Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een date en als jij dan ook komt heb ik een date met 2 vrouwen, hiihihihii
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?
Leuk plaatje héquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
Plaatje met uggs in de OP.
Iig. Goedemorgen mensen.
quote:
Ik vind die knuffel erbij echt cutequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]kuch zo ben ik een paar jaar geleden nog naar de efteling geweest. Een soort van thema dag zeg maar.
De OP van knetter vond ik erotischer.quote:
Dan verander je het maar terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De OP van knetter vond ik erotischer.
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind die knuffel erbij echt cute
Geestelijk gehandicapt, wut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.
Nee hoor, das alleen mijn mening.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan verander je het maar terug
te laat.. ik vond de OP nogal lang wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, das alleen mijn mening.
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze hadden zeker neit door dat er een thema was
Ah oke op die manier. Wel tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.
Is wel een andere beleving van de Efteling ja.quote:
Ik ben al 5,5 uur uit bedquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is wel een andere beleving van de Efteling ja.
Pfoe ik moet maar eens uit bed, vriendlief heeft al afgewassen en al.
Ben ik niet welkom?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die hier zomaar komen posten![]()
Wie heeft het over 3 uur slapen?
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ben ik niet welkom?oh
En ik heb het over 3 uur slapen omdat ik niet meer dan dat heb gehaald
Ik weet toch niet hoeveel uur slaap jij hebt gehad malle jongenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
En ik dacht dat je het over mij had
He goedemorgenquote:
Vond het ook al zo vreemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoeveel uur slaap jij hebt gehad malle jongen![]()
[..]
He goedemorgen
Oh, haha dan is het niet knap maar bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toedels
[..]
Nou knap... ik moest er wel uit want mijn date moest er ook uit
Ik bespiek alleen slapende meisjes dus geen zorgenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond het ook al zo vreemd
Ik ook nietSliep om half 1 volgens mij en om 6 uur eruit, maar tussentijds ook nog wakker geworden
Nou, ik wil het best doen, maar met max 6 mensen oid. Dus dan moeten mensen mij maar pm-en oid. Lekker duidelijk weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was er al meer bekend over mini-meet?
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Was meer van de nacht in dit geval
En schoon dat ik was inderdaad, glow in the dark haastquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.
Die kan ook mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Was meer van de nacht in dit geval
Jupquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, haha dan is het niet knap maar bittere noodzaak.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ik bespiek alleen slapende meisjes dus geen zorgen
Dat is vervelend he? Ik ken het wel. En ik wil gewoon doorslapen wanneer het eindelijk lukt
Ok. U krijgt PMquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik wil het best doen, maar met max 6 mensen oid. Dus dan moeten mensen mij maar pm-en oid. Lekker duidelijk weer.
Ik zag vanmorgen de zon opkomen precies tussen de wolken door. Schitterendquote:
Dat wel.Sterretjes gekeken buitenquote:
Ook dat nog inderdaad. Damn you ritmequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ja stront vervelend. Ik ben een avondmens dus vroeg kan ik niet slapen, en de wekker loopt altijd om 6 uur af. En dan zit ik in zo'n leuk ritme dat ik in het weekend max. een uur langer slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |