan ziet ze liever langer optreden waarschijnlijk

Iemand die de sluiting van de paralympics nu ook volgt? Ivm Coldplay ;)
pi_116580712
Is die live op tv?
pi_116581431
http://nos.nl/ps2012/live/2/

;)

Life in Technicolor :D

Gaan waarschijnlijk volle set spelen _O_
pi_116581481
Staat aan! ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside