ik had het ook maar net weer weggehaald voor ik op 'plaatsen' kliktequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het droop er desalniettemin vanaf
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had het ook maar net weer weggehaald voor ik op 'plaatsen' klikte
Jij kan soms echt totaal niet begrijpend lezen he?quote:
Ik dacht dat het iets betekende als de pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan soms echt totaal niet begrijpend lezen he?
Of snap je de TT en die term gewoon niet?.
Nou ok, het is ook niet echt een hele bekende in NL denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets betekende als de pot verwijt de ketelIk ben niet zo goed met gezegdes
Al 3 dagen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
Lees even het einde van vorig topic terug, maar uhm, Spirit zwanger?
Ik moest lachen. Godverdomme Q., wil je dat NOOIT meer doen?quote:
Nopequote:
Nog niks. Gewoon een vies kwakje inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
Arm .....
Hoe noem je zo iets na 3 dagen?Kwakje?
Ik heb dat nog nooit geproefd maar ik geloof je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks. Gewoon een vies kwakje inderdaad
Na 6 weken ja. Na 3 dagen is het nog niets.quote:
Breinaalden werken beter, schijntquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vies. Heb je geen pillen die dat verhelpen?
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vies. Heb je geen pillen die dat verhelpen?
Technisch gezien is er na 3 dagen zwangerschap nog niets aangezien gerekend wordt vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Na 3 dagen is er bloed. Meer nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arm .....
Hoe noem je zo iets na 3 dagen?Kwakje?
Houd die gedachte vooral vastquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen. Nietsvermoedend dat ze in het voorportaal van de hel zijn belandquote:
Het is dan ook hormonaal geregeld, het is namelijk (volgens mij en wat ik gehoord heb) ook echt een hel, maar dat vergeten ze want anders zouden er nooit mensen zijn die een 2de kind nemen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen. Nietsvermoedend dat ze in het voorportaal van de hel zijn beland
Je krijgt er veeeeel voor terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen. Nietsvermoedend dat ze in het voorportaal van de hel zijn beland
Duurt een tijdje hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!
Ach ik kan me best voorstellen dat je dat nu blijft hopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook hormonaal geregeld, het is namelijk (volgens mij en wat ik gehoord heb) ook echt een hel, maar dat vergeten ze want anders zouden er nooit mensen zijn die een 2de kind nemen.
De hel op aarde jaquote:
Wil jij niet zo praten ja? Ik krijg toevallig een lief kindquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel poep, gegil en slapeloze nachten.!
Wil jij daar dan lekker in OUD over gaan praten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo praten ja? Ik krijg toevallig een lief kind
Ik kan het me ook goed voorstellen, maar dat weerhoudt me er niet van een duivels genoegen te beleven het proces te observeren -)quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ik kan me best voorstellen dat je dat nu blijft hopen.
Je nu al druk maken om die slapeloze nachten, geen tijd voor jezelf meer hebben, uitgelubberde tieten, strepen op je buik en 8 hechtingen in je kut lijken mij ook geen pretje
Ik snap ook echt niet hoe ik het hier steeds voor elkaar krijgquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil jij daar dan lekker in OUD over gaan praten?.
Vergeet de tepelkloven nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo praten ja? Ik krijg toevallig een lief kind
Vakantie!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe ik het hier steeds voor elkaar krijgDoe ff een topic change!
I've seen worsequote:
Er komen allerlei chemische wolkjes uit, zal vast wel roze tussen zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd wel schattig om te zien hoe zwangeren blijven denken dat er een roze wolk gaat komen.
Het is gewoon leedvermaak onzerzijds. Niet anders dan normaal in dit topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe ik het hier steeds voor elkaar krijgDoe ff een topic change!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te pas en te onpas aan wild vreemde je tieten laten zien was ze gelukkig al gewoon.
Ga jij eens ff snel op je eigen roze wolk zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er komen allerlei chemische wolkjes uit, zal vast wel roze tussen zitten.
Dubbel leedvermaak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon leedvermaak onzerzijds. Niet anders dan normaal in dit topic
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Een Chinees!
[ afbeelding ]
Maar ik zag dat je piest voor MvM. Dat is dan wel weer lovenswaardigquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dubbel leedvermaak.
Het is een kind, maar dan ook nog een kind van spirit. Dat is inderdaad hel op aarde
Moest jij nu ongeveer niet Ja zeggen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er komen allerlei chemische wolkjes uit, zal vast wel roze tussen zitten.
Even pauzequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij eens ff snel op je eigen roze wolk zitten
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moest jij nu ongeveer niet Ja zeggen?
Dat kan tegenwoordig toch ook via WhatsApp?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moest jij nu ongeveer niet Ja zeggen?
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen ik al bezwangerd hebquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik zag dat je piest voor MvM. Dat is dan wel weer lovenswaardig
Dat is gelukkig geen rare gedachtenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen ik al bezwangerd heb
En dan ga je fokken? Knuffel je aanstaande!quote:
Dat kan je nog een heel leven doen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ga je fokken? Knuffel je aanstaande!
Waarschijnlijk 0,0000000000000001.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen ik al bezwangerd heb
Niet, want over een paar uur is het zijn aanstaande niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je nog een heel leven doen!FOK!ken is voor nu
Dan mag hij haar nu niet zien in jurk enzowwwwquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet, want over een paar uur is het zijn aanstaande niet meer
het begin van het eindequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet, want over een paar uur is het zijn aanstaande niet meer
Heul welquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan mag hij haar nu niet zien in jurk enzowwww
Succesquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een huis gezien waar ik wel voor wil verhuizen!
Nu eerst nog ons huis verkopen
Toch helemaal niet? Nacht er voor apart slapen enzo..quote:
Meer ruimte nodig? Wij zijn ook op jacht, maar het komt wel allemaal tegelijk zo. Godzijdank nu een huurhuis, om het lekker makkelijk te houden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een huis gezien waar ik wel voor wil verhuizen!
Nu eerst nog ons huis verkopen
O maar wij hebben een starterswoningquote:
Nog niet. Wel Tekken, GTA 5 en meer binnen.quote:
Maar die mensen hebben nu al dat huis gekocht. Denk niet dat ze twee huizen willenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar wij hebben een starterswoningDus ik verwacht niet grote problemen.
Het huis verder op is 2 maanden geleden verkocht na 3 weken te koop
Hier niet gelukkigquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch helemaal niet? Nacht er voor apart slapen enzo..
GTA5?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Wel Tekken, GTA 5 en meer binnen.
Ja eigenlijk wel. Het kan nu wel. Dus we hoeven niet meteen weg. Maar wat meer ruimte (en andere buren) zou lekker zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meer ruimte nodig? Wij zijn ook op jacht, maar het komt wel allemaal tegelijk zo. Godzijdank nu een huurhuis, om het lekker makkelijk te houden.
Dat moet je tegen onze buurtgenoten zeggen, die staan er al jaren. Op de foto's op Funda staat mijn oude auto nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Het verkopen is het probleem ook niet. Het zonder verlies verkopen is de uitdagingquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
neuh, maar ik had zin om dat te typenquote:
En okt rocksmith he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Wel Tekken, GTA 5 en meer binnen.
Nu ben ik in de war!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh, maar ik had zin om dat te typen
Stimmtquote:
Dom? Rente laag. Huizenprijzen laag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef MissMSX het volgende:
Een huis kopen tegenwoordig is best dom. Tegen de tijd dat je denkt te kunnen gaan incasseren is er een woningoverschot en is jouw stulpje geen lor meer waard
Sjips ik was al aan het uitzoeken wie die mensen warenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben nu al dat huis gekocht. Denk niet dat ze twee huizen willen![]()
Het ligt er idd maar aan, ik ben ook aan het kijken naar iets in het Westerpark hier, ziet er echt leuk uit en voor veel minder dan ik had gedacht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dom? Rente laag. Huizenprijzen laag.
Oh, 28 september zelfs al geloof ik. Drukke periode: xcom, rocksmith, doa5, nba 2k13. Drommels.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de week maar eens bestellen
Blops2 alleen in de pre-order staan
NEUHHH!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, 28 september zelfs al geloof ik. Drukke periode: xcom, rocksmith, doa5, nba 2k13. Drommels.
Ja, daarom ben ik ook wat huiverig. Het huis wat ik nu op het oog heb is echt perfect en we hoeven er niks aan te doen, maar ze vragen wel 259k, wat ik rijkelijk veel vind. Nog een mooi huis gezien aan het water wat voor 224k staat, maar dan zit je met erfpacht en echt ALLES moet aan dat huis worden gedaan. Randstad, dus alles is duur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het verkopen is het probleem ook niet. Het zonder verlies verkopen is de uitdaging
Wij hebben het 8 jaar geleden ook erg laag gekocht dus ook daar ben ik niet bang voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het verkopen is het probleem ook niet. Het zonder verlies verkopen is de uitdaging
Als je nu huurt kun je het overwegen. Als je nu een koophuis hebt moet je dat dus eerst met goed fatsoen kwijt zien te raken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dom? Rente laag. Huizenprijzen laag.
Ligt eraan met welke insteek je het koopt. Is het om winst te behalen: meh, maar als je groter wil wonen is het al beterquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef MissMSX het volgende:
Een huis kopen tegenwoordig is best dom. Tegen de tijd dat je denkt te kunnen gaan incasseren is er een woningoverschot en is jouw stulpje geen lor meer waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |