SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee er zijn 20 mensen die speedzor heten op euw.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:36 schreef Jajong het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)_with_commentary_or/
Is dit 'onze' Speedz0r?
stack je E's.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe speel je goed met Vlad. Tegen hem word ik altijd geraped maar als ik hem speel doe ik altijd 0 dmg
Hij is wel Nederlandstalig etc.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee er zijn 20 mensen die speedzor heten op euw.
[..]
stack je E's.
dat was sarcasme, ja dat is de speedzor die hier post ja.quote:
this.quote:Anyway inderdaad, hou je E altijd op 4 en gebruik je Q alleen op te harassen niet om mee te farmen. En je verliest van veel mensen pre-lvl8/9. Daarna is je sustain Godlike
Oh, naja ik heb in mijn 'gaming' tijd wel 100 verschillende Speedzors gezien dus klonk best aannemelijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat was sarcasme, ja dat is de speedzor die hier post ja.
[..]
this.
harass altijd met q en farm met e en houd dat stacked, gebruik w alleen als het echt moet, en dan nog op het allerlaatste moment, en je ult gebruik je alleen als iedereen samen staat, niet wasten op 1 of 2 champs in tfs.
een naam kan maar 1x per region geregistreerd worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, naja ik heb in mijn 'gaming' tijd wel 100 verschillende Speedzors gezien dus klonk best aannemelijk.
Snap ik maar als hij op FOK! Speedzor heet misschien heet hij wel heel anders in League, ik ben een van de weinigen hier die zijn FOK! nick ook bij League gebruikt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
een naam kan maar 1x per region geregistreerd worden.
profile>team>aha.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Snap ik maar als hij op FOK! Speedzor heet misschien heet hij wel heel anders in League, ik ben een van de weinigen hier die zijn FOK! nick ook bij League gebruikt.
En dan heb ik 't nog niet eens over Speedz0r, Speedzor, Sp33dz0r, Speedz0rz, etc etc etc
Iemand die ook Speedzor heet, ook uit de Benelux komt en ook nog 2200 elo heeft als de speedzor die hier post?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, naja ik heb in mijn 'gaming' tijd wel 100 verschillende Speedzors gezien dus klonk best aannemelijk.
Ik had geen idee wat 't ELO van die dude hier was, heb geen excelletje ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Iemand die ook Speedzor heet, ook uit de Benelux komt en ook nog 2200 elo heeft als de speedzor die hier post?
Naja die mensen maken er een vet punt van terwijl een simpele Ja wel voldoende was geweest imo.quote:
dude, jij bent zo sensitive soms, net een meisje wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Naja die mensen maken er een vet punt van terwijl een simpele Ja wel voldoende was geweest imo.
je profile aanklikken. (:quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Heb al een beetje gezocht, maar wat is nou een goede manier om m'n ELO te checken?
elo geldt alleen voor ranked games. die kun je pas spelen vanaf lvl 30.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Heb al een beetje gezocht, maar wat is nou een goede manier om m'n ELO te checken?
Vorige topic ging het er 4 keer over geloof ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat 't ELO van die dude hier was, heb geen excelletje ofzo
Weet ik, maar ik wou het gewoon even wetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
elo geldt alleen voor ranked games. die kun je pas spelen vanaf lvl 30.
edit: en ja, dat is de speedzor die hier oko komt op die stream. Hij had net een hele slechte Galio game, kan gebeuren.
Ik ban hem altijd als ik first pick ben, op mijn elo inderdaad game breaking meestalquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:17 schreef Jajong het volgende:
Fuck man ik ga gewoon Blitz mainen. Gamebreaking
Kwam door QQQQQ (die zie ik ook wel vaker in games van vrienden van me trouwens, dus geen onbekende troll).quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
elo geldt alleen voor ranked games. die kun je pas spelen vanaf lvl 30.
edit: en ja, dat is de speedzor die hier oko komt op die stream. Hij had net een hele slechte Galio game, kan gebeuren.
zolang je zn grabs hit wel, als je 300 minions killed met zn grab break je alleen het toetsenbord van je lanemate.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:17 schreef Jajong het volgende:
Fuck man ik ga gewoon Blitz mainen. Gamebreaking
ja, de milkshake van de tegenpartijquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:33 schreef Adames het volgende:
Heb je ook al eens wat gedronken met calsot?
100% skillshots npquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zolang je zn grabs hit wel, als je 300 minions killed met zn grab break je alleen het toetsenbord van je lanemate.
Ik vind die skillshots goed te ontwijken. Ze doet nog steeds aardig damage. Maar zolang je die root + bloem beetje kunt doden is het geen immens probleem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:40 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Diana trouwens goed? Ze lijkt OP te zijn.
Voor mindere spelers, in ieder geval, die niet ongelooflijk veel op hun stats letten. Iemand zoals ik (nu nog tenminste).
Ach, op laag niveau zijn zo 80% van de champs "OP", afhankelijk van hoe slecht je tegenstand precies isquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:40 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Diana trouwens goed? Ze lijkt OP te zijn.
Voor mindere spelers, in ieder geval, die niet ongelooflijk veel op hun stats letten. Iemand zoals ik (nu nog tenminste).
hij bedoelde diana niet zyraquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:05 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind die skillshots goed te ontwijken. Ze doet nog steeds aardig damage. Maar zolang je die root + bloem beetje kunt doden is het geen immens probleem.
Oh. Ik speel niet veel meer. Wie is Diana? xD nog nooit gezien ingame denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij bedoelde diana niet zyra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door znarch op 07-09-2012 21:24:42 ]"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Klopt, wat dat betreft heeft TheOddOne het makkelijker. Tijdens het clearen van wolves is er tijd zat om iets uit te leggen. Die lasthits kun je toch niet missenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat hij zelf niet 'optimaal speelde was omdat hij de hele tijd aan het uitleggen was wat hij deed, dan heb je simpelweg minder reactievermogen en inzicht.
Probeer duo-play of anders team-ranked. Scheelt toch iets?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Skillstorm het volgende:
My will to play LoL.
AAAAAND it's gone.
Hehe, net gewoon wat normals gedaan met een vriend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Probeer duo-play of anders team-ranked. Scheelt toch iets?
Is wel lachen ja, mja....in de heat of the fight en dan ook nog op typfouten letten...quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hehe, net gewoon wat normals gedaan met een vriend.
Ik lach me kapot om typfouten.
DushbagDestoy
repot
Ik weet niet waarom maar ik kan daar zo hard om lachen, van die ernstige typfouten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is wel lachen ja, mja....in de heat of the fight en dan ook nog op typfouten letten...
Dus mijn 85% win rate uit 40 games is geluk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:33 schreef dustbrain het volgende:
Het is dus 9/10 geluk hebben met je team.
Nee dat komt omdat je een smurf maakt terwijl je op je (permabanned) account high ELO was, en dat weet je zelf ook wel dus kom niet met zulke domme verhalen. De beste League spelers in de wereld die rond de fucking 2500+ ELO zitten hebben ook een winrate van tussen de 50-60% dus doe nou maar niet alsof jij zo geweldig bent.quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:48 schreef eMazing het volgende:
[..]
Dus mijn 85% win rate uit 40 games is geluk?
Precies, dit is een goed excuusje voor spelers zoals jij die niet zien wat ze beter kunnen. Het ligt aan jou.
Als je beter bent dan je ELO win je meer dan dat je verliest dus stijgt je ELO. Geluk is dus niet de beslissende variabele, iets wat de gequote kerel faalt om te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je een smurf maakt terwijl je op je (permabanned) account high ELO was, en dat weet je zelf ook wel dus kom niet met zulke domme verhalen. De beste League spelers in de wereld die rond de fucking 2500+ ELO zitten hebben ook een winrate van tussen de 50-60% dus doe nou maar niet alsof jij zo geweldig bent.
Dat het geen geluk is klopt wel, maar dat jij na 40 games 85% win hebt is ook niet representatief ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:24 schreef eMazing het volgende:
[..]
Als je beter bent dan je ELO win je meer dan dat je verliest dus stijgt je ELO. Geluk is dus niet de beslissende variabele, iets wat de gequote kerel faalt om te begrijpen.
Waarvoor spelen ze atm?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
CLG EU nu 2-0 voor op Azubu Frost
Countert zijn argument van 90% geluk, niet bedoelde brag included.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat het geen geluk is klopt wel, maar dat jij na 40 games 85% win hebt is ook niet representatief ofzo
http://azubuclg.zxq.net/quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:21 schreef Jajong het volgende:
Heb je een stream waar je meer dan 1 pixel kan zien?
Ik denk juist dat we dingen gaan zien die counteren waarvan ze denken dat anderen 'm gaan spelen. Mirrormatches zouden wel grappig zijn thoquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:14 schreef Autobandje het volgende:
Blitz is ook zo focking OP, gelukkig beginnen mensen het nu in te zien.
Blind picks, wat gaat het worden?
Shen v Shen top
Alistar jungle AListar jungle
Karthus v Anivia ofzo
en corki blitz v corki leona?
Net gevonden jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:22 schreef znarch het volgende:
Wanneer is die laatste match? 5 EST?
Snap er niets van. Ene website zegt dit:
15:19 Zaterdag (CEST) - Tijd in Est
Andere zegt dit:
EST EDT GMT
17:00 18:00 22:00
[..]
http://azubuclg.zxq.net/
Die is best ok?
Kan me nog wel zo'n ander koreaans toernooi herinnere waar het toen echt bijna een mirror was. Olaf v Olaf, Ryze v Ryze en Urgot v Urgot (andere 2 weet ik ff niet meer).quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk juist dat we dingen gaan zien die counteren waarvan ze denken dat anderen 'm gaan spelen. Mirrormatches zouden wel grappig zijn tho
Ehhh. Maakt niet uit waar je Shen speelt, hij is altijd OP, en Jax verliest misschien in lane vs Malphite maar late issie sowieso beterquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:29 schreef Autobandje het volgende:
Win CLG als ik zo naar de picks zou kijken. Jax echt useless tegen een malphite, en ik snap ook niet waarom mensen nog steeds Shen junglen.
Laatste game, dus blind picks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:32 schreef ems. het volgende:
Ezreal vs Ezreal wut
Ik kom er net in, wat heb ik gemist?
Ik vind Malph beter lategame, door zijn ult en AS debuff, maar goed, is moeilijk te zeggenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ehhh. Maakt niet uit waar je Shen speelt, hij is altijd OP, en Jax verliest misschien in lane vs Malphite maar late issie sowieso beter
Doen ze altijd bij ONG. Is wel grappig, maar slaat eigenlijk nergens opquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, eerste keer dat ik zoiets zie gebeuren in tournament.
Jawel man, epic.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Doen ze altijd bij ONG. Is wel grappig, maar slaat eigenlijk nergens op
Gewoon domme picks imo. Waarom de fuck zou je niet je sterkste champ picken.. Kijkende naar Wickd (Irelia) en Froggen (Anivia).quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:06 schreef ems. het volgende:
CLG was duidelijk niet klaar voor de eckte gangnam style.
Rofl zag het. Dat terwijl ie echt best kut bezig wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Jajong het volgende:
Hahaha '
HI IM RAPID STAR, BEST AP MID IN THE UNIVERSE!
Eindigde hij niet iets van 15-2 de laatste game?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Rofl zag het. Dat terwijl ie echt best kut bezig was(behalve zijn R dan loloL)
ja R voor een Quadra, en daarna nog wat kills. Hij zat echt kut te farmen iig. Maar die Diana pick was gewoon useless.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eindigde hij niet iets van 15-2 de laatste game?
Froggen was de enige reden waarom dit niet een 20 minute stomp was hoor, en volgende mij is dit een patch geleden waar Diana nog belachelijk OP is. Diana countert Karthus ook hard, en nog redelijk gefarmed etcquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Autobandje het volgende:
[..]
ja R voor een Quadra, en daarna nog wat kills. Hij zat echt kut te farmen iig. Maar die Diana pick was gewoon useless.
Ja oke dat wel, maar met Anivia had ie het zeker weten ook enorm kunnen stallen. CLG.EU moet echt wat minder afhankelijk worden van froggen en ook op de andere lanes gaan leren dominaten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Froggen was de enige reden waarom dit niet een 20 minute stomp was hoor, en volgende mij is dit een patch geleden waar Diana nog belachelijk OP is. Diana countert Karthus ook hard, en nog redelijk gefarmed etc
Ja dat zei ik hierboven ook al, dat ze niet hun beste champs hebben gepicked is superdomquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:15 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja oke dat wel, maar met Anivia had ie het zeker weten ook enorm kunnen stallen. CLG.EU moet echt wat minder afhankelijk worden van froggen en ook op de andere lanes gaan leren dominaten.
OH MY GOD HE SNIPED THE RED BUFF OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef Autobandje het volgende:
Hier die redbuff steal van ez btw in de OGN finale. Snoopeh mag zichzelf wel de titel geven van het makkelijkst te buffstealen jungler in het pro circuit, die kerel moet echt eens gewoon zijn smite gaan gebruiken op de eerste buff. Tegen SK was ie ook al buffloos. Zit je dan met je level 2 en lege jungle.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 9 september 2012 01:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
OH MY GOD HE SNIPED THE RED BUFF OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ben ik de enige die dit soort shit overdreven vindt?
Weekend trolls beste trolls.quote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:
tevens niet spelen in het weekend herinnering, ik ga naar buiten fuck dit spel teveel trolls vandaag. nog geen enkel potje zonder 2 trolls op zn minst gehad dus krijg maar weer wat.
van die stakkers die in chat heel onschuldig blijven doen en ondertussen elke teamfight expres stil gaan staan letterlijk niks doen en hun ults op minions wasten etc en maar typen van "sorryquote:
Heb toch meer moeite met de flamers die om het minste of geringste al boos en beledigd zijn en verwachten dat je alles precies zo doet op de manier zoals zij dat willenquote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
van die stakkers die in chat heel onschuldig blijven doen en ondertussen elke teamfight expres stil gaan staan letterlijk niks doen en hun ults op minions wasten etc en maar typen van "sorry" en dat soort dingen...
Ik flame trolls, problem?quote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Heb toch meer moeite met de flamers die om het minste of geringste al boos en beledigd zijn en verwachten dat je alles precies zo doet op de manier zoals zij dat willen
En ik troll flamers. Tis zoveel machtiger om als je ze ziet ragen nog wat kolen op het vuur te gooien zodat je ze naderhand kan reporten.quote:
Ik speel dan ook blind pickquote:Op zaterdag 8 september 2012 03:48 schreef eMazing het volgende:
[..]
Dus mijn 85% win rate uit 40 games is geluk?
Precies, dit is een goed excuusje voor spelers zoals jij die niet zien wat ze beter kunnen. Het ligt aan jou.
nu moet ik alles opnieuw typen maar dan diplomatieker.quote:
enjoy je ban.quote:Op zondag 9 september 2012 16:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En ik troll flamers. Tis zoveel machtiger om als je ze ziet ragen nog wat kolen op het vuur te gooien zodat je ze naderhand kan reporten.
Dat zeg ik er inderdaad meestal bij nadat ze zijn uitgeraged (en ik kenbaar heb gemaakt dat ik ze ga reporten). Ik heb gewoon een hekel aan flamers en wil in alle rust en op mijn manier het spelletje spelenquote:
je speelt met 10 personen dus als jij op 'jou manier' zit te trollen dan ben jij een rotte plek in community en hoop ik dat je ooit eens door de mand valt en vervolgens met tranen in je ogen op het forum kunt gaan posten over je permaban.quote:Op zondag 9 september 2012 18:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zeg ik er inderdaad meestal bij nadat ze zijn uitgeraged (en ik kenbaar heb gemaakt dat ik ze ga reporten). Ik heb gewoon een hekel aan flamers en wil in alle rust en op mijn manier het spelletje spelen
Ik troll pas als mensen het verdienen om getrolled te worden. Dat gescheld en gezeik altijd van al die blagen en figuren die het spel gebruiken om zich beter te voelen dan ze irl doen daar zit ik gewoon niet op te wachten. Het zijn precies dat soort lui die de rotte plek binnen de community opvullenquote:Op zondag 9 september 2012 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je speelt met 10 personen dus als jij op 'jou manier' zit te trollen dan ben jij een rotte plek in community en hoop ik dat je ooit eens door de mand valt en vervolgens met tranen in je ogen op het forum kunt gaan posten over je permaban.
Dat loop je nu ookquote:Op zondag 9 september 2012 18:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik troll pas als mensen het verdienen om getrolled te worden. Dat gescheld en gezeik altijd van al die blagen en figuren die het spel gebruiken om zich beter te voelen dan ze irl doen daar zit ik gewoon niet op te wachten. Het zijn precies dat soort lui die de rotte plek binnen de community opvullenen het is mij dan wel aangerekend om ze even een subtiel lesje te leren.
Kijk, ik kan natuurlijk wel terug gaan schelden zoals 99% van de andere spelers doen, maar daar schiet ik zelf niks mee op. Sowieso ga ik me dan op zitten winden wat maakt dat mijn spelprestaties enkel nog slechter worden, maar ik loop dan opeens ook zélf de kans om de ban te krijgen wegens flamen.
Nope, ik negeer mensen zoals jij gewoon en report ze na de game, de ignore knop is ook een uitkomst bij zulke gevallen. Ik maak me niet druk om mensen, mij krijg je niet kwaad in een computerspelletje.quote:Op zondag 9 september 2012 18:42 schreef GlenSpey het volgende:
Oh ik snap het al, jullie zijn natuurlijk precies van die flamertjes die zich altijd laten opjutten door mensen zoals mij![]()
Dat zijn de besten. Dan weet je zeker dat je met een 13-jarige te maken hebt.quote:
Mja, als je gelezen had dan had je geweten dat ik enkel troll als mensen eerst tegen mij zitten te flamen. Ik bedoel als je mij op iets wil reporten dan moet je het eerst zelf uitgelokt hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 19:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, ik negeer mensen zoals jij gewoon en report ze na de game, de ignore knop is ook een uitkomst bij zulke gevallen. Ik maak me niet druk om mensen, mij krijg je niet kwaad in een computerspelletje.
Hoe bedoel je als je mij "op" iets wil reporten? Ook als ik jou niet flame kan ik je reporten he? Of hoe bedoel je dit nu?quote:Op zondag 9 september 2012 19:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mja, als je gelezen had dan had je geweten dat ik enkel troll als mensen eerst tegen mij zitten te flamen. Ik bedoel als je mij op iets wil reporten dan moet je het eerst zelf uitgelokt hebben
Je kan mij wel reporten voor trolling maar dan heb jij of een andere teammate het eerst zelf uitgelokt, dat is mijn hele punt juist. Ik troll alleen als iemand tegen mij zit te flamenquote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je als je mij "op" iets wil reporten? Ook als ik jou niet flame kan ik je reporten he? Of hoe bedoel je dit nu?
geef er maar weer een draai aan, dat je uberhaupt in staat bent te trollen zegt genoeg.quote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan mij wel reporten voor trolling maar dan heb jij of een andere teammate het eerst zelf uitgelokt, dat is mijn hele punt juist. Ik troll alleen als iemand tegen mij zit te flamen
Zij doen het dus mag ik het ook. Dat is dus zon beetje de meest retarded instelling ooit. Maarja, in jouw hoofd zal het wel kloppen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan mij wel reporten voor trolling maar dan heb jij of een andere teammate het eerst zelf uitgelokt, dat is mijn hele punt juist. Ik troll alleen als iemand tegen mij zit te flamen
Het is een beetje van kleurterschoolniveau. Je kent dat wel: "Ja maar juf, hij begon!" Take the highroad...quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef dustbrain het volgende:
Wat hebben jullie tegen flamers trollen? Het is toch hun eigen schuld dat ze hun kop laten ontploffen om een spel? Zo leren ze het miss af.
Mwah, het is meer zoals iemand uitlachen die met zijn rooie kop anderen de schuld geeft van zijn faal.quote:Op zondag 9 september 2012 20:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het is een beetje van kleurterschoolniveau. Je kent dat wel: "Ja maar juf, hij begon!" Take the highroad...
Het probleem met trollen is dat je niet alleen de flamer trollt, maar je hele team. Er zijn dus mogelijk 3 'onschuldige' spelers de dupe van jouw (en de flamers) gedrag. Niet alleen dat, je haalt daarmee ook de lol van de tegenstanders weg. Als iemand bij het andere team opeens gaat trollen, is de spanning sowieso al wel weg, want je bent al zo goed als zeker van een overwinning. Flamers en trolls verdienen het allebei om gereport en gebant te worden. Ook al is het trollen een reactie op het flamen. Gebruik gewoon de ignore button en report hem na het potje, probleem opgelost.quote:Op zondag 9 september 2012 20:10 schreef GlenSpey het volgende:
Nou als ik lees hoezeer jullie tegen mijn standpunten zijn dan kan ik de indruk dat jullie zelf gewoon flamers zijn niet loslaten. Ik heb gewoon een hekel aan flamers en op deze manier hou ik het spel leuk voor mezelf. De enige die er uiteindelijk mee geraakt wordt is degene zonder manieren.
Maargoed het laatste woord is wat mij betreft gezegd. Met een flamer kan je toch geen normale discussie aangaan, dat blijkt wel weer
wat heb je tegen trollers flamen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef dustbrain het volgende:
Wat hebben jullie tegen flamers trollen? Het is toch hun eigen schuld dat ze hun kop laten ontploffen om een spel? Zo leren ze het miss af.
Dat kun je dus niet met een troll doen, die saboteerd simpelweg je efforts.quote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het probleem met trollen is dat je niet alleen de flamer trollt, maar je hele team. Er zijn dus mogelijk 3 'onschuldige' spelers de dupe van jouw (en de flamers) gedrag. Niet alleen dat, je haalt daarmee ook de lol van de tegenstanders weg. Als iemand bij het andere team opeens gaat trollen, is de spanning sowieso al wel weg, want je bent al zo goed als zeker van een overwinning. Flamers en trolls verdienen het allebei om gereport en gebant te worden. Ook al is het trollen een reactie op het flamen. Gebruik gewoon de ignore button en report hem na het potje, probleem opgelost.
Omdat je de flamer dan alleen maar stimuleert misschien?quote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat heb je tegen trollers flamen.
[..]
Dat kun je dus niet met een troll doen, die saboteerd simpelweg je efforts.
Ik weet dat de community verrot is, maar hiermee doe je in principe hetzelfde als de flamer. Olie op het vuur, etc. Totaal onnodig. Ignore en report, zo simpel kan het zijn. Je haalt jezelf uit het spel en de flamer (al zit die flamer er niet helemaal meer in als hij ermee begint). Het negeren werkt vaak het beste, dan beginnen ze ook door te hebben dat het geen zin heeft te flamen, en soms beginnen ze dan een poging te doen om te spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Omdat je de flamer dan alleen maar stimuleert misschien?
Als een flamer ineens zegt: OMG REPORT AHRI NOOB
Zeg ik: Report you for having a small dick
Meer doe ik niet, ik verneuk het spel niet. Ik val alleen de flamer aan. Ik speel gewoon serieus verder met pings en warden en communicatie hur. Mensen meoten gewoon hun grote bek houden.
doe ik soms wel nadat ik klaar ben met trollen. Maar ik ga niet /ignore in chat gooien terwijl die kutmongool alles eronder aan het capsen is. Een ban krijgt ie ook als ik troll.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik weet dat de community verrot is, maar hiermee doe je in principe hetzelfde als de flamer. Olie op het vuur, etc. Totaal onnodig. Ignore en report, zo simpel kan het zijn. Je haalt jezelf uit het spel en de flamer (al zit die flamer er niet helemaal meer in als hij ermee begint). Het negeren werkt vaak het beste, dan beginnen ze ook door te hebben dat het geen zin heeft te flamen, en soms beginnen ze dan een poging te doen om te spelen.
vergelijk je dan niet met waar ik het over heb, ik heb het over figuren die expres de game zitten te verneuken voor de rest, niet iemand die enkel 'iets zegt' en dan irl denkt dat hij de trolokoning is oid.quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Omdat je de flamer dan alleen maar stimuleert misschien?
Als een flamer ineens zegt: OMG REPORT AHRI NOOB
Zeg ik: Report you for having a small dick
Meer doe ik niet, ik verneuk het spel niet. Ik val alleen de flamer aan. Ik speel gewoon serieus verder met pings en warden en communicatie hur. Mensen meoten gewoon hun grote bek houden.
Je loopt zelf het risico dan ook. Flamers willen juist die reacties krijgen, ik zou ze het plezier niet willen geven door erop in te gaan. Grote kans dat de flamer jou gaat reporten, en dan moet je geluk hebben dat de tribunal verder kijkt dan de paarse tekst (ik betrap mezelf er nog vaak op dat ik het ook niet doe). Het enige wat ik dan zie is dan 'Report you for having a small dick' of eventuele andere flames.quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
doe ik soms wel nadat ik klaar ben met trollen. Maar ik ga niet /ignore in chat gooien terwijl die kutmongool alles eronder aan het capsen is. Een ban krijgt ie ook als ik troll.
Trollen zie ik idd ook meer als alleen maar wards kopen en je eigen base warden, of alleen maar boots kopen en dan feeden, in all-chat posities weggeven, etc.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vergelijk je dan niet met waar ik het over heb, ik heb het over figuren die expres de game zitten te verneuken voor de rest, niet iemand die enkel 'iets zegt' en dan irl denkt dat hij de trolokoning is oid.
offbuilds vind ik ook niet trollen, voor mij is het pas trollen als iemand expres niks gaat zitten doen in teamfights, expres buffs jatten, ksen (en nee ksen is niet perongeluk een kill securen, ksen is niks doen tot de vijand 10 hp heeft en dan snel de kill pakken)quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Trollen zie ik idd ook meer als alleen maar wards kopen en je eigen base warden, of alleen maar boots kopen en dan feeden, in all-chat posities weggeven, etc.
Offbuilds heb ik geen probleem mee, maar je hele inventory vol hebben met wards en niks anders welquote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
offbuilds vind ik ook niet trollen, voor mij is het pas trollen als iemand expres niks gaat zitten doen in teamfights, expres buffs jatten, ksen (en nee ksen is niet perongeluk een kill securen, ksen is niks doen tot de vijand 10 hp heeft en dan snel de kill pakken)
Ik ben nogal goed in analyseren en weet dan ook echt wel het verschil tussen iemand die slecht speelt, iemand die een slechte game heeft en iemand die gewoon expres zit te trollen en laat ik die laatste versie in het weekend nou net het meest tegen komen.
Met één enkele report komt het niet voor tribunal.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je loopt zelf het risico dan ook. Flamers willen juist die reacties krijgen, ik zou ze het plezier niet willen geven door erop in te gaan. Grote kans dat de flamer jou gaat reporten, en dan moet je geluk hebben dat de tribunal verder kijkt dan de paarse tekst (ik betrap mezelf er nog vaak op dat ik het ook niet doe). Het enige wat ik dan zie is dan 'Report you for having a small dick' of eventuele andere flames.
Als het vaker gebeurt wel, ik zou er in ieder geval mee oppassen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Met één enkele report komt het niet voor tribunal.
NP, easyquote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Als het vaker gebeurt wel, ik zou er in ieder geval mee oppassen.
Figuren die Teemo instalocken en dan vragen welke lane ze willen, reageren met 'I don't know'. Of gewoon helemaal niet, dus bouwen we er een team omheen, en opeens wilt insta-locker mid of niet solo (bijv. bij een Pantheon pick), zonder een reactie in de lobby tot aan de laatste secondequote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef Physics het volgende:
Ik: "Hello all"
Niks...
Team: "Fuck you I wanted Jayce"
Game start
ik: [all] "GG GL"
"Fuck you"
"I hope you die"
Community
Dat idd. Ik vraag me vaak af of het nou de kleine tyfusblagen van 13/14 zijn die dat soort gedrag vertonen of dat het vooral de wat oudere zolderkamerautisten zijnquote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef Physics het volgende:
Niks...
Game start
"Fuck you"
"I hope you die"
Community
dat hello all kan ik al niet zeggen omdat ik graag top wil spelen. bot begin ik al niet aan en als ik jungle krijg ik toch alleen maar de blame.quote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef Physics het volgende:
Niks...
Game start
"Fuck you"
"I hope you die"
Community
In blind pick? Ik zie het rare er niet aan, ik junglede ook pas rond de 200 en toen was ik knake slecht.quote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef Berend. het volgende:
Of mensen met lvl 30 met 400 wins:
''i don't know how to jungle''. Of: ''i can't jungle''
Het nut is dat je 4 lanes hebt die geen farm hoeven te delen (jungle, top solo, mid solo en bot ad carry + support waarbij de support geen minions farmt) en waarbij alleen de bot lane de experience hoeft te delen. Bovendien heb je het verrassingseffect van ganks vanuit de jungle. Vanuit de lane kun je ze vaak al mijlen van tevoren aan zien komen als iemand zn lane verlaat. Voor junglers moet men echt warden.quote:Op maandag 10 september 2012 06:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb ook nog geen enkele keer gejungled, sterker nog ik zie het nut er eigelijk nog niet eens van inmaargoed ik ben dan ook pas lvl 22.
Ik heb ong 900 wins, ik kan absoluut niet junglen. Trekt me niet, laat het altijd over aan mensen die het wel kunnen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef Berend. het volgende:
Iedereen kan junglen. Maar als je het niet wilt: vooral niet doen. Als je minimaal 3 rollen kunt spelen moet je er in de meeste champ selects wel uitkomen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik heb ong 900 wins, ik kan absoluut niet junglen. Trekt me niet, laat het altijd over aan mensen die het wel kunnen.
Ja maar stel je spoeelt top lane als een1 700, mid als een 1650 en dan Jungle als een 1400, dan lijkt mij wel duidelijk dat je liever niet jungletquote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Iedereen kan junglen. Maar als je het niet wilt: vooral niet doen. Als je minimaal 3 rollen kunt spelen moet je er in de meeste champ selects wel uitkomen.
ik vind junglen ook moeilijk. het is toch totaal anders dan lanenquote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Iedereen kan junglen. Maar als je het niet wilt: vooral niet doen. Als je minimaal 3 rollen kunt spelen moet je er in de meeste champ selects wel uitkomen.
Fixed!quote:
Support is ook zeker leuk, zolang het niet zo'n 'passievere' support als Soraka is. Leona vind ik bijv. wel awesome om mee te supporten, net als Blitzcrank of Sona.quote:Op maandag 10 september 2012 18:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind supporten juist leuk.
anyways, ik net aram (krijg allang geen ip meer ;l matchmaking plis) en maar 1 x dood *_*
record least deaths euw real.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/2001264/
Probleem is dat een passievere support 'veiliger' is in pubs vaakquote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Support is ook zeker leuk, zolang het niet zo'n 'passievere' support als Soraka is. Leona vind ik bijv. wel awesome om mee te supporten, net als Blitzcrank of Sona.
Vind je? Vaak heb je zo'n leip aggressieve debiel naast je staan die amper kan lasthitten. Dan ben ik liever Alistar zodat wij af en toe ook nog een kill kunnen oprapen ipv dat hij de hele tijd 2 man in rent en vraagt waarom ik hem niet heal. Hoezo cooldowns?quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Probleem is dat een passievere support 'veiliger' is in pubs vaak.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Support is ook zeker leuk, zolang het niet zo'n 'passievere' support als Soraka is. Leona vind ik bijv. wel awesome om mee te supporten, net als Blitzcrank of Sona.
Kijk vandaar dat ik het nut er nog niet van inzie. Ik speel meestal botlane (Graves) en zit eigelijk altijd opgescheept met iemand die ook gewoon kills aan het maken is op minions. En gezien ik lasthitten moeilijk vindt heb ik vaak nog het nakijken ook. Zal blij zijn als die periode eindelijk voorbij isquote:Op maandag 10 september 2012 08:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het nut is dat je 4 lanes hebt die geen farm hoeven te delen (jungle, top solo, mid solo en bot ad carry + support waarbij de support geen minions farmt) en waarbij alleen de bot lane de experience hoeft te delen. Bovendien heb je het verrassingseffect van ganks vanuit de jungle. Vanuit de lane kun je ze vaak al mijlen van tevoren aan zien komen als iemand zn lane verlaat. Voor junglers moet men echt warden.
Toevallig laatst op de NA server een potje gespeeld, daar ben ik lvl 28 en wil ik nog eens lvl 30 worden. Ik nam Nasus top (ik heb daar nog niet veel champs en runes) en ik moest 1v2 tegen tryndamere en nunu. Ik ben gewoon onder mn tower gaan farmen en na 20 minuten had ik 2x zoveel farm als de beste van die twee en was ik 2 levels hoger. Vanaf dat moment kon ik ze 1v2 gewoon aan en als de jungler kwam ganken waren het helemaal easy kills. De rest van de game is die tryndamere ook totaal geen gevaar geweest (ok, wither OP vs trynda/jax, maar goed
)
Heb ik pas 1 keer geprobeerd, zuipt wel enorm veel mana. Maar idd ook een leuke champ die toch nog redelijk had kan bursten om voor de ADC een kill te regelen.quote:
Level 'w' en niet 'q' en beperk het healen. Neem hp potions voor jezelf mee en gebruik je stun goed, daarmee kan je veel schade voorkomen. Een normale lane partner zal ook weten dat jij niet veel kunt healen ivm mana.quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Heb ik pas 1 keer geprobeerd, zuipt wel enorm veel mana. Maar idd ook een leuke champ die toch nog redelijk had kan bursten om voor de ADC een kill te regelen.
In mijn optiek volgen ze vaker niet dan wel, zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 10 september 2012 19:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vind je? Vaak heb je zo'n leip aggressieve debiel naast je staan die amper kan lasthitten. Dan ben ik liever Alistar zodat wij af en toe ook nog een kill kunnen oprapen ipv dat hij de hele tijd 2 man in rent en vraagt waarom ik hem niet heal. Hoezo cooldowns?
Joh, ik kan alleen nog maar junglen met 250 wins. Lanen kan ik niks van. Misschien top nog min of meer.quote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef Berend. het volgende:
Het is gewoon oefenen op last hits, dan komt het wel. Ik ben verre van pro, maar ik kan junglen vrij fatsoenlijk (goed genoeg om een team goed naar een overwinning te helpen (met name als Nautilus, Amumu, Lee Sin, Nocturne)), en ADC heb ik nu ook vrij goed onder de knie (Ezreal, Corki met name, Caitlyn gaat ook vrij simpel. Graves heb ik nog niet, Ashe heb ik nog vrij weinig mee gedaan). Top mis ik gewoon wat oefening mee qua harass. Lasthitten lukt me daar wel, maar de tegenstander harassen resulteert vaak in mijn nadeel. Ik zit pas op 125 wins, nog geen 30 ook, dus of dit ook zo stand houdt op 30 is nog te bezien.quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Joh, ik kan alleen nog maar junglen met 250 wins. Lanen kan ik niks van. Misschien top nog min of meer.
Wat ik merkte toen ik eenmaal 30 was was dat het niveau een behoorlijke sprong omhoog maakte. Ik heb vooral geleveld door met Xin Zhao en Vayne lanes te ownen (toen liepen minions alleen nog maar in de weg en was het voor mij een kwestie van de vijand naar onze tower lokken, vervolgens erop springen en maar hopen dat ze dan dood waren voordat ze hun tower bereikt hadden), dus dat was niet echt goede oefening xDquote:Op maandag 10 september 2012 20:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is gewoon oefenen op last hits, dan komt het wel. Ik ben verre van pro, maar ik kan junglen vrij fatsoenlijk (goed genoeg om een team goed naar een overwinning te helpen (met name als Nautilus, Amumu, Lee Sin, Nocturne)), en ADC heb ik nu ook vrij goed onder de knie (Ezreal, Corki met name, Caitlyn gaat ook vrij simpel. Graves heb ik nog niet, Ashe heb ik nog vrij weinig mee gedaan). Top mis ik gewoon wat oefening mee qua harass. Lasthitten lukt me daar wel, maar de tegenstander harassen resulteert vaak in mijn nadeel. Ik zit pas op 125 wins, nog geen 30 ook, dus of dit ook zo stand houdt op 30 is nog te bezien.
Ik speel wel veel met lvl 30's mee, dus kom vaak tegenover lvl 30'ers te staan. Naar de toren lokken en dan erop springen werkt dan idd nietquote:Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wat ik merkte toen ik eenmaal 30 was was dat het niveau een behoorlijke sprong omhoog maakte. Ik heb vooral geleveld door met Xin Zhao en Vayne lanes te ownen (toen liepen minions alleen nog maar in de weg en was het voor mij een kwestie van de vijand naar onze tower lokken, vervolgens erop springen en maar hopen dat ze dan dood waren voordat ze hun tower bereikt hadden), dus dat was niet echt goede oefening xD
Taric, de support voor de echte keizersquote:
En dat is nou de truc. Je weet dat je met een mongool lanet. Je weet dat hij het gaat verneuken. Wacht dan lekker tot hij dat doet en grijp DAN in. Dan weet je zeker dat je allebei gecommit bent in de fight en een kans maakt. Als jij erin duikt en hij staat er NET iets te ver vandaan rent hij weg en noemt hij JOU een noobquote:Op maandag 10 september 2012 19:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
In mijn optiek volgen ze vaker niet dan wel, zal wel aan mij liggen.
altijd om deze tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef dustbrain het volgende:
Lekker 2 flamende ragequiters achter mekaar. Kennelijk zijn de wajong-trekkende zolder-autisten rond deze tijd actief.
Rechts onder is een menuutje met stats. als je 10% magic pen hebt, heb je vast ability power. Met 8% armor pen heb je vast att dmg etc.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:47 schreef Xetran het volgende:
[..]
altijd om deze tijd2 potjes irelia gespeeld wat ik al maanden niet gespeeld. lane gewonnen maar mijn team choked dan weer.
Is er trouwens een makkelijke manier te herkennen in welke talent tree je zit als je al in game bent?
Lolwut. Draven doet genoeg damage.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Draven is je geld niet waard , renekton kan nog redelijk zijn.
Op de elo waar de meesten van ons op spelen zijn alle champions viable als je er mee overweg kan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Draven is je geld niet waard , renekton kan nog redelijk zijn.
Klopt, maar hij kan niet tippen aan de beste 3 (of 4 incl kog) adc's. Maar als geen high elo speelt maakt het geen klote uit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lolwut. Draven doet genoeg damage.
True, als je gewoon normaal doet of laag elo zit kan het goed werken inderdaad. En early game doet hij wel leuke damage.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan niet tippen aan de beste 3 (of 4 incl kog) adc's. Maar als geen high elo speelt maakt het geen klote uit inderdaad.
Azijnpisser? Ik snap ook wel dat de ene carry sterker is dan de andere, ik zeg alleen maar dat in de gemiddelde match Draven net zo viable is als Corki en Ezreal, om maar 2 FotMs te noemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vergat helemaal dat ik alles moet uitleggen voor de azijnpissers, 10 disclaimers erbij...
Ja draven doet damage. Nee draven is geen goede AD carry op dit moment. Ja jij kan vast heel goed met hem carryen. Nee hij is slechter dan vrijwel alle andere carries. Ja gefeed is elke carry viable. Nee standaard draven niet. Scaled slecht en door zn mechanics breng je jezelf in de problemen.
Niet net zo viable, wel viable. Er zijn maar weinig characters die momenteel echt niet viable zijn (Karma, Heimer come to mind...). Neemt niet weg dat Ezreal en Corki gewoon veel beter zijn dan Draven momenteel. Natuurlijk heeft het ook met de speler te maken, maar Ezreal en Corki zijn objectief gezien gewoon sterker doordat ze meer damage doen EN een escape hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:31 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Azijnpisser? Ik snap ook wel dat de ene carry sterker is dan de andere, ik zeg alleen maar dat in de gemiddelde match Draven net zo viable is als Corki en Ezreal, om maar 2 FotMs te noemen.
Ik bedoel dat ik je plaatje niet zie vriend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef DjNivek het volgende:
Alles met zo'n snor werkt.
(Ik snap dat Draven best lacking is, en ik zou hem ook niet in ranked spelen, maar voor blind pick oid is het best een leuke keuze. Daar krijg je toch de meest random noobs tegenover je)
Hmm, raar, hij laad hier wel gewoon in. Nja, je mist er niet veel aan :pquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je plaatje niet zie vriend.
Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:15 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hmm, raar, hij laad hier wel gewoon in. Nja, je mist er niet veel aan :p
Ctrl + F5quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:15 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hmm, raar, hij laad hier wel gewoon in. Nja, je mist er niet veel aan :p
Is het ook voor het niveau van de gemiddelde speler hier. Ik word ook een beetje moe van dat er elke keer als er een champ wordt besproken dat iedereen begint te roepen "maar die is sterker".quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja met die redenatie is elke champion goed.
2.8K elo real.quote:
Ohja verrek, even vergeten dat het BG is en de kans op ARAM dus heel groot is. Ik ga altijd uit van SR.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nasus is niet echt veel anders te spelen dan AP in aram, niemand laat je toch je Q farmen
Daarnaast hebben ze belachelijke poke early. Ezreal vooral goed door zijn W, Corki zijn burst icm met Valkryie is opjes.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ezreal en Corki spiken midgame, daar ligt nu de meeste nadruk.
ik doe alleen sr premade dus jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ohja verrek, even vergeten dat het BG is en de kans op ARAM dus heel groot is. Ik ga altijd uit van SR.
Mjah moet je zelf weten, maar in aram is AP nasus niet zo'n rare keuze als op SR. Vandaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik doe alleen sr premade dus ja
de build is het probleem niet persé, dat hij systematisch recht in elke skillshot en het enemy team an sich (de toren in zelfs) liep zonder enige tankyness wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah moet je zelf weten, maar in aram is AP nasus niet zo'n rare keuze als op SR. Vandaar.
Nou ik kan normaal gesproken een enemy team dat een voordeel heeft nog wel outplayen dmv skill alone maar als mn team niet wilt luisteren en het hele potje lang alleen maar loopt te feeden word het lastig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Keselo het volgende:
Groot nadeel was ook dat de tegenstander een AD carry had en jullie niet.
Dan wel ja, maar ik vond hun ad carry niet echt goed, miste ook zowat al dr ults, iig op mij dan maar dat kan ook omdat ik het zie aankomen...naja..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:09 schreef Keselo het volgende:
Als de teams qua skill aan elkaar gewaagd zijn is het toch vaak het team met de AD carry dat de game zal winnen.
Hey ik bedoel dit niet als flame, maar heb jij een theatrale persoonlijkheidsstoornis?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Ff de highlights van die faalmatch:
ik als orianna (doh)
wth..quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey ik bedoel dit niet als flame, maar heb jij een theatrale persoonlijkheidsstoornis?
Is dat een ja?quote:
tis een nee en een waar haal je dat nou weer vandaan.quote:
Je vertoon nogal wat symptomen daarvan, maar never mind. Wou je niet beledigen ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tis een nee en een waar haal je dat nou weer vandaan.
jij geeft ook nooit op met al je haat en frustratie van de dag op het internet af te reagerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vertoon nogal wat symptomen daarvan, maar never mind. Wou je niet beledigen ofzo.
wie ben jij en wat heb je met de echte jajong gedaan?quote:
hoezo dat? Hij lijkt me gewoon iemand die hier matches deelt en Lol erg leuk vindt en sh!t.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey ik bedoel dit niet als flame, maar heb jij een theatrale persoonlijkheidsstoornis?
Jajong is dead, long live Jajong!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wie ben jij en wat heb je met de echte jajong gedaan?
zie de lol er zoiezo niet van inquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef ems. het volgende:
Wat een verhalen filmpjes en conversaties over een aramAls ik een aram heb gespeeld ben ik na gemiddeld 30 seconden vergeten hoe de match ging en of ik wel of niet gewonnen had. Laat staan dat ik geïnteresseerd ben hoe anderen hun aram's zijn verlopen.
Aram moet je echt eens proberen is leuk als je een potje tussendoor wil doen of even lekker rustig wil spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik doe alleen sr premade dus ja
Daarom speel ik ook alleen blind pick AM.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Xetran het volgende:
[..]
zie de lol er zoiezo niet van inals ik pech heb en een klote champion heb dan heb ik echt geen zin om er een 30 minuten mee vol te maken
Zo blijkt gezien je elke pagina een beknopte beschrijving incluis replay/filmpje geeft. Ik begrijp alleen je oeverloze gezeur niet over wat een paar randoms in je game nou wel of niet doen. Wellicht kan je gewoon eens proberen om met vrienden te spelen.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook alleen blind pick AM.
[..]
Zo blijkt gezien je elke pagina een beknopte beschrijving incluis replay/filmpje geeft. Ik begrijp alleen je oeverloze gezeur niet over wat een paar randoms in je game nou wel of niet doen. Wellicht kan je gewoon eens proberen om met vrienden te spelen.
Misschien was 't die drophack. Is een of andere hack, dat als je verliest kan je de server DDOSen o.i.d. en dan droppen alle 10 de spelers, en wanneer dat gebeurt verdwijnt de game gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Xetran het volgende:
daarnet lagen servers lam en kon ik niet meer terug in me game komen. nu is hij gewoon verdwenen uit mijn history
Meer:quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef BaajGuardian het volgende:
http://www.leaguereplays.com/replays/match/2012725/
klacht no.20239520589934
aramhuehueuhehutroolooloo
:/
ja dat ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Meer:
Ik speel morg en kennen en weet niet dat ik eigenlijk flash moet hebben om in het midden van een gevecht te komen. Wat nog makkelijker is omdat er een jarvan is met zijn ult, maar wij zijn te traag om daar op te reageren en gaan liever dood door shrooms
Als je draft mode / ranked speelt dan kan ieder team van tevoren 3 champs bannen, die dus niet gepickt kunnen worden. Kassadin is een champ die hier nog al eens tussen kan zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
Vraagje.. Ik ben nu lvl 21 en speel vooral met kassadin.. Gaat meert goed af meestal. Ik hoorde alleen dat die champion vaak geblokt is of zoiets op lvl 30? Hoe zit dat?
Het is dat ik een hele matige Gragas ben, anders hadden we dit al veel eerder moeten beslissen. Die Kennen en Morgana waren dramatisch, maar bij ons speelde Vlad heel matig. Is een van de sterkere Aram champions, maar hij was niet best net als ik. De beste spelers van de game waren baaj (met cho), Fizz en van ons team Irelia. Baaj had alleen de 2 slechtste spelers in het team dus verloor uiteindelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Meer:
Ik speel morg en kennen en weet niet dat ik eigenlijk flash moet hebben om in het midden van een gevecht te komen. Wat nog makkelijker is omdat er een jarvan is met zijn ult, maar wij zijn te traag om daar op te reageren en gaan liever dood door shrooms
ich miepen als das muss miepen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het is dat ik een hele matige Gragas ben, anders hadden we dit al veel eerder moeten beslissen. Die Kennen en Morgana waren dramatisch, maar bij ons speelde Vlad heel matig. Is een van de sterkere Aram champions, maar hij was niet best net als ik. De beste spelers van de game waren baaj (met cho), Fizz en van ons team Irelia. Baaj had alleen de 2 slechtste spelers in het team dus verloor uiteindelijk.
edit: maar Baaj, je windt je wel erg op hoor. De hele tijd in allchat lopen miepen. Het is ARAM joh, just go with the flow, probeer te winnen en maak je niet druk als het even niet lukt. Geef die gasten wat tips, maar in allchat lopen miepen is alleen maar sfeerverziekend.
Waarschijnlijk speel je als cpt obvious.quote:Op woensdag 12 september 2012 01:46 schreef dustbrain het volgende:
Om een één of andere reden mis ik al mijn spells met ahri zomaar opeens. Kan het zijn dat ik in hoger elo ben beland? Want iedereen ontwijkt alles plotseling.
jou invite ik dus niet, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 12 september 2012 09:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speel je als cpt obvious.
Anyway als ik ARAM speel ga ik gewoon full derp. Het heeft gewoon geen zin om te WILLEN winnen met ARAM.
Ik speel het alleen omdat ik dan zin heb om retard acties te gaan maken en ook nog om kills te halen en te overleven.
Heb jij even geluk dat ik niet met je wil spelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jou invite ik dus niet, weet ik dat ook weer
your loss.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik niet met je wil spelen.
Dit dus, aram kan ik echt niet serieus nemenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Anyway als ik ARAM speel ga ik gewoon full derp. Het heeft gewoon geen zin om te WILLEN winnen met ARAM.
Ik speel het alleen omdat ik dan zin heb om retard acties te gaan maken en ook nog om kills te halen en te overleven.
Och, niet serieus nemen.. Ik probeer altijd wel te winnen en gewoon goed te spelen. Het blijft een match en als mensen er met de pet naar gaan gooien raak ik ook geïrriteerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Dit dus, aram kan ik echt niet serieus nemen
Naja dit dus ook wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Och, niet serieus nemen.. Ik probeer altijd wel te winnen en gewoon goed te spelen. Het blijft een match en als mensen er met de pet naar gaan gooien raak ik ook geïrriteerd.
Maargoed, daarom speel ik alleen blind pick - all mid. Scheelt een hoop frustratie en is een stuk eerlijker dan ARAM.
Is een hack die nu heel erg de rage is. LoLDrop hackquote:Op woensdag 12 september 2012 15:15 schreef Physics het volgende:
Wtf?
Op een gegeven moment lijkt het alsof ik gedc'd raak, dus ik klik op quit om vervolgens te reconnecten, kom ik gewoon in de lobby uit.. Game gewoon verdwenen :S
Gebeurd ook uiteraard als ik net 5-0 sta in 5 min
camperquote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Jajong het volgende:
5 potjes Shaco 5 winst, mensen snapper echt niet dat je op lvl1 gewoon bijna ge1shot wordt
Dat is wel echt verschrikkelijk gayquote:Op woensdag 12 september 2012 15:19 schreef Zith het volgende:
In principe een soort DDOS op de server die de game host. Spelers zetten hem aan als ze de game gaan verliezen, dan gaan ze niet omlaag in ELO, dus in principe kan je dan nooit ranked verliezen.
Sivir is gewoon een goede ad, met ingebouwde cleanse. en die ult maakt het episch makkelijk om turrets om te leggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Sivir, daar noem je me dan ook iets ____________
al lang niet meer, toen ze niks was speelde jij het spel nog lang niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
ik vind het alleen vet moeilijk om de goede ability te shielden in teamfights als er zoveel gebeurtquote:Op woensdag 12 september 2012 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sivir is gewoon een goede ad, met ingebouwde cleanse. en die ult maakt het episch makkelijk om turrets om te leggen.
Toch zie ik er zelden iemand mee spelen. En die enkele keer dat het wel voorkomt stelt het meestal ook weinig voor...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sivir is gewoon een goede ad, met ingebouwde cleanse. en die ult maakt het episch makkelijk om turrets om te leggen.
Het ligt meer aan mij dan aan Sivir hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ligt meer aan mij dan aan Sivir hoor.
Jij bent nog geen lvl30 pls sshh. Sivir is heel situational en vooral ook moeilijk. Hard counter als iemand een Taric of Blitz ofzo pickt, mits je een beetje reactievermogen hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Tja, hoe zou dat nou toch komen?.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toch zie ik er zelden iemand mee spelen. En die enkele keer dat het wel voorkomt stelt het meestal ook weinig voor...
En het beetje nu dat Caitlyn nog heft in het spel wordt ook volledig weg gedaan door Sivir. Daarnaast vind ik haar een leuke pick tegen een graves. Buckshot negaten heeft wel wat.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent nog geen lvl30 pls sshh. Sivir is heel situational en vooral ook moeilijk. Hard counter als iemand een Taric of Blitz ofzo pickt, mits je een beetje reactievermogen hebt.
Je hebt gelijk, het was drophack. De game staat namelijk niet in mijn match history.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Is een hack die nu heel erg de rage is. LoLDrop hack
http://www.reddit.com/r/l(...)ut_the_loldrop_hack/
http://euw.leagueoflegend(...)hp?p=8688517#8688517
http://www.reddit.com/r/l(...)us_what_is_going_on/
In principe een soort DDOS op de server die de game host. Spelers zetten hem aan als ze de game gaan verliezen, dan gaan ze niet omlaag in ELO, dus in principe kan je dan nooit ranked verliezen.
Haha gast dat was echt moeilijk ziek in team fights.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |