quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
Stiekem wilde ik de lapo want ik wist een hele leuke TT en een liedje voor in de OP.![]()
dan hebben ze de leeftijd dat dat ook mag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:27 schreef Ehhe het volgende:
Als ik ooit weer ga trouwen wil ik mijn broertje en zusje als getuigen. Dan moet ik sowieso nog 4 jaar wachten
Mijn zusje is nu nog 14, m'n broer is 25 en ik ben 28quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:29 schreef espri het volgende:
[..]
dan hebben ze de leeftijd dat dat ook mag?
mijn zoon is 23 tegen die tijd.....
ik ben al bijna een ouwe muts hahhha
jonge blomquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn zusje is nu nog 14, m'n broer is 25 en ik ben 28. Whoa dan zou ik 32 zijn als ik ga trouwen
En mn lief 40
je hoeft er niks voor te doen en eerlijk gezegd,quote:
Nee en je kan het ook niet tegenhoudenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:32 schreef espri het volgende:
[..]
je hoeft er niks voor te doen en eerlijk gezegd,
ik vind het nu alleen maar leuker worden nu ik ouder ben, echt waar
hmm, ik heb daar een ander beeld van maar dat komt door mn eigen jeugdquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee en je kan het ook niet tegenhouden. Ik vind volwassen zijn helemaal niet zo leuk, al die dingen en problemen... Als kind was er altijd wel iemand die het oploste of hoefde je je daar ook helemaal niet mee bezig te houden.
Da's fijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:36 schreef espri het volgende:
[..]
hmm, ik heb daar een ander beeld van maar dat komt door mn eigen jeugd![]()
ik ben nu zoveel gelukkiger en leef veel intenser, nee voor mij mag het zo blijven.
Kun je het verkopen? Nee? Dan is het niet van jou.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aangezien ik betaal, is het mijn huis!
dat ik het huur is bijzaak...
en alles wat hier staat... is van mij!!
klappen kan ik ook verkopen... zijn ze dan ook van mij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:44 schreef vannelle het volgende:
Sorry voor de onderbreking maar was ff weg dus bij deze alsnog een reactie:
[..]
Kun je het verkopen? Nee? Dan is het niet van jou.
Nee die krijg je terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klappen kan ik ook verkopen... zijn ze dan ook van mij?
Klappen kosten je geld, levert niks op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klappen kan ik ook verkopen... zijn ze dan ook van mij?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:44 schreef vannelle het volgende:
Sorry voor de onderbreking maar was ff weg dus bij deze alsnog een reactie:
[..]
Kun je het verkopen? Nee? Dan is het niet van jou.
Je naam staat op het huurcontract, je MAG het gebruiken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
nogmaals... huis staat op MIJN naam, IK betaal ervoor... En IK ben er verantwoordelijk voor..
dus is het MIJN huis
Het huis zelf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]Als iets in je huis staat omdat je het kocht is het toch van jou? Of als je iets krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |