Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een date en als jij dan ook komt heb ik een date met 2 vrouwen, hiihihihii
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet meer naar Utrecht he?
Leuk plaatje héquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
Plaatje met uggs in de OP.
Iig. Goedemorgen mensen.
quote:
Ik vind die knuffel erbij echt cutequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]kuch zo ben ik een paar jaar geleden nog naar de efteling geweest. Een soort van thema dag zeg maar.
De OP van knetter vond ik erotischer.quote:
Dan verander je het maar terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De OP van knetter vond ik erotischer.
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind die knuffel erbij echt cute
Geestelijk gehandicapt, wut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, we kregen gemengde reacties. Van; lief tot; geestelijk gehandicapt.
Nee hoor, das alleen mijn mening.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan verander je het maar terug
te laat.. ik vond de OP nogal lang wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, das alleen mijn mening.
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze hadden zeker neit door dat er een thema was
Ah oke op die manier. Wel tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, was ook wel een beetje de bedoeling. Zodat je wel nog ongestoord door het park kon lopen.
Is wel een andere beleving van de Efteling ja.quote:
Ik ben al 5,5 uur uit bedquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is wel een andere beleving van de Efteling ja.
Pfoe ik moet maar eens uit bed, vriendlief heeft al afgewassen en al.
Ben ik niet welkom?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die hier zomaar komen posten![]()
Wie heeft het over 3 uur slapen?
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ben ik niet welkom?oh
En ik heb het over 3 uur slapen omdat ik niet meer dan dat heb gehaald
Ik weet toch niet hoeveel uur slaap jij hebt gehad malle jongenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
En ik dacht dat je het over mij had
He goedemorgenquote:
Vond het ook al zo vreemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoeveel uur slaap jij hebt gehad malle jongen![]()
[..]
He goedemorgen
Oh, haha dan is het niet knap maar bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toedels
[..]
Nou knap... ik moest er wel uit want mijn date moest er ook uit
Ik bespiek alleen slapende meisjes dus geen zorgenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond het ook al zo vreemd
Ik ook nietSliep om half 1 volgens mij en om 6 uur eruit, maar tussentijds ook nog wakker geworden
Nou, ik wil het best doen, maar met max 6 mensen oid. Dus dan moeten mensen mij maar pm-en oid. Lekker duidelijk weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was er al meer bekend over mini-meet?
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Was meer van de nacht in dit geval
En schoon dat ik was inderdaad, glow in the dark haastquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.
Die kan ook mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Was meer van de nacht in dit geval
Jupquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, haha dan is het niet knap maar bittere noodzaak.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
Ik bespiek alleen slapende meisjes dus geen zorgen
Dat is vervelend he? Ik ken het wel. En ik wil gewoon doorslapen wanneer het eindelijk lukt
Ok. U krijgt PMquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik wil het best doen, maar met max 6 mensen oid. Dus dan moeten mensen mij maar pm-en oid. Lekker duidelijk weer.
Ik zag vanmorgen de zon opkomen precies tussen de wolken door. Schitterendquote:
Dat wel.Sterretjes gekeken buitenquote:
Ook dat nog inderdaad. Damn you ritmequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ja stront vervelend. Ik ben een avondmens dus vroeg kan ik niet slapen, en de wekker loopt altijd om 6 uur af. En dan zit ik in zo'n leuk ritme dat ik in het weekend max. een uur langer slaap
Ja dat was wel een heel verschil ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef HelenOfTroy het volgende:
[..]
En schoon dat ik was inderdaad, glow in the dark haast
En wil jij je tong even binnenboord houden dame?
Ja zou leuk zijn toch. We kunnen ook wel eerst een grote meet houden. In utrecht oid?quote:
Jijquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat was wel een heel verschil ja.
Ja ik zeg utrecht en dan lekker thee/koffie/chocomelk en naar elkaar kijken zo vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn toch. We kunnen ook wel eerst een grote meet houden. In utrecht oid?ik weet niet hoeveel mensen interesse hebben. Moet even in de volgende OP.
Als we dit nou eerder bedacht hadden konden we dat van het weekend doen. Fucking mooi weerquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn toch. We kunnen ook wel eerst een grote meet houden. In utrecht oid?ik weet niet hoeveel mensen interesse hebben. Moet even in de volgende OP.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik zeg utrecht en dan lekker thee/koffie/chocomelk en naar elkaar kijken zo vandus zo zie jij eruit
hello there
nee en dan kan ik ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we dit nou eerder bedacht hadden konden we dat van het weekend doen. Fucking mooi weer
Maar dat gaat niet meer
Goed ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik zeg utrecht en dan lekker thee/koffie/chocomelk en naar elkaar kijken zo vandus zo zie jij eruit
hello there
16 en 22 september kan ik sowieso al niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee en dan kan ik ook niet
maar ik zeg meet.. en niet te ver vooruit.. hoe dichterbij hoe minder mensen afzeggen
dus zaterdag over 2 weken oid
Prima plan ja haha.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hello there
wij kunnen ook wel zonder jou meeten heurquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
16 en 22 september kan ik sowieso al niet.
16e PTA-meet
22e Anti-APK-rit. Schijnen minimaal 15.000 motoren te komen. Daar moet ik bij zijn *kippenvel krijgt*
Dat dus... net als de meestequote:
Das mijn plaatjequote:
Euw, dat kan prima jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Ja, maar wat is er mis met vrijdagmiddag c.q. avond? Kan toch ook om 7 uur tot een uur of 9/10. Ligt eraan hoe gezellig het is.
Weet ikquote:
Elke dag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doordeweeks werk ik tot 8.. maar als je me niet wilt ontmoeten dan moet je dan de meet doen
Nja, kijk maar wie em wilt organiseren. Als dat niemand is wil ik het wel doen maar dan wordt het dus de vrijdag om die tijd. Mensen kunnen altijd vroeger of later komen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dat kan prima ja
[..]
Weet ikMaar Tamashii was 'm kwijt
Beterschap
Wij hebben schoolgaande kinderen. Die zouden in een weekend nog wel mee kunnen, of desnoods naar oma&opa.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Ja, maar wat is er mis met vrijdagmiddag c.q. avond? Kan toch ook om 7 uur tot een uur of 9/10. Ligt eraan hoe gezellig het is.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Katje, Tam en Knettert, jullie staan in mijn vriendenlijst![]()
Ik ga 't niet doen, heb het al druk genoeg met een andere meet die ik moet regelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, kijk maar wie em wilt organiseren. Als dat niemand is wil ik het wel doen maar dan wordt het dus de vrijdag om die tijd. Mensen kunnen altijd vroeger of later komen.
Tuurlijkquote:
Dankjequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dat kan prima ja
[..]
Weet ikMaar Tamashii was 'm kwijt
Beterschap
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankje
Heb ik nog iets gemist ? Ik lees niet terug
Ja, LL isquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankje
Heb ik nog iets gemist ? Ik lees niet terug
Nwe meets zijn engquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Een meet, maar daar ging je toch niet heen.
Gisteren date gehad, kroelend in slaap gevallenMaar verder niets bijzonders volgens mij
Ik dubbeldate helemaal niet slapende vrouwenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, LL isomdat je ziek bent.
Vinniiee dubbeldate slapende vrouwen
Tamashii organiseert een meet, maar toch niet, maar misschien wel op vrijdag
Knetter heeft ook wat gehoord
Kingtoppie heeft zojuist een tenamen gemaakt.
U is weer up to date.
Ik ben niet eng hoorquote:
Tja, hoor eens... ik moest toch van al die posts ff 1 zin maken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dubbeldate helemaal niet slapende vrouwen
[..]
Das waarquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, hoor eens... ik moest toch van al die posts ff 1 zin maken...
Maar wij moeten (ongeacht de dag) 2x 90km rijden + parkeren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Maar toch niet? ik wil het best doen, maar als iemand anders zegt; ik ook. Dan is het prima. Bovendien ga ik natuurlijk niet iets doen wat voor mijzelf het moeilijkst ligt, als er genoeg mensen kunnen op vrijdagavond zou ik dat leuk vinden en hoef ik geen 30 euro aan de ns te besteden.
Je kan toch na je werk komen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind vrijdag ook best hoor, alleen ben ik er dan dus niet bij
ik zou het liever op een zaterdag of zondag zien..
Gewoon vrijdag bij jou thuis om 8 uur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind vrijdag ook best hoor, alleen ben ik er dan dus niet bij
ik zou het liever op een zaterdag of zondag zien..
Nogmaals, dan moet je het zelf organiseren op de dag van jouw keuze. Dan is er niks aan de hand. Ik zeg alleen dat ik het op de vrijdag wil oid en dat doe als ik het organiseer. Dus er is alsnog geen probleem, dan organiseert iemand anders het.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar wij moeten (ongeacht de dag) 2x 90km rijden + parkeren.
Dus zo'n 15 liter benzine (x 1,75) = 26 euro. Parkeren in utrecht is ook niet gratis...
En mochten we met de trein komen, moeten we 26 euro pp betalen om in utrecht te komen.
En dan heb ik het nog niet over de kosten voor een oppas.
Het kost altijd geld, zoiets...
Dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus zo'n 15 liter benzine (x 1,75) = 26 euro. Parkeren in utrecht is ook niet gratis...
En mochten we met de trein komen, moeten we 26 euro pp betalen om in utrecht te komen.
Geen idee, maar een meet waar ik niet zelf de mensen kan uitkiezen hoeft voor mij niet. Ik wil alleen de mensen ontmoeten waar ik behoefte aan heb. En er zijn ook mensen die ik rl niet hoef te ontmoeten. Op een meet bepaal je dat niet... En dat wil ik dus wel zelf kiezenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dubbeldate helemaal niet slapende vrouwen
[..]
Ik ben niet eng hoor
Begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, maar een meet waar ik niet zelf de mensen kan uitkiezen hoeft voor mij niet. Ik wil alleen de mensen ontmoeten waar ik behoefte aan heb. En er zijn ook mensen die ik rl niet hoef te ontmoeten. Op een meet bepaal je dat niet... En dat wil ik dus wel zelf kiezen
Mag ik wel komen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, maar een meet waar ik niet zelf de mensen kan uitkiezen hoeft voor mij niet. Ik wil alleen de mensen ontmoeten waar ik behoefte aan heb. En er zijn ook mensen die ik rl niet hoef te ontmoeten. Op een meet bepaal je dat niet... En dat wil ik dus wel zelf kiezen
als het op vrijdag is en ik na mijn werk kom dan ben ik er met mazzel om half 10quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan toch na je werk komen?.
Ik probeer ook maar wat en anders moet je het mss zelf organiseren.
Amersfoort of Utrecht inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het op vrijdag is en ik na mijn werk kom dan ben ik er met mazzel om half 10
dat heeft niet zoveel nut lijkt me
maar ik wacht gewoon tot er een meet is op een zaterdag of zondag.
organiseren wil ik ook best doen hoor alleen weet ik niet welke plek het handigste is want iedereen woont overal en nergens
ik zou dan voor amersfoort ofzo gaan denk ik
Ik ben ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, LL isomdat je ziek bent.
Vinniiee dubbeldate slapende vrouwen
Tamashii organiseert een meet, maar toch niet, maar misschien wel op vrijdag
Knetter heeft ook wat gehoord
Kingtoppie heeft zojuist een tenamen gemaakt.
U is weer up to date.
Jullie kost het inderdaad altijd geld. Daar kun je niet omheen. Echter, bij mij niet. Dus als ik het organiseer, dan doe ik het op een vrijdag want anders kies ik er voor om meer geld dan nodig is te besteden. Als er andere mensen zijn die dat niet vinden, organiseren zij het. Soit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was enige post van knetter die me bij bleef... ze zei dat ze iets hoorde over een meetquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook
![]()
Wat heeft knetter gehoord
Dankje
Nee Lola is eerstquote:
Okequote:
Pee-emquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil t wel regelen op zich.. alleen is het dan wel handig als iedereen 3 potentiele data's naar mij pm't dan kijk ik op welke de meeste mensen kunnen
Waarom vraag je dat aan mij ik ga niet eens naar de sc meetquote:
Die is al vier maanden lang eerstquote:
Neuh, die van jou waar alleen jij mensen bepaald.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij ik ga niet eens naar de sc meet
Daarna ben ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is al vier maanden lang eerst
Eerst datum denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En anders een keertje naar Lola toe?
Uh nee er zijn nog wachtende voor uquote:
Nu komt het wel erg lullig overquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, die van jou waar alleen jij mensen bepaald.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uh nee er zijn nog wachtende voor ugeen grap.. Ik heb gewoon amper tijd
Eensquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de OP aangepast. overigens pleit ik voor een OP met 3 of 4 foto's max
Oh en ze zijn niet zo erotisch als die van knetter maar so be it
Smaak is different
Zoals in Zwolle vond ik het primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het fijnste vind ik altijd kleine meetsstuk of 5 mensen en dan gewoon beetje ouwehoeren
ja dat was gewoon fijn.. paar mensen en beetje wat drinken en kletsenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals in Zwolle vond ik het prima
Leuk clubjequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals in Zwolle vond ik het prima
Ik kan in principe nooit. Door de Weeks werk ik. In het weekend zie ik mevrpoes, wil ik meeten dan zie ik haar meteen twee weken niet.. Dus dat vind ik niet zo fijn. Als zij dingen heeft of ik of eens in de zoveel tijd slaan we een week over omdat redenen.. Dan kan ik meeten .. Maar dat weet ik vaak niet lang van te voren. Hooguit een week max tweequote:
Was wel de eerste en de laatste keerquote:
Zo heb ik het ook ongeveerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan in principe nooit. Door de Weeks werk ik. In het weekend zie ik mevrpoes, wil ik meeten dan zie ik haar meteen twee weken niet.. Dus dat vind ik niet zo fijn. Als zij dingen heeft of ik of eens in de zoveel tijd slaan we een week over omdat redenen.. Dan kan ik meeten .. Maar dat weet ik vaak niet lang van te voren. Hooguit een week max twee
daar was toen ook nog zo'n meisje bij toch? een vriendin van jou ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was wel de eerste en de laatste keer
Wil ik in principe niet echt... Behalve met verjaardagenquote:
Ik knowquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil ik in principe niet echt... Behalve met verjaardagen
Ja daarom spreek ik liever buiten de chat om afquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik know
Kleiner groepje is ook leuker, maar ik bedoel, je zit er zo overheen als iedereen kan en wilt komen.
Das ook een fokster hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was toen ook nog zo'n meisje bij toch? een vriendin van jou ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ja en zo is er altijd wel wat met meeten
ja dat wist ik maar die zie ik verder echt nergens meer .. dacht al die is vast geschrokken van het meetenquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daarom spreek ik liever buiten de chat om af
Mensen hoop geven en dan afzeggen....quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daarom spreek ik liever buiten de chat om af
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga eens even op m'n fiets springen.
Tot later
Nu wil ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk
PATAT EN BROODJE FRIKANDEL
Oh nou zij post in een andere sc ze is amper in ksc geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar die zie ik verder echt nergens meer .. dacht al die is vast geschrokken van het meeten
so be itquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou zij post in een andere sc ze is amper in ksc geweest
Jij besloot Het ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen hoop geven en dan afzeggen....
* LovelyLady valt flauw met haar hand op haar hoofd ..... schokt nog wat na op de grond .... met een traan op haar gezicht
Ik hoorde van Lokasenna (die in een patatwinkel werkt) dat raspatat heel vervelend is. Het heeft andere baktijden en het apparaat wordt iedere keer enorm vies en het schoonmaken is heel rot voor de mensen.quote:
Misschien was het wel een goede beslissing jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wou je in jouw conditie wel afspreken dan?
Niet zo eigenwijs doen he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien was het wel een goede beslissing ja
Maar maar ik hou toch van jequote:
Ik weet wel n goed doel.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals?
Kun je niet andere bus nemen?
Bedoel je jou dronken voeren en dan keiharde neuksex?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Schijtdorpen.
Maar ik wil ook meeten, kan ik nog mee?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedoel je jou dronken voeren en dan keiharde neuksex?
Vast wel, en anders meeten wij wel een keer
Jij wil keiharde neukseks met Vinnie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]Waarom moet ik dronken gevoerd worden? Het is mijn idee.
Jij mij dronken voeren en dan neuksex?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]Waarom moet ik dronken gevoerd worden? Het is mijn idee.
Misschien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil keiharde neukseks met Vinnie?
Of je portemonnee jatten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij mij dronken voeren en dan neuksex?
You jelly?quote:
Een man zonder geld.quote:
Baas.quote:
Ik heb goede dingen "gehoord" over Vinnie zijn piemel. Dus wel een beetje.quote:
Ja, dus heb je geen geld bij. Wat heb ik dan aan je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dat ik mijn portomonee niet meeneem
Of ik straf je omdat je mijn portomonee jat![]()
Ik dacht dat jij hetero was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen "gehoord" over Vinnie zijn piemel. Dus wel een beetje.
En je er bestaat niet zoiets als geld in je broekzak doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dus heb je geen geld bij. Wat heb ik dan aan je?
Dan stop ik mn hand gewoon in je broek.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je er bestaat niet zoiets als geld in je broekzak doen?
Niet dat ik dat ooit zou doen want dat is gewoon kutPortomonee altijd mee dus
Omnomnomquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan stop ik mn hand gewoon in je broek.
Lekker stappen vanavond.quote:
quote:
quote:
[quote]quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Sporten vanavond
Keihard gewichten pompen
hard aan het werk ook zeker?quote:
Awww. Ik had je graag mee gesleept, maar het is in Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 september 2012 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanavond mijn vent plat knuffelen
Naja zeg
Jaa, hard aan het werk om de dag door te komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hard aan het werk ook zeker?
Waar in Nijmegen ga je stappen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Ik had je graag mee gesleept, maar het is in Nijmegen.
stel je niet aan.. nog een paar uur en dan ben je vrij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaa, hard aan het werk om de dag door te komen
Jij bent ook wel ff iets later begonnen als ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stel je niet aan.. nog een paar uur en dan ben je vrij.
ik mag nog tot 8 doorbikkelen
ik ben om 11.30 begonnen iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook wel ff iets later begonnen als ik. Op vrijdag tot 8 uur, nee dankje
.
Vertel meer, dan bel ik je opquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben om 11.30 begonnen idd
en ach.. vrijdagavond is altijd een beetje saaide meeste mensen gaan dan niet bellen met hun energieleverancier :p
Ja ik om 8.30 en ik was er om 6 uur al uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben om 11.30 begonnen idd
en ach.. vrijdagavond is altijd een beetje saaide meeste mensen gaan dan niet bellen met hun energieleverancier :p
Bellen kost altijd geld xDquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel meer, dan bel ik je opOf kost het g eld?
lokaal tariefquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel meer, dan bel ik je opOf kost het g eld?
Doe maar telefoon nummer danquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lokaal tarief
of 0800 nr
0900-1550quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe maar telefoon nummer danBel ik met de huistelefoon.
Ik zit fout als ik een man aan de lijn krijg?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
0900-1550
niet gezegd dat je mij aan de lijn krijgt heur
ik kan erg mannelijk zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zit fout als ik een man aan de lijn krijg?
088 - 8511000quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
0900-1550
niet gezegd dat je mij aan de lijn krijgt heur
hihi.... dan zou ik echt in een scheur liggen denk ikquote:
Dan kan je diegene zeker een mooi contractje aansmeren?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.... dan zou ik echt in een scheur liggen denk ik
Plus mijn stem is zo mooi en prachtig en geweldig dat een fokker gewoon zou vergeten waar hij/zij voor belt
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan kan je diegene zeker een mooi contractje aansmeren?
Nu wil ik je horenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dat zei een klant gisteren nog dat ik hem met mijn stem alles kon verkopen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik schijn ook een fijne telefoonstem te hebben.. but who cares..
Ik ga wel ergens anders vervelend doen
Ik care wel... IK wil je horenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
We hadden nog niet iets specifieks in gedachten, we kijken wel.quote:
Heb je slecht geslapen? Dit soort posts ben ik niet van je gewend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
Ze zeggen van mij ook dat ik een mooie telefoonstem heb.
Maar ik heb een beetje bel angst, dus er zijn niet veel mensen die er van profiteren.
ik vindt bellen ook engquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
Ze zeggen van mij ook dat ik een mooie telefoonstem heb.
Maar ik heb een beetje bel angst, dus er zijn niet veel mensen die er van profiteren.
Bekenden gaat nog wel, maar als ik een instantie moet bellen voor iets stel ik het steeds uit. Soms zit ik dan met dat ding in m'n handen, word ik helemaal zweterig en warm en leg ik 'm maar weer weg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same hereIk heb er een hekel aan
Zo vliegt je werkdag wel om.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou van bellen met mensen die ik ken. Kan uuuuren aan de telefoon hangen. Langste is 8 uur oid.
Ja het was alleen wel 's nachtsquote:
ACHT UUR?! Ik wil niet weten wat de telefoonrekening isquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou van bellen met mensen die ik ken. Kan uuuuren aan de telefoon hangen. Langste is 8 uur oid.
Bekenden is geen probleem neequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bekenden gaat nog wel, maar als ik een instantie moet bellen voor iets stel ik het steeds uit. Soms zit ik dan met dat ding in m'n handen, word ik helemaal zweterig en warm en leg ik 'm maar weer weg.Super irritant.
Eigenlijk alles. Ik ben altijd bang dat ik helemaal niet goed overkom richting die mensen. Zelfs familie bel ik soms liever niet. Face to face praten gaat me veel beter af wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ACHT UUR?! Ik wil niet weten wat de telefoonrekening is
Sowieso spreek ik dan gewoon liever af.
[..]
Bekenden is geen probleem nee![]()
Blegh, informeren bij bedrijven over bepaalde producten etc.
Van die spontane gesprekken, ik hou daar wel van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het was alleen wel 's nachtsik moest eigenlijk slapen.
Was niet voor mij gelukkig. En het was 'snachts terwijl we 300km van elkaar woonden. DUs tsja, dat is niet altijd mogelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ACHT UUR?! Ik wil niet weten wat de telefoonrekening is
Sowieso spreek ik dan gewoon liever af.
[..]
Bekenden is geen probleem nee![]()
Blegh, informeren bij bedrijven over bepaalde producten etc.
Ja dat is echt iets wat me gelukkig maakt. Als je opeens een goed gesprek hebt en daarna blij bentquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die spontane gesprekken, ik hou daar wel van.
Inderdaad, dat kan zoveel met je doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is echt iets wat me gelukkig maakt. Als je opeens een goed gesprek hebt en daarna blij bent
Vandaar ook de 'etc.'quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk alles. Ik ben altijd bang dat ik helemaal niet goed overkom richting die mensen. Zelfs familie bel ik soms liever niet. Face to face praten gaat me veel beter af wat dat betreft.
Hehehe, jij blijquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was niet voor mij gelukkig. En het was 'snachts terwijl we 300km van elkaar woonden. DUs tsja, dat is niet altijd mogelijk.
Waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KT als je me wil horen moet je me een keer bellen..
heb ik ook al een x met Nixx- gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 07-09-2012 14:26:26 ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ah, de concurrent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 07-09-2012 14:26:51 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Wil ze dat zo op ht forum hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
HAHAquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KT als je me wil horen moet je me een keer bellen..
heb ik ook al een x met Nixx- gedaan
Dat staat mij juist tegen, ik zie mensen liever.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
Overigens vind ik er chemie achter de telefoon zitten. Je ziet elkaar niet. Je doet niks fysieks. Ht is chill.
Ze zet een telefoonnummer op het forum, 1x googlen en je hebt het gevonden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil ze dat zo op ht forum hebben?
Dan nog vind ik dat je dat aan haar moet overlaten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zet een telefoonnummer op het forum, 1x googlen en je hebt het gevonden.
Wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zet een telefoonnummer op het forum, 1x googlen en je hebt het gevonden.
quote:
Volgens mij heeft ze het zelfs al ergens een keer gepost.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je dat aan haar moet overlaten.
Zoek maar terug.quote:
Doe mij eens een trosjequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
Druiven zijn zo chill, ik kan in één keer die hele bak wegwerken.
*voert Vinniiee druivenquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
*voert Vinniiee druiven
Zoals in het oude Rome, jwz.
Straks de pauwenveer in zijn strot duwen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
*voert Vinniiee druiven
Zoals in het oude Rome, jwz.
Het is wel andersom jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Straks de pauwenveer in zijn strot duwen?
Uiteindelijk wel met elkaar gesprokenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
HAHA
Toen kreeg ik elke keer je niet aan de lijn, maar een collega van je.
Deden ze dat, ja?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Straks de pauwenveer in zijn strot duwen?
Dan nog is dat haar beslissing en niet de jouwe. Ik heb het al gewijzigd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het zelfs al ergens een keer gepost.
[..]
Zoek maar terug.
Toen ik op Rome reis was (5de klas), was er een meisje dat wilde mij druiven voeren op zo'n pleintje. Ze wilde ook iedere keer naast me zitten, uit dezelfde beker drinken etc. ;')quote:
Van die toeristenkapers? Niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik op Rome reis was (5de klas), was er een meisje dat wilde mij druiven voeren op zo'n pleintje. Ze wilde ook iedere keer naast me zitten, uit dezelfde beker drinken etc. ;')
Raaawwwr meisje was dat.
Nee, was een meisje uit mijn jaargang waar ik 1 of 2 vakken mee had.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die toeristenkapers? Niet te vertrouwen
Hehehequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was een meisje uit mijn jaargang waar ik 1 of 2 vakken mee had.
Achteraf dacht ik: Hmm, ik geloof dat ze me leuk vond.
Ik probeerde daar een meisje te versieren dat ik al een tijdje leuk vond. Vandaar dat ik niet op dat andere meisje letten. Ze wees me af en ging daar met een andere kerel. Vrij snel daarna had hij herpes.quote:
Hehe, mooi geluk inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde daar een meisje te versieren dat ik al een tijdje leuk vond. Vandaar dat ik niet op dat andere meisje letten. Ze wees me af en ging daar met een andere kerel. Vrij snel daarna had hij herpes.
Die kogel heb ik goed ontweken.
Staat dat ook als je een brunette bent? Want ik heb al bijna spijt dat ik mijn lichtblonde lokken donker heb gemaakt.quote:
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat dat ook als je een brunette bent? Want ik heb al bijna spijt dat ik mijn lichtblonde lokken donker heb gemaakt.
Groenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kleur is het mooist denken jullie?
Ik heb een warme bruintint in mijn haar, kastanjebruin ... Dat is ook een beetje roodachtig, vloekt dat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Dit is rood met wit:
[ afbeelding ]
Zou wel het eerste groene zijn wat ik in mn kast heb.quote:
Hmm, dan zou ik het niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een warme bruintint in mijn haar, kastanjebruin ... Dat is ook een beetje roodachtig, vloekt dat niet?
Ik heb ook rood/bruin tint.. dat staat prachtig bij groen.. een mooi herfstplaatje wordt het danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |