Tegen Shappie had ze wel kans gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft toch pijnlijk om te zien dat types als Errani ver komen in het toernooi en geen enkele kans maken in de halve finale (of finale) tegen een Serena, Sharapova etc.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:20 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tegen Shappie had ze wel kans gemaakt hoor.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:43 schreef Rosario het volgende:
Zit me af te vragen of Aza dat geweld kan bedwingen.
Meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:59 schreef BobW het volgende:
Hoeveel games kan Azarenka pakken? Meer of minder dan 5?
Laatste 5 wedstrijden gemiddeld 5,8 games gepakt per wedstrijd dus ik zeg meerquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:59 schreef BobW het volgende:
Hoeveel games kan Azarenka pakken? Meer of minder dan 5?
Je hebt het exact voorspeld.quote:
Welkom bij het US Open waar sinds jaar en dag de halve finales van de mannen op zaterdag worden gespeeld. Super Saturday icm de vrouwenfinale noemen ze dat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef BobW het volgende:
De mannenfinale staat gepland voor morgen?
Wel vreemd zo snel naar de halve finales, je zal maar een lange wedstrijd spelen vandaag. Maar bij de vrouwen is het ook zo, maar nu spelen ze de finale pas in de avond en dus in de nacht hier. Ik ben bang dat hetzelfde gebeurt met de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |