quote:
geen idee, misschien is iedereen lekker buitenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef kwiebuske het volgende:
2 uur vertraging
lol
maar heb ik iedereen weggejaagd of zo ???
*sniksnottersnuif*
hahaha ja hier kan je nog lekker in het zonnetje zitten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:55 schreef kwiebuske het volgende:
drenthe bewolkt
was ik maar thuis
lol
(das ook zuidholland)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha ja hier kan je nog lekker in het zonnetje zitten hoor
heerlijk he? maar zit je dan al de hele dag binnen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
[..]Net even naar de metro gelopen om iemand weg te brengen en het is iid lekker weer.
ach stom van mij, ik heb het idee dat het zaterdag isquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
Vanmorgen naar Den Haag geweest en vanmiddag op mijn werk binnen gezeten.
ja stom he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
Een collega was vrijdagmiddag vrij en eens in de 2 weken op maandag. Dat was ook altijd Aan het eind van de ochtend: prettig weekend tot dinsdag.
achteraf kijk je een koe in de kontquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef Rucky het volgende:
Achteraf gesproken had ik de hele dag vrij moeten nemen.
Ik had vooraf ook kunnen bellen maar ik vond het zonde om ook nog een vrije middag op te offeren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef espri het volgende:
[..]
achteraf kijk je een koe in de kont
proost, dan neem ik er een rood wijntje bijquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef Rucky het volgende:
Ik hoef niet te wachten en zit al met een biertje in de hand van het weekend te genieten.
Dan zet ik wat lekkers op tafel omdat ik geen zin meer heb om te koken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef espri het volgende:
[..]
proost, dan neem ik er een rood wijntje bij
Die neem ik ook.quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef gomi het volgende:
have fun allemaal. wij gaan.hier .zo de stad maar weer ff in
laters
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef espri het volgende:
is Den Haag gezellig?
ben er eigenlijk nooit geweest maar zit er ook weer niet zo ver vandaan, misschien maar eens de gok wagen.
Moet ik toekijken of het je lukt. Dan kan ik aanwijzen waar de straaltjes vallen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:27 schreef espri het volgende:
ik ga maar eens proberen of ik wat straaltjes op kan vangen onder de douche, laters
Daar staat hij voor. Wil je er nog wat te drinken bij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske nog maar wat van de schaal grijpt
thanx rucky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |