Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een date en als jij dan ook komt heb ik een date met 2 vrouwen, hiihihihii
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?
Leuk plaatje héquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
Plaatje met uggs in de OP.
Iig. Goedemorgen mensen.
quote:
Ik vind die knuffel erbij echt cutequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]kuch zo ben ik een paar jaar geleden nog naar de efteling geweest. Een soort van thema dag zeg maar.
De OP van knetter vond ik erotischer.quote:
Dan verander je het maar terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De OP van knetter vond ik erotischer.
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind die knuffel erbij echt cute
Geestelijk gehandicapt, wut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.
Nee hoor, das alleen mijn mening.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan verander je het maar terug
te laat.. ik vond de OP nogal lang wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, das alleen mijn mening.
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze hadden zeker neit door dat er een thema was
Ah oke op die manier. Wel tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |