Altijd een makkelijke oplossing voor umpires die niet weten wat ze moeten doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Replay the point wtf...het is of punt Murray, of Berd..nooit een let
Zie je niet vaak, een discussue tussen de spelers.quote:
100% sure ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie je niet vaak, een discussue tussen de spelers.
Nee.quote:
Nou ga ik toch een beetje twijfelen moet ik zeggenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
Een pet die afwaait, is toch de eerste keer gewoon een let en de tweede keer een punt voor de tegenstander?
Volgens mij is dat de regel ja. Als het nog een keer gebeurt kost het je wel het punt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou ga ik toch een beetje twijfelen moet ik zeggen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou ga ik toch een beetje twijfelen moet ik zeggen
Volgens mij heb je gelijk![]()
![]()
Net genoeg voor deze partij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Het blijft nog drie uur droog volgens Kristie.
Eurosport.quote:
Berdych moet nu echt doorpakken ik zie Berdych bij een 1-1 stand eigenlijk niet winnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik had verwacht dat dit juist in het voordeel van Murray zou zijn omdat hij wat meer diversiteit en verschillende tactieken heeft, maar daar is niets van te zien so far.
Zit er dik in dat Murray alsnog wint ja, maar deze omstandigheden maken het een stuk minder voorspelbaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Berdych moet nu echt doorpakken ik zie Berdych bij een 1-1 stand eigenlijk niet winnen.
heyquote:
Kristie zei net dat de damesfinale om 18.00 is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie het nog niet wist: de damesfinale is verplaatst naar morgen.
De herenfinale is morgen om 22.000 uur Nederlandse tijd, de damesfinale volgens mij daaraan voorafgaand.
Oké, bedankt, ik verstond het niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kristie zei net dat de damesfinale om 18.00 is waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |