Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een date en als jij dan ook komt heb ik een date met 2 vrouwen, hiihihihii
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?
Leuk plaatje héquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
Plaatje met uggs in de OP.
Iig. Goedemorgen mensen.
quote:
Ik vind die knuffel erbij echt cutequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]kuch zo ben ik een paar jaar geleden nog naar de efteling geweest. Een soort van thema dag zeg maar.
De OP van knetter vond ik erotischer.quote:
Dan verander je het maar terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De OP van knetter vond ik erotischer.
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind die knuffel erbij echt cute
Geestelijk gehandicapt, wut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.
Nee hoor, das alleen mijn mening.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan verander je het maar terug
te laat.. ik vond de OP nogal lang wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, das alleen mijn mening.
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze hadden zeker neit door dat er een thema was
Ah oke op die manier. Wel tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.
Is wel een andere beleving van de Efteling ja.quote:
Ik ben al 5,5 uur uit bedquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is wel een andere beleving van de Efteling ja.
Pfoe ik moet maar eens uit bed, vriendlief heeft al afgewassen en al.
Ben ik niet welkom?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die hier zomaar komen posten![]()
Wie heeft het over 3 uur slapen?
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ben ik niet welkom?oh
En ik heb het over 3 uur slapen omdat ik niet meer dan dat heb gehaald
Ik weet toch niet hoeveel uur slaap jij hebt gehad malle jongenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
En ik dacht dat je het over mij had
He goedemorgenquote:
Vond het ook al zo vreemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoeveel uur slaap jij hebt gehad malle jongen![]()
[..]
He goedemorgen
Oh, haha dan is het niet knap maar bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toedels
[..]
Nou knap... ik moest er wel uit want mijn date moest er ook uit
Ik bespiek alleen slapende meisjes dus geen zorgenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond het ook al zo vreemd
Ik ook nietSliep om half 1 volgens mij en om 6 uur eruit, maar tussentijds ook nog wakker geworden
Nou, ik wil het best doen, maar met max 6 mensen oid. Dus dan moeten mensen mij maar pm-en oid. Lekker duidelijk weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was er al meer bekend over mini-meet?
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Was meer van de nacht in dit geval
En schoon dat ik was inderdaad, glow in the dark haastquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.
Die kan ook mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Was meer van de nacht in dit geval
Jupquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, haha dan is het niet knap maar bittere noodzaak.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ik bespiek alleen slapende meisjes dus geen zorgen
Dat is vervelend he? Ik ken het wel. En ik wil gewoon doorslapen wanneer het eindelijk lukt
Ok. U krijgt PMquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik wil het best doen, maar met max 6 mensen oid. Dus dan moeten mensen mij maar pm-en oid. Lekker duidelijk weer.
Ik zag vanmorgen de zon opkomen precies tussen de wolken door. Schitterendquote:
Dat wel.Sterretjes gekeken buitenquote:
Ook dat nog inderdaad. Damn you ritmequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ja stront vervelend. Ik ben een avondmens dus vroeg kan ik niet slapen, en de wekker loopt altijd om 6 uur af. En dan zit ik in zo'n leuk ritme dat ik in het weekend max. een uur langer slaap
Ja dat was wel een heel verschil ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
En schoon dat ik was inderdaad, glow in the dark haast
En wil jij je tong even binnenboord houden dame?
Ja zou leuk zijn toch. We kunnen ook wel eerst een grote meet houden. In utrecht oid?quote:
Jijquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat was wel een heel verschil ja.
Ja ik zeg utrecht en dan lekker thee/koffie/chocomelk en naar elkaar kijken zo vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn toch. We kunnen ook wel eerst een grote meet houden. In utrecht oid?ik weet niet hoeveel mensen interesse hebben. Moet even in de volgende OP.
Als we dit nou eerder bedacht hadden konden we dat van het weekend doen. Fucking mooi weerquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn toch. We kunnen ook wel eerst een grote meet houden. In utrecht oid?ik weet niet hoeveel mensen interesse hebben. Moet even in de volgende OP.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik zeg utrecht en dan lekker thee/koffie/chocomelk en naar elkaar kijken zo vandus zo zie jij eruit
hello there
nee en dan kan ik ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we dit nou eerder bedacht hadden konden we dat van het weekend doen. Fucking mooi weer
Maar dat gaat niet meer
Goed ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik zeg utrecht en dan lekker thee/koffie/chocomelk en naar elkaar kijken zo vandus zo zie jij eruit
hello there
16 en 22 september kan ik sowieso al niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee en dan kan ik ook niet
maar ik zeg meet.. en niet te ver vooruit.. hoe dichterbij hoe minder mensen afzeggen
dus zaterdag over 2 weken oid
Prima plan ja haha.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hello there
wij kunnen ook wel zonder jou meeten heurquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
16 en 22 september kan ik sowieso al niet.
16e PTA-meet
22e Anti-APK-rit. Schijnen minimaal 15.000 motoren te komen. Daar moet ik bij zijn *kippenvel krijgt*
Dat dus... net als de meestequote:
Das mijn plaatjequote:
Euw, dat kan prima jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Ja, maar wat is er mis met vrijdagmiddag c.q. avond? Kan toch ook om 7 uur tot een uur of 9/10. Ligt eraan hoe gezellig het is.
Weet ikquote:
Elke dag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doordeweeks werk ik tot 8.. maar als je me niet wilt ontmoeten dan moet je dan de meet doen
Nja, kijk maar wie em wilt organiseren. Als dat niemand is wil ik het wel doen maar dan wordt het dus de vrijdag om die tijd. Mensen kunnen altijd vroeger of later komen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dat kan prima ja
[..]
Weet ikMaar Tamashii was 'm kwijt
Beterschap
Wij hebben schoolgaande kinderen. Die zouden in een weekend nog wel mee kunnen, of desnoods naar oma&opa.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Ja, maar wat is er mis met vrijdagmiddag c.q. avond? Kan toch ook om 7 uur tot een uur of 9/10. Ligt eraan hoe gezellig het is.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Katje, Tam en Knettert, jullie staan in mijn vriendenlijst![]()
Ik ga 't niet doen, heb het al druk genoeg met een andere meet die ik moet regelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, kijk maar wie em wilt organiseren. Als dat niemand is wil ik het wel doen maar dan wordt het dus de vrijdag om die tijd. Mensen kunnen altijd vroeger of later komen.
Tuurlijkquote:
Dankjequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dat kan prima ja
[..]
Weet ikMaar Tamashii was 'm kwijt
Beterschap
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankje
Heb ik nog iets gemist ? Ik lees niet terug
Ja, LL isquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankje
Heb ik nog iets gemist ? Ik lees niet terug
Nwe meets zijn engquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Een meet, maar daar ging je toch niet heen.
Gisteren date gehad, kroelend in slaap gevallenMaar verder niets bijzonders volgens mij
Ik dubbeldate helemaal niet slapende vrouwenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, LL isomdat je ziek bent.
Vinniiee dubbeldate slapende vrouwen
Tamashii organiseert een meet, maar toch niet, maar misschien wel op vrijdag
Knetter heeft ook wat gehoord
Kingtoppie heeft zojuist een tenamen gemaakt.
U is weer up to date.
Ik ben niet eng hoorquote:
Tja, hoor eens... ik moest toch van al die posts ff 1 zin maken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dubbeldate helemaal niet slapende vrouwen
[..]
Das waarquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, hoor eens... ik moest toch van al die posts ff 1 zin maken...
Maar wij moeten (ongeacht de dag) 2x 90km rijden + parkeren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Maar toch niet? ik wil het best doen, maar als iemand anders zegt; ik ook. Dan is het prima. Bovendien ga ik natuurlijk niet iets doen wat voor mijzelf het moeilijkst ligt, als er genoeg mensen kunnen op vrijdagavond zou ik dat leuk vinden en hoef ik geen 30 euro aan de ns te besteden.
Je kan toch na je werk komen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind vrijdag ook best hoor, alleen ben ik er dan dus niet bij
ik zou het liever op een zaterdag of zondag zien..
Gewoon vrijdag bij jou thuis om 8 uur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind vrijdag ook best hoor, alleen ben ik er dan dus niet bij
ik zou het liever op een zaterdag of zondag zien..
Nogmaals, dan moet je het zelf organiseren op de dag van jouw keuze. Dan is er niks aan de hand. Ik zeg alleen dat ik het op de vrijdag wil oid en dat doe als ik het organiseer. Dus er is alsnog geen probleem, dan organiseert iemand anders het.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar wij moeten (ongeacht de dag) 2x 90km rijden + parkeren.
Dus zo'n 15 liter benzine (x 1,75) = 26 euro. Parkeren in utrecht is ook niet gratis...
En mochten we met de trein komen, moeten we 26 euro pp betalen om in utrecht te komen.
En dan heb ik het nog niet over de kosten voor een oppas.
Het kost altijd geld, zoiets...
Dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar wij moeten (ongeacht de dag) 2x 90km rijden + parkeren.
Dus zo'n 15 liter benzine (x 1,75) = 26 euro. Parkeren in utrecht is ook niet gratis...
En mochten we met de trein komen, moeten we 26 euro pp betalen om in utrecht te komen.
En dan heb ik het nog niet over de kosten voor een oppas.
Het kost altijd geld, zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |