Weet niet of deze diffusers heeft, wel kun je continulight in 3 standen zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef bart13 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien Stefan! bestaan daar nog extra diffusers voor? vind dat harde licht altijd maar lelijk.
Niet per se deze maar gebruik sinds 3 maanden nu wel zon soort slider, met een ballhead van de fabrikant. voldoet prima voor t werkquote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand ervaring met de Konova K2 slider?
http://www.ebay.nl/itm/Ko(...)&hash=item1c2b681976![]()
Het is ook eigenlijk een roadmovie, dus we zijn continu in beweging. Dan moet je dat ook zien natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:
Hum. In deze trailer zie je dat maar zo'n 20% van de shots géén camerabeweging heeft. De rest is vrijwel allemaal dynamische panning/slider-shots. Viel me gewoon op.
Ik vind die trailers altijd zo briljant.quote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:
Hum. In deze trailer zie je dat maar zo'n 20% van de shots géén camerabeweging heeft. De rest is vrijwel allemaal dynamische panning/slider-shots. Viel me gewoon op.
Is toch vrij normaal dat ze in trailers veel pan en slideshots hebben, idd om t lekker snel te doen overkomenquote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik gebruik de follow dus niet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ik nietquote:
Nope kende ik nietquote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:09 schreef shiznuts het volgende:
Jumpcuts, versnellingen en de fisheye komen goed aan.Puick werk!
Voor mijn smaak iets te 'flat' nog hier en daar en misschien iets te lang om m'n aandacht te kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |