Mijn kinderen zouden daar bewijs van willen zien. Ik noem de jongste al Moskowitz.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef moussy het volgende:
Gewoon zeggen dat ie dood was gegaan, gaat ze hem ook niet buiten zoeken en de volgende keer hoeft hij niet meer in een hokje te verpieteren.
mijnes ook, maar hier vreet de kat alles op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden daar bewijs van willen zien. Ik noem de jongste al Moskowitz.
Niet doen hoor. Als je zo'n beestje kan vangen dan is er toch al iets niet helemaal goed mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef livelink het volgende:
Precies wat Troel zegt ga ik zeggen. Had ik nou gisterenavond maar al meteen op internet gekeken, maar we kwamen terug van een heftige begrafenis en mijn hoofd stond niet naar het muisje. Dat neem ik mezelf nu wel kwalijk, trouwens.
Kan je het dikste er niet afkrabben? Of eerst in de diepvries en dan afbreken? Kut zeg!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn kat vind spitsmuizen leuk om mee te spelen![]()
Pff, vannacht op m'n werk een golf kaarsvet over m'n kleren gekregen; gelukkig heb ik van de week net een nieuw pak keukenrol gekocht![]()
Ben wel ff tijdje bezig; het was véél
En, leef je nog?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef livelink het volgende:
Waarin ik een klein schattig spitsmuisje buiten heb gezet en nu vanmiddag de toorn van mijn dochter moet weerstaan.
Hihi, je zou bijna denken dat hij tot nu toe bij je inwoonde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:19 schreef Saffier het volgende:
*negeert het muizenverhaal even vakkundig*
Mijn broertje belde net, hij gaat samenwonen![]()
![]()
Ik moet dan altijd denken aan het verhaal van een collega, die het konijn ging begraven met zijn 4 dochters (in de leeftijd van 3-11). Ze mochten allemaal een schepje zand in het graf gooien. Bij nr. 2 ging het mis: krijsen krijsen krijsen, want "Flappie had zand in zijn oogjes gekregen".quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef livelink het volgende:
Nou, ze was wel echt boos. Maar toen heb ik haar aangewezen waar ik het muisje had losgelaten en daar vonden we hem vlakbij ook dood. En vervolgens heeft ze hem samen met wat vrienden in het park begraven en daarna was de boosheid ook voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |