ik had het ook maar net weer weggehaald voor ik op 'plaatsen' kliktequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het droop er desalniettemin vanaf
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had het ook maar net weer weggehaald voor ik op 'plaatsen' klikte
Jij kan soms echt totaal niet begrijpend lezen he?quote:
Ik dacht dat het iets betekende als de pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan soms echt totaal niet begrijpend lezen he?
Of snap je de TT en die term gewoon niet?.
Nou ok, het is ook niet echt een hele bekende in NL denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets betekende als de pot verwijt de ketelIk ben niet zo goed met gezegdes
Al 3 dagen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
Lees even het einde van vorig topic terug, maar uhm, Spirit zwanger?
Ik moest lachen. Godverdomme Q., wil je dat NOOIT meer doen?quote:
Nopequote:
Nog niks. Gewoon een vies kwakje inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
Arm .....
Hoe noem je zo iets na 3 dagen?Kwakje?
Ik heb dat nog nooit geproefd maar ik geloof je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks. Gewoon een vies kwakje inderdaad
Na 6 weken ja. Na 3 dagen is het nog niets.quote:
Breinaalden werken beter, schijntquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vies. Heb je geen pillen die dat verhelpen?
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vies. Heb je geen pillen die dat verhelpen?
Technisch gezien is er na 3 dagen zwangerschap nog niets aangezien gerekend wordt vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Na 3 dagen is er bloed. Meer nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arm .....
Hoe noem je zo iets na 3 dagen?Kwakje?
Houd die gedachte vooral vastquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen. Nietsvermoedend dat ze in het voorportaal van de hel zijn belandquote:
Het is dan ook hormonaal geregeld, het is namelijk (volgens mij en wat ik gehoord heb) ook echt een hel, maar dat vergeten ze want anders zouden er nooit mensen zijn die een 2de kind nemen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen. Nietsvermoedend dat ze in het voorportaal van de hel zijn beland
Je krijgt er veeeeel voor terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen. Nietsvermoedend dat ze in het voorportaal van de hel zijn beland
Duurt een tijdje hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!
Ach ik kan me best voorstellen dat je dat nu blijft hopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook hormonaal geregeld, het is namelijk (volgens mij en wat ik gehoord heb) ook echt een hel, maar dat vergeten ze want anders zouden er nooit mensen zijn die een 2de kind nemen.
De hel op aarde jaquote:
Wil jij niet zo praten ja? Ik krijg toevallig een lief kindquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel poep, gegil en slapeloze nachten.!
Wil jij daar dan lekker in OUD over gaan praten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo praten ja? Ik krijg toevallig een lief kind
Ik kan het me ook goed voorstellen, maar dat weerhoudt me er niet van een duivels genoegen te beleven het proces te observeren -)quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ik kan me best voorstellen dat je dat nu blijft hopen.
Je nu al druk maken om die slapeloze nachten, geen tijd voor jezelf meer hebben, uitgelubberde tieten, strepen op je buik en 8 hechtingen in je kut lijken mij ook geen pretje
Ik snap ook echt niet hoe ik het hier steeds voor elkaar krijgquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil jij daar dan lekker in OUD over gaan praten?.
Vergeet de tepelkloven nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo praten ja? Ik krijg toevallig een lief kind
Vakantie!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe ik het hier steeds voor elkaar krijgDoe ff een topic change!
I've seen worsequote:
Er komen allerlei chemische wolkjes uit, zal vast wel roze tussen zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen.
Het is gewoon leedvermaak onzerzijds. Niet anders dan normaal in dit topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe ik het hier steeds voor elkaar krijgDoe ff een topic change!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te pas en te onpas aan wild vreemde je tieten laten zien was ze gelukkig al gewoon.
Ga jij eens ff snel op je eigen roze wolk zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er komen allerlei chemische wolkjes uit, zal vast wel roze tussen zitten.
Dubbel leedvermaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon leedvermaak onzerzijds. Niet anders dan normaal in dit topic
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Een Chinees!
[ afbeelding ]
Maar ik zag dat je piest voor MvM. Dat is dan wel weer lovenswaardigquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dubbel leedvermaak.
Het is een kind, maar dan ook nog een kind van spirit. Dat is inderdaad hel op aarde
Moest jij nu ongeveer niet Ja zeggen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er komen allerlei chemische wolkjes uit, zal vast wel roze tussen zitten.
Even pauzequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij eens ff snel op je eigen roze wolk zitten
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moest jij nu ongeveer niet Ja zeggen?
Dat kan tegenwoordig toch ook via WhatsApp?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moest jij nu ongeveer niet Ja zeggen?
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen ik al bezwangerd hebquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik zag dat je piest voor MvM. Dat is dan wel weer lovenswaardig
Dat is gelukkig geen rare gedachtenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen ik al bezwangerd heb
En dan ga je fokken? Knuffel je aanstaande!quote:
Dat kan je nog een heel leven doen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ga je fokken? Knuffel je aanstaande!
Waarschijnlijk 0,0000000000000001.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen ik al bezwangerd heb
Niet, want over een paar uur is het zijn aanstaande niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je nog een heel leven doen!FOK!ken is voor nu
Dan mag hij haar nu niet zien in jurk enzowwwwquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet, want over een paar uur is het zijn aanstaande niet meer
het begin van het eindequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet, want over een paar uur is het zijn aanstaande niet meer
Heul welquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan mag hij haar nu niet zien in jurk enzowwww
Succesquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een huis gezien waar ik wel voor wil verhuizen!
Nu eerst nog ons huis verkopen
Toch helemaal niet? Nacht er voor apart slapen enzo..quote:
Meer ruimte nodig? Wij zijn ook op jacht, maar het komt wel allemaal tegelijk zo. Godzijdank nu een huurhuis, om het lekker makkelijk te houden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een huis gezien waar ik wel voor wil verhuizen!
Nu eerst nog ons huis verkopen
O maar wij hebben een starterswoningquote:
Nog niet. Wel Tekken, GTA 5 en meer binnen.quote:
Maar die mensen hebben nu al dat huis gekocht. Denk niet dat ze twee huizen willenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar wij hebben een starterswoningDus ik verwacht niet grote problemen.
Het huis verder op is 2 maanden geleden verkocht na 3 weken te koop
Hier niet gelukkigquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch helemaal niet? Nacht er voor apart slapen enzo..
GTA5?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Wel Tekken, GTA 5 en meer binnen.
Ja eigenlijk wel. Het kan nu wel. Dus we hoeven niet meteen weg. Maar wat meer ruimte (en andere buren) zou lekker zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meer ruimte nodig? Wij zijn ook op jacht, maar het komt wel allemaal tegelijk zo. Godzijdank nu een huurhuis, om het lekker makkelijk te houden.
Dat moet je tegen onze buurtgenoten zeggen, die staan er al jaren. Op de foto's op Funda staat mijn oude auto nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Het verkopen is het probleem ook niet. Het zonder verlies verkopen is de uitdagingquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
neuh, maar ik had zin om dat te typenquote:
En okt rocksmith he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Wel Tekken, GTA 5 en meer binnen.
Nu ben ik in de war!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh, maar ik had zin om dat te typen
Stimmtquote:
Dom? Rente laag. Huizenprijzen laag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef MissMSX het volgende:
Een huis kopen tegenwoordig is best dom. Tegen de tijd dat je denkt te kunnen gaan incasseren is er een woningoverschot en is jouw stulpje geen lor meer waard
Sjips ik was al aan het uitzoeken wie die mensen warenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben nu al dat huis gekocht. Denk niet dat ze twee huizen willen![]()
Het ligt er idd maar aan, ik ben ook aan het kijken naar iets in het Westerpark hier, ziet er echt leuk uit en voor veel minder dan ik had gedacht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dom? Rente laag. Huizenprijzen laag.
Oh, 28 september zelfs al geloof ik. Drukke periode: xcom, rocksmith, doa5, nba 2k13. Drommels.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de week maar eens bestellen
Blops2 alleen in de pre-order staan
NEUHHH!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, 28 september zelfs al geloof ik. Drukke periode: xcom, rocksmith, doa5, nba 2k13. Drommels.
Ja, daarom ben ik ook wat huiverig. Het huis wat ik nu op het oog heb is echt perfect en we hoeven er niks aan te doen, maar ze vragen wel 259k, wat ik rijkelijk veel vind. Nog een mooi huis gezien aan het water wat voor 224k staat, maar dan zit je met erfpacht en echt ALLES moet aan dat huis worden gedaan. Randstad, dus alles is duur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het verkopen is het probleem ook niet. Het zonder verlies verkopen is de uitdaging
Wij hebben het 8 jaar geleden ook erg laag gekocht dus ook daar ben ik niet bang voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het verkopen is het probleem ook niet. Het zonder verlies verkopen is de uitdaging
Als je nu huurt kun je het overwegen. Als je nu een koophuis hebt moet je dat dus eerst met goed fatsoen kwijt zien te raken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dom? Rente laag. Huizenprijzen laag.
Ligt eraan met welke insteek je het koopt. Is het om winst te behalen: meh, maar als je groter wil wonen is het al beterquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef MissMSX het volgende:
Een huis kopen tegenwoordig is best dom. Tegen de tijd dat je denkt te kunnen gaan incasseren is er een woningoverschot en is jouw stulpje geen lor meer waard
Voor minder kun je ook een huis kopen hequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook wat huiverig. Het huis wat ik nu op het oog heb is echt perfect en we hoeven er niks aan te doen, maar ze vragen wel 259k, wat ik rijkelijk veel vind. Nog een mooi huis gezien aan het water wat voor 224k staat, maar dan zit je met erfpacht en echt ALLES moet aan dat huis worden gedaan. Randstad, dus alles is duur.
Aan de andere kant woon ik nu in een 2 kamer app. dus dat kan nog wel een jaartje, maar daarna houdt het echt op. Ik vraag me dan af, moeten we nu dan geen huis kopen omdat het in de toekomst zo kan gaan? We hebben niet echt een andere optie...
Kanaleneiland heeft wel beste sociale controle inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor minder kun je ook een huis kopen he
Dat scheelt wel jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben het 8 jaar geleden ook erg laag gekocht dus ook daar ben ik niet bang voor.
Over het algemeen hopen mensen er ook een appeltje voor de dorst mee te hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke insteek je het koopt. Is het om winst te behalen: meh, maar als je groter wil wonen is het al beter
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kanaleneiland heeft wel beste sociale controle inderdaad.
ja, zichzelf rijk rekenen zijn ze goed in.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over het algemeen hopen mensen er ook een appeltje voor de dorst mee te hebben
Ja, maar dan blijf je toch met het zelfde dilemma zitten? Ook die huizen gaan omlaag in de waarde als alle huizen dat doen. Daarnaast zijn dat hier huizen met een "probleem" (palenpest bv) of een slechtere wijk, dus waarom zouden we dat doen? Qua hypotheek zouden we nog veel hoger kunnen, maar dat willen we juist niet; dit zijn voor ons mooie bedragen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor minder kun je ook een huis kopen he
Huur overweeg ik niet aangezien ik net zo veel ga betalen als nu met koop.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je nu huurt kun je het overwegen. Als je nu een koophuis hebt moet je dat dus eerst met goed fatsoen kwijt zien te raken.
En over 30 jaar als je hypotheek is afbetaald en er een huizenoverschot is? Is je huis dan echt meer waard dan nu? Inflatie meegecalculeerd?
Dat heb ik zeker niet, maar als ik dat huis evt zou kopen weet ik dat ik er echt heel lang niet meer wegwil, dus ik koop het dan niet als investering. Ik zou het misschien zelfs liever huren, maar dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, zichzelf rijk rekenen zijn ze goed in.
Dat. Voor mijn tweekamerappartement ben ik nu ongeveer hetzelfde bedrag kwijt als ik straks aan hypotheek voor een grote eensgezinswoning betaal. En het voordeel is nu nog dat we een deel aflossingsvrij kunnen doen. Je hebt een kans dat dat wordt afgeschaft, dus het zou dan juist een voordeel zijn om nu te kopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Huur overweeg ik niet aangezien ik net zo veel ga betalen als nu met koop.
Dat vind ik (en mijn man gelukkig ook) onzin.
Over 30 jaar hoeft het geen winst op te leveren maar heb ik 30 jaar gewoond in een huis die naar mijn zin is. Ik wil ruimer wonen en dat kan nu qua geld. Dus waarom niet
Daarbij willen ze ook van alles met de huren doen van huizen. Dus waarom zou ik verkopen en gaan huren
idem. Ik zit nu heel goedkoop en als het zich voordoet verhuizen we vast ooit. Maar ja, zonder baan is een hypotheek zo lastig dus eerst maar dat probleem verhelpenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker niet, maar als ik dat huis evt zou kopen weet ik dat ik er echt heel lang niet meer wegwil, dus ik koop het dan niet als investering. Ik zou het misschien zelfs liever huren, maar dat kan dus niet.
Dat probleem blijft bestaan ja. Maar het probleem van groter gaan wonen kun je ook oplossen met een goedkopere woning dan 225K. Niks mis met een beschaafd appartement.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijf je toch met het zelfde dilemma zitten? Ook die huizen gaan omlaag in de waarde als alle huizen dat doen. Daarnaast zijn dat hier huizen met een "probleem" (palenpest bv) of een slechtere wijk, dus waarom zouden we dat doen? Qua hypotheek zouden we nog veel hoger kunnen, maar dat willen we juist niet; dit zijn voor ons mooie bedragen.
Als dat je insteek is dan is er inderdaad geen probleem. Zou je verlies ook kunnen accepteren?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Huur overweeg ik niet aangezien ik net zo veel ga betalen als nu met koop.
Dat vind ik (en mijn man gelukkig ook) onzin.
Over 30 jaar hoeft het geen winst op te leveren maar heb ik 30 jaar gewoond in een huis die naar mijn zin is. Ik wil ruimer wonen en dat kan nu qua geld. Dus waarom niet
Daarbij willen ze ook van alles met de huren doen van huizen. Dus waarom zou ik verkopen en gaan huren
Geld is idd het probleem niet. Dus liever een (relatief) groot huis met een tuin in een wijk waar mn uk straks buiten kan spelen, vlakbij mn vrienden en waar nog ruimte is voor een thuiswerkplek voor mij, dan een appartement met een klein balkon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat probleem blijft bestaan ja. Maar het probleem van groter gaan wonen kun je ook oplossen met een goedkopere woning dan 225K. Niks mis met een beschaafd appartement.
Maar als geld het probleem niet is, dan heb ik niks gezegd hoor
En dan heb je een baan is het voor eeuwig een tijdig contract tegenwoordig...quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
idem. Ik zit nu heel goedkoop en als het zich voordoet verhuizen we vast ooit. Maar ja, zonder baan is een hypotheek zo lastig dus eerst maar dat probleem verhelpen
Yup. Banken vragen om een vast contract, maar ja, die bestaan gewoonweg niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan heb je een baan is het voor eeuwig een tijdig contract tegenwoordig...
Voor 230 kan je een huis met zulke wensen kopen hoor, in Zaandamquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geld is idd het probleem niet. Dus liever een (relatief) groot huis met een tuin in een wijk waar mn uk straks buiten kan spelen, vlakbij mn vrienden en waar nog ruimte is voor een thuiswerkplek voor mij, dan een appartement met een klein balkon.
Waarom nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat je insteek is dan is er inderdaad geen probleem. Zou je verlies ook kunnen accepteren?
Dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor 230 kan je een huis met zulke wensen kopen hoor, in Zaandam
Geen idee, het was maar een vraagquote:
Ik heb 2 mooie huizen gezien, waarbij 1 voor 225 waar wel alles nog aan moet worden gedaan (nieuwe keuken, toilet, badkamer, vloeren) en 1 voor 259 die echt helemaal tiptop perfect en af en in orde is. Netto, na verbouwen, kom je dan denk ik wel ongeveer op hetzelfde uit. Nadeel aan de goedkope is ook erfpacht. Erfpacht is stomquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, had ik gemist. Mobiel fokken hè?
Heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, het was maar een vraag
Erfpacht moet je nooit aan beginnen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb 2 mooie huizen gezien, waarbij 1 voor 225 waar wel alles nog aan moet worden gedaan (nieuwe keuken, toilet, badkamer, vloeren) en 1 voor 259 die echt helemaal tiptop perfect en af en in orde is. Netto, na verbouwen, kom je dan denk ik wel ongeveer op hetzelfde uit. Nadeel aan de goedkope is ook erfpacht. Erfpacht is stom
Eens. Het zou fijn zijn als je niet met verlies verkoopt, maar winst maken moet niet het doel op zich zijn. En zo wel dan moet je een strategische koop doen en niet een koop vanuit je hart.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee.
Als we het ooit gaan verkopen hoop ik dat de kleintjes er iets aan overhouden zodat ze al een goede start hebben.
Voorde rest maakt het me weinig uit. Is het niet, dan niet. Heb ik wel heerlijk gewoond.
Nou heb ik dus wel gedaan met mn ex. Toen hadden we een optie tot afkopen: 20.000 euro!! Het jaar ervoor, dat was nog het erge, was het 5000 euro om het volledig af te kopen. Gewoon niet te doen dus. In principe is alles afgekocht tot 2038, maar als je nu koopt en je wilt over 10, 15 jaar verkopen, heb je wel een probleem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Erfpacht moet je nooit aan beginnen...![]()
Dat trucje wordt in de crisis vaak gebruikt om de woning goedkoper te kunnen verkopen maar het is alleen maar ellende en veel banken gaan er ook niet mee akkoord
Wat valt er 'te beginnen' aan erfpacht? Dat is er of is er niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Erfpacht moet je nooit aan beginnen...![]()
Dat trucje wordt in de crisis vaak gebruikt om de woning goedkoper te kunnen verkopen maar het is alleen maar ellende en veel banken gaan er ook niet mee akkoord
Om een huis met erfpacht te kopen dus... daar moet je niet aan beginnen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat valt er 'te beginnen' aan erfpacht? Dat is er of is er niet.
Binnen sommige gemeentes heb je echt geen keus. In Den Haag bijvoorbeeld is vrijwel alle grond in handen van de gemeente, die dus de grond in erfpacht heeft uitgegeven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om een huis met erfpacht te kopen dus... daar moet je niet aan beginnen...
Tuurlijk, flats enzo hebben vaak niks anders... maar een gewoon rijtjeshuis waarvan de huidige eigenaar erfpacht heeft ingevoerd zodat hij zijn huis voor minder te koop kan zetten, dat zijn geen goede constructies
Amsterdam ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnen sommige gemeentes heb je echt geen keus. In Den Haag bijvoorbeeld is vrijwel alle grond in handen van de gemeente, die dus de grond in erfpacht heeft uitgegeven.
Utrecht ookquote:
En bij jou?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Minder.Alleen rondom de binnenstad voor zover ik weet.
Ik doe liever naked-twisterquote:
Ik heb het over particulierenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnen sommige gemeentes heb je echt geen keus. In Den Haag bijvoorbeeld is vrijwel alle grond in handen van de gemeente, die dus de grond in erfpacht heeft uitgegeven.
Dat stond er niet bijquote:
Het staat er niet expliciet en het klonk als een algemene waarschuwing dat je nooit een huis met erfpacht moet kopenquote:
Wat heeft dat voor gevolgen voor jullie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben overigens nu met heruitgifte van de erfpacht te maken en daar word je ook niet blij van
Dat we flink meer geld kwijt gaan zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor gevolgen voor jullie?
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat we flink meer geld kwijt gaan zijn
Weinig keusquote:
Wat houdt dat precies in? en waarom kost het jullie meer geld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben overigens nu met heruitgifte van de erfpacht te maken en daar word je ook niet blij van
ZO hou je het gedrag in stand door daar wel mee van te profiterenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Kwam hier daarnet weer zo'n muts haar kind 'showen'.. enige positieve waren de muffins met muisjes
Als mijn collega's het met mijn standpunt eens waren geweest, dan zouden we een soort van gezamenlijke coupe kunnen plegen. Helaas sta ik alleen, dus heeft dat weinig nutquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
ZO hou je het gedrag in stand door daar wel mee van te profiteren
Ja, geen muisjes meer eten. Dat zal ze leren met hun gefok allemaal!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
ZO hou je het gedrag in stand door daar wel mee van te profiteren
Onzin. Wees dat eerste schaap en niet dat volgzame schaap.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als mijn collega's het met mijn standpunt eens waren geweest, dan zouden we een soort van gezamenlijke coupe kunnen plegen. Helaas sta ik alleen, dus heeft dat weinig nut
Nehquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:50 schreef Godtje het volgende:
Onzin. Wees dat eerste schaap en niet dat volgzame schaap.
Het erfrecht is voor 75 jaar vastgelegd en dat loopt binnenkort af. Dan wordt het verlengd, maar uiteraard op basis van de dan getaxeerde grondprijs. En die ligt wel wat hoger dan 75 jaar geledenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? en waarom kost het jullie meer geld?
En wat doen die dan de hele dag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik ook allemaal niet zo'n ramp opzich je koter 1 keer komen showen. We hebben ze er hier ook die geen oppas konden vinden,dus dan maar mee naar het werk..
Sja, in de babywagen liggen, of soms spelletjes spelen op een PC hier...quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik ook allemaal niet zo'n ramp opzich je koter 1 keer komen showen. We hebben ze er hier ook die geen oppas konden vinden,dus dan maar mee naar het werk..
Achja, het gaat om kinderen, dus niemand durft er iets van te zeggen. Nou gebeurt het dus niet op mijn afdeling, maar ik zou het echt niet pikken zomaar hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Boss man ziet me aankomen
Echt belachelijk.
Vaagquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, in de babywagen liggen, of soms spelletjes spelen op een PC hier...
Ah zo. ik snap. Gezellig iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het erfrecht is voor 75 jaar vastgelegd en dat loopt binnenkort af. Dan wordt het verlengd, maar uiteraard op basis van de dan getaxeerde grondprijs. En die ligt wel wat hoger dan 75 jaar geleden
Tsja, je weet dat het eraan zit te komen.quote:
Vast iets met slechte administratie, kinderen waar de aandacht ligt enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, je weet dat het eraan zit te komen.
Of ten minste, je zou het moeten weten, maar getuige de reacties van sommige mede-erfpachters is dat niet altijd het geval
Ik denk vooral een compleet onbegrip wat erfpacht is en niet lezen dat die binnen afzienbare tijd aflooptquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast iets met slechte administratie, kinderen waar de aandacht ligt enzo
Nou ik wens zelf ook niet te werken met zoonlief aan mijn bureauquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achja, het gaat om kinderen, dus niemand durft er iets van te zeggen. Nou gebeurt het dus niet op mijn afdeling, maar ik zou het echt niet pikken zomaar hoor.
1 keer uit nood ok, kan gebeuren, maar komop zeg, ik wens niet te werken met zo'n koter die de hele tijd aandacht vraagt of jankt.
Dat natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk vooral een compleet onbegrip wat erfpacht is en niet lezen dat die binnen afzienbare tijd afloopt
Nee, lijkt me ook niet echt handig. Maar goed, dit soort dingen gebeuren hier gewoon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik wens zelf ook niet te werken met zoonlief aan mijn bureau
Heb ik ook een keer gedaan. Maar omdat ik MOEST komen werken op een dag dat ik normaal thuis zat en er niemand was op de afdeling.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik, als het een keer gebeurt nou ja, ok. Kan ik me ook nog wel een keer iets bij voorstellen. Maar meer dan 1 keer is echt gewoon not-done. Dit is gewoon een werkplek.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Maar omdat ik MOEST komen werken op een dag dat ik normaal thuis zat en er niemand was op de afdeling.
Ik wist dat er op de hele afdeling niemand was, anders had ik het niet eens gedaan. Want een ander hoef er geen last van te hebben.
Dan onderschat je potentiele kopers.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook!
Of al verwacht dat ze binnen die tijd weg zouden zijn en zich er dus niet druk over hoefden te maken.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aangezien de helft het schijnbaar niet zag aankomen
O nou dat vinden ze op mijn werk ook niet eens ergquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als het een keer gebeurt nou ja, ok. Kan ik me ook nog wel een keer iets bij voorstellen. Maar meer dan 1 keer is echt gewoon not-done. Dit is gewoon een werkplek.
Als ik mijn xbox meeneen verklaren ze me toch ook voor gek? En wat nou de reden ook is, op je werk afgeleid worden door een prive/iets is werkweigering
Wij zijn opzich ook wel een redelijk coulant bedrijf, en er kan ook best veel etc. Maar het is dus weer zo vanzelfsprekend altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Mijn baas is geen 'mensen' mens, laat staan een 'kinder' mens
Goed ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn opzich ook wel een redelijk coulant bedrijf, en er kan ook best veel etc. Maar het is dus weer zo vanzelfsprekend altijd.
Maar goed, genoeg weer over kinderen.
Als het hier tot samenwonen komt, zal er weinig anders op zitten denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef Tegan het volgende:
Ach, ik kan toch de komende tien jaar geen huis kopen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Nou ben ik verdorie even weg en gaat het nog steeds over kinderenwat is dit nou?!
Je let niet opquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me niets. Een hypotheek nemen waarbij ik de tweede persoon ben die haast niets toevoegt. Blijf nog wel huren forever.
Mjah, ik heb niet zo veel keus..quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me niets. Een hypotheek nemen waarbij ik de tweede persoon ben die haast niets toevoegt. Blijf nog wel huren forever.
Als we ooit willen samenwonen, zit er gewoon weinig anders op. Een huurhuis in Utrecht vinden lijkt me ook niet makkelijk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:40 schreef Tegan het volgende:
Ja ik ook niet. Daarom zou ik dat niet willen.
Ik ben heul geen tien jaar ouder dan jijquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef Tegan het volgende:
Ach, ik kan toch de komende tien jaar geen huis kopen.
Diezelfde groep die toen in de sneeuw kwam vast te zitten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh je gaat toch! wat leuk! en twist ook leuk natuurlijk
vanaf hier is de belgische kust al helemaal vlak bij!
over 3 weekjes gaan wij lekker met een groepjes vrienden naar de kust (wel in NL) ik heb er nu al zin in
lekker spelletjes doen en zo, beetje wandelen, beetje borrelen
haha nee andere groepquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Diezelfde groep die toen in de sneeuw kwam vast te zitten?
Dat zal nu niet gebeuren hoop ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Diezelfde groep die toen in de sneeuw kwam vast te zitten?
Zijn ze aan de andere kant van de wereldquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal nu niet gebeuren hoop ik.
Niet leuke mensen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet dit weekend naar de schoonfamilie
oh ze zijn wel liefquote:
Owja, dan is het baggerquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ze zijn wel lief
alleen een beetje anders
en saai
ja ik kan daar ook niet zo goed studerenquote:
En dat mag niet.. omdat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan daar ook niet zo goed studeren
en ik loop achter omdat ik gister en eergister ziek was
zou liever hier blijven en gewoon achter mijn laptopje kruipen en zo
een feestje ter ere van mijn lief morgenquote:
Owja, dan is ontbreken als partner zijnde een beetje raarquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
een feestje ter ere van mijn lief morgen
dus vanavond daar heen om te helpen, morgen feest
maar vanavond eerst uit eten
ook ter ere van mijn lief want dankzij hem kan ik misschien blijven op die 2e studie
nog even afwachten maar het komt hoop ik goed
oooh ik wil dat ook al jaren!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen weer 3D glow in the dark midgetgolfen. Het jarige neefje van brox wil dat graag
niksquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja, dan is ontbreken als partner zijnde een beetje raar
wat is er verandert dan?
Hoezo is het dankzij hem?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niksik heb gewoon geweigerd op te geven en heb gezegd dat ik het anders hogerop ga zoeken
hij had een erg krachtige mail getypt en ik mocht door die mail op een gesprek komenquote:
In amsterdam, maar ze hebben wel meer vestigingen: http://glowgolf.nl/quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ik wil dat ook al jaren!!!!
waar ga je dat doen?
kun je in oostende trouwens CL!
Aah zo. kewlquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij had een erg krachtige mail getypt en ik mocht door die mail op een gesprek komen
super awesome!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
In amsterdam, maar ze hebben wel meer vestigingen: http://glowgolf.nl/
ja en hij was zo lief tijdens mijn paniek en toen ik ziek wasquote:
Ziet er wel grappig uit, maar alles IRL is 3D hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en hij was zo lief tijdens mijn paniek en toen ik ziek was
hij verdient wel een traktatie
Huuuuu. Schoonouders.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet dit weekend naar de schoonfamilie
Dat zei ik ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heul geen tien jaar ouder dan jij
Vind vooral het vreemde dat je er geen kon vinde,n want er zijn er zo veelquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
wij hebben een traditie dat we elk jaar op vakantie gaan midgetgolven maar we konden er deze zomer geen vinden dus dit is wel een leuk ding om te gaan doen dan
beetje rare traditiemaar goed
In Scheveningen: PRINSJESDAG, 18.09.2012 ; Iedereen met de achternaam PRINS mag GRATIS een ronde spelen! Het is per slot PRINSjesdag.(legitimatie verplicht!)quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In Scheveningen: PRINSJESDAG, 18.09.2012 ; Iedereen met de achternaam PRINS mag GRATIS een ronde spelen! Het is per slot PRINSjesdag.(legitimatie verplicht!)
op vakantie moet het he! en we hadden nog niet zo goed gezocht en toen raakte ik gewond dus ging het niet dus hebben we niet meer gezochtquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind vooral het vreemde dat je er geen kon vinde,n want er zijn er zo veel
Aah zo.. las beetje over het 'op vakantie' heenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
op vakantie moet het he! en we hadden nog niet zo goed gezocht en toen raakte ik gewond dus ging het niet dus hebben we niet meer gezocht
soms is het lastig er een te vinden als je in een land bent waar ze niet zo midgetgolvig zijn ingesteld
zeker omdat het nu op vakantie toch echt niet kon enzo. Vind ik wel dat het telt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
ja dus het zou al een beetje smokkelen zijn om het hier te doen
maar misschien als we een weekendje naar amsterdam zouden gaan dat het minder smokkelen is
Feli!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
jongens! ik krijg net het laatste mailtje dat ik nog moest hebben!
Ik kan blijven
wel met een traject dat net iets meer werk zal zijn dan het andere traject maar goed!
dansje door de kamer
Zonder die paniek was je wellicht niet uit je luie stoel gekomen en had je niet bereikt wat je nu bereikt hebt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
Yay! paniek voor niets
zometeen maar kei hard aan de studie dan
Dat hebben wij een tijdje geleden gedaan met Sjeen, haar vriend en dochter. Erg grappig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen weer 3D glow in the dark midgetgolfen. Het jarige neefje van brox wil dat graag
dat is waarquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder die paniek was je wellicht niet uit je luie stoel gekomen en had je niet bereikt wat je nu bereikt hebt.
Jeee voor paniek
Is fok toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder die paniek was je wellicht niet uit je luie stoel gekomen en had je niet bereikt wat je nu bereikt hebt.
Jeee voor paniek
Living on the edgequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe ik zit van 2 walletjes te smullen. Ik post ook in de andere SC
ooh fok is voor kei veel dingen goedquote:
Ik dacht heel even dat Miss dit postte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben wij een tijdje geleden gedaan met Sjeen, haar vriend en dochter. Erg grappig.
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat Miss dit postte.
Je moet brilletjes op en dan zie je dus allerlei hoogtes anders en zo. Beetje wackyquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, maar alles IRL is 3D hoor.
Is die andere SC iets?quote:
trust me: niet echtquote:
Ik vind beide leuk. Wist niet dat er echt zo'n onderscheid tussen gemaakt werd. Overal leuke mensenquote:
preciesquote:
oh maar jij bent wel leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben vandaag alleen beetje.. tjs blegh.. dus ik blijf er steken
dank jequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
oh maar jij bent wel leuk
waarom ben je tjs blegh?
nou ja past prima bij een vrijdag toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dank je![]()
Weet niet, af en toe heb ik zo'n 'ben het zat'-dagje. Blijkbaar vandaag dus.
We zullen het zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja past prima bij een vrijdag toch?
zo mag je naar huis en een weekend vullen met leuke dingen
quote:Vrouwen zijn ok! is de nieuwe girlpowerrocksensatie uit Amsterdam. Met nummers als 'heb je haar op je kut ja/nee', 'een schimmelinfectie is niet fijn' en 'ik hoor thuis achter het fornuis' halen ze moeilijk bespreekbare onderwerpen uit de taboesfeer.
M'n evil plan werkt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, zoonlief heeft weer een 'ik vind je vriendje niet leuk' bui
Sja, dat is toch wederzijds, boeiendquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, zoonlief heeft weer een 'ik vind je vriendje niet leuk' bui
dat klinkt echt vreselijk goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Ripley het volgende:
woensdagavond naar Londen, donderdag en vrijdag werken en dan fijn een avondje spa en zaterdag een dagje shoppen. Zoveel zin in!
Ja, is voor het eerst dat ik wat tijd voor mezelf heb tijdens een businesstripje, zo fijn. En begin oktober heb ik ook een vrij dagje in parijsquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt echt vreselijk goed!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n evil plan werkt.
* 100% Tukker wrijft in z'n handen.
Valt echt verbazingwekkend mee hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is toch wederzijds, boeiend.
Nou idd, heerlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt echt vreselijk goed!
Alsof ie een keus hadquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt echt verbazingwekkend mee hoorHij is zelfs (vrijwillig
) met 'm naar Walibi geweest..
We hebben 'm omgekocht met niet in de rij te hoeven staanquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ie een keus had.
Ik pest je maar.
volgende keer ff emobuienradar.nl checken.quote:
Dat is niet bij te houden johquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgende keer ff emobuienradar.nl checken.
best kut...en het is te laat voor abortus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet bij te houden johHet wachten is op de zwarte nagellak en eyeliner
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best kut...en het is te laat voor abortus.
waarom?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best kut...en het is te laat voor abortus.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |